23 261 21

Съживяването на една баварска седмѝца

Георги Касабов

Руският тенекеджия Артур Тусик събира в 20-минутно видео 27 дни от работата си по тотализирано BMW 750i. 15 от тях руснакът посвещава на изправяне, заваряване и шлайфане на метала, а останалите 12 отиват за боята. Резултатът от търпението и майсторлъка на Тусик както обикновено доказват, че смъртни случаи при автомобилите няма и всичко е въпрос на умения, време и средства.



Още по темата

  • Съживяването на една X-петица (ВИДЕО)

    Съживяването на една X-петица (ВИДЕО)

    Ако се вярва на тираджии, сблъсъкът с лос може да нанесе сериозни щети дори на камион. С височина при рамото над 2 метра и тегло до 720 кг тези ...
    14.01.2018
    16 760
    17
  • Руско лечение за американски Cayenne

    Руско лечение за американски Cayenne

    Вносът на автомобили от Съединените щати няма особен икономически смисъл заради транспортните разходи и митата, които компенсират по-ниските цени ...
    17.12.2017
    16 571
    22

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Горубляне
    Отговор
    1 10:51  10.11.17
    Е то с нови панели всеки може. На колата и трябва малко чукче, 20 кила кит, 1 кашон вестници и айде на витрината реални 12000км без удЪри.
  • ТОДОР СТОЯНОВ
    Отговор
    2 11:21  10.11.17
    АДМИРАЦИИ ЗА АРТУР!РАБОТАТА Е ТЕЖКА И ОТГОВОРНА, ДАНО Е НА + С КИНТИТЕ ЗА ТОЗИ РЕМОНТ!МАЛКО РЕКЛАМА НИКОГА НЕ Е ИЗЛИШНА!
  • Mitaka
    Отговор
    3 11:49  10.11.17
    И друг път съм писал по темата. Този е за затвора.

    Коментиран от #4

  • KKKKK
    Отговор
    4 12:23  10.11.17

    До коментар #3 от "Mitaka":

    И защо да е за затвора.Човека просто ремонтира основно коли внос от щатите при това на клиенти.То по тази логика дай да вкарат в затвора и всички от West Coast Custom щото и те ремонтират и режат нови коли.

  • hmhmhm
    Отговор
    5 12:24  10.11.17
    Адмирации за положения труд
  • Кольо Камиона
    Отговор
    6 13:19  10.11.17
    Много ми е интересно как ще се представи на краш тест "съживената" лимузина и дали ще могат да съживят пътуващите в нея ако утре се преобърне или получи силен страничен удар

    Коментиран от #19

  • КРИТИК СЪМ АС
    Отговор
    7 13:31  10.11.17
    Лошооо - да беше взел да покрие салона с нещо ! Пробива си Артурчо ,реже си съвсем спокойно а стружките летят и падат върху финната баварска премиум кожа ! Палачорска работа .
  • Гост
    Отговор
    8 13:40  10.11.17
    Ето това е истински майстор тенекеджия! Разглоби я до основи, изправи и подмени абсолютно всеки елемент, който бе пострадал, напасна идеално диагонали, фуги и други и накрая завари всички панели, както са били заварени заводски. Качествена работа, адмирации за труда и майсторлъка!
  • Радо
    Отговор
    9 13:48  10.11.17
    Металът помни, всичко помни металът, и то много дълго време помни....металът не е локум да го гънеш/сучеш, като моя полуавтоматичния.
  • Роро
    Отговор
    10 15:05  10.11.17
    Тук много такива премиум "тупалки" движат яко смело по нашите аутобани. Иначе човека направи на макс това, което можеше да се направи по колата, но това нещо по всички правила не би трябвало да се връща на пътя.
  • 148
    Отговор
    11 16:50  10.11.17
    Ето какво се случва с "ремонтираните" коли. Клипчето не е дълго.Струва си да го видите!!! https://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k п.с. по никакъв начин , не умаловажавам работата на Артур!Човекът има златни ръце!
  • сфддгцгьг
    Отговор
    12 17:14  10.11.17
    И като кара с 200 ще люлее като люлка и после защо се пребивали
  • Един от онези
    Отговор
    13 21:24  10.11.17
    Уникално тъпи парчета бродят из нета! И кой знае, кой не знае - всеки бълва! И все простотии. Аз се чудя и се мая повечето от вас всезнайковци, дали пък знаете как се случват нещата от другата страна на монитора ви? Извън стаята подържана от мама и тати! И аджеба от къде идват кИфтетата на масата ви! Повечето коментиращи работата на Артур, първо, че сте неграмотни, второ че сте необразовани. Трето - и хал хабер понятие си нямате, нито за какво ви пиша, нито какво прави латвиеца. А има още толкова много - четвърто, пето,.. Когато вземете чука и секача в ръка, тогава със сигурност ще сте на друго мнение. А дано и да сте на друг акъл!

