Last news in Fakti

28 Март, 2024 09:48 1 699 11

Tesla започна да рекламира в Instagram и Facebook

  • tesla-
  • facebook-
  • instagram

Компанията на Мъск се предлага в конкурентни социални мрежи

Tesla започна да рекламира в Instagram и Facebook - 1

Илон Мъск, главен изпълнителен директор на Tesla, отдавна е известен с твърдото си противопоставяне на традиционната реклама - позиция, която през годините е спестила на компанията значителни суми и е била широко разглеждана като стратегически ход. Вместо това Tesla разчиташе на култовите последователи на Мъск, подкрепата на ентусиастите и препоръките от уста на уста от собствениците на Tesla, за да популяризира своите автомобили.

Неотдавнашните събития обаче предполагат отклонение от този подход. Тази седмица Tesla възстанови присъствието си във Facebook - платформа, която беше напуснала покрай скандала с Cambridge Analytica през 2018 г., и започна да пуска платени реклами. Тази промяна показва, че както Мъск, така и Tesla вярват, че инвестирането в реклама е необходимо за поддържане на ръста на продажбите.След като първоначалната вълна от ранни потребители на електромобили в голяма степен е закупила своите превозни средства, Tesla и нейните конкуренти сега са изправени пред предизвикателството да убедят по-широк кръг от населението в предимствата на електрическите превозни средства.

Рекламирането в платформи като Facebook, Instagram, TikTok и YouTube позволява на Tesla да достигне до по-широка аудитория и потенциално да стимулира продажбите, като разпространява посланието си. Решението да се възползва от традиционната реклама съвпада със спада в търсенето на електрически превозни средства, което се отразява на продажбите на Tesla и на представянето на цената на акциите. Акциите на Tesla отбелязаха значителен спад, като от над 240 долара в началото на годината спаднаха до около 180 долара, което според Quartz ги прави най-зле представящата се акция в S&P 500 за 2024 г. Тази промяна в стратегията отразява адаптирането на Tesla към променящата се пазарна динамика и необходимостта да запази конкурентното си предимство на пазара на електрически превозни средства.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Българин

    7 2 Отговор
    Мойта теслА е в бараката за градински инструменти
  • 2 Нещо което е ТОП

    6 2 Отговор
    няма нужда от реклама.

    Коментиран от #6

  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 4 Отговор
    Балонът се спука, та сега ще прави реклама на спукан балон❗
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 2 Отговор
    Скоро и в " BG мама" ще започне да рекламира😀
  • 5 Нормално

    3 2 Отговор
    До преди година правеха точно обратното. Бяха спряли всички реклами и постоянно вдигаха цените за да намалят търсенето, за да успеят да го задоволят С наличния производствен капацитет. Сега капацитета се увеличи повече отколкото е търсенето. Наложи се да работят по-малко дни в седмицата в завода в Китай. Всъщност това е добра новина, защото един от начините за увеличаване на търсенето е повишаване на качеството, което при Тесла е меко казано лошо и незадоволително. Досега това беше предимство, защото ограничаваше търсенето, но вече се превръща в недостатък. Ще се наложи да го повишат.
  • 6 ан тей

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "Нещо което е ТОП":

    само че не топ и за това бълват реклами на всякъде
  • 7 Пепси

    3 1 Отговор
    Дори Кока-Кола не могат да си позволят да пестят от реклама. Пробвали са да я спрат преди 20-30 години, защото "всички знаят какво е Кока-Кола" и веднага е имало спад на продажбите. То затова и повече от половината цена на бутилка Кока-Кола отива именно за реклама.
  • 8 омъскаряване

    1 1 Отговор
    Там в тези социалки живееят джендъpите, логично! 🎯
  • 9 Гост

    2 1 Отговор
    Не върви бизнеса,теслари.До реклама опряхте.
  • 10 Вестник

    2 2 Отговор
    Цитат. Илон Мъск, е известен с твърдото си противопоставяне на традиционната реклама.

    В това няма нищо вярно!

    Чуждите телевизии постоянно въртят реклами на Тесла.

    Във почти всяко чуждо списание и вестник може да се види реклама на Тесла.

    Коментиран от #11

  • 11 Вестник без пари

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Вестник":

    Илон Мъск не е против рекламата по принцип. Просто не е превърженик на платената реклама, след като може да я направи безплатно и да влезе в всички вестници и телевизии без изключение на цената на едно счупено стъкло на пикап. Ако трябваше да плати за всичкото медийно присъствие само в този ден за представянето на пикапа, вероятно трябваше да плати милиарди. Допускам, че говориш за такава безплатна реклама?