2 913 14

Ural на ток

Георги Касабов

Калифорнийските компании Zero Motorcycles и ICG представиха електрическа версия на руския мотоциклет Ural. Прототипът cT е построен на базата на базовия модел СиТи с кош.

Доставчик на електромотора, батериите и силовата електроника е Zero Motorcycles, а специалистите на ICG са разработили дизайна. Двигателят Z-Force развива мощност 45 кВт/61 к.с. и въртящ момент 110 Нм, а акумулаторният блок има капацитет 19.5 кВтч.

Електрическият Ural може да измине до 165 с едно зареждане. Мотоциклетът разполага с вградено зарядно устройство, с което капацитетът на батериите може да бъде попълнен на 95% за 13 часа.

От ICG твърдят, че Ural cT ускорява изключително бързо, но не съобщават точното време. Мотоциклетът развива 140 км/ч, но препоръчителната крайцерска скорост е 105.

Електрическият Ural ще бъде показан пред публика на изложението Progressive Motorcycle Show в Лонг Бийч от 16 до 18 ноември. Решение за серийно производство все още не е взето. Zero Motorcycles и ICG ще преценят потенциала на идеята по реакцията на потенциалните клиенти.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Реалист
    Отговор
    1 11:48  10.11.18
    Хахахахахаха - тея ме разсмяха рано сутринта. Батериите са в коша, хахахаха… Същото като вица за руския електронен часовник - продава се с куфар с батерията. Тея използват момента да продават "руска" техника - вижте какво е "сделано в Сибире". А то всичко е американско - все едно да продавам сувенири от Африка в Китай. Благодаря за шеговитата публикация :)!!!

    Коментиран от #2, #8

  • гост
    Отговор
    2 12:17  10.11.18

    До коментар #1 от "Реалист":

    Сега , аз съм последния дето ще защитава руска техника , обаче в случая става въпрос за друго ! Това е може би единствения мотор с кош , който има и задвижване на колелото на коша с отделен кардан за повишаване на проходимостта по "хубавите" руски пътища !! Демек нещо като 3х2 , хахахах !! А американците предпочитат когато има нещо готово и евтино просто да го купят , вместо да губят време и сили да разработват от нулата ! А и тук целта е да се покаже предимството на електрическото задвижване , а не дали могат да произведат подобна рама и кош , щото то това е останало от оригиналния Урал , то е ясно , че могат и то доста по-добри !! И най-вероятно биха го направили с два отделни електромотора за мотоциклета и коша , което е много по-доброто решение , обаче това са просто първи опити !!

    Коментиран от #3

  • Реалист
    Отговор
    3 12:54  10.11.18

    До коментар #2 от "гост":

    "Инженерно" погледнато си прав за почти всичко, но и мен ме развеселиха параметрите на това "чудо на техниката". Според мен янките наблягат по-вече на търговския ефект на "сделано в рашка" отколкото на техниката. Лесно могат да сглобят от готови компоненти нещо поне 2 пъти по-добро.
  • Циганин
    Отговор
    4 13:14  10.11.18
    Много ги разбирате нещата да ви ева у инжинерите.

    Коментиран от #5, #10


  • 5 15:24  10.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • tost
    Отговор
    6 16:15  10.11.18
    Измислил го е руснака

    Коментиран от #12

  • Симпатичен и скромен Пекински пор вдовец
    Отговор
    7 17:02  10.11.18
    и колко струва твамотор4енце
  • 8 18:05  10.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ДДД
    Отговор
    9 20:01  10.11.18
    точно при руска машина елктрическата версия ще е в пъти по добра от бензиновата по надежност по мощност по пробег по всичко
  • 10 20:04  10.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Това. Е. Бъдещето.
    Отговор
    11 00:25  11.11.18
    Това е еко бъдещето на Путинова Русия в една паралелна реалност. Яко си е.
  • Радо
    Отговор
    12 10:47  11.11.18

    До коментар #6 от "tost":

    Това трябваше аз да го напиша!!!:)
  • Шокар
    Отговор
    13 02:14  12.11.18
    Егати гаврата.
  • Jack Bauer
    Отговор
    14 12:17  12.11.18
    Хареса ми идеята - развиваш капачката на резервоара иии ... отдолу щепсел :D

Напиши коментар:


Публикувай