    Коментиран от #14

  • smeh
    Отговор
    14 22:57  10.11.17

    До коментар #13 от "Един от онези":

    Поеми въздух и си прочети поста на ново. Няма как да разберем някой, който сам не може да разбере какво пише. Хората не плюят Артур, а факта, че тази кола ще продължи да се движи по обществените пътища. Новият собственик е твърдо вероятно изобщо да не разбере, че кара бивша скрап на колела, докато не се случи най-лошото. Тогава кой ще е виновен? Отделно не знам докъде се простира майсторлъка и възможностите на тенекеджийството при изправянето на греди и снаждане, но на колата в клипа като й видя несъвпадащите фуги ми става ясно, че е имало яко меланж.
  • Кракра
    Отговор
    15 01:38  11.11.17
    Човекът е голям майстор, но и аз се съмнявам, че при всичките тия заварки и снадки колата ще е надеждна при евентуална катастрофа. Тази кола си е за скрап, не за съживяване. И да, вярно е, че много от лимузините висок клас, които се карат у нас, са минали през подобни ремонти.
  • Ahnenerbe
    Отговор
    16 02:46  11.11.17
    Тоя дано не се научи да пренабива .......като брат си в съседното хале
  • Уважение към труда
    Отговор
    17 08:14  11.11.17
    Браво на човека. Много труд и отличен резултат. Уважавайте труда.

  • Илко
    Отговор
    18 08:38  11.11.17
    Айде пак с тъпите коментари вие какви коли мислите че караме тук в България. Зависта няма почивен ден.
  • Anton
    Отговор
    19 09:47  11.11.17

    До коментар #6 от "Кольо Камиона":

    Ето това наш гане не може да разбере, че гъзарията може да му бъде последна дори и при лек удар, когато некоя ламарина изскочи отнякъде и го разпори от чатала до главата.
  • Фиу
    Отговор
    20 20:33  11.11.17
    Човекът има талант гледал съм му и др. клипчета, но защо си го хаби за тези тотализирани, коли без стойност, кото застрахователите, ще изплатят и послеза скрап??? Толкова труд за това глупаво бе ен ве напр.?! С този талант на запад трябва да реставрира и спасява редки и ценни класики, които има смисъл да бъдат запазени за историята и поколенията !
  • стар автотенекеджия
    Отговор
    21 10:32  12.11.17
    Как да не си струва, тая кола на тоталка може да я купиш за 2-3000 евро, от там имаш за още толкова части и я продаваш поне за 30 000 евро, струва си и още как. Друг е въпроса, че за мен това е вече половин кола- все ще и излязат впоследствие някаки дефекти и несъвършенства. Освен това унищожена по този начин, колата оставя в себе си лошата карма и пак един ден ще я сполети същото.... Супер далавера за който го направи и супер набутвация за който я купи. Едно време така правехме от две лади една, ама бяха други времена- нямаше коли, нямаше и части. Сега и колите са по-сложни и винаги нещо остава недогледано и поражда проблем.... Набутвате следващия собственик в името на печалбата. Иначе уменията на колегата са достойни за уважение.

Напиши коментар:


Публикувай