Last news in Fakti

12 Юли, 2022 12:12 6 927 26

Tesla започна да продава колите си без ключове

  • tesla-
  • ключ-
  • model 3-
  • model s-
  • model y-
  • model x-
  • карта

Клиентите вече получават единствено карта

От началото на месец юли, всички нови Model S и Model X от марката Tesla пристигат без ключове. Това стана ясно след като няколко нови собственика на въпросните автомобили споделиха за това в социалните мрежи и форумите на марката. Към момента мярката е приложена единствено за по-скъпите модели, докато по-евтините Model 3 и Model Y за момента пристигат с един ключ.

Всъщност това не е първия път в който подобно нещо се случва, тъй като през 2017 година подобно нещо се случи и с Model 3, който също пристигаше без ключ. През 2019 година това се промени и всички по-стари собственици на Model 3 имаха възможността да си поръчат допълнителен такъв от магазините на Tesla.

Tesla започна да продава колите си без ключове

Към момента Model S и Model X, които пристигат без ключа във форма на кола са оборудвани с карта, която на практика има същата роля. Автомобилите на Tesla могат да бъдат отключвани по различни начини и освен картата и ключа, същата операция може да бъде извършена със смартфон, смарт часовник, таблет или друго съвместимо устройство.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    27 6 Отговор
    Хахаха... Тези юнаци , обмислили ли са , когато падне батерията , как ще си отключат колата !!!

    Коментиран от #3, #4, #6, #13

  • 2 Мотика

    19 6 Отговор
    Скоро и без кола един гол К …Р по челото
  • 3 ОстаВиТова

    19 4 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    Остави това, по-често има зони със силно радио смущения и там и да има акумулатор и пак не може да се отвори ) Много "елитни" марки забравиха да слагат номарлни ключалки и много смешно викат пътна помощ да им местят колите 500-600 метра за да могат да ги отварят ) Иначе съм сигурен, че ние българите ще намерим начин да ги отваряме, даже и без акумулатор :)

    Коментиран от #7, #21

  • 4 провинциалист

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    За аварийни ситуации в гсм-ите е предвидено сервизно меню, достъпно със специална комбинация от клавиши. При Тесла сигурно има нещо аналогично с дръжките на вратите.

    Коментиран от #8

  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    12 2 Отговор
    А защо Тесла се води автомобил , а скутерите на ток не се водят мотори 🤔🤔🤔🤔🤔
  • 6 Не се подвеждай от статията

    10 2 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    Тесла никога не е имала ключ защото никога не е имала ключалка нито на вратите, нито пък на волана.

    Някой пак е превеждал с google преводач. Колите не идват без ключ, а без дистанционно. Като ти падне акумулатора, така или иначе не можеш да си отключиш дори да имаш дистанционно .
  • 7 Е нали точно този проблем са решили

    9 7 Отговор

    До коментар #3 от "ОстаВиТова":

    Картата е много по-сигурно решение, защото за да отключиш трябва да я допреш плътно до колонката, а не отключва автомобила още като се приближаваш от десетки метри, като дистанционното.

    Това е и много по-сигурен начин за защита от кражба, защото физически трябва да ти откраднат картата, а при дистанционното могат да ползват система, която може да клонира сигнала от дистанционното дори да се намира на десетина метра от него, докато съучастникът е до автомобила и го краде.
  • 8 Разбира се

    4 3 Отговор

    До коментар #4 от "провинциалист":

    Можеш да отключиш Тесла по много начини, включително по bluetooth от телефон, на който предварително е дадено разрешение от менюто на автомобила. Може и по интернет, ако компютъра не е приспан, за да пести енергия.
  • 9 Когато падне акумулатора

    6 3 Отговор
    При нормална експлоатация зарядът на батерията никога не пада до нула. Има едни сервизни 6%, които винаги се запазват. Колата спира, но има още енергия. Акумулаторът може да падне на нула ако оставиш колата за разредена на голям студ за много месеци или след катастрофа. И в двата случая ще се наложи да смениш батерията.

    Коментиран от #12

  • 10 гост

    7 4 Отговор
    ключът вече е излишен и е повече като аксесоар, а не необходимост. та да, правилно е това, че се премахват излишните неща, ако си го поръчаш, да дойде.

    Коментиран от #23

  • 11 Гост

    8 4 Отговор
    Те тесларите накладки не слагат,вие искате ключове.

    Коментиран от #20

  • 12 Бъркаш акумулаторите

    11 2 Отговор

    До коментар #9 от "Когато падне акумулатора":

    Освен батерията която захранва електродвигателите, електромобилите имат и 12 волтов акумулатор, в който се грижи за повечето консуматори, включително централното заключване на вратите. Ако падне този акумулатор, няма никакво значение какво количество енергия има в голямата батерия.

    Коментиран от #14

  • 13 Иван

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    С картата например?
  • 14 Ратата

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Бъркаш акумулаторите":

    Не знам при тесла как е ,но при някои електрички се прехвърля ток от голямата батерия към акумулатора в случай че на него му намалее.

    Коментиран от #15, #16

  • 15 По принцип е така

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Ратата":

    Но това става по време на движение и не при всички марки и модели. Като постоят няколко седмици, особено, ако не са им приспани компютрите, 12-волтовите акумулатори падат.
  • 16 Ратата

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Ратата":

    А ако оставиш колата за 6 месеца и 2те ше паднат и трябва да я караш в сервиз за да ги възбуждат , ако е възможно.

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Не е точно така

    0 5 Отговор

    До коментар #16 от "Ратата":

    Литиево-йонните имат 2% саморазряд на месец.
  • 18 Пример

    3 5 Отговор

    До коментар #16 от "Ратата":

    Олсен зареди Taycan до 90 процента и го остави да престои 22 дни, което отразява експеримента на Ниланд с Тесла. освен метеорологичната ситуация. Интересното е, че Taycan загуби само 1 процент от енергията си след 10 дни и след това остана на 89 процента състояние на заряд през 22 дни. По отношение на пробега , колата е загубила още няколко километра през допълнителните 12 дни, но това е пренебрежимо малко.

  • 19 Ха ха ха ха ха ха ха

    5 3 Отговор
    А лада кога, след 200 години
  • 20 гост

    5 8 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Рено от 20 години вече предлага достъп с карта БЕЗ КЛЮЧ и то за модели с двг на 3-4 пъти по-ниска цена от Тесла !! Даже в България повечето Рена след 2005-2006 са с карта без ключ !! Пък никой не е примрял гледам !! Да не говорим , че Тесла може собственика да я отключи и "запали" от другия край на света по телефона !!! И даже да и каже да изпълнява същите неща от твоя телефон примерно !! И други нещица , дето стогодишните още ги имат за научна фантастика !!

    Коментиран от #26

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Хлебаро

    10 2 Отговор
    Тия от отгризаните ябучки продават телефони без зарядни, тия започнаха коли без ключове да продават. Утре производителите на хляб ще продават найлонче за хляб, но без хляб вътре.
  • 23 Грета Тунберг

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Скъпи, аз обичам аксесоарите, моля дай ми ключ.
  • 24 ГС1200

    4 0 Отговор
    скоро и без волани и педали
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.