16 630 22

Руско лечение за американски Cayenne

Георги Касабов

Вносът на автомобили от Съединените щати няма особен икономически смисъл заради транспортните разходи и митата, които компенсират по-ниските цени там. Не така, разбира се, стои въпросът с катастрофиралите коли. За да станат продаваеми обаче, тези развалини се нуждаят от грижите на майстори като известния руски тенекеджия Артур Тусик. Как два ударени американски "кайена" се подготвят за новите си руски купувачи можете да видите в клиповете.



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • И следващиия
    Отговор
    1 12:26  17.12.17
    път като катастрофира вече ще има умрели щото метала вече е бил деформиран. Само българските и руските блядове обичат катастрофирали коли....

    Коментиран от #2, #4

  • 2 12:42  17.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • до ЧУК
    Отговор
    3 12:47  17.12.17
    Приятелю явно обичаш заварките. Лошо няма. Но идеята е да няма умрели, а не те да са в другото превозно средство. И като допълнение, заварките изгарят метала и после почват ръждите. Ако ще си првим самоделки, не мерси. Разумните хора след сериозен сблъсък си продават колите, а неразумните ги купуват след това, за да се правят на гъзари щото нямат достатъчно пари за ново...

    Коментиран от #11

  • hmhmhm
    Отговор
    4 12:51  17.12.17

    До коментар #1 от "И следващиия":

    Много си наясно с деформациите. Според теб тези неща които ги изправя имат ли нещо общо със сигурността. И ако не си разбрал при катастрофа материала трябва да поеме от кинетичната енергия. То кола може да се направи и от влакови релси и нищо никога няма да подаде но при 200км в час ще си видимо ок но като цяло си умрял защото не можеш да оцелееш на такова спиране.

    Коментиран от #5


  • Никой
    Отговор
    5 13:05  17.12.17

    До коментар #4 от "hmhmhm":

    Oт завода всичко е добре измислено как и колко силно да се деформира. Не можеш просто да промениш здравината на определена част и да си мислиш, че ще се справи добре при 2ри удар. Та хората използват компютърни симулации и краш тестове да определят как е най-добре, а не да сгъват и разпъват метала в гаража на бат Герги.
  • В страни
    Отговор
    6 13:08  17.12.17
    където нищо не е на мястото си, всеки разбира от всичко, респективно нищо. Те и в Столипиново са ел.инженери всички
  • Хората
    Отговор
    7 13:20  17.12.17
    правят всичко с компютри. Ние още чукаме с чука. Чукай братче, чукай. Скоро всички с чука ще са безработни
  • не е
    Отговор
    8 13:33  17.12.17
    не е руснак.
  • ИВАН
    Отговор
    9 13:39  17.12.17
    Браво, майсторска работа, пак е по малко замърсяването на земята да възстановиш един такъв автомобил, отколкото да го хвърлиш и да купиш нов, и за здравината няма проблем - с малко повече метал може да се доподсили, ако някой го е страх за височайшия си животец :)

    Коментиран от #18

  • ТОДОР СТОЯНОВ
    Отговор
    10 15:45  17.12.17
    АДМИРАЦИИ ЗА МАЙСТОРА И КРАЙНИЯ РЕЗУЛТАТ!ДАЖЕ ВИДЯХ, ЧЕ СИ БАЧКА С ДВЕТЕ РЪЦЕ, ЛЯВА-ДЯСНА!РЕСПЕКТ КЪМ ХОРАТА, КОИТО СИ ВАДЯТ ХЛЯБА С РЪЦЕТЕ И КЪМ КОМЕНТАРА, ЧЕ ЩЕ СА БЕЗРАБОТНИ ХОРАТА С ЧУКЧЕТАТА...НЕ ПИЧ, НИКОГА НЯМА ДА СА БЕЗРАБОТНИ ХОРА, КОИТО МОГАТ ДА РАБОТЯТ С РЪЦЕТЕ СИ!!!КОМПЮТЪРА И РОБОТА ПОМАГАТ, НИКОГА НЯМА ДА МОГАТ ДА ИМПРОВИЗИРАТ ИЛИ ДА РЕШАТ КАЗУС!ОТНОСНО ЗДРАВИНАТА И ЕВЕНТУАЛНАТА РЪЖДА...МОЖЕ САМИ ДА СИ НАМЕРИТЕ ИНФО В НЕТА!НИКОЙ НЕ ЗАКАЛЯВА КУПЕТА НА АВТОМОБИЛИ, А РЪЖДАТА СЕ СПИРА, КОГАТО ЛИШИШ МЕТАЛА ОТ ДОСТЪП ДО КИСЛОРОДА ВЪВ ВЪЗДУХА!ИМА СТУДЕНО ПОЦИНКОВАНЕ, МОДЕРНИ ЛАКОВИ ПОКРИТИЯ И В СЪЧЕТАНИЕ СЪС ЗНАНИЯ И УМЕНИЯ, КОИТО НИТО ЕДНА МАШИНА НЯМА, СЕ ПОЛУЧАВА ПОВЕЧЕ ОТ ДОБЪР ЕФЕКТ! ОЩЕ ВЕДНЪЖ РЕСПЕКТ КЪМ ЧОВЕКА И ТРУДА МУ!
  • 11 16:16  17.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • аз и пак аз
    Отговор
    12 17:02  17.12.17
    Знаете ли защо вече трудно се намират обущари? Хората просто си купуват нови обувки. А да изпъваш сгънато Порше е като да си шиеш Найк-а. Просто жалко! Значи не си за тази кола
  • Новата
    Отговор
    13 17:13  17.12.17
    ми цел е стария CL
  • Запомнете
    Отговор
    14 18:12  17.12.17
    няма един отроризиран сервиз, който да се подпише че след разгъване колата има същите качества. Затова имаше и новина от Щатите, където бракуваха скъп авомобил заради удар отдолу уж незначитлен. Планки, заварки, майстори - дрън, дрън. Това е за третия свят, където желязото е по-ценно от човека.

