19 923 162

Турция към Гърция: Много внимавайте

Анкара поиска от Атина да се придържа към демилитаризирания статут на Егейско море

Турция към Гърция: Много внимавайте
Снимка: Shutterstock

Министърът на отбраната на Турция Хулуси Акар призова Гърция да се придържа към демилитаризирания статут на егейските острови, както е предвидено според международното право и договори, съобщи "Дейли сабах".

Акар заяви, че Гърция нарушава международното право и споразумения, като въоръжава острови в Егейско море. Той подчерта, че тези действия не само вредят на международното право, но и на междусъседската дружба на Анкара и Атина.

"Очаквам моят гръцки колега да вземе нужните мерки по този и други въпроси като част от нашите искрени, конструктивни и добри отношения", заяви Акар след среща с висшето командване на Турските въоръжени сили в министерството на отбраната в Анкара.

"Ние подкрепяме добросъседските отношения. Очакваме всички наши съседи да се държат по същия начин", каза още Акар.

По думите на министъра Турция работи за мирно разрешаване чрез диалог на проблемите в Егейско и Средиземно море и в Кипър. Той подчерта обаче, че както "на всички е ясно, Турция е изключително посветена на защитата на своите права и интереси съгласно международното право".

Турция
Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Още по темата

  • Турски изтребители тормозят Гърция

    Турски изтребители тормозят Гърция

    Самолети на турските военновъздушни сили са извършили 46 нарушения на гръцкото въздушно пространство в рамките на един ден, съобщи ...
    6.06.2019
    3 867
    14
  • Анкара към Вашингтон: Спрете им оръжията

    Анкара към Вашингтон: Спрете им оръжията

    Турция критикува нови доставки на оръжие от САЩ за формирования на Сирийските демократични сили /СДС/, съобщава ТАСС. Критика по този въпрос отправи ...
    23.04.2019
    6 693
    34
  • САЩ готвят двоен удар за Турция

    САЩ готвят двоен удар за Турция

    САЩ планират да наложат санкции срещу Турция, съобщи Катимерини. Все още е възможно да бъдат замразени доставките на изтребители F-35. ...
    22.04.2019
    41 818
    148
  • Гърция: Турция със С-400 е проблем

    Гърция: Турция със С-400 е проблем

    Гръцкият министър на отбраната Евангелос Апостолакис определи като проблемно решението на Турция да се сдобие с руски противоракетни системи С-400, ...
    19.04.2019
    13 605
    129
  • Гърция и Турция отново на ръба на война

    Гърция и Турция отново на ръба на война

    Турски и гръцки изтребители са участвали в кратка въздушна схватка над източноегейското островче Ро, в момент, когато хеликоптер, превозващ началника ...
    18.04.2019
    15 318
    118
  • Турция се подсигурява със супероръжия

    Турция се подсигурява със супероръжия

    Сигурността на най-големите турски градове ще бъде осигурена от руските противоракетни системи С-400. Това обяви турският министър на отбраната ...
    16.04.2019
    7 713
    28

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Международното право
    Отговор
    1 16:38  20.04.19
    Присмял се хърбел на щърбел!
  • ПЕЕВ
    Отговор
    2 16:40  20.04.19
    АБЕ ЧАЛМИ А КОЙ АНЕКСИРА ПОЛОВИН КИПЪР.

    Коментиран от #27, #28, #43, #153, #159, #162

  • Беевски
    Отговор
    3 16:41  20.04.19
    Абе тоя идиот след като съсипа Турция и видя че може да се оправи, подобно на Путин реши да си търси врагове.Амнан от омотани диктатури.

  • Гост
    Отговор
    4 16:44  20.04.19
    Хасане, кажи ни пак на колко мили са островите от турската граница,че да ни оставиш безмълвни.
  • 5 16:53  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ЩЕ СЕ
    Отговор
    6 16:59  20.04.19
    СКУБЯТ ЖИВИ ПУЙКИ И ЩЕ СЕ ПЪРЛЯТ ДАЖЕ !
  • Кирил
    Отговор
    7 17:02  20.04.19
    Турция няма добри отношения с нито една съседска страна.ердоган ги води към пропаста

    Коментиран от #9, #30

  • Резервацията
    Отговор
    8 17:43  20.04.19
    Чакайте поне да се върна от почивка с новото гадженце...
  • Хасан
    Отговор
    9 18:00  20.04.19

    До коментар #7 от "Кирил":

    Съседите на Турция трябва да си знаят мястото си в хранителната верига

    Коментиран от #40

  • Caмо че
    Отговор
    10 18:08  20.04.19
    Турция и международното право са понятия, които са несъвместими. Нарушенията на националното въздушно пространство на Гърция, FIR Атина, нейните териториални води и заплахата от война в случай, че суверенна държава упражнява правно и суверенно право, предоставено от международното право и ги разширява до 12 мили, не съответства на думи на Акар. Поведението на Турция в Егейско море и турското нахлуване в Кипър през 1974 г. правят думите на Акар без значение. Правото на Гърция на самозащита не подлежи на обсъждане и е неотменимо.

