На страниците на портала Usedcars се появи интересен рейтинг на автомобили, чиято каросерия може да изгние само за няколко години. На първо място експертите посочват, като най-неблагонадеждни за покупка употребяваните китайски коли.
Старите китайски автомобили никога не са се славили с високата си устойчивост на гниене, но заслужава да се отбележи, че съвременните китайски автомобили са станали по-добри в това отношение и сега могат да се похвалят дори с поцинковани каросерии. Китайските коли на старо са относително популярни поради ниската си цена, но могат да изгният безвъзвратно само след няколко години.
Lada е другата марка, автомобилите на която ръждясват по-бързо от останалите. Тук като най-проблемен модел се посочва 2114 или известен у нас, като Samara. Сериозни проблеми с корозията има при каросериите не само в 2114, но и в цялото семейство на автомобилите Samara. Често дори при добри грижи автомобилът се покрива с ръжда достатъчно бързо и следователно преди закупуването на такава кола трябва щателно да прегледате каросерията.
Корейските модели на Chevrolet също попадат в графата с много бързи гниещи автомобили. Това важи за почти всички представени у нас корейски Chevrolet-и, но най-вече за компактното Aveo. Основният недостатък на Aveo са каросерийните панели, които буквално след 2-3 зими се предават на "кафявата чума".
Сред японските автомобили също има такива, които попадат в класацията. Това са модели на Mazda, като по-конкретно става дума за Mazda 3 и 6, както и за CX-7. Тези автомобили привличат купувачите със своя дизайн и оборудване, но тялото им не е готово да издържи на агресивни условия на експлоатация, а от дебелината и качеството на боята и лака има още много да се желае.
Що се отнася до най-големият корейски автомобилен производител Hyundai, то и при него има доста модели, които рано се предават на корозията. Като своеобразен анти шампион се посочва четвъртото поколение на Sonata, въпреки факта, че автомобилният производител претендира за частично поцинковане на каросерията, тези автомобили ръждясват доста бързо.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Калата
Коментиран от #2, #7, #24
14:04 02.11.2020
2 honda
До коментар #1 от "Калата":
C, E-класите на мерцедес, която и да хванеш - ръжда по вратите, а комбитата са масово на задните стъкла - е на казах...Коментиран от #13
14:08 02.11.2020
3 6748
Коментиран от #5, #27
14:09 02.11.2020
4 VAG
14:10 02.11.2020
5 Бай Шиле
До коментар #3 от "6748":
Ти сам си сложи +,нали?14:12 02.11.2020
6 джими
Коментиран от #21
14:12 02.11.2020
7 Даку Мерджанов
До коментар #1 от "Калата":
Мерцедес С клас дори 2005 г съм виждал с изгнила долна част на вратите....14:14 02.11.2020
8 ГОШККО СЛИВКОВ
14:16 02.11.2020
9 трясъ
14:20 02.11.2020
10 ЛЪЖЕЦА ББ
Коментиран от #17
14:35 02.11.2020
11 сектант
14:40 02.11.2020
12 гого
Коментиран от #16, #26
14:41 02.11.2020
13 Случаен
До коментар #2 от "honda":
15-20 годишни , че и по-дърти коли сравняваш с 5-10 годишни и нови?Коментиран от #20
14:47 02.11.2020
14 Гост
Коментиран от #15
15:45 02.11.2020
15 Или
До коментар #14 от "Гост":
Субару.16:12 02.11.2020
16 Гостенин
До коментар #12 от "гого":
Вярно е, но е добре да се знае, че това беше до 2011-а. След това вече са о.к. Оглеждах наскоро една CX-5 от първите началото на 2012-а, никакви наченки дори на ръжда.Коментиран от #19, #25
16:24 02.11.2020
17 Лъжеца
До коментар #10 от "ЛЪЖЕЦА ББ":
Какъв е тоя Mercedes E 450 на двайсет години ,да беше измислил нещо по-реално17:28 02.11.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 тцтц
До коментар #16 от "Гостенин":
по-скоро от 2009 година (водят се модел 2010). Моята я купих през май 2009 и по ламарините не се вижда явна ръжда, а половин година се кара по пътища със сол. Иначе отдолу по разните едри железа си е кафява. Предишното поколение - това на снимката - имаха много кратък период на полуразпад на ламарините.20:19 02.11.2020
20 пешо
До коментар #13 от "Случаен":
имам астра 94 като нова е на 300 000 км няма грам раждаКоментиран от #23
21:19 02.11.2020
21 Порно
До коментар #6 от "джими":
Магаре съм сменял преди доста години на Рено 21 , което нямаше 10 години. Но пък друга ръжда нямаше. С Пежо- никакъв проблем . Вярно , не и премиум......22:32 02.11.2020
22 Kalcky
80% което влиза в БГ е удряно
23:10 02.11.2020
23 коко
До коментар #20 от "пешо":
най-ръждив е опела03:30 03.11.2020
24 Pokoloko
До коментар #1 от "Калата":
да, забравили са Opel, класацията не е вярна🤣07:57 03.11.2020
25 Хаха
До коментар #16 от "Гостенин":
След 2006 си управиха каросериите мазда08:27 03.11.2020
26 Закои Мазди говориш
До коментар #12 от "гого":
не се разбра? Когато бяха под шапката на Форд, действително си бяха големи гнилочи, но когато се разделиха го нямат този проблем повече и доста повишиха качеството във всяко отношение.09:27 03.11.2020
27 Алфа Чакал
До коментар #3 от "6748":
Ауди викаш много гният.Мозъка ти е изгнил.15:40 03.11.2020
28 Собственик
Мазда CX-5 (2012) на 8-ма година: засега няма ръжда.
14:25 04.11.2020
29 Страничен
12:10 05.11.2020