118 801 152

Как да разберете реалните километри на една кола

Как да разберете реалните километри на една кола

Добре известен факт е, че автомобилите на старо, които се продават в нашата страна, масово са с "върнати" километражи. Как обаче може да се разбере дали километражът на един автомобил е превъртян назад? Отговор на този въпрос дават експертите от auto.ru, които ни посочват основните способи, помагащи ни да разберем реалният пробег на една кола.

Първото, което трябва да предизвика подозрение е отсъствието на каквито и да било сервизни документи, съпътстващи автомобила. Сервизната книжка ясно показва, кога и на колко километра е била колата, преди да попадне в ръцете на продавача.

Не са рядко случаите, когато въпросните сервизни книжки се фалшифицират, но ако има фалшива сервизна книжка, то информацията от нея лесно може да се провери в сервиза, който я е издал и подпечатвал.

Ако решите, че всички документи са изрядни, то второто, което трябва да направите е да преминете към щателен оглед на автомобила. Множество драскотини и пукнатини по боята, силно износена тапицерия на седалките, изтъркани гумени покрития на педалите, износени волан и скоростен лост, в повечето случаи са все признаци за изминати стотици хиляди километри.

На финалния етап, ако при проверката на документите и визуалния преглед всичко ви се струва наред, е добре да проверите показанията на километража в някой онлайн сервиз или пък да се обърнете за помощ към официалния дилър на марката у нас. Повечето (срещу заплащане, естествено) ще ви дадат информация, поне докато колата е минавала на преглед в официален сервиз.

Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 186 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Дон

    343 101 Отговор
    Като гледате състоянието, а не километрите. Понякога милионник от Германия е по-надеждна от некоя неподдържана италианка на реални 200хил. км

    Коментиран от #10, #18, #24, #54, #63, #113, #136

  • 2 🐸 🐸 🐸

    165 35 Отговор
    Прав е колегата горе..Има някои след 10000 дават проблеми, зависи задкурмилното усвто как я кара.

    Коментиран от #61, #67, #85

  • 3 Гошо

    51 106 Отговор
    Давайте Братушки покажете им как се прави
  • 4 Гошо

    38 96 Отговор
    Давайте Братушки покажете им как се прави
  • 5 Смешки

    332 49 Отговор
    Тоа па, като знам, че Германия е пълен имигрантски клозет в който вторичния пазар се държи от маймуни предпочитам кола от Италия! Поне няма да е маскиран гнилоч!

    Коментиран от #21, #76

  • 6 Eee

    308 21 Отговор
    Че те на запад масово превъртат колометража и наш те дилъри още веднъж и тя става почти чисто нова😁

  • 7 ЕКСПЕРТ

    150 26 Отговор
    ЗА КОЛЕГИТЕ ЕДИН ПОДАРЪК-КОГАТО КИЛОМЕТРАЖА Е ВРЪЩАН,ЦИФРИТЕ НИКОГА ПОВЕЧЕ НЕ ЗАСТАВАТ В ЕДНА ЛИНИЯ,Т.Е ЕДНИ ЛЕКО НАДОЛУ,ДРУГИ НАГОРЕ,МЕЖДУ КОЛЕЛЦАТА ИМА ЕДНИ ПЪПЧИЦИ,КОИТО ПОСЛЕ НЕ МОГАТ ДА СЕ УЛУЧАТ,ИЛИ СЕ ИЗНОСВАТ АКО Е ВРЪЩАН НА МАШИНА,ТОВА Е ЗА МЕХАНИЧНИТЕ ,И ЗА ДИСПЛЕИТЕ ИЗМАМАТА Е ЕЛЕМЕНТАРНА И НЕ МОЖЕ ДА СЕ ХВАНЕ ОСВЕН ПО РАЗПЛОМБИРВАНЕТО,САМО ЧЕ СЕГА ДЖАМБАЗИТЕ ПРАВЯТ ДРУГО,АКО КОЛАТА Е СКЪПА И СИ ЗАСЛУЖАВА,НАМИРАТ НАПРАВО НОВО ТАБЛО ВТОРА УПОТРЕБА НА МАЛКО КИЛОМЕТРИ,ТАКА ЧЕ НАЙ-ДОБРЕ КОЛА НА СТАРО САМО ОТ СОБСТВЕНИК С РЕГИСТРАЦИЯ,ДОРИ И ОТ ЧУЖБИНА!

    Коментиран от #11, #36, #41, #47, #69, #78

  • 8 Митко

    137 53 Отговор
    Дайте да не се заблуждаваме всички автомобили които се внасят в България са извън употреба за чужденците тази кола ако е хубава ако има още какво да се вземе от нея тя ще се експлоатира всички автомобили се взимат от боклука от тоест от моргата никой не продава нещо в което има още живот

    Коментиран от #77

  • 9 Мастер

    103 29 Отговор
    И като я боядисам и сменат износините гимички на педалите малко претапициране и пране направо кат нова на бабата или попа от манастира. Стига само измет замазан колко се продаде, по добре нова или от тук върната на магазина че и изтекла гаранцията и сичко реално през тези 5 години от лизинга. Аман от измамници нов внос кат гумите то още някой лев и нови не тези от боклука да са ги взели по 2 3 Евро и да му плащам екскурзия и печалба да се чукат всички вносители на боклуци народе не купува нов внос каквато и стока да било пари за отпадък никога

    Коментиран от #82, #84

  • 10 гларус

    152 101 Отговор

    До коментар #1 от "Дон":

    От Германия никога и немска кола никога това е правилното .Хонда и японско и нямаш грижи.