    Коментиран от #12, #14

  • ПЕЕВ
    Отговор
    11 18:14  20.04.19

    До коментар #5 от "Асан":

    ДА ГО СЛОЖА НА КАДЪНАТА В ПОТУРИТЕ.

    Коментиран от #13, #18, #29

  • Хасан
    Отговор
    12 18:18  20.04.19

    До коментар #10 от "Caмо че":

    В,Кипър Турция на основата си на правата си на страна гарант влезе за да вдървори мир на острова!..по международни договори гърците нямат право да разполагат оръжие на островите ....това са все договори ..примерно Турция е длъжна да пропуска всички военни кораби по Босфора в мирно време ...

    Коментиран от #19, #149

  • 13 18:19  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    14 18:20  20.04.19

    До коментар #10 от "Caмо че":

    Международното право е за тия които имат топки,мъдета.
  • Константинопол
    Отговор
    15 18:21  20.04.19

    До коментар #5 от "Асан":

    В кътче, дето злак цъфтеше — дом на ангели добри — замък приказен стоеше, замък в блеснали зари. Властелинът Разум там го е правил. Серафим по-дивен храм нивга с химни не е славил. Жълти знамена плющяха, славни, златни знамена. (Отлетяха, отлетяха тия времена.) Там над бойници трептеше лъх крилат и от кулите струеше нежен, палав аромат. Странник ако се огледал в светлите стъкла, би видял — танцуват бледи сенки със крила. А сред зала величава, (с подобаващ сан!) властелин царува, в слава увенчан. В блясък грееха вратите от рубин и бисер чист и прииждаха тълпите с ореол златист — рой сестри на Ехо, дето в хор стоглас ще прославят до небето мъдра царска власт. Но нахлуха с вой и вопли грозни, скръбни същества. (Няма утрен лъч да топли вече царствена глава!) На отминалата слава цъфналия цвят Времето покри в забрава, в гробен хлад. Днеска странник тука спре ли, в алени стъкла вижда сенки полудели да плющят с крила. А от мрака на вратата — като див порой иде, иде тук тълпата, с кикот и със вой.

    Коментиран от #24, #126

  • Слънчев бряг
    Отговор
    16 18:21  20.04.19
    hahaha И двете държави са в Нато ! Нато говнато !!! Слава за Русия и дано по скоро да започне третата световна война и да се разправим със западните отрепки !

    Коментиран от #17

  • Хасан
    Отговор
    17 18:25  20.04.19

    До коментар #16 от "Слънчев бряг":

    Нов конфликт Русия _Европа ,Русия _-Сащ би било добре за нас ..нека да се джафкат и да се бият
  • 18 18:37  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 19 18:47  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • СЛАВНИ ВРЕМЕНА
    Отговор
    20 18:50  20.04.19
    ВИЗАНТИЕЦ РАЗБИРА САМО КОГАТО СЕ ПИЕ ВИНО ОТ ...ЧЕРЕПА МУ!
  • Кириакулис
    Отговор
    21 18:51  20.04.19
    Гръцкото знаме отново ще се вее над Константинопол. Надявам се всички Европа и САЩ да ни подкрепят Гърция срещу Турция

    Коментиран от #23, #25, #100, #122

  • Саладин
    Отговор
    22 19:00  20.04.19
    Византийците много почнаха да си позволяват искат да го гризнат суров!!! Не знем кой ги лъже че им е зад гръб обаче много лошо ги подлъгваа.
  • Нергиз
    Отговор
    23 19:02  20.04.19

    До коментар #21 от "Кириакулис":

    Смота булгарин не знае че най големия му враг са гърците които им искат земята на юг.
  • 24 19:05  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    25 19:05  20.04.19

    До коментар #21 от "Кириакулис":

    А защо трябва някой да ви подкрепя ??елате сами срещу турците !!!
  • Крокодила Гена
    Отговор
    26 19:08  20.04.19
    Турците се мислят за някакъв фактор в света.Понеже имат многобройна армия,но времената са други.Не броя а качеството е важно. Гърция ще ги смаже за раз бройки.Ще търчът с усрани гащи към Анадола. Няма да имат време и да се подмият. Нали всички това чакат, само да стъпят малко на криво. България ще има нов съсед Кюрдестан.

    Коментиран от #31, #32, #55

  • ПУМА БОЕЦА
    Отговор
    27 19:09  20.04.19

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    А кой тръгна пръв да го анексира целия беее? ЕОКА-В превратаджиите от Кипър с благословията от Атина черните полковници!
  • Битката при Черномен
    Отговор
    28 19:10  20.04.19

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    Еми ако не беха тръгнали да правят геноцид гърците върху Турците, Кипър щеше да е цял
  • 29 19:10  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ivan4o
    Отговор
    30 19:11  20.04.19

    До коментар #7 от "Кирил":

    Само 2 са тая съседки
  • Хасан
    Отговор
    31 19:13  20.04.19

    До коментар #26 от "Крокодила Гена":

    Недей да забравяш че Арда,Туна(Дуная),Мерич(Марица) са най разпространените имена в Турция ...душевни граници

    Коментиран от #51

  • ivan4o
    Отговор
    32 19:15  20.04.19

    До коментар #26 от "Крокодила Гена":

