Last news in Fakti

28 Февруари, 2013 12:15 9 395 8

Volvo минава само на дълги светлини

  • volvo-
  • s60-
  • v60-
  • xc60-
  • active high beam control-
  • женева 2013

Обновените модели S60, V60 и XC60, които Volvo ще представи на салона в Женева, ще се оборудват с усъвършенствана версия на системата за превключване на дългите светлини Active High Beam Control. Досега тя предотвратяваше заслепяване на водачите в насрещното движение, променяйки автоматично работния режим на фаровете. Модернизираният й вариант позволява движение на дълги през цялото време.



Active High Beam Control анализира данните за коли или мотоциклети в насрещното движение или пред Volvo-то. За събирането на информацията се грижат камери, разположени зад огледалото в купето. Специален механизъм в ксеноновите фарове ограничава част от лъча в зоната, където би могъл да заслепи другите водачи, но продължава да осветява останалата част от пътя. Системата сработва при скорост 15 км/ч.



Полезната екстра започва да се монтира на Volvo S60, V60 и XC60 от пролетта.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 венцел

    2 2 Отговор
    Тъпо измислено .....и като се зацапа прозореца, камерата спре да работи или забие софтуеара.... Аиде в сервиза, или ще си заслепяваме всички. След 10 години като откаже напълно да работи системата?
  • 2 iliya

    2 2 Отговор
    тъпотия,съгласен съм с теб.нощен
    м след време ще караме с маски за електрожен
  • 3 Чичо Манчо

    2 1 Отговор
    През 60 -те подобен песимизъм от примати е заливал триточковия колан на Волво че щял да души хората ...
  • 4 Пловдив

    1 1 Отговор
    Остап Бендер е казал,че спасяването на давещите се е работа най-напред на самите давещи се... Така че безопасността на пътя е работа най-вече на този,който трябва да се пази. Системите за сигурност трябва да се развиват,но на моменти почват да прекаляват. И както е тръгнало, да забранят най-накрая автомобила,да не си играят...
  • 5 заслепен

    1 2 Отговор
    Мисля си, мили чичо Манчо, че е някак странно и смешно да сравняваш елементарния принцип на действие на триточковия колан и сложния софтуер на хоратот VOLVO.Май е по-лесно да се прецака електрониката , не простия механизъм... Сигурен съм , че ако тая екстра стане серийна ще има коли, които се изтеглят от сервизите за поправка
  • 6 CHEFO77

    1 0 Отговор
    А ако на предния водач му са по слаби фаровете знаетели какво става когато светлината мине под автомобила какво става? Нищо не се вижда.
  • 7 .....

    2 5 Отговор
    Добре де... вие не мислите ли? Все още може да си преминеш на къси ако искаш, никой не те спира. До сега софтуера сам е минавал на къси ако карате на дълги. Сега софтуера ще кара на дълги, но ще пренасочва светлината от фаровете. Тъпо било, глупаво било, софтуера можело да се прецака.. ми да си караме каруците тогава? Сега толкова софтуер и компютри има в тези коли, че ако ти се прецака софтуера няма да запали мотора. Дайте и да не летим, че пилотите разчитат най-вече на компютри и софтуер и хиляди датчици.
  • 8 Армагедон

    0 1 Отговор
    За по-голяма вредна тъпотия не бях чел! Неприложима е за българските пътища и много псувни ще изкара на собствениците на тия Волва ,че и пердах !