Калифорнийските компании Zero Motorcycles и ICG представиха електрическа версия на руския мотоциклет Ural. Прототипът cT е построен на базата на базовия модел СиТи с кош.
Доставчик на електромотора, батериите и силовата електроника е Zero Motorcycles, а специалистите на ICG са разработили дизайна. Двигателят Z-Force развива мощност 45 кВт/61 к.с. и въртящ момент 110 Нм, а акумулаторният блок има капацитет 19.5 кВтч.
Електрическият Ural може да измине до 165 с едно зареждане. Мотоциклетът разполага с вградено зарядно устройство, с което капацитетът на батериите може да бъде попълнен на 95% за 13 часа.
От ICG твърдят, че Ural cT ускорява изключително бързо, но не съобщават точното време. Мотоциклетът развива 140 км/ч, но препоръчителната крайцерска скорост е 105.
Електрическият Ural ще бъде показан пред публика на изложението Progressive Motorcycle Show в Лонг Бийч от 16 до 18 ноември. Решение за серийно производство все още не е взето. Zero Motorcycles и ICG ще преценят потенциала на идеята по реакцията на потенциалните клиенти.
Коментари
Коментиран от #2, #8
До коментар #1 от "Реалист":
Сега , аз съм последния дето ще защитава руска техника , обаче в случая става въпрос за друго ! Това е може би единствения мотор с кош , който има и задвижване на колелото на коша с отделен кардан за повишаване на проходимостта по "хубавите" руски пътища !! Демек нещо като 3х2 , хахахах !! А американците предпочитат когато има нещо готово и евтино просто да го купят , вместо да губят време и сили да разработват от нулата ! А и тук целта е да се покаже предимството на електрическото задвижване , а не дали могат да произведат подобна рама и кош , щото то това е останало от оригиналния Урал , то е ясно , че могат и то доста по-добри !! И най-вероятно биха го направили с два отделни електромотора за мотоциклета и коша , което е много по-доброто решение , обаче това са просто първи опити !!Коментиран от #3
До коментар #2 от "гост":
"Инженерно" погледнато си прав за почти всичко, но и мен ме развеселиха параметрите на това "чудо на техниката". Според мен янките наблягат по-вече на търговския ефект на "сделано в рашка" отколкото на техниката. Лесно могат да сглобят от готови компоненти нещо поне 2 пъти по-добро.Коментиран от #16
Коментиран от #5, #10
Коментиран от #12
До коментар #6 от "tost":
Това трябваше аз да го напиша!!!:)Коментиран от #15
До коментар #14 от "Jack Bauer":
Точно толкова приятна изненада, колкото в тъмното да разбереш, че си си легнал с травестит...До коментар #3 от "Реалист":
Хайде сега чак пък два пъти по-добро.Все едно да кажеш че мерцедес е два пъти по-добър от БМВ нищо че използват един и същ електродвигател , батерия и т.н. Ако беш сглобено от българин щеше ли да е два пъти по-зле?