    Качеството , афганистан 18, ирак 30 години, корая загуба, виетнам загуба, пхахахааха. За кво качество говориш! Кипър 24 часа пхахахахха

    Коментиран от #59

  • 33 19:17  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 34 19:24  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Зевс
    Отговор
    35 19:24  20.04.19
    Гърция няма да напада никого,ако Турция нападне ще направи най голямата си грешка за този век

    Коментиран от #37, #145

  • Зевс
    Отговор
    36 19:35  20.04.19
    Българите мюсюлмани нека си имат предвид че предците им са клани и е...и за да си сменят вярата
  • 37 19:35  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Голям прос
    Отговор
    38 19:35  20.04.19

    До коментар #5 от "Асан":

    Прибави и кюрдите. Доста проблеми ще си създадете

    Коментиран от #39

  • Битката при Черномен
    Отговор
    39 19:37  20.04.19

    До коментар #38 от "Голям прос":

    Вий на кюрдите ли се надявате там в Гърция

    Коментиран от #45

  • Асане
    Отговор
    40 19:40  20.04.19

    До коментар #9 от "Хасан":

    Асане,мястото в хранителната верига ще ви поднесе сибирско прасенце. Атина и София са на мястото си от хилядолетия и ще просъществуват вовеки!

    Коментиран от #42, #44, #46

  • Аферим
    Отговор
    41 19:45  20.04.19
    Турция номер 1
  • Битката при Черномен
    Отговор
    42 19:49  20.04.19

    До коментар #40 от "Асане":

    Нещо се губеха доста време
  • Гмо
    Отговор
    43 19:50  20.04.19

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    Този път ще отиде цяла Гърция.Бай Ердоган направи отТурция световна сила.всички се съобразяват с нея.РЕДЖЕБ ТАИП ЕРДОГАН-ДА Е ЖИВ И ЗДРАВ.ако България имаше такъв ръководител???
  • ivan4o
    Отговор
    44 19:51  20.04.19

    До коментар #40 от "Асане":

    Руснаците повторно грешки не правят!пхахахах чакай ти писмо от мъртвеца. Нещо сами неможете там в Атина май а?
  • Зевс
    Отговор
    45 19:52  20.04.19

    До коментар #39 от "Битката при Черномен":

    Гърция има и разполага със съвременно оръжие което турция още няма.Само на себе си се надява,турция е тази която е отворила още два фронта

    Коментиран от #47, #49, #50, #56, #58, #61

  • Гмо
    Отговор
    46 19:52  20.04.19

    До коментар #40 от "Асане":

    Защо използваш арабско имесрамуваш ли се от българското???защо не си стоиш в кочината.ГРУХ.ГРУХ ГРУХХХХХ
  • Гмо
    Отговор
    47 19:54  20.04.19

    До коментар #45 от "Зевс":

    Хей зевчо.Защо не си стоиш в кочината.взе ли си хапчетата бързо бързо да си вземеш хапчетата.БЪРЗО

    Коментиран от #54

  • 48 19:55  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Калимера
    Отговор
    49 19:56  20.04.19

    До коментар #45 от "Зевс":

    Турците луди .

    Коментиран от #52

  • Гмо
    Отговор
    50 19:58  20.04.19

    До коментар #45 от "Зевс":

    Зевс?защо използваш ник от гръцката митология.от българското срамуваш ли се?виж в не ТА Турция какво въоръжение има ?НА ДЕВЕТО МЯСТО В СВЕТА.Я СИ СТОЙ В КОЧИНАТА

    Коментиран от #57, #114

  • Крокодила Гена
    Отговор
    51 19:59  20.04.19

    До коментар #31 от "Хасан":

    А мала Азия и Анадола не ви ли е по сърце.

    Коментиран от #53

  • Гмо
    Отговор
    52 20:01  20.04.19

    До коментар #49 от "Калимера":

    Калимера?искаш ли раз .пушка с вазел .или без вазел.

    Коментиран от #144

  • Гмо
    Отговор
    53 20:05  20.04.19

    До коментар #51 от "Крокодила Гена":

    Не не стига.стали сме до Виена-не стана.сега отвътре ще я вземем.само като информацшя -в Австрия живеат -официално-1мил.200хил.ТУРЦИ.НО Я СИ СТОЙ В КОЧИНАТА.ГРУХХХХ

    Коментиран от #65, #67

  • Зевс
    Отговор
    54 20:06  20.04.19

    До коментар #47 от "Гмо":

    В кочината си стоя не далеч от твоята,още добре ми стои за да ползвам медикаменти и хапчета а и без това на мъже не го давам така че си търси някой друг

    Коментиран от #62

  • TRTR
    Отговор
    55 20:07  20.04.19

    До коментар #26 от "Крокодила Гена":

    Къв филм си гледал . турците вселяват страх. Ние отиваме на бой все едно отиваме на свадба запомни го. Ние сме безпощадни. . Терористите ги обличам със рокли
  • Битката при Черномен
    Отговор
    56 20:07  20.04.19

    До коментар #45 от "Зевс":

    Видях ме през 74а! Пхахахха
  • TRTR
    Отговор
    57 20:10  20.04.19

    До коментар #50 от "Гмо":

    Затова 500 години. Ти нета не гледай. Ако видиш турски войник от главата ти ще направи сувенир.

