12 023 96

Гоце Делчев е македонец. Македония няма да приеме друго

Македонските историци няма да се откажат от македонската идентичност на революционера

Гоце Делчев е македонец. Македония няма да приеме друго
Снимка: Shutterstock


Северна Македония не смята да приеме българските искания за признаването на Гоце Делчев за български революционер. Това заяви директорът на северномакедонския Институт за национална история и ръководителят на екипа на страната в българо – македонската комисия Драги Георгиев, цитиран от МКД.

Двете страни имат спор за деня за честване на Гоце Делчев. Георгиев заяви, че в македонските учебници революционерът ще бъде описван като македонски борец за свобода.

Македонските представители не смятат по никакъв начин да го приемат за български революционер.

Българските министри Екатерина Захариева и Красимир Каракачанов вече призоваха за признаване българската народност на Гоце Делчев. Вече беше заявено, че има вероятност да се блокира членството на Северна Македония в ЕС, ако не се стигне до компромис по историческите въпроси.

„Героят на македонската революционна борба Гоце Делчев е македонска историческа личност. Не можем да се пазарим за него. Шампанско и зеле има много на пазара. За такива неща не бива да се пазарим“, зави македонския историк Натака Котлар.

Македонската националистична партия Единна Македония вече призова за твърда позиция в преговорите.

Северна Македония
Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 15 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Урдаааа
    Отговор
    1 20:25  16.06.19
    Са сега остава да кажат какво е македонец

    Коментиран от #23, #29

  • Хей катили
    Отговор
    2 20:25  16.06.19
    Не пипайте българската история - да не напипате българският ........ дух. Изпонапревъртени нещастн.ици

    Коментиран от #81

  • Петър
    Отговор
    3 20:26  16.06.19
    И Батман е македонец,от град Прилеп е.

  • Хабахаба
    Отговор
    4 20:27  16.06.19
    Беше ясно, че така ще стане . Истината е , че макетата ще си търсят бг историята , но след като им набутат Албанската ;)
  • Ivan
    Отговор
    5 20:28  16.06.19
    Goce Delchev e bulgarin.
  • Горд Българин
    Отговор
    6 20:29  16.06.19
    Нито Гоце Делчев е македонец, нито Македония е държава. Гоце и е чист българин, а Македония е географска област. Колкото и макетата да лъжат няма да им се получи. Те са "държава" на два петъка и за разлика от тях, България може да докаже твърденията си, че областта Македония е принадлежала към България и е насилствено откъсната от нея.

    Коментиран от #30, #95

  • boreto2
    Отговор
    7 20:30  16.06.19
    "Публикувано във факти.бг: Българските министри Екатерина Захариева и Красимир Каракачанов вече призоваха за признаване българската народност на Гоце Делчев." -- А защо изобщо ги питаме? Те да си твърдят каквото си искат€
  • Задача от Първи клас
    Отговор
    8 20:30  16.06.19
    Ако от две нации едната има право на Вето, а другата има проблем с главата, коя е печелившата? Ако гражданите на една държава кандидатстват за гражданство в другата, коя от двете е истинската? Ако малката държава краде история от голямата коя е правата? И най - сетне, макета о.срани припоменте си българският език - ще ви потрябва ....
  • Гледач
    Отговор
    9 20:31  16.06.19
    Е Добре БЪЛГАРИЯ ще преговаря когато АЛБАНЦИТЕ превземат МАКЕДОНИЯ .До 5 ГОДИНИ ЩЕ почнат преговорите ни.И ще ка 2 часа
  • Сарматиан
    Отговор
    10 20:33  16.06.19
    Толкова ли е трудно да кажем НЕ на членството им в ЕС и НАТО? Какво ще стане ако спрем да им купуваме боклуците които ни продават? Ами България е най - големият им клиент на който те изнасят всичко което произвеждат. Затворете границата и наложете едни санкции да видим колко точно ще издържи това правителство щом спре търговския обмен.

    Коментиран от #16, #21, #46

  • Аман ...
    Отговор
    11 20:33  16.06.19
    Тези Бай Ганьовци не разбраха ли, че след като имаме едни и същи известни личности, царе, истрия, респективно сме един народ?!
  • Ivan
    Отговор
    12 20:34  16.06.19
    Petro Porosh e evrein.
  • Фактолог
    Отговор
    13 20:36  16.06.19
    Ако ГОце Делчев е македонец, значи македонците са българи!!!
  • Ivan
    Отговор
    14 20:37  16.06.19
    Marin Liu Pen e francuzoika,Manuel Makron e evrein.

    Коментиран от #73

  • Макета на Съд!!!
    Отговор
    15 20:38  16.06.19
    Няма ли как да йм заведем на тия северни макета едно дело в Страсбург, пак там да видим от къде са и Гоце и Яве и светите братя и Св. Климент и Цар Самуил!! много взеха да си вярват северняците!? КАЗАХ !

    Коментиран от #18

  • Ivan
    Отговор
    16 20:40  16.06.19

    До коментар #10 от "Сарматиан":

    Bulgaria ne e suverena durjava za da vzema reshenija.

    Коментиран от #41, #90

  • шляпалника
    Отговор
    17 20:41  16.06.19
    Така е, македонец е. А македонец какво означава? Българин, който живее в район на България, който просто се казва Македония. Както има добружанци, шопи, балканджии, така има и македонци. Но ВСИЧКИ са българи!

    Коментиран от #22, #39

  • Ivan
    Отговор
    18 20:43  16.06.19

    До коментар #15 от "Макета на Съд!!!":

    Prav si,leketata tam trjabva da kazvat che Goce Delchev e severomacedonec.

