Last news in Fakti

29 Октомври, 2019 11:27 8 065 12

Подробно за двигателите на новия Passat (ЧАСТ II - бензин)

  • volkswagen-
  • passat-
  • бензинови двигатели
Подробно за двигателите на новия Passat (ЧАСТ II - бензин) - 1

Три TSI двигателя с мощност 150 к.с., 190 к.с. и 272 к.с.

1.5 TSI със 110 кВт/150 к.с.

Двигателят TSI на Passat с максимална мощност 150 к.с. между 5 000 и 6 000 об/мин е извънредно високотехнологичен – четирицилиндров бензинов турбоагрегат с работен обем 1.5 литра и адаптивна система за управление на цилиндрите ACT (Active Cylinder Management). TSI се отличава с изключителна динамика и отлични работни маниери, като максималния въртящ момент от 250 Нм е налице още при 1 500 об/мин и остава на същото равнище до 3 500 об/мин. Средният разход на гориво в съответствие с изискванията на стандарта NEDC при този вариант с механична предавателна кутия е 5.2 л/100 км (118 г/км CO2). С допълнително предлаганата 7-степенна DSG трансмисия се постига среден разход от 5.1 л/100 км и 117 г/км емисии на CO2. Съответните стойности при комби версията Variant са както следва - 5.3 л/100 км и 121 г/км CO2 (механична трансмисия) и 5.3 л/100 км и 120 г/км CO2 (DSG). Всички Passat 1.5 TSI използват предно предаване.

2.0 TSI със 140 кВт/190 к.с.

На по-горното стъпало по отношение на мощността, новият модел на Volkswagen използва 2.0-литров двигател TSI с максимална мощност 140 кВт/190 к.с. (от 4 200 до 6 000 об/мин). Естествено, този двигател също се предлага и в съчетание със 7-степенна DSG трансмисия. Четирицилиндровият агрегат се характеризира с висок максимум на въртящия момент от 320 Нм, който е налице в широкия оборотен диапазон между 1 500 и 4 100 об/мин. Версията седан с TSI двигателя с мощност 190 к.с. постига максимална скорост от 238 км/ч. Средният разход на гориво в съответствие с изискванията на стандарта NEDC е 6.3 л/100 км, а съответните емисии на CO2 възлизат на 144 г/км. Комби версията Passat Variant с този двигател развива максимална скорост 232 км/ч, а средният разход и количеството на емисиите на CO2 според стандарта NEDC са съответно 6.4 л/100 км и 146 г/км.

Подробно за двигателите на новия Passat (ЧАСТ II - бензин)

2.0 TSI с 200 кВт/272 к.с.

Най-мощният двигател в гамата на новия Passat развива максимална мощност 200 кВт/272 к.с. (при 5 500-6 200 об/мин). Също както и при всички останали версии на 2.0 TSI, използвани при бестселъра в средния клас, работният обем е точно 1 984 cм3. Агрегатът осигурява максимален въртящ момент от 350 Нм при 2 000 об/мин и го поддържа на това високо равнище чак до 5 400 об/мин. Максималната скорост на версиите седан и Variant е ограничена по електронен път до 250 км/ч, каквато е и максималната скорост на версията Passat Alltrack, която също се предлага с този двигател. Всички версии на новия модел с тази мощност използват 7-степенна DSG трансмисия и система за двойно предаване. Средният разход на гориво в съответствие с изискванията на стандарта NEDC при версията седан е 7.0 л/100 км (със съответната стойност на емисиите CO2 от 160 г/км). Стойностите при Passat Variant и Passat Alltrack са респективно 7.1 л/100 км и 163 г/км.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 за гъби съм

    16 10 Отговор
    Нито е бегачка като бегачка, нито е лимузина като лимузина. За обикновенна всекидневна кола е пък много скъпа. Но поне вече не тракат част от версиите, направо се шокирам като мине покрай мен тих пасат на паркинга хаха

    Коментиран от #6

  • 2 Поручик Балканец

    13 11 Отговор
    Не ме интересува Фолксваген!
  • 3 4342

    15 12 Отговор
    Не са конкурентно способни. Френски коли са със същото качество и на по-ниска цена. Дори японските са на по-ниска цена.
  • 4 Коко

    18 8 Отговор
    Отличава се с разход 1л. масло на 100км.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Иванов

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "за гъби съм":

    На тебе ти е скъпа. На много хора- не.В германия тва е любимия автомобил на така наречения , търговски пътник - демек - търговски представител. У нас те са с Дачия- там с Пасат, въпрос на стандарт. И в Холандия е същата работа -пълно е с Пасати ТДИ - -служебни. Не са им скъпи на хората.

    Коментиран от #7, #8

  • 7 за гъби съм

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Иванов":

    Това че германските фирми и Ердоган купуват само пасати абсолютно нищо не значи. Видяхме ги тези продажби как се договарят. То от там идва и неадекватната цена.

    Иначе продажбите за Европа:
    1998г. - 348.398 бр
    2018г. - 154.074 бр

    Извън Европа тази кола май не съществува между другото.

    Коментиран от #11

  • 8 за гъби съм

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Иванов":

    И това не го казвам да се заяждам, ама от най-масовия седан в Европа да ти хрумне да правиш лимузина за търговски представители и диктатори ми изглежда от всякъде като глупава идея. По-добре да бяха оставили и някоя по-евтина версия с най-основните екстри и да продават повече бройки. Стана така че се виждат повече нови БМВ-та отколкото голфове и пасати по улиците.
  • 9 Димитър

    2 4 Отговор
    Относно "високотехнологичният" 1.5 двигател. Още 1992 година имаше атмосферни двигатели със същите показатели.
    Еб...м ти и 27 години еволюция и "високотехнологичните" двигатели.

    Коментиран от #10

  • 10 каращ дачия

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "Димитър":

    Дай пример тогава за 1.5 атмосферка със 150 коня и 250н.м. от 1992г.
  • 11 каращ дачия

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "за гъби съм":

    Сравнението което си показал важи и за всички останали от тази група -Мондео, Инсигния и Ко. Не случайно Хонда спряха Акорд за европейския пазар, Тойота спряха Авензис и го замениха с Камри(за да не разработват модел специално за Европа). СУВ вълната променя портфолиото на всички производители, дори масови модели като Голф и Астра губят продажби от Т-Крос, Т-Рок, Тигуан, Кросланд, новата Мерива, която вече не е ван и т.н.

    Коментиран от #12

  • 12 за гъби съм

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "каращ дачия":

    Абе не знам ама все ми се струва че има пазар за евтин пасат, шкодите се разцепват да продават седани, значи не е чак такъв проблем пазара.
    Ще кажеш еми вземи си шкода - не е същото, тия шкоди са много хубави нови ама след 5-6 години някакси си губят блясъка, пък и с продажбата после няма да е лесно.