    Коментиран от #80

  • ivan4o
    Отговор
    58 20:11  20.04.19

    До коментар #45 от "Зевс":

    гърция разполага със съвременни ПАМПЕРСИ( за многократна употреба) тва го знаем!хихихиххихих
  • Крокодила Гена
    Отговор
    59 20:11  20.04.19

    До коментар #32 от "ivan4o":

    Иванчо не ми давай примери от преди 50 години.Когато видиш турчин скиор тогава ще видиш и турчин воиник.

    Коментиран от #60, #63, #64

  • ivan4o
    Отговор
    60 20:14  20.04.19

    До коментар #59 от "Крокодила Гена":

    Ой боже, афганистан и ирак плюс сирия са от скоро! А от преди 100 години чак от австралия дойдоха , но барабар съ гърците и ингилизите под водата. Ben my Cherry също е под водата и такива още мнооо
  • TRTR
    Отговор
    61 20:15  20.04.19

    До коментар #45 от "Зевс":

    Тва прост човек може да го каже. Значи не си видял турска армия от която всеки се страхува. Само като чуят османска империя пълнят гащите. А ся руснаците ги няма така че помисли за себе си кво може да те чака след време
  • 62 20:17  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • TRTR
    Отговор
    63 20:18  20.04.19

    До коментар #59 от "Крокодила Гена":

    Ела да ме видиш тогава ще видиш турски войник. Терористите ги обличам със рокли. А твойта глава ще я отсека ако искам

    Коментиран от #84, #86

  • Гмо
    Отговор
    64 20:18  20.04.19

    До коментар #59 от "Крокодила Гена":

    После да не проливаш Крокодилски Сълзи
  • Крокодила Гена
    Отговор
    65 20:22  20.04.19

    До коментар #53 от "Гмо":

    Внимавайте с виена!!!! Там е роден Хитлер да не стане така да започнат да се отопляват с вас.

    Коментиран от #72

  • Психопат
    Отговор
    66 20:25  20.04.19

    До коментар #33 от "Асан":

    Само ми кажи каква армия е имала Османската империя през1912г. Аз не знам турците да имат победа над България! Та да те питам ,от къде си сигурен ,че ще победите? Ние българите сме изненадвали много държави джанам! Да не ви изненадаме, а? То и Османската иперия е мислила ,че е 1397г.,ама е сбъркала, то било 1912-13г.! Агличанчетата и те джанам, ами и те сбъркали 36000 жертви слрещу 450, а , какво ще кажеш джанам! Германците и те яли българска попара, джанам! Така ,че си купи вазелин и чакай изненади джанам!!!!!!!!!!

    Коментиран от #68, #91

  • Бари
    Отговор
    67 20:34  20.04.19

    До коментар #53 от "Гмо":

    Само като информация . Османската империя е създадена управлявана от дюнмета ( ислямизирани евреи ) . Идеята на евреите , които разпнаха Иисус , беше да унищожат християнска Европа за да дойде техния месия който ще е Сатана !!! Вий нямате толкова акъл за да управлявате 500 год. империя , тя беше управлявана от еврейчетата жидомасони . Само като информация , и вашата религия е наложена от тях . Тук на земята ще ликувате с тях , но горе горко ви .

    Коментиран от #69, #75

  • Битката при Черномен
    Отговор
    68 20:34  20.04.19

    До коментар #66 от "Психопат":

    Без изстрелян куршум бегаха от Едирне, гъзовете им посиняха чак от ударите на петите им, кът чуха че идва армията! А да не говорим след 1934а след преврата!
  • ivan4o
    Отговор
    69 20:36  20.04.19

    До коментар #67 от "Бари":

    Аре още 1 дет пропуснал часа на хаповете.хахахаха

    Коментиран от #70

  • Бари
    Отговор
    70 20:43  20.04.19

    До коментар #69 от "ivan4o":

    Покай се ivan4o и повярвай в Иисус , Синът Божий !!! За да се спасите ти и вашите деца ! Вервай ми !

    Коментиран от #71

  • ivan4o
    Отговор
    71 20:49  20.04.19

    До коментар #70 от "Бари":

    Аз вярвам у сички пророци на Всевишния! Признавам ги! Но ти знаеш ли как е станал Исус Бог? След референдун в Изник през 300г. сл хр. Руферендума имало повече гласове за бог по малко зо пророк и така станал Бог!аре сеа въри чети история и пак ела
  • Гмо
    Отговор
    72 20:52  20.04.19

    До коментар #65 от "Крокодила Гена":

    Задавал ли въпроса-защо Хитлер не напада Турция .Помисли малко.помисли и задай си този въпрос.Пак повтарям защо Хитлер не напада Турция.(Турция даже не дава коридор)ПОМИСЛИ И МИ ОТГОВОРИ

    Коментиран от #82

  • Киро
    Отговор
    73 20:53  20.04.19
    голяма грешка направи Фердинанд който обяви война на сърбите и гърците.Иначе турците щяха да бъдат свързани с Оланмпаторския нет в днешни времена а Българите да се къпят на три морета.

