Три TSI двигателя с мощност 150 к.с., 190 к.с. и 272 к.с.
1.5 TSI със 110 кВт/150 к.с.
Двигателят TSI на Passat с максимална мощност 150 к.с. между 5 000 и 6 000 об/мин е извънредно високотехнологичен – четирицилиндров бензинов турбоагрегат с работен обем 1.5 литра и адаптивна система за управление на цилиндрите ACT (Active Cylinder Management). TSI се отличава с изключителна динамика и отлични работни маниери, като максималния въртящ момент от 250 Нм е налице още при 1 500 об/мин и остава на същото равнище до 3 500 об/мин. Средният разход на гориво в съответствие с изискванията на стандарта NEDC при този вариант с механична предавателна кутия е 5.2 л/100 км (118 г/км CO2). С допълнително предлаганата 7-степенна DSG трансмисия се постига среден разход от 5.1 л/100 км и 117 г/км емисии на CO2. Съответните стойности при комби версията Variant са както следва - 5.3 л/100 км и 121 г/км CO2 (механична трансмисия) и 5.3 л/100 км и 120 г/км CO2 (DSG). Всички Passat 1.5 TSI използват предно предаване.
2.0 TSI със 140 кВт/190 к.с.
На по-горното стъпало по отношение на мощността, новият модел на Volkswagen използва 2.0-литров двигател TSI с максимална мощност 140 кВт/190 к.с. (от 4 200 до 6 000 об/мин). Естествено, този двигател също се предлага и в съчетание със 7-степенна DSG трансмисия. Четирицилиндровият агрегат се характеризира с висок максимум на въртящия момент от 320 Нм, който е налице в широкия оборотен диапазон между 1 500 и 4 100 об/мин. Версията седан с TSI двигателя с мощност 190 к.с. постига максимална скорост от 238 км/ч. Средният разход на гориво в съответствие с изискванията на стандарта NEDC е 6.3 л/100 км, а съответните емисии на CO2 възлизат на 144 г/км. Комби версията Passat Variant с този двигател развива максимална скорост 232 км/ч, а средният разход и количеството на емисиите на CO2 според стандарта NEDC са съответно 6.4 л/100 км и 146 г/км.
2.0 TSI с 200 кВт/272 к.с.
Най-мощният двигател в гамата на новия Passat развива максимална мощност 200 кВт/272 к.с. (при 5 500-6 200 об/мин). Също както и при всички останали версии на 2.0 TSI, използвани при бестселъра в средния клас, работният обем е точно 1 984 cм3. Агрегатът осигурява максимален въртящ момент от 350 Нм при 2 000 об/мин и го поддържа на това високо равнище чак до 5 400 об/мин. Максималната скорост на версиите седан и Variant е ограничена по електронен път до 250 км/ч, каквато е и максималната скорост на версията Passat Alltrack, която също се предлага с този двигател. Всички версии на новия модел с тази мощност използват 7-степенна DSG трансмисия и система за двойно предаване. Средният разход на гориво в съответствие с изискванията на стандарта NEDC при версията седан е 7.0 л/100 км (със съответната стойност на емисиите CO2 от 160 г/км). Стойностите при Passat Variant и Passat Alltrack са респективно 7.1 л/100 км и 163 г/км.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 за гъби съм
Коментиран от #6
11:32 29.10.2019
2 Поручик Балканец
11:37 29.10.2019
3 4342
11:47 29.10.2019
4 Коко
11:59 29.10.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Иванов
До коментар #1 от "за гъби съм":
На тебе ти е скъпа. На много хора- не.В германия тва е любимия автомобил на така наречения , търговски пътник - демек - търговски представител. У нас те са с Дачия- там с Пасат, въпрос на стандарт. И в Холандия е същата работа -пълно е с Пасати ТДИ - -служебни. Не са им скъпи на хората.Коментиран от #7, #8
18:31 29.10.2019
7 за гъби съм
До коментар #6 от "Иванов":
Това че германските фирми и Ердоган купуват само пасати абсолютно нищо не значи. Видяхме ги тези продажби как се договарят. То от там идва и неадекватната цена.Иначе продажбите за Европа:
1998г. - 348.398 бр
2018г. - 154.074 бр
Извън Европа тази кола май не съществува между другото.
Коментиран от #11
10:49 30.10.2019
8 за гъби съм
До коментар #6 от "Иванов":
И това не го казвам да се заяждам, ама от най-масовия седан в Европа да ти хрумне да правиш лимузина за търговски представители и диктатори ми изглежда от всякъде като глупава идея. По-добре да бяха оставили и някоя по-евтина версия с най-основните екстри и да продават повече бройки. Стана така че се виждат повече нови БМВ-та отколкото голфове и пасати по улиците.11:02 30.10.2019
9 Димитър
Еб...м ти и 27 години еволюция и "високотехнологичните" двигатели.
Коментиран от #10
12:28 30.10.2019
10 каращ дачия
До коментар #9 от "Димитър":
Дай пример тогава за 1.5 атмосферка със 150 коня и 250н.м. от 1992г.18:33 30.10.2019
11 каращ дачия
До коментар #7 от "за гъби съм":
Сравнението което си показал важи и за всички останали от тази група -Мондео, Инсигния и Ко. Не случайно Хонда спряха Акорд за европейския пазар, Тойота спряха Авензис и го замениха с Камри(за да не разработват модел специално за Европа). СУВ вълната променя портфолиото на всички производители, дори масови модели като Голф и Астра губят продажби от Т-Крос, Т-Рок, Тигуан, Кросланд, новата Мерива, която вече не е ван и т.н.Коментиран от #12
18:40 30.10.2019
12 за гъби съм
До коментар #11 от "каращ дачия":
Абе не знам ама все ми се струва че има пазар за евтин пасат, шкодите се разцепват да продават седани, значи не е чак такъв проблем пазара.Ще кажеш еми вземи си шкода - не е същото, тия шкоди са много хубави нови ама след 5-6 години някакси си губят блясъка, пък и с продажбата после няма да е лесно.
13:08 31.10.2019