Първите собственици на дългоочакваната евтина Tesla се сблъскват с някои доста странни решения, непознати за традиционното автомобилостроене. До волана на Model 3, например, присъства обичайното лостче за включване на чистачките, но ако иска да промени скоростта им, водачът трябва да влезе в менюто на информационно-развлекателната система. Същото важи за управлението на други елементарни функции като нагревателя на задното стъкло, климатика и подгряването на седалките.
Слушането на музика в Model 3 също не е проста работа. Малката Tesla няма FM/AM радио, CD плейър или възможност за включване на смартфон или флашка (въпреки наличието на четири USB порта в скъпото ниво на оборудване). От компанията обещават скоро да поправят това недомислие с ъпдейт на софтуера, в който са предвидени FM radio и Bluetooth.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СЪРП И ЧУКундур
11:56 27.09.2017
2 Вуте
11:58 27.09.2017
3 smeh
12:02 27.09.2017
4 Зорлем
Реалността често има гадния навик да не е такава, каквато се представя в РРТ презентациите, но в днешното "интернет" време това май има все по-малко значение. Добре, че вече съм стар и мога да махна с ръка, че тия работи не са за мен...
12:06 27.09.2017
5 НАТО ВЕЦ
А, и на дедо ми ВЕФ-а.
12:13 27.09.2017
6 гост
Коментиран от #9, #10, #19, #20
12:19 27.09.2017
7 незнайко
12:21 27.09.2017
8 оМъскарли са ги
За всички нови собственици по една тесла....дърводелска ха ха !
12:24 27.09.2017
9 onq s konq
До коментар #6 от "гост":
Напълно поткрепям!Ас на моито беенве съм му изтръгнал сички копчета и съм му монтирал едно китаиско устроиство дето работи с гласови команди!Седам в беенвето и викам ДИЙЙЙЙЙ - и то тръга а като му кажа РРРРРРР ЪС БЕ КРАНТО и веднага набива спирачките ! Кофти му е само радиото щото като му кажа ПУЩИ МИ НОВОТО ПАРЧЕ НА АЗИС НА МАКС то земе че блокира12:30 27.09.2017
10 Зорлем
До коментар #6 от "гост":
"... един тъч на монитора..."Ето ти го "ботълнека" на цялата концепция. Накратко: работата с "тъч"-а изисква повече внимание и вглеждане, отколкото с допотопните бутони и врътки.
А разхождането по меню, пък било и само да го "извикаш" с един бутон, вече си е извращение за всеки, който има други приоритети във всекидневието си.
Относно опростяването - чукът и теслата отдавна са измислени и продължават да са си съвсем актуални и практични инструменти.
Коментиран от #13
12:31 27.09.2017
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Езоп
13:32 27.09.2017
13 гост
До коментар #10 от "Зорлем":
Модерните строители отдавна рабоят основно с пневматични чукове, които са много по-бързи и не изискват толкова сила. Чукове ползват в Индия и у нас, в САЩ са с пневматични такива. За твоят баща компютъра също е бил нещо ново и неприветливо, не като радиоточката например. Или пък екстрата климатик сигурно е била анатемосвана като простудяващо устройство от САЩ, не е като да си отвориш триъгълното прозорче на жигулата. Не ти харесва - не купувай и оплювай.Коментиран от #14
13:48 27.09.2017
14 КуКу
До коментар #13 от "гост":
Следващата стъпка ще бъде мигачите да се пускат от скъпоценният ти таблет за да икономисат 100 $.А другите авто инженери правят така че хората да могат да превключват всичко без да свалят ръце от волана, и да виждат всичко без да си отместват погледа настрани. Ама какво значи тука сигурност като важна е Тесла гъзарията!!!
14:42 27.09.2017
15 Зорлем
Сигурен ли си, че искаш да обясняваш за използването на пневматичен и ръчен чукове на човек, който през последните 3 месеца активно работи с такива? (Е, един пирон от пневматичния ми се заби в ръката, ама беше само един път и то не ковях аз!) И мога да ти гарантирам на 110%, че в пикапа на всеки щатски стоител наред с пневматичните и електрическите инструменти си има и ръчен трион, и чук, и "кози крак" и т.н., и т.н.
Пълната автоматизация работи, когато не се намесва човешка ръка. Във всички други случаи има моменти, които не са толкова редки, трябва допотопен подход.
