Last news in Fakti

2 Ноември, 2020 13:59 12 851 29

Няколко коли на старо, които ръждясват по-бързо от останалите

  • автомобилът на старо-
  • ръжда-
  • корозия

Няколко коли на старо, които ръждясват по-бързо от останалите - 1

На страниците на портала Usedcars се появи интересен рейтинг на автомобили, чиято каросерия може да изгние само за няколко години. На първо място експертите посочват, като най-неблагонадеждни за покупка употребяваните китайски коли.

Няколко коли на старо, които ръждясват по-бързо от останалите

Старите китайски автомобили никога не са се славили с високата си устойчивост на гниене, но заслужава да се отбележи, че съвременните китайски автомобили са станали по-добри в това отношение и сега могат да се похвалят дори с поцинковани каросерии. Китайските коли на старо са относително популярни поради ниската си цена, но могат да изгният безвъзвратно само след няколко години.

Няколко коли на старо, които ръждясват по-бързо от останалите

Lada е другата марка, автомобилите на която ръждясват по-бързо от останалите. Тук като най-проблемен модел се посочва 2114 или известен у нас, като Samara. Сериозни проблеми с корозията има при каросериите не само в 2114, но и в цялото семейство на автомобилите Samara. Често дори при добри грижи автомобилът се покрива с ръжда достатъчно бързо и следователно преди закупуването на такава кола трябва щателно да прегледате каросерията.

Няколко коли на старо, които ръждясват по-бързо от останалите

Корейските модели на Chevrolet също попадат в графата с много бързи гниещи автомобили. Това важи за почти всички представени у нас корейски Chevrolet-и, но най-вече за компактното Aveo. Основният недостатък на Aveo са каросерийните панели, които буквално след 2-3 зими се предават на "кафявата чума".

Няколко коли на старо, които ръждясват по-бързо от останалите

Сред японските автомобили също има такива, които попадат в класацията. Това са модели на Mazda, като по-конкретно става дума за Mazda 3 и 6, както и за CX-7. Тези автомобили привличат купувачите със своя дизайн и оборудване, но тялото им не е готово да издържи на агресивни условия на експлоатация, а от дебелината и качеството на боята и лака има още много да се желае.

Няколко коли на старо, които ръждясват по-бързо от останалите

Що се отнася до най-големият корейски автомобилен производител Hyundai, то и при него има доста модели, които рано се предават на корозията. Като своеобразен анти шампион се посочва четвъртото поколение на Sonata, въпреки факта, че автомобилният производител претендира за частично поцинковане на каросерията, тези автомобили ръждясват доста бързо.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калата

    34 48 Отговор
    Нито една немска. Някой, нещо???

    Коментиран от #2, #7, #24

  • 2 honda

    90 11 Отговор

    До коментар #1 от "Калата":

    C, E-класите на мерцедес, която и да хванеш - ръжда по вратите, а комбитата са масово на задните стъкла - е на казах...

    Коментиран от #13

  • 3 6748

    30 29 Отговор
    И СЪЩО МЕРЦЕПРЪДЛЕС, BMV,AUDI И ДРУЖКИ ТАКИВА ТАРАЛЯСНИЦИ!!!???

    Коментиран от #5, #27

  • 4 VAG

    22 2 Отговор
    Най бързо ръждясват колите на конкуренцията,пък.
  • 5 Бай Шиле

    19 3 Отговор

    До коментар #3 от "6748":

    Ти сам си сложи +,нали?
  • 6 джими

    30 3 Отговор
    имам ей такава Соната, като на последната снимка...наложи сме да сменям магарето, смятай за каква ръжда иде реч.