    Коментиран от #26, #60, #138

  • 11 ЕКСПЕРТА

    105 40 Отговор

    До коментар #7 от "ЕКСПЕРТ":

    За кви коли говориш и кви цифри в една линия от 20год сиг няма такива коли с цифри.всичко е дигитално.Майко мила....
  • 12 айде айде

    50 5 Отговор
    Дори след като прочетох статията въпроса 'Как' си остава. Да отидем в сервиз си го знаехме, откак карахме лади.
  • 13 как ли

    9 15 Отговор
    Как? С кактус.
  • 14 Дилър

    102 11 Отговор
    Кола се купува с ПАРИ. Мижавите клиенти искат Кола на 100000 км. за по-малко от 5000 лева. Изпадали-според тях. ха ха ха Когато му врътнеш километража, започва друга песен: "Много е запазена"
  • 15 Гост

    42 11 Отговор
    някой онлайн сервиз Качваш си колата в сайта, поправят я и я сваляш обратно
  • 16 Българина

    99 27 Отговор
    Ало какъв Дон си ти бе щом искаш Милионна кола от Германия а не от Италия. На Мотора можеш да му направиш ремонт а за ръждилника от Германия няма спасение защото Жена и Ръжда тръгнат ли няма спиране а и Доновете си купуват Нови коли
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 куку руку ку

    52 14 Отговор

    До коментар #1 от "Дон":

    Сменяш масла, ремъци и други консумативи и летоброенето на автомобила го започваш отсега нататък.
  • 19 Биоробот

    129 6 Отговор
    Как да разберем реалните километри? Ами поглеждате километража на колата и записвате километрите на едно листче. След това към тях прибавяте 300х. км. и готово.
  • 20 гост

    104 19 Отговор
    Няма нужда да гледам нищо просто смятам гоините по 30 хил. това е минимумът

    Коментиран от #23, #58, #116, #147

  • 21 ivo

    37 12 Отговор

    До коментар #5 от "Смешки":

    Prav si kolega ,koli samo ot Italiya perfektni kupeta bez gram rajda za dvigatel vseki ima oci i ushi da si izbira

    Коментиран от #25

  • 22 Майстора

    53 9 Отговор
    За да сте сигурни в километрите, не винаги разбира се, но в повечето случаи, си купете кола върната от лизинг със сервизи документи от официалния дилър. Но както е писал ДОН не само километрите, но и състоянието е важно. В документите на повечето "италиянки" до 100'000 км пише "сменено масло", а след това пише "проверено масло".

    Коментиран от #93

  • 23 гост

    45 53 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    какви 30 хл на година моята е на 74хл и е на 9 годин подържана винаги направо си е глезена големи сметки правите браво

    Коментиран от #50, #122, #144

  • 24 Е да ама

    49 17 Отговор

    До коментар #1 от "Дон":

    У Германия много гният, аз имам 20 годишен голф от Италия нема една ръждичка
  • 25 Гост

    51 9 Отговор

    До коментар #21 от "ivo":

    До тези, които си мислят, че от Италия влизат читави коли там зайчето е, че или е запазен двигател и калайдисано купе след ПТП, или убаво купе ама със замаскиран двигател, който след смяна на масло светва. Има една АК ФАКТ в Овчакупел - там са магьосници на тия работи.
  • 26 ауди

    39 15 Отговор

    До коментар #10 от "гларус":

    закупено 2008г ауди а4 б5 комби 1997г 19. тди 110к.с. внос от италия. до ден днешен само се обслужва и нищо повече
  • 27 АзАз

    94 10 Отговор
    Има един относителен начин да определиш изминати километри, състояние на автомобил и прочие. Отваряш немското мобиле и търсиш същия автомобил на такава цена, към която, когато прибавиш печалбата, транспорта и други разходи се получи цената която ти искат на теб. Ето тогава става страшно и осъзнаваш, какви бараки са по автокъщите. Въпреки това съществуването на автоджамбазите е провокирано от овчата порода на типичния българин (за жалост). Всички искаме евтино и хубаво. Да е премиум на малко километри, без забележки и прочие и то за фрагмент от цената. Това цялото е с цел да се почувства "и той човек" и да разправя на съседите пред панелката на по биричка, как върви на гаС...

    Коментиран от #66, #105

  • 28 Гост

    72 8 Отговор
    Всички сте разбирачи ама сте си купили от тези коли с върнатите километражи !

    Коментиран от #62

  • 29 Мастер

    102 11 Отговор
    Работих в Италия 5 години по сервизите и ми писна от малоумници и си дойдох но наистина купета та са здрави нема ръжда но за другото ако работи жабарите ще си я карат до гроб не харчат така, важното при тях е да имаш транспорт а не келешлици като нашите е има си и богати бизнесмени според средата но аз говоря за обикновените работещи хора които са повече от баровците, колегата си беше купил голф нов за 15 000 Евро и съжаляваш и го остави на жена си и сина си, а той после зема едно пунто2 за 300 Евро и каза това е колата върши същата работа но нея мога и да я хвърля пари за една седмица като заплата, нему е нужно повече от транспорт и аз мисля така парите са за други нужди не за скъпи тенекии де утре неструват

    Коментиран от #99

  • 30 Българин

    47 3 Отговор
    Наздраве, колкото изкара после друга :)
  • 31 Валентин

    57 34 Отговор
    Няма немска дизелова кола с под 80 000 км. Годишен пробег

    Коментиран от #73, #151

  • 32 Хххх

    45 8 Отговор
    Аз така и не разбрах как да разбера реалните километри на колата

    Коментиран от #38

  • 33 турбо

    59 5 Отговор
    Превъртат се защото народа е проЗ и иска голям,топъл и евтин сладолед.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор

  • 35 В Германия,само с БГ номера 8375

    35 13 Отговор
    В Германия съм,предишната беше БМВ Е46,6 цилиндъра,бензин 150 кс. Двигател,ходова част, рейка без проблем,но ръжда да ти видят очите! Братко......Отпред калниците,от лицевата страна има само повдигната боя,обаче от вътрешната страна,ръжда(добре,че е подкалника,че да не се плашат хората), отзаде веждите са вече хванали ръждата яко и няма мърдане,тампоните на задния мост са напукани и нямат свойствата си вече,при потегляне или смяна на предавка,се чуваше едно глухо прихлопване. Праговете и те със сигурност са ръждиви,добре че са пластмасовите фабрични декоративни прагове,че не се виждат истинските. Сега съм с Мерц 2011 ц класе 231 коня,бензин ,ръчка,панорамен покрив и ръжда нема,ама имам да изплащам 15 к евро. Демек 30 бона! И друго: Германците са по-некадърни шофьори и от нас! Ограничение 70 тия 60,100 те 90. По прочутите им кирливи магистрали(ежегодно в ремонт),ограничение 80,и чак даже и снимат ако превишиш,заухарите долни! Само ги играйте с БГ регистрационным номера! На фирма,че по-закон,можеш до 6 месеца от адресата си регистрация в Германия,да караш!