    Коментиран от #57

  • 19 20:46  16.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 12345
    Отговор
    20 20:52  16.06.19
    Тези смешковци заслужават да бъдат поставени под пълна и тотална изолация. Какво членство в ЕС искат, като са най-големите националисти
  • Ачо
    Отговор
    21 20:54  16.06.19

    До коментар #10 от "Сарматиан":

    Само си представи как всички в ЕС искат северомакаците и единствен наш Боко се изправя горд и налага вето. Хахаха, просто ще изцапам гащите от смях.

    Коментиран от #79

  • Симо
    Отговор
    22 20:54  16.06.19

    До коментар #17 от "шляпалника":

    Аз предлагам да признаем Гоце Делчев за македонец, ако покажат поне едно автентично писмо или някакъв документ написан от Гоце Делчев на чист македонски или негово признание че той е македонец. Ако такива не бъдат представени, не виждам основа за каквито и да е преговори за НАТО и ЕС , защото Северна Македония нарушава споразуменията сключени с България заради които беше допусната до преговори с ЕС и НАТО. По същата логика утре могат да си харесат и Симеон Велики и Кубрат може да се укажат "македонци", навярно и участниците в троянската война. Започват да ми приличат на украинските дебели според които Езоп, Херодот и дори Омир са говорели на украински.

    Коментиран от #37, #75

  • Мария
    Отговор
    23 21:01  16.06.19

    До коментар #1 от "Урдаааа":

    Българи с по дървена глава дето много се пеняви, по зле и от шоп.
  • Спас безделника
    Отговор
    24 21:03  16.06.19
    Не им обръщайте внимание, нека си чешат езиците. Македонска академия на науките! Нали са на бюджетната хранилка, трябва да се вдига гюрултия. Вижте им знамето-лъв ( не гарга), имената-български, историята-една, езикът-един, манталитет-еднакъв, простотия-също. Като капак на всичко там няма кьорав българин дори за малцинство. Да паднеш от смях! .
  • Хасан
    Отговор
    25 21:04  16.06.19
    Трябва да се поучим от Гърция - казаха им - Не на ЕС, докато ...... и постигнаха целите си. А ние постоянно ги лансираме, подкрепяме, ОНЯ тиква Б.Б.прегъщаше и целуваше техния и каквото пойскаха той се съгласяваше. Македония е българска и трябва твърдо да отстояваме българското.

    Коментиран от #33, #72

  • Спас безделника
    Отговор
    26 21:06  16.06.19
    Не им обръщайте внимание, нека си чешат езиците. Македонска академия на науките! Нали са на бюджетната хранилка, трябва да се вдига гюрултия. Вижте им знамето-лъв ( не гарга), имената-български, историята-една, езикът-един, манталитет-еднакъв, простотия-също. Като капак на всичко там няма кьорав българин дори за малцинство. Да паднеш от смях! .
  • Мария
    Отговор
    27 21:07  16.06.19
    ИСТИНА Е ,ЧЕ Е МАКЕДОНЕЦ НО ВЪПРОСА Е КАКВИ СА МАКЕДОНЦИТЕ. БЪЛГАРИ ДЕТО ОСТАНАХА ТВЪРДИ ПРЕД ТУРЦИТЕ,АМА СИ ДАДОХА ГЪЗОВЕТЕ И ДУШИТЕ НА СРЪБСКИТЕ НАЦИОНАЛИСТИ.СРАМ ЗА НАШИЯ НАРОД.
  • 681 БГ
    Отговор
    28 21:15  16.06.19
    Що е маке все говно
  • Питай Боко!
    Отговор
    29 21:21  16.06.19

    До коментар #1 от "Урдаааа":

    Нали той подписа предателския за България договор с макетата, а сега министрите му уж реват.
  • Иван Гешев
    Отговор
    30 21:23  16.06.19

    До коментар #6 от "Горд Българин":

    Поне до сега нашите политици доказват точно обратното на твоето мнение.
  • Иванов
    Отговор
    31 21:24  16.06.19
    Македоните да го дуат!!!
  • Издирват се!!!
    Отговор
    32 21:25  16.06.19
    Разбрахме къде са северните македонци, но сега трябва да открием и южните, западните и източните. Май всички се намират само в развинтените фантазии на оглупелите безумци.
  • Прав си
    Отговор
    33 21:28  16.06.19

    До коментар #25 от "Хасан":

    Блокиране за членството им в ЕС, няма друг ход. Дотам ще се докарат. Ако само някой "български" политик дръзне да продаде нещо от историята ни трябва да бъде публично линчуван. Българската държава днес е калпава, но обичаме страната и родината си, имаме история и минало от което можем да се гордеем. Да е ясно- България, нейното минало и бъдеще не се продава!
  • Fucker
    Отговор
    34 21:41  16.06.19
    Само Македония и плескавици и скопско пиво и тва е !!!
  • gdfgdf
    Отговор
    35 21:42  16.06.19
    .. до 1... По-добре да кажат какво е българин. И има ли въобще такова нещо като "етнически българин". )) Хубаво е да гледаш гредите у другите...
  • Йозеф
    Отговор
    36 21:56  16.06.19
    Разликата между бесарабския българин и македонеца е, че единия обяснява на руски, че е българин, а другия на български, че не е.
  • Смолата
    Отговор
    37 22:00  16.06.19

    До коментар #22 от "Симо":

    Ти шегуваш ли се? И писмо ще преставят, че е македонец, 3 паспорта, 15 книги, аудиозапис, и една снимка с македонската принцеса Клеопатра. На корицата ще е цезар и самуил държащи македонското знаме. Да не забравяме, че Господ Бог им се яви по НАЦИОНАЛНАТА телевизия и има каза, че създал 3 раси - черна, жълта и македоноидната.
  • Някой
    Отговор
    38 22:00  16.06.19
    Косово как се отдели от Сърбия.Тия от Запада са идиоти или на