    Коментиран от #74, #77, #78

  • Битката при Черномен
    Отговор
    74 20:54  20.04.19

    До коментар #73 от "Киро":

    Е що не се присъединихте към ингилизите при Галиполи

    Коментиран от #110

  • Гмо
    Отговор
    75 20:56  20.04.19

    До коментар #67 от "Бари":

    Ти взе ли си хапчетата.перде Юдеизъм нерде ИСЛЯМ.ЩЕ ТЕ ПОПИТАМ-ИСУС КАЗВАТЕ БОЖИ СИН А БОГ КОЙ Е?БОГ Е ЕДИН Г-ПАКО.
  • gost
    Отговор
    76 20:56  20.04.19
    имам чуството че всички или полвината не сте служили и нямате понятие какво е да си воиник честно, пълни глупости чета без да обиждам никой

    Коментиран от #79

  • Гмо
    Отговор
    77 20:58  20.04.19

    До коментар #73 от "Киро":

    Гладна кокошка.виж какво стана с държавицата.това е края.БГ-ЦИГАНИЯ
  • Битката при Черномен
    Отговор
    78 20:58  20.04.19

    До коментар #73 от "Киро":

    Те хората са се къпали на 3 океана тоз за 3 гьола ми пише тука.пхахахахахах
  • ivan4o
    Отговор
    79 21:00  20.04.19

    До коментар #76 от "gost":

    Кво общо има кой служил кой не? Жандармерист бех Баце и Враня

    Коментиран от #81

  • 80 21:13  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • gost
    Отговор
    81 21:18  20.04.19

    До коментар #79 от "ivan4o":

    Как да няма !!!!! голяма разлика!!!! а във Враня какъв си бил? едно на терен да се случват нещата друго у градо!!!!
  • Дедо
    Отговор
    82 21:20  20.04.19

    До коментар #72 от "Гмо":

    И защо му е на Хитлер Турция?Помисли! Ще го кажа така,че да ме разбереш------ в момента 'питбула' на САЩ в близкият Изток е Израел, който държи в поза партер 300 милиона мюсюлмани,та в онези години , България е била "питбула' на Германия на Балканите
  • No fes no problem
    Отговор
    83 21:25  20.04.19
    Не лъжи.Във Враня цигани не служат.
  • Крокодила Гена
    Отговор
    84 21:30  20.04.19

    До коментар #63 от "TRTR":

    Къде да дойда да те видя? Явно си голям бабаит.Искам да си направя снимка с теб, може след време да станеш новия Кемал Ататюрк. Само да не се окаже че си голям смелчага само пред клавиатурата.
  • 85 21:30  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 86 21:35  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 87 21:35  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 88 21:42  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 89 21:46  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 1 + 1 = 2
    Отговор
    90 22:13  20.04.19
    Гърците имат исторически права в Турция.
  • 91 22:15  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • TRTR
    Отговор
    92 22:16  20.04.19

    До коментар #88 от "Асан":

    А така
  • 93 22:21  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Осведомен
    Отговор
    94 22:24  20.04.19
    Очевидно е, че турците не знаят за събитията от 1974 г., както и за гръцко-турските проблеми в Егейско море, нито за военната сила и душата на гърците, докато преодоляват собствените си сили. Това е лошо за тях. Само в трудна ситуация може да ги доведе. Намесата на Турция в Гърция днес ще доведе до промяна на всичко, което знаят в Турция. Това ще бъде Ватерлото на собствената им "Велика идея" и промяната в политическата система на страната и на турското общество като цяло.

    Коментиран от #97

  • 95 22:27  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кико
    Отговор
    96 22:30  20.04.19
    Ще кажа отново: цигани ако къпеш сапун си харчиш!
  • Хасан
    Отговор
    97 22:38  20.04.19

    До коментар #94 от "Осведомен":

    Разкажи ни де....Гърция напусна НАТО , Гърция имаше военен преврат , военната хунта реши да анексира Кипър към Гърция и да създаде Велика Гърция ,за целта почнаха да флиртуват с СССР..тогава Сащ мълчаливо одобри влизането на турски войски само на 10% от Кипър ..но това е турчин вкара до половината ..взема половината Кипър ..и тогава Запада почна да писка ...направиха ембарго ...

    Коментиран от #141

  • Хасан
    Отговор
    98 22:41  20.04.19

    До коментар #95 от "Хайдутин":

    Ако те дразни ,недей да четеш ..има свобода на словото ..за тая свобода подкопахме основите на комунистическия режим на Живков ,лежахме в Белене,създадохме антикомунистмчески оргаизации
  • Хасан
    Отговор
    99 22:42  20.04.19
    Трябваше като румънците ..да наредим всички комунисти до стената и да ги разстреляме като кучета

    Коментиран от #120

  • 100 22:43  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 101 22:45  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 102 22:46  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 103 22:48  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    104 22:49  20.04.19

    До коментар #100 от "Асан":

    Защо правиш провокации?ти не си турчин ..сигурно си провокатор
  • Хайдутин
    Отговор
    105 22:55  20.04.19

    До коментар #101 от "Асан":

    Очаквай в най-скоро време посещение - на гости ще ти дойдат едни хора с качулки на главите. Нама да имаш време да се извиняваш.