    Коментиран от #39, #100, #133

  • 36 Хайл

    62 3 Отговор

    До коментар #7 от "ЕКСПЕРТ":

    Точно така-аз колите и двете си ги купих от собствениците в швейцария и са си на истинските км,дори единия ме заведе в сервиза да ми кажат кога е минала преглед при тях,а там ми казаха кога е обслужена,какво е правено,не като един артист тук "вносител на коли с произход и сервизна история" по документи се мъчи да ме убеди че всички при него са редовни-печата един и същ без износване,почерка и той и на всичко отгоре не писано "oil filtAr " вместо "oil filtEr"...
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор

  • 38 Хайл

    44 18 Отговор

    До коментар #32 от "Хххх":

    Много е лесно-източваш маслото от мотора и даваш пълна газ,ако е на реални км затяга на 5-6 минута,ако е върнат на 6-7 минута...засичаш с хронометър 🤣🤣🤣🤣
  • 39 Хайл

    10 5 Отговор

    До коментар #35 от "В Германия,само с БГ номера 8375":

    Абсолютно си прав
  • 40 Гошко

    61 4 Отговор
    Кола и жена не се гледат с какъв километраж са и колко са изчукани..и като се качиш газ колкото може, че не се знае кога ще се повреди!
  • 41 Николай

    30 10 Отговор

    До коментар #7 от "ЕКСПЕРТ":

    Колега от кое време колите нямат аналогов километраж. Какви цифри в една линия те гонят. Най добрия вариант ако няма сервизна книжка годините по 30 000 км. и се получава горе долу един среден реален пробег. На повечето хора е ясно, че няма 15 годишна кола на 139 000 км.
  • 42 Няма как

    47 7 Отговор
    Не си ли на "ти" с електрониката, нямаш ли нужния софтуер, хардуер и познания ще стоиш с пръст в уста като 99% от населението. Ще ти приказват още за бабата германка, която само неделя я карали на църква. ;)
  • 43 Ико

    24 7 Отговор
    Колеги километрите ги познавам под аирбега на волана като закача колата на диагностиката той не може да се манипулира километража може но аирбега не да знаете
  • 44 Николай

    20 5 Отговор

    До коментар #37 от "Miti":

    Никак ако е върнат километража кадърно и в сервиза може да не разберат. Повечето коли от германия слез 2008 г имат електронна сервизна книжка в оторизирания сервиз на марката. Ако колата е била обслужвана редовно в сервиза ще има всичко. Може и по ВИН кода да се провери какво ще излезе.
  • 45 vasik atanasova

    8 4 Отговор
    ха не е написано най важното

    Коментиран от #59

  • 46 По принцип е лесно

    34 5 Отговор
    Паметта на километража се сваля с "определена програма", понякога е нужно файла да се редактира с hex едитор - елементарен криптиращ алгоритъм, и просто сменяш двойките hex числа с тези, които си си наумил. По-начетени колеги сигурно ще го обяснят по-добре, гледал съм от тук от там из нета. Знайте, че ви лъжат винаги особено с километрите.
  • 47 vasik atanasova

    9 6 Отговор

    До коментар #7 от "ЕКСПЕРТ":

    ей защо им издаде бе !
  • 48 ВЛАДИМИР ЙОТОВ

    5 1 Отговор
    КОЙ ПОЛИЦЕЙСКИ АВТОМОБИЛ ОПИСВАШ?
  • 49 СЪЩИЯ

    2 6 Отговор
    ТАКИВА АВТОМОБИЛИ СА ПЕРФЕКТНИ, ЗА ОБУЧЕНИЯ НА ЛЕКИ ТАКИВА С ЛЕКИ ПРИСЪДИ, ТРЕНИРОВКИ НА ПАНЧАРЕВЦИ, И СИГУРЕН СЪМ ЧЕ Е И ТАКА, 😁
  • 50 Карач

    23 4 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Това, че ти не си караш колата не означава нищо. Никой не си купува нов автомобил да стои в гаража, или да трупа прах по улиците. На един нов автомобил само каското му е 2000-3000 лв на година. Дори и у нас на новите коли им се навъртат поне 30000 км годишно. В Европа с тези много магистрали на година може да врътнат 100000, особено дизелите.Лошото е , че след определен пробег колата вече е развалина. Просто това е в интерес на производителя.
  • 51 Име 2

    8 7 Отговор
    ХЕКС ЕДИТОРА Е СЛОЖЕН ЗА ДОСТА И ДОСАДЕН, А И РАБОТИ САМО ЛОКАЛНО, КУПЛИРАНЕТО ИСКА ПРОВЕРКА ЗА МАСОВО РАЗПРОСТРАНЕНИЕ И ОТ ТАМ СИ ИМА ПРОБЛЕМИ И ДЕФЕКТИ И СИ Е ТРУД ЗА ПРОГРАМИСТИ И СТАВА ЗА ГУБЕНЕ НА ВРЕМЕ В УЧЕНЕ, ТЕЗИ С ЕЛЕКТРОНИКА ЩЕ МЕ РАЗБЕРАТ И НЕ САМО 😁. УПРАВЛЕНИЕ НА ПОСТОЯНЕН ТОК СЪС ЦИФРОВИ СИГНАЛИ И ОБРАТНО ПРЕОБРАЗУВАНЕ😁. ИНТЕРЕСНО Е ЧЕ И ВИНАГИ ТРЯБВА И РАЗБИРАНЕ😁, ОСМИСЛЯНЕ, 😁
  • 52 Car Vertical