    Коментиран от #21

  • 7 Даку Мерджанов

    38 2 Отговор

    До коментар #1 от "Калата":

    Мерцедес С клас дори 2005 г съм виждал с изгнила долна част на вратите....
  • 8 ГОШККО СЛИВКОВ

    7 1 Отговор
    ДА БАЙ ШИЛЕ ЩОТО КАЗВАМ ИСТИНКАТА!!!???
  • 9 трясъ

    19 2 Отговор
    И другите модели на "Хюндай" много бързо чуреят. Иначе са надеждни,но ламарините им не издържат дълго.
  • 10 ЛЪЖЕЦА ББ

    27 3 Отговор
    20 ГОДИШЕН МЕРСЕДЕС Е450 ПРОГНИЛ КАТО РЕШЕТО. Е ТУК ТРЕБЕ ДА СА И МЕРЧАНИТЕ. И ТЕ ЯКО ГНИЯТ.

    Коментиран от #17

  • 11 сектант

    19 4 Отговор
    виждам, че много хора тук са познали колите си
  • 12 гого

    36 4 Отговор
    Маздите са страхотни автомобили,ама ламарината им,е адски слаба...

    Коментиран от #16, #26

  • 13 Случаен

    8 6 Отговор

    До коментар #2 от "honda":

    15-20 годишни , че и по-дърти коли сравняваш с 5-10 годишни и нови?

    Коментиран от #20

  • 14 Гост

    22 7 Отговор
    И никой не спомена опел :)

    Коментиран от #15

  • 15 Или

    6 4 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Субару.
  • 16 Гостенин

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "гого":

    Вярно е, но е добре да се знае, че това беше до 2011-а. След това вече са о.к. Оглеждах наскоро една CX-5 от първите началото на 2012-а, никакви наченки дори на ръжда.

    Коментиран от #19, #25

  • 17 Лъжеца

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "ЛЪЖЕЦА ББ":

    Какъв е тоя Mercedes E 450 на двайсет години ,да беше измислил нещо по-реално
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 тцтц

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "Гостенин":

    по-скоро от 2009 година (водят се модел 2010). Моята я купих през май 2009 и по ламарините не се вижда явна ръжда, а половин година се кара по пътища със сол. Иначе отдолу по разните едри железа си е кафява. Предишното поколение - това на снимката - имаха много кратък период на полуразпад на ламарините.
  • 20 пешо

    6 3 Отговор

    До коментар #13 от "Случаен":

    имам астра 94 като нова е на 300 000 км няма грам ражда

    Коментиран от #23

  • 21 Порно

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "джими":

    Магаре съм сменял преди доста години на Рено 21 , което нямаше 10 години. Но пък друга ръжда нямаше. С Пежо- никакъв проблем . Вярно , не и премиум......
  • 22 Kalcky

    5 1 Отговор
    Kak ниама да се скапват като вноса Ви е калпав.
    80% което влиза в БГ е удряно
  • 23 коко

    6 6 Отговор

    До коментар #20 от "пешо":

    най-ръждив е опела
  • 24 Pokoloko

    7 5 Отговор

    До коментар #1 от "Калата":

    да, забравили са Opel, класацията не е вярна🤣
  • 25 Хаха

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Гостенин":

    След 2006 си управиха каросериите мазда
  • 26 Закои Мазди говориш

    8 1 Отговор

    До коментар #12 от "гого":

    не се разбра? Когато бяха под шапката на Форд, действително си бяха големи гнилочи, но когато се разделиха го нямат този проблем повече и доста повишиха качеството във всяко отношение.
  • 27 Алфа Чакал

    12 2 Отговор

    До коментар #3 от "6748":

    Ауди викаш много гният.Мозъка ти е изгнил.
  • 28 Собственик

    1 0 Отговор
    Мазда 3 (2004) на 8-ма година: сериозна ръжда по праговете, веждите на калниците, долните ръбове на вратите, рамената на чистачките, повърхностна ръжда по окачването (носачите).
    Мазда CX-5 (2012) на 8-ма година: засега няма ръжда.
  • 29 Страничен

    0 0 Отговор
    Мммм даааа, само китайчета! Давай народе на евтинийката!