Ясно ми е, че си мислиш, че днешните технологии са върхът на върховете и всичко с тях е по-лесно и ефективно, но ще пораснеш, ще настъпиш някоя и друга мотика и ще проумееш някои непреходни истини. Това се нарича "трупане на опит" и не става с четене и учене. Трябва си "преживяване", за да се проумее (ако изобщо се стигне до проумяване, де).
Коментиран от #17
14:53 27.09.2017
16 Тряс
15:11 27.09.2017
17 Гост
До коментар #15 от "Зорлем":
Не му се връзвай на това създание, то е от най-болните теслофанатици!Явно никога не е имал кола със сензор за дъжд, за да ни обяснява по толкова тъп начин, че ако чистачките са автоматични, няма нужда от ръчно регулиране!
Като си купи някой ден такава кола, с учудване ще установи, че при много силен дъжд, автоматичните чистачки не могат да насмогнат и за това производителите са направили по-силна степен на чистене, която обаче за сега се включва само ръчно!
Времето ще покаже какъв балон е Тесла!
Коментиран от #25
15:50 27.09.2017
18 У Враца
16:33 27.09.2017
19 Гост
До коментар #6 от "гост":
Ти явно автоматични чистачки си виждал само в youtube4 коли от последните които съм имал са били с автоматични чистачки при това от трима различни производителя и нито една от тях не се е справяла достатъчно интелигентно сама с дъжда за да не се налага аз да променям режима.
Две от 4-те се управляваха функции като Аудио, настройки на климатик и други подобни от тъчскрийн - е няма такава глупост.
Коментиран от #21
16:40 27.09.2017
20 hienata
До коментар #6 от "гост":
Караш си "тесличката" по магистралата. Вали слаб дъждец, но настигаш камион вдигащ облаци вода от платното . Имаш два варианта :Първи: биеш спирачки , заставаш зад камиона, нагласяваш чистачките на последна степен и чак тогава предприемаш изпреварване.
Втори вариант (не ти го пожелавам), продължаваш опитвайки се да пуснеш по-бърза скорост на чистачките, нищо не виждаш пред тебе , а там леля ти Гица от втори етаж с три цилиндровата Корса , и ..ии сещаш се. Искам да ти хажа ,че не си прав. Наздраве.
22:15 27.09.2017
21 гост
До коментар #19 от "Гост":
Аз пък съм карал само две коли с автоматични чистачки и почти бях забравил откъде се настройват ръчно , работеха си напълно нормално . Да не би твоите да са били от "специалните" серии на Субару или просто обичаш да си играеш с копченца ??Коментиран от #24
09:07 28.09.2017
22 Тез не са наред
Коментиран от #23
09:12 28.09.2017
23 гост
До коментар #22 от "Тез не са наред":
Ами именно за това става въпрос , а тук ще ги регулира компютър 100 пъти по-мощен от такъв на кола даже от преди 5 години , за 10 да не говорим !09:26 28.09.2017
24 Гост
До коментар #21 от "гост":
Какво Субару сънуваш? На Ягуар бяха!Ти да не караш случайно Ролс, а?
15:00 28.09.2017
25 гост
До коментар #17 от "Гост":
Еха, големи разборачи сте и ми мислите за някакъв пъпчив тинейдър явно. Единственното, което ви обяснявам, е че има и такива коли и никой не е принуден да си ги купи, нито да ги ползва насила. Вие си твърдите, че досегашното е най-доброто и Тесла са ИТ тъпаци, които са седнали да си правят пари с недомислени коли. Реално Тесла направиха огромен прогрес за последните 10г, и никоя друга компания не може да ги стигне по темпове на развитие. Всички тяхни позватели и притежатели според вас са умопомрачени хора, които нищо не разбират от коли и никой човек, способен да даде 70х.долара за кола, не може да ви стъпи на малкия пръст по интелект. Всеки сам да си преценя дали има смисъл в думите ми или не.По статията: какво ще кажете са жестовото управление на ФВ? Да не би да е гениално да махаш пред монитора като един от традиционните производители на пазара?
Коментиран от #26
15:59 28.09.2017
26 Потребител
До коментар #25 от "гост":
Потребител който си купува кола без да я е виждал и да знае как ще бъде оборудвана не заслужава съжеление.А производител който не се съобразява със 100 годишна история и развитие много скоро ще се опари. Има някои неща които вече са изпробвани и отхвърлени, но явно Тесла знае най-добре а вие им се доверявате 100% дори без какпа критика.
17:03 28.09.2017