    Коментиран от #15

  • onq s konq
    Отговор
    15 20:15  17.12.17

    До коментар #14 от "Запомнете":

    Само виж минусите на твоя коментар и плюсовете на по-горните орангутански разсъждения и ще ти стане ясно в кой свят живеем.

    Коментиран от #16

  • Така е
    Отговор
    16 22:19  17.12.17

    До коментар #15 от "onq s konq":

    Волво са обявили, че целта им е да няма смъртен случай в техен автомобил. Не да са най-бързите, най-икономичните и т.н. И си представям как отива някой с размазаното си Волво отива в оторизиран сервиз и им казва - Ей пичове дай малко да опънем тука да заварим и да си ходя. Но няма нищо за чудене в страната в която коланът и ограниченията на скоростта са за тъпаци,бъзливци и слаби шофьори, детското столче е излишен аксесоар. По-добре мъртъв в скъпа кола отколкото жив във евтина. Бъдете живи и здрави и моля ви не карайте срещу мен в насрещното, че не съм си заварил планки и няма да оцелея срещу вас. Между другото в нормалните страни са забранени и тегличите без товар отзад

    Коментиран от #17

  • ЛОКУМАДЖИИ
    Отговор
    17 18:16  18.12.17

    До коментар #16 от "Така е":

    ХАЛ ХАБЕР СИ НЯМАШ ОТ ЗАВАРКИ А ДЪРДОРИШ КУХАРСКАТА. САМО АКО ИСКАМ КОПИЕ ОТ ТЕНЕКЕ НА ФАСОНАТИ ША НАПРАВЯ И ТО С ЦЯЛ ЗАВЪРЪЧЕН ШЕВ ДЕТ НИКОЙ РОБОТ НЯМА ДА ТИ ГО СДЕЛА А АКО МИ ПЛАТИШ КОЛАТА ТИ И В ТАНК МОЖ ДА Я БЛЪСКАШ .НЕ ЗАБРАВЯЙ ЧЕ РЪЧНИЯ ТРУД Е СКЪП НО С ПОСТОЯННО КОНТРОЛИРАНО КАЧЕСТВО.
  • Empty
    Отговор
    18 18:18  18.12.17

    До коментар #9 от "ИВАН":

    Какво ще "доподсилиш"? Пиянката с чука и всички негови фенове сте по-инженери от всички автомобилни такива. Има физични закони,които не можеш да 'изчукаш' и изправи с 2 нивелира и едно лазерче. Огънат калник, врата и прочие ок, но да дърпаш каросерията и гредите да режеш и заваряш... А да. Коли в подобно състояние не се оставят да гният,а се претапят и отиват в Рая на колите и не след дълго пак стават коли!

    Коментиран от #19


  • ПОРЕДНИЯ ЛОКУМАДЖИЯ
    Отговор
    19 18:46  18.12.17

    До коментар #18 от "Empty":

    ВСИЧКИ НАЙ СКЪПИ КОЛИ КОЙТ МОЙШ ДА СИ ПРЕДСТАВИШ СА С 100 '/' РЪЧЕН ТРУД И ТИЯ ЛЮДЕ ДЕТ ГО ОЦЕНЯТ И ГИ КОПУВАТ НЕ ЯДЪТ БАНИЧКИ С БОЗА КЪТ ВАЗИ.

    Коментиран от #20

  • Empty
    Отговор
    20 19:05  18.12.17

    До коментар #19 от "ПОРЕДНИЯ ЛОКУМАДЖИЯ":

    Съгласих се с тебе, НО не точно. Или искаш да кажеш, бентли купуват накъдрени -тоталки опели и ги обработват ръчно докато стане на ГТ Континентал...примерно?
  • qwerty
    Отговор
    21 08:57  19.12.17
    Важното е, че е чист CARFAX и пълна сервизна история! Един тарикат в мобилето продава разни фордове и хюндаи на цени с 2К лв. под средната, внесени от щатите, че и с регистрация - сещайте се за какви коли става въпрос. От думите му разбрах, че там били много еФтини, а и даже на търга наддавали за да могат да я купят.
  • Mitaka
    Отговор
    22 15:21  21.12.17
    Пак ще напиша. Този и подобни за него мястото им е в ЗАТВОРА

Напиши коментар:


Публикувай