    Коментиран от #106

  • Хасан
    Отговор
    106 23:01  20.04.19

    До коментар #105 от "Хайдутин":

    Той не е турчин ..някакъв провокатор

    Коментиран от #107, #108

  • Хайдутин
    Отговор
    107 23:04  20.04.19

    До коментар #106 от "Хасан":

    Той е циганин, това е ясно.
  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    108 23:08  20.04.19

    До коментар #106 от "Хасан":

    .... ха хахаха......это провокация...... ама ти усещаш ли се с къв ник си?... ха хахах......
  • Шаолина
    Отговор
    109 23:12  20.04.19
    Пумуярчовци какво обсъждате туците не се погледнете че сте единствените със свалени гащи на балканите готови някой да ви ашладиса!

    Коментиран от #111

  • Konstantinopol
    Отговор
    110 23:22  20.04.19

    До коментар #74 от "Битката при Черномен":

    Ее чок ама чок прост памак ли османец линтурчил ли НАЙ ПРАВИЛНОТО Е ТУРКОПУЛИ .НИКОГА НЕ СА БИЛИ 500 год.,има места на балканите където не са стъпвали измаилтяни никога .Ква Виена бре ???адамуруспу ОСМАНЕЦ И ВИЕНА БЛЯНОВЕ НАПЪНИ И МА НА ФСКИ ЧАЛЪМИ .САМО БАЙ ВИ ГАНЯ МОЖЕ ДА ПРОДАВА ГЮЛ И ДА ХОДИ НА ОПЕРА ВЪВ ВИЕНА .СЛЕД ВИЕНА НА КАРАТА ВЪЖЕНЦЕТО ОТ КОПРИНА НЕ МУ АРАДИСА ,ОСТАНА БЕЗ ЧОТУРА.АБЕ ХАИВАН НА ГАЛИПОЛИ ВОЮВАХТЕ С НЕМСКОНОРЪЖИЕ И НЕМСКИ СЪВЕТНИЦИ КАТО БЪЛГАРИЯ ВИ ПАЗЕШЕ ТИЛА.А СЛЕД ГАЛИПОЛИ КАКВО СТАВА С ОСМАНЛИИТЕ??ФРАНЦУЗИ АНГЛИЧАНИ ......РАЗДЕЛЯТ анаватана ви на сектори .Що сте толкоз тъпи бре ???четете бе неграмотни даули ,ама какво да чеъете като архивите на осмалиите половината са в София и всичко е написано на АРАБСКИ .ТУР СИКИ ЕЗИК И ПИСМЕННОСТ СА СЪЗДАДЕНИ ЕДВА ПРЕЗ 1926-27ОТ ПАМАК КЕМАЛ НА БАЗА 70%АЗЕРБАЙДЖАНСКИ И 30%КАЗАХСТАНСКИ😂.Само да попитам целия аджеба харесва ли ви щото последните 150години ви е вътрешно .В целия е истината не се заблуждаваите и имена ви сменяха и на капъкуле ви оооообиждаха и вие пак тика се връшате.Истината са последните 150г не ми говорете за ланшния сняг.Онзи ден уволнили от тур сики армията някъкъв щот бил мана ф ??турска черта е м на ф лъка и вие си мислите че имате армия от мъже .хепси адам уруспу .
  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    111 23:25  20.04.19

    До коментар #109 от "Шаолина":

    ... ха хаха... аз пак ше повтора за първи път.... за такива като тебе.... ислямизирани българи... Византия пада, България пада.... сърбите ... нищо не могат да направят...и.... мрак на балканите..... това се учи в училище.... в час по история.. хахахах.... и като бонус... мога ти дам.... хахаха.... Турция е държава .... държана на изкуствено дишане ... години ... години... наред....срещу кой ли?.... хахаха.... Ислям и Демокрация.... тва ни можи... ха хах.... просто ни можи.... и така....

    Коментиран от #112, #128

  • Хасан
    Отговор
    112 23:29  20.04.19

    До коментар #111 от "Доктор Ох Боли":

    Вземи си хапчетата

    Коментиран от #115

  • 113 23:30  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Зевс
    Отговор
    114 23:30  20.04.19

    До коментар #50 от "Гмо":

    В днешни времена няма значение колко голяма армия имаш а на колко тя располага със съвременно оръжие.Вземи пример от Израел.А за пво ракети които още не сте взели Гърция ги има от преди 20 години (Патриот и С-300)

    Коментиран от #125

  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    115 23:33  20.04.19

    До коментар #112 от "Хасан":

    .... ти земи историята ... до прочетеш .... и да знаеш..... да ни съ излагаш.... ха хаха....

    Коментиран от #117

  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    116 23:33  20.04.19

    До коментар #113 от "Хитлер":

    ....и......географията...... ха хахаха.....ааааааааааа

    Коментиран от #121

  • Хасан
    Отговор
    117 23:34  20.04.19

    До коментар #115 от "Доктор Ох Боли":

    История ?коя история ??тая дето си чел от Под Игото ??

    Коментиран от #119

  • 118 23:35  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    119 23:35  20.04.19

    До коментар #117 от "Хасан":

    .... ха хахах...... ама тя историята е една..... и се учи в училище..... ха хахаха......... дет са вика и у скандинавскити рипублики туй са учи.... хахаха...... друга нема..... ха хахаха....... ха хахаха......
  • Goiko Mitich doide
    Отговор
    120 23:37  20.04.19

    До коментар #99 от "Хасан":

    Еее асенчо чоджум памако с кривите краце и зеленитеб зъби тогава е трябвало да почниш от бащицата най-големия бащицата на хепси памаклар АТАТЮРК КАТО СЪЗДАТЕЛ НА КОМ ПАРТЯТА У ТУР СИКИТО.ТОЙ Е БАША .АМА ОТ ЛА Й НО ЯДИ ДЕТ СЕ МИЯТ С ШИШЕ ОТ ЛИМОНАДА 200 МЛ КО ДА ОЧАКВАШ????ВМЕСТО АКЪЛ ГЮБРЕ .РЕДЖЕП ИВЕДИК СЕБИРАТЕЛЕН ОБРАЗ ЗА БАШ ТУРЧИН .ГЙОТА СИ МИЕ ОНАЯ РАБОТА СИ ЦАПА Е ТОВА Е ИБРИК ЧИЯТА С ШИШЕ И С ТИЯ РЪЦЕ ЕКМЕК ЯДЕТЕ.ЛА Й НОЯДИ .

    Коментиран от #123

  • Хасан
    Отговор
    121 23:37  20.04.19

    До коментар #116 от "Доктор Ох Боли":

    Пак ти казвам ..това е войната на Изтока и Запада ...турците са единсвения народ дошъл от Изток и завладял част от Запада за 500г без да се асимилира ..народи като хуни унгарци,прабългари/българи са се асимилирали и затова са успели да останат в Европа

    Коментиран от #127

  • 122 23:38  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 123 23:40  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 124 23:41  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 125 23:42  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Turk
    Отговор
    126 23:42  20.04.19

    До коментар #15 от "Константинопол":

    Къв Константинопол, бре недоклатен? По твойта логика, няма Пловдив- има Филипополис....Точно гърците презират всичко българско и дори не наричат дъпжавата Вулгариа(както е на гр), а казват:"еки пано"- там горе....Бил съм в Гърция 10 г. и само с чуване става, за да разбереш за каква ненавист българска иде реч...

    Коментиран от #130, #139

  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    127 23:43  20.04.19

    До коментар #121 от "Хасан":

    .... ха хахах....аве ... тиии......хахаха......тея народи са били в Европа....ха хах....
  • 128 23:45  20.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    129 23:46  20.04.19

    До коментар #123 от "Хасан":

    .... ха хахах....аве ти си унаа..... от скандинавските рипиблики уе.... ха хахах....... Нагла .... проста......... ха...хахахха....
  • TRTR
    Отговор
    130 23:47  20.04.19

    До коментар #126 от "Turk":

    Точно така. Както каза ердоган по телевизията. Елате да вземете константинопол и ще ви върна във ковчези както върнах вашите пра деди. Тогава бързат да се извинят защото знаят какво ще се случи

    Коментиран от #131, #133, #142

  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    131 23:50  20.04.19

    До коментар #130 от "TRTR":

    ..... ха хахха..... Шойгу каза..... Турция за 10 мин може да стане на стъкло..... хахахах...... тва дет са вика саму информативно така.... хахаха

    Коментиран от #132

  • Бат Ваню
    Отговор
    132 23:52  20.04.19

    До коментар #131 от "Доктор Ох Боли":

    .... ха хаха... стига уе... хахахах
  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    133 23:55  20.04.19

    До коментар #130 от "TRTR":

    ....иначееее.... Константинопол...... тва е града на Константин Велики.... и..... цяла Турция..... тва е Византия..... аха.... и... тва се учи в училище..... ха хахах...... и така.........
  • Зевс
    Отговор
    134 00:04  21.04.19

    До коментар #128 от "TRTR":

    Днк експертизите показват че Българите са местно население (тракийци) поне по голямата част от населението. Направи си и ти един тест, само да не се докаже че сте ем бити ем е...и от турците
  • Доктор Ох Боли
    Отговор
    135 00:05  21.04.19
    .... сички ислямизирани българи....теа неща трее ги знаете... да четете историята... и да ни съ излагати... хахахах... и така......ясен ли съм а?.... хахахахах.........
  • 136 00:14  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Иванов
    Отговор
    137 00:26  21.04.19
    Няма по- долна измет от турската!
  • Дедо
    Отговор
    138 01:07  21.04.19
    Всяка държава има своите слаби периоди, за България това е XIVвек, тогава държавата е разделена на три малки царства и въпреки това на османлииските орди им трябват 50 години за да завладеят балканите,за разлика от тогава на обединена България през 1912 и трябваше точно един месец да обърне в див бяг към Босфора 350000 а турска орда. Дефакто турците са плашливо племе,но за сметка на това, много коварни,в междусъюзническата война България се бие на два фронта (Сърбия и Гърция) в един момент и Румъния ни напада и открива трети фронт и чак след половин месец и след като разбира,че край Одрин има само една бригада ( от 10рилска дивизия) 300000 турски башибозук придобива смелост и кураж и тръгва в настъпление отваряйки четвърти фронт.През ВСВ Турция има договор за взаимопомощ с Англия и Франция,но въпреки това от страх пропусквателен корабите на Райха през Босфора,вече като разбира накъде духа вятърът,най тържествено и с фанфари на 23 февруари 1945 обявява война на Германия
  • 139 01:18  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Konstantinopol
    Отговор
    140 01:38  21.04.19
    Дедо +от мен и едо допълнение :1944когато опита за десант през гръцките острови не успява Чърчил усилено преговаря с турция да окупира България .Обаче тур сики арсланите пак посрани по стар манафски тертип йок крачка назад правят но напред към БГ йок .
  • Осведомен
    Отговор
    141 01:52  21.04.19

    До коментар #97 от "Хасан":

    Това което казваш, е това, което турският народ, гръцкият народ и световното общество трябваше да слушат от Турция и Гърция -те казват почти едни и същи неща-, а не истината нито същността. Турците и гърците са жертвите на англичаните, американците, евреите и съветските. Политиците и военните от двете страни, знаят, те са участвали в театъра и все още го правят. Никой от вас няма да има изключителна власт в Кипър. НИКОГА.

    Коментиран от #148

  • Имамоглу
    Отговор
    142 02:04  21.04.19

    До коментар #130 от "TRTR":

    Взехме го, Константинопол. Старецът не можа да направи нищо.
  • 143 07:08  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 144 07:39  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 145 07:42  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 146 07:44  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 147 07:53  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    148 08:38  21.04.19

    До коментар #141 от "Осведомен":

    Какво значи «изключителна власт»????..в България ,българите ли имат изключителна власт ??'.има взаимнообвързаност и интереси ..именно затова се бори Турция ..не пирамидални отношения между държавите а хоризонтални ...ако България и Турция си имат някакви проблеми ,сядат и си ги решават сами ,без посредничеството на немци,французи
  • Питон 357
    Отговор
    149 09:34  21.04.19

    До коментар #12 от "Хасан":

    Казваш че Турция влязла в Кипър мир да въдворява ? Все едно аз да ти вляза в спалнята,да я разделя на две и жена ти да остане в моята страна,добре ще съм !!!

    Коментиран от #150, #151

  • Хасан
    Отговор
    150 09:56  21.04.19

    До коментар #149 от "Питон 357":

    По Конституция Кипър е независима страна съдадена от кипърски турци и кипхрски гърци с гарантьори Турция,Гърция и Англия...но гръцката военна хунта в Гърция реши да анексира и почна да убива кипърските турци ,тогава позтвавайки се на международното право Турция влезе да вдървори мир
  • Хасан
    Отговор
    151 09:58  21.04.19

    До коментар #149 от "Питон 357":

    Ако с жена си имаш общ апартамент и решите да се разведете то тогава ще имаш 1/2 от апартамента си и аз мога да дойда у вас да ти праскам жена ти и ти да си гледаш порно в твоята стая
  • Ачо
    Отговор
    152 10:23  21.04.19

    До коментар #5 от "Асан":

    Асанчо,я си направи едно ДНК тестче,че да не се окаже ,че прадядо ти е взет за еничер я от гръцко,я от българско и напразно да плюеш по произхода си .

    Коментиран от #154

  • истината
    Отговор
    153 10:26  21.04.19

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    Явно си доста не информиран защо турците окупираха острова ? Защото гръцките неонацисти искаха да присъединят острова към Гърция и започнаха етническо прочистване в Кипър !!!!Турция се възползва от законното си право на гарант и се намеси !!! Другите страни имащи право на намеса са Гърция и Великобритания !!! информирай се и тогава коментирай иначе се излагаш !!!!
  • Асан
    Отговор
    154 10:42  21.04.19

    До коментар #152 от "Ачо":

    И къде по-точно го пишело това за еничерството в това ДНК? Кажи да се образоват всички тука!
  • Въпрос
    Отговор
    155 10:48  21.04.19
    Защо българката е мустаката? Защо

    Коментиран от #157

  • 156 10:48  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 157 10:57  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор

  • 158 12:30  21.04.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мерънжей
    Отговор
    159 13:22  21.04.19

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    Бъди благодарен че не е анексирал и България пре1985

    Коментиран от #160

  • Хамсал
    Отговор
    160 15:12  21.04.19

    До коментар #159 от "Мерънжей":

    Малко трудно!
  • Добре че сме в НАТО
    Отговор
    161 00:06  22.04.19
    Никой и с топ неможе ни разби !
  • Испанеца
    Отговор
    162 12:50  05.08.19

    До коментар #2 от "ПЕЕВ":

    Абе патур я кажи нещо за остров Такери

Напиши коментар:


Публикувай