    21 10 Отговор
    Лесно е, влизаш в сайта на кар вертикал, плащаш им таксата, вкарваш VIA-а на колата и ти вади репорт със всичко. Елате в 21 век, стига с тези глупости от комунизма...
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор

  • 55 1944

    18 3 Отговор
    реалните километри са тези които виждате на таблото плюс минимум двеста хиляди.
  • 56 Да ви го начукам

    17 13 Отговор
    Абе,кадърните,разбирачите,величия неземни вие с 25 год. ВМV -та що не се самоунищожите
  • 57 Да ви го начукам

    10 10 Отговор
    Абе,кадърните,разбирачите,величия неземни вие с 25 год. ВМV -та що не се самоунищожите
  • 58 Гошо

    35 2 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Аз съм тираджия,моето Ауди изминава 6000км на година,даже и по малко,а жена ми със нейната,200км на месец,или 2400на година,това е истина

    Коментиран от #123

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор

  • 60 ЯПОНЕЦА

    25 2 Отговор

    До коментар #10 от "гларус":

    Аз карам японска кола ,вярно моторите са им зверски здрави ,но много ръждясват
  • 61 РЗС

    13 3 Отговор

    До коментар #2 от "🐸 🐸 🐸":

    абсолютно никакво значение няма, как караш едно МПС, важно е как го поддържаш. В съответствие със стила ти на каране, поддръжката може да е от в нормални граници до една маса пари за състезателните ти навици. Просто като съветския съюз.
  • 62 Спокоен

    14 2 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Не,не сме отидохме до Германия и оттам си взехме,но не от Мюмюн, а от представителството и с гаранция.
  • 63 Йосип Броз Тито

    30 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дон":

    Всичко е късмет, от Италия идват със изтормозени двигатели, но пък със здрави ламарини, а от Германия идват със поддържани двигатели, но ръждясали и изгнили ламарини от химиите дето хвърлят зимата по улиците. Всеки сам си решава кво да вземе, най-добре от магазина, ама като нямаш пари, слагаш главата в торбата и каквото се случи. Двигател се прави, но ламарини не...
  • 64 Винаги има изненада

    39 3 Отговор
    Не съм специалист, но казват, че освен ел. километраж има датчици по маслена помпа, горивна и др. и те отчитат колко гориво или масло е минало през тях от там и пробега. Неволно станах свидетел как един нагъл полицай си беше купил от "длъжен" му джамбазин кола на "реални" 60 000 км. и на добра цена с всички гаранции. Като бях за ремонт в сервиза и чух "компютърджията" с пълен софтуеър по датчиците именно на масло и гориво му каза, че колата е на около 250 000 иначе светеше вярно като нова. :-) Стана ми драго като му видях физиономията на милиционера.
  • 65 Батман

    20 6 Отговор
    Италианките са голями боклуци вчера я взех днес съм под нея а пък в Дупница е ад от такива
  • 66 Иван

    12 2 Отговор

    До коментар #27 от "АзАз":

    А смяната на двигател към обслужването ли е
  • 67 Кенефжия ли е

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "🐸 🐸 🐸":

    Колегата, не ми се вярва, много си неука, отново си пролича, но връзките с който го може, го меже на дървесната отровна жаба, има зелентии..! Браво геро... за самочувствието...!
  • 68 Тоше

    10 4 Отговор
    Автомобилите започват да се изплащат след 200 000 км. Карайте и се не бойте. Сервизите са за това.
  • 69 Шааро

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "ЕКСПЕРТ":

    Онуфрий , много си назад и неграмотен . Не е могъл баща ти да го върне назад и резултата е налице .
  • 70 Емил стефанов

    35 5 Отговор
    Може да си го сметнете пробега лесно без да ходите на специалист! И е пълна заблуда че можете да си купите 10годишна кола,на 80,90 или 100 000км, както в Германия ,така и в Италия,колите се карат ежедневно и по много !...средно на ден пробегът е 100км,за месец е 3200,по 10години е 320 000...! Всеки който е работил в чужбина и е ходил с кола на работа,която е на отстояние 50км,го знае ! Така че книжки,броячи и т.н са пълна глупост !
  • 71 Емил стефанов

    7 7 Отговор
    Може да си го сметнете пробега лесно без да ходите на специалист! И е пълна заблуда че можете да си купите 10годишна кола,на 80,90 или 100 000км, както в Германия ,така и в Италия,колите се карат ежедневно и по много !...средно на ден пробегът е 100км,за месец е 3200,по 10години е 320 000...! Всеки който е работил в чужбина и е ходил с кола на работа,която е на отстояние 50км,го знае ! Така че книжки,броячи и т.н са пълна глупост !

    Коментиран от #75

  • 72 Виктор

    14 2 Отговор
    Много тъпа и безсмислена статия , явно писана от човек , който няма никава идея от автомобили.Чул е някакви легенди и е написал 8 реда за тях.
  • 73 Хаха

    5 2 Отговор

    До коментар #31 от "Валентин":

    Хайде да посмяташ малко преди да пишеш глупости! 7хил на месец викаш?! Всички?! Майко мила...
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор

  • 75 Емиле, Емиле...

    15 11 Отговор

    До коментар #71 от "Емил стефанов":

    При 50км разстояние между домът ти и работата, километрите са много по-малко! Все пак имаш 20-23 работни дни, а не 32! Следват отпуск и официални празници, след което изминатите километри са с една трета по-малко от тези, които си написал.
  • 76 Херр Флик

    10 4 Отговор

    До коментар #5 от "Смешки":

    Аз работих в Германия от 1995 до 2019 -март месец.От 11 обекта през годините съм си купил 4 коли директно от германци и всичко е било точно.А както се казва-ахмак човек и вързано куче го хапе!Целият ми род от 80 години насам по бащина линия сме шофьори,а ако някой е овчар-сорри Майкъл!Видях такъв перничаин само преди година-имал бол пари,дал!
  • 77 filo

    8 1 Отговор

    До коментар #8 от "Митко":

    Нали ги караме бе какво искаш и вървят години, след покупката. Ти за без пари какво искаш, ново ли? Има и хубави коли на малко километри, но просто са по-скъпо.
  • 78 Хан Крум

    4 9 Отговор

    До коментар #7 от "ЕКСПЕРТ":

    Къде живееш километражите отдавна са цифрови
  • 79 Минчо

    7 2 Отговор
    Най сигурно е в шоурума най много 500/600 км да се прекараш
  • 80 ФИНЦИ

    2 0 Отговор
    ЕИ ТИ СИ ГОЛЯМ ПРОФЕСОР БЕ УРУД ДОЛЕН ДРАСКАЧ ЩЕ ГО ИЗТРИИШ ЗНАМ МНОГО СИ КУХ ДА ЗНАИШ3959
  • 81 Емигранта

    15 1 Отговор
    Незнам но мойто пежо е на 372000+нито волана и е изтъркани нито седалките са протрити нито топката на скоростния лост е мърляв няма сервизна книжка не харчи масло и така

    Коментиран от #114

  • 82 ФИНЦИ

    1 13 Отговор

    До коментар #9 от "Мастер":

    МИ ТИ И ЗА ТОВА НЯМАШ ПАРИ БЕ МУХЛО ЛАПАИ МИ ХУЯ

    Коментиран от #128

  • 83 Ko чакате

    1 3 Отговор
    Копуваите върнати от лизинг базови модели и исплащтаите,10 години другия вариант от авто салон и не питайте километрите реални ли са всеки има право на избор даже може и нова дали ште исплащате нея или върната от лизинг
  • 84 Колега да кажа само

    7 2 Отговор

    До коментар #9 от "Мастер":

    Тези върнатите от лизинг ги купуват от нас, превозвачите. Но това вие не го знаете..
  • 85 До неграмотния жабок :

    12 1 Отговор

    До коментар #2 от "🐸 🐸 🐸":

    Ей, шамандуро, пише се "кормило" или "волан" и се получава "задкормилно у-во" / устройство! 😃 Брей, колко е сложна този български правопис и граматика! 😄

    Коментиран от #141

  • 86 Да се поправя! 🍻

    2 0 Отговор
    'сложен
  • 87 Гусето

    7 5 Отговор
    Никога немско и то втора ръка, прав е колегата по горе

    Коментиран от #88

  • 88 filo

    4 3 Отговор

    До коментар #87 от "Гусето":

    Нали знаеш поговорката за киселото грозде.
  • 89 New one

    11 0 Отговор
    Карайте отживелиците на хората и по-малко се гордейте с това!
  • 90 ВЛАДИМИР ЙОТОВ

    1 1 Отговор
    46 ТИ СРЕДЕН ЛЯВ ПРЪСТ ЛИ ТИ Е УДОБЕН ЗА ЖМИГИТЕ, ИЛИ МОЖЕШ И С ПОКАЗАЛЕЦ?
  • 91 Като гост

    14 3 Отговор
    От Германия колите са скрап. Болт не може да се развие, всичко се къса. Шарнирите на някои коли се сменят по принуда заедно с шенкелите. Мъка голяма, а и са километражни. За мен съм взел решение-Италия. Ако не е от "хитовете"марки и цените са добри. Колите са евтини, гъзарията е скъпа. В България всички са гъзари. Какво ще си каже комшията, не колко ще се возя. Винаги цената е важна, не състояние! И после при мен в магазина за авточасти и плюене по търговците продали им колите.

    Коментиран от #146

  • 92 The Black Cat

    8 1 Отговор
    Здравейте , на Всички и моето мнение по въпроса сега, километражите както знаете всички са основно два вида (механични и електронни ) като и двата вида са безпроблемни за манипулация , механичните просто се разглобяват до нивото на самите показателни ,,колелца" просто има едни ,,палчета" на всяко едно от тях което тях което реално ги завърта , въпросните палчета след разглобяването се повдигат с фина отверка (примерно) и се наглася километража на колкото искате а когато е направено добре изобщо не личи по нищо !!! Електронните ... тук темата е по-сложна , самите устройства на борд комютъра и километража ,,казват" на таблото какво да покаже , показанията се съхраняват и на двете места на така наречените ROM носители които само ЗАПИСВАТ от тях не може да се трие каквото и да било , като VAG групата има вариант при километраж до 1000км да се нулира и до там , при BMW пък има елементарен начин с натискането на определени бутони по таблото да се види (само) без възможност за манипулация , същото е и при Mercedes , ако реално се направи ,,по-истинска" манипулация означава ново табло и нов управляващ блок което за таралясниците ,,нов внос" е равностойно на цената на закупеният автомобил дори и повече , отделно дори да стане пак ще Ви трябва оригинален софтуер на производителя + подходящ кабел и минимум някакъв вид компютър (лаптоп или настолен) варианта е да закарате колата в сервиз на марката или най-малкото в наистина читав и доверен сервиз за да се въведат

    Коментиран от #97

  • 93 дилър Порше североизток

    16 1 Отговор

    До коментар #22 от "Майстора":

    ..в България новите коли са второ качество то и "фирмените сервизи " са второ качество! Ако се случи хубава и изгодна върната от лизинг кола няма да е случаен купувача! Трябва да си в играта!
  • 94 ВЛАДИМИР ЙОТОВ

    1 4 Отговор
    ТИ КВО ПРАЙШ? ТЪРСЯ В РЕЧНИКА, ТЪЛКОВНИЯ ДУМИТЕ, ЛЯВО, ДЯСНО, НАГОРЕ, НАДОЛУ, ЛЯВ И ДЕСЕН ДИАГОНАЛ, РЕЛЕФ, ПОСОКА И ПРАШЕН ДЯВОЛ!
  • 95 The Black Cat

    7 2 Отговор
    Здравейте , на Всички и моето мнение по въпроса сега, километражите както знаете всички са основно два вида (механични и електронни ) като и двата вида са безпроблемни за манипулация , механичните просто се разглобяват до нивото на самите показателни ,,колелца" просто има едни ,,палчета" на всяко едно от тях което тях което реално ги завърта , въпросните палчета след разглобяването се повдигат с фина ,,новите данни" така , че за знаещи хора не е проблем да се установи истинският пробег . Колкото до сервизните книжки , те се продават на много места и са елементарни за подправяне и с печатите дори , просто проверете автомобила наистина щателно при читави механици и диагностици. Това е съвет , занимавам се с автомобили от ~30 години и повярвайте всичко съм виждал по този ,,проблем" точно. Желая Ви успех при бъдещи покупки !!!
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор

  • 97 The Black Cat

    3 1 Отговор

    До коментар #92 от "The Black Cat":

    Извинявам се , сайта има огранипчебие към дължината на публикациите , при въпроси ще отговоря в друг коментар на всеки.
  • 98 The Black Cat

    6 2 Отговор

    До коментар #96 от "километтажа":

    Винаги когато кажеш ще позная пипан от истински километраж!!!
  • 99 Пеши

    1 3 Отговор

    До коментар #29 от "Мастер":

    Може и ца уроци по правопис.
  • 100 Пеши

    3 3 Отговор

    До коментар #35 от "В Германия,само с БГ номера 8375":

    Ей от такива селски тарикати кат теб стават 80% от катастрофите, а после асфалта и ремонтите ви виновни и горивата скъпи.
  • 101 Napoli

    11 4 Отговор
    От 13години съм в Италия и както каза колегата по горе е прав.Италианците карат и не подържат,те са мърляци.А колите от южна Италия са със смачкани ламарини и занамарени.Нама нова кола на месеци нова закупена да нее със смачкани калници,врати или багажник.Колите от северна Италия са много по запазени и добри.
  • 102 Господин

    21 4 Отговор
    А аз сега ще ви кажа една тайна, която никъде няма да я прочетете и едва ли ще се сетите за нея...НЯМА как да разбереш на колко км е колата, както и НЯМА как да разбереш какво е правил предишния малоумник по колата. Ако НЯМАШ пари да си вземеш чисто нова кола, има риск (95% вероятност) да си вземеш ПЪЛЕН боклук, защото хората си продават колите когато започват проблемите. Нали се сещате, че никой няма да си продаде новата, безпроблемна и на малко пари кола.

    Коментиран от #111

  • 103 Чочо

    8 1 Отговор
    Кола нова , превоз евтин и животоопасен втора употреба . За съжаление не всички сме богати. Стискам палци всички да имат късмет. ...и пари!
  • 104 Елементарен отговор

    3 0 Отговор
    - прави се диагнистика
  • 105 Така е

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "АзАз":

    Много си прав.
  • 106 Слави

    15 1 Отговор
    В САЩ проблема е решен, влизаш в затвора ако пипнеш километража, след това всяка година колата минава преглед и данните са в компютъра на сервиза, освен това ти си слагаш по 12000 мили на година дори да не ги е минал то колата се е обеценила има сайтсве да разбереш колко.
  • 107 Баце

    21 0 Отговор
    Коментарите много ми харесват, освен откровено глупави има много остроумни и много, ама много по-смислени от колкото ни казват в статията. А статията все едно е писана от Вени, като си е мислела за нейния километраж и е мечтала по-лесно да й го върнат :-) Дерзайте пичове.
  • 108 Киро бидона

    8 1 Отговор
    Ако колата ви е внос от Дания начинът да разберете на колко реални километра е следния: инсталирате си приложение " Bil info" има и други такива, аз ползвам това. След като го инсталирате просто питате за регистрационния номер, след като го въведетеви излиза информация за всичко. Можете да видите в кой ден е минала на преглед ,на колко километра, взет ли е прегледа или е върната и всички такива работи. Излиза колко собственика, коя застрахователна компания е използвана, технически данни, сравнение на актуална цена, данъците кога са плащани и т.н. Идеята е , че колкото и да въртят километражи , няма как да се случи.
  • 109 Щом играе отвертката, пък дори и фина...

    5 0 Отговор
    Това хич не ми харесва...! Това само в БГ ли го правят...?!
  • 110 Не щъ да са прекарам

    21 0 Отговор
    Здрасти! Днес имах намерение да си купувам кола втора ръка. Прочетох с интерес всички коментари,които наистина са много информативни и ползотворни! И такаа.......накрая взех правилното решение--ще си купя колело!!!
  • 111 Този коментар е премахнат от модератор

  • 112 Господин

    8 1 Отговор

    До коментар #111 от "filo":

    Да, точно- повечето българи карат боклуци на над 10 години, отдавна изцедени, трябва да си сляп, за да не го виждаш. Много малко хора карат читави и редовно обслужвани коли.
  • 113 Дон мон

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дон":

    Абе мойто момче ти на картата не може да ми посочиш къде е Италия тръгнал да прави изводи и сръвнения Италия с Германия. Жабари или Али Реза😂😂😂😂😂
  • 114 Кроми

    5 0 Отговор

    До коментар #81 от "Емигранта":

    Пежото си има електронна сервизна книжка в бордовия си компютър , закачи я на диагностика да я разгледаш
  • 115 дедо от Сирищник

    17 1 Отговор
    99 % от колите втора употреба , които се продават у нас са с върнат километраж . Най са ми интересни тези ..."уникати" от 2001 - 2002 г. на 140 - 160 000 км. , дето били на попадията и са карани само в неделя до църквата ...и вместо до отидат за скрап се продават по автокъщите ...
  • 116 куку руку ку

    12 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Виждал съм 3 годишни коли на по 190 илядо км...
  • 117 Един

    1 0 Отговор
    Дрън - дрън - дрън!
  • 118 Бастун

    6 2 Отговор
    Мнооооого полезна статия ...... Къде има сервизна книжка след 2007 г ? В коя кола ???? Няма вече такива глупости всичко е с дигитална история в представителството което е с локален ограничен достъп до страната . Единствено Тойота е за цял свят!?! Авторчето да не се излага а да проучи нещата преди да пише глупости!!!!
  • 119 Prizrak

    1 1 Отговор
    Първо питайте как е карана колата- градско или извънградско. След това проверка на мото часовете на двигателя чрез диагностика.

    Коментиран от #130

  • 120 иво

    8 1 Отговор
    От мен да знаете :) реалните километри на един автомобил са 100 % реални, когато я купите от магазина :)
  • 121 иво

    8 2 Отговор
    Когато купихме първата кола на жената и казах - не гледай километрите - тоя двигател е толкова корав , че и милион километра да има зад гърба си,пак първо купето ще се разпадне, преди двигателя да сдаде багажа, И всички ремонти са " от магазин за левче" Оказах се прав - колата е Сеат Ибиза 1.9 СДИ - на незнайни километри - поддържана както трябва и я караме вече 70К километра без проблем. Така че километрите са последното , което трябва да ви притеснява - поддръжката на първо място!
  • 122 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Ами моята е на 2г. и е на 145 000 това че тия я изкарваш само по празници е друга тема
  • 123 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #58 от "Гошо":

    Гоше Гоше ако не беше тираджия щеше да въртиш повече или поне ако женати караше твоята кола ама в БГ нали всеки трябва да има кола и е от такива като теб дето им гният барутарниците пред блоковоте няма място за останалоте хора да си паркират колите който найстина им вършат работа
  • 124 незнайко

    12 0 Отговор
    Много, ама много тъпа статия !

    Коментиран от #139

  • 125 699

    10 2 Отговор
    всичко, което се вкарва в България (независимо от Италия, Германия или Швейцария) или е с удар или е с проблем в двигателя. Километрите нямат никакво значение, безсмислено е да ги гледате. Казано по друг начин, всичко на реални километри е с удар - смазана задница или отворили възглавници. В чужбина не са милионери и след третата, четвъртата година спират да ходят по официални сервизи и колата изчезва от статистиката.
  • 126 kromeo

    9 2 Отговор
    От моя скромен опит ще кажа, като притежател на повече от 37 автомобила през времето, че само автомобилите закупени от България и от местен дилър са били с истински километраж и в състояние отговарящо на пробега. За тези нов внос дори не съм си правил труда да проверявам... Но в един от случаите с едно рено лагуна на 3,5 години от Италия в отлично състояние на пръв поглед и по километраж на 124 000 км разбрах впоследствие,че е на 360 000км. Та така - за 3,5 години - 360 000 км....

    Коментиран от #131

  • 127 Радо

    4 3 Отговор
    Циганите така навремето купуваха нови лади и за една година им превъртаха километражите от каране, и после ги продаваха на по уж 10К км, а те на 110 реално, обаче Ганю не може да си представи, че за една година могат да се навъртят 100К км.
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор

  • 129 хонда Пловдив

    6 0 Отговор
    Кой изобщо желае да се спре далаверата с километрите , със сигурност не западняците ..........иначе как ще продадът тия котури на нас .......производителите могат да решат проблема , но и те не желаят това.......изобщо сме прецакани от всичко и всички.....
  • 130 Таско

    4 1 Отговор

    До коментар #119 от "Prizrak":

    Кви мото часове?Това да не е багер?!

    Коментиран от #148

  • 131 Геро

    6 2 Отговор

    До коментар #126 от "kromeo":

    В Италия колитите минават ли на годишен преглед, и къде са техните данни, в Америка за такова деяние влизаш в затвора и не си струва кола която е била $30,000 като нова след три години тя струва $12,000 колко ще спечелиш??? Ще бъдеш вече криминал и никой няма да те вземе на работа след като излезеш от затвора, още по зле ще бъдеш.
  • 132 Котка в торба

    8 1 Отговор
    Последните ми коли са от Италия.Здрави купета,може да се наложи нещо по ходовата част да се ремонтира.Това е по добър вариант от гнилочите от Германия.При попупка на кола втора употреба е добре да се огледат детайлите и да се прецени на какъв пробег е евентуално машината.Но всичко е късмет и преценка на купувача.Котка в торба както казва мой приятел.И не е задължително всички коли да са на по 300 000км.И едно много важно нещо е подръжката,така колата ще Ви служи много дълго време!
  • 133 ВЛАДО

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "В Германия,само с БГ номера 8375":

    Ще те снимат разбира се!Ти вестник ли искаш да ти четат?
  • 134 пловдив

    6 3 Отговор
    Ама си беше гот по време на соца, караш си московеца и си псуваш.
  • 135 Късмет

    9 0 Отговор
    Лошото тук е в няколко посоки. Върната от лизинг ясно, има резон да се вярва въпреки, че мога да дам директни примери за манипулации и там. При този вариант риска е малък, но пък и предлагането е ограничено, също оборудването е различно и също ограничено защото някои екстри просто не се предлагат тук. Ако тръгнеш по автокъщи голям риск но пък има избор и оборудване. Дори да решиш да наплатиш за най-скъпият екземпляр по даден избор, а не най-евтиният кои и какво ти дават гаранция, че ще вземеш качествена кола. Това и джамбазите го използват. При покупка на автомобил приемете основният факт, че всичко опира до късмет - вие сами правите избор за употребяван автомобил, колко точно е употребяван и как е почти невъзможно да разберете напълно !

    Коментиран от #137

  • 136 Италко

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дон":

    Милионника от германия за това време ще е само по седалки щото гаранция от купето няма да е останало нищо истинско.
  • 137 Luik

    5 0 Отговор

    До коментар #135 от "Късмет":

    Така е колега, прав си. С колите и с жените, всичко е до късмет! Защото преди да си вземеш кола и жена, те са на "демо" режим, най-хубавата, най-малко ползвана, най-икономичната и само 1 собственик преди това и той бил полусляп )))) След като я избереш и вземеш, разбираш истината. Те така. Айде късмет на всички ))))
  • 138 Joo

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "гларус":

    Аз си взех Honda от Германия. Нема ядове за две години и половина 45к съм навъртял. Когато я взимаха нито съм я проверява в сервиза нито нищо. Изобщо не и знам реалните километри. По табло бяха 69к,ама едва ли са толко.
  • 139 Тя статията е тъпа...

    3 0 Отговор

    До коментар #124 от "незнайко":

    Ама от коментарите редактора може да издела поне още 5 статии на тая тема ;) Има едни такива "теми табу", дето хората знаят това онова и ако се поразровиш ще ти настръхне косата. Това е полезната информация.
  • 140 Валебтин

    12 0 Отговор
    Миналата година купих кола от Финландия. Опел Мерива 2005г.на 246 000км от сервиз. Колата бе с документи за минат преглед и със застраховка.Бе с летни гуми Нокиан в много добро състояние, лети джанти и с комплект зимни гуми с лети джанти. Пак Нокиан. Колата я взех за 1600евро.Сервизна книжка попълнена и с историята от интернат на двамата предишни собственика. Минах 3000км с нея до БГ. И реших да я продам. Сега идва интересното. Ква е тая кола от Финландия. Абе много са километри те. Абе какъв е този контакт вътре в колата. Там монтират такъв да се подгрява купето на колата. То бяха умници и експерти ОБД... Убедих се колко е тъп и прост българина. Те такива лимки имало от Италия и тн. Колата я продава защото имам друга купена нова от магазин на 3 години. Продадох я на мой познат и човека е много доволен. Без печалба. Колата я купих защото трябваше да донеса багаж в БГ. После идваха да ме питат ама те изчаква ли, ама то от Финландия кой купувал коли... Мили хора. Няма как да си купите кола на 15 години и да е на по малко от 220000км.Просто няма такъв филм. А относно поддръжката на Автомобили във Финландия да ви кажа че измислени сервизи няма, няма части от на майната си а и да има никой няма да ви ги сложи. Там за такива неща ако въобще на някой му дойдат на ума се плащат жестоки глоби и се влиза в затвора по бързата процедура. Затова и хората са си направили страхотна държава. Няма и. Абе ти знаеш ли кой съм аз? Ами никой не си. Какъвто си ти такъв съм и аз

    Коментиран от #143

  • 141 Eko

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "До неграмотния жабок :":

    Въобще не сте прав! Човекът има предвид съвсем друго нещо! 🤣😂🤣😂🤣😂
  • 142 Ха ха

    1 0 Отговор
    Който иска кола на реални км в Германия има нови чакат клиенти 0000км
  • 143 Дик

    2 1 Отговор

    До коментар #140 от "Валебтин":

    Напълно подкрепям. Във Финско такова нещо като "върнат километраж" не познават. Когато купиш кола на старо, имаш право да търсиш отговорност от стария собственик за скрити дефекти и други мошенгии по нея, които той е знаел и не е казал при продажбата. Хората, които продават, прилагат към снимките и такива на евентуално пукнато стъкло, драскотина или някакви следи по купето и описват всеки проблем, който не се вижда на общите снимки. За да не остане клиента излъган, ако иска да я огледа. Моята я купих 2500 € на 188х.км. Сега е на 256. Всяко лято си идвам с нея, и все се намира някой, който не вярва, че е на толкова и трябва да му показвам. "Абе, що не и върнеш километрите и да я продадеш, тя кат нова, бе!?" Или "Докарай ми една на 250 - 300хил., аз ще се оправя с километража..." Туй то...без повече думи!!
  • 144 Ти само до автомивката ли ходиш с тая ко

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Ти само до автомивката ли ходиш с тая кола,🤔в европа мин пробег за месец е около 7,8 хил а колата ако е била на дистрибутур 20 не й мърдат

  • 145 Е Те

    1 0 Отговор
    сега ги разбрах реалнити килуметри:)
  • 146 HBC-AUTO

    2 0 Отговор

    До коментар #91 от "Като гост":

    Човек който е бил в Германия и разбира поне малко от коли никога не би направил подобен коментар! Цялата истина е, че от която и държава да искате да си купите автомобил и то доста под реалната стойност винаги ще бъде скраб.!
  • 147 Димутър

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Големуте коли се смятат по 60 000 км на година
  • 148 Prizrak

    0 0 Отговор

    До коментар #130 от "Таско":

    По това си личи, че никой нищо не разбира в този форум. Километража се връща, но часовете на работа на двигателя не могат да се върнат или незнаят че въобще има такава функция.Айде карайте си новоФноса със здраве.
  • 149 Груйчо

    3 1 Отговор
    Абе какво ви пука на колко километра е колата? Аман от хора, които избират кола с която да остареят и да завещаят на внуците после... Докато върви я караш, после я махаш и вземаш друга, която върви.
  • 150 ККК

    1 0 Отговор
    Никога няма пълна гаранция, но както са писали и други хора по-долу - най-добре е кола върната от лизинг, купувана и регистрирана в България. Докато са на лизинг, се обслужват в оторизирани сервизи, а и не се продава директно от ползвател, който евентуално би имал причина да те лъже. Казвам това от личен опит, точно такава кола си взех и вече близо 4 години не мога да се оплача от нищо сериозно. Ако ще е нов внос, може би най-добре от Швейцария, но няма спор - всички големи автокъщи лъжат яко!
  • 151 Шофьор на камион

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Валентин":

    Това да не ти е камион! Камионите навъртат м/у 10-12К км. за месец, а ти лек автомобил 80К км. за година! Малко нереално, казвам го защото карам в Германия, Австрия, Франция, Италия, Белгия и Холандия, източна Европа не я броя, и имам наблюдения.
  • 152 haliil

    0 0 Отговор
    hybava statia .no da ne zabraviame 4e bemcite sa izmislili vrashtaneto na kilometrite oshte pres 80te godini stiga ste hlenchili pi bg targovci horata predlagat stari koli koito iska orginalni kilometri i da ne e pardiano v kolata my dasi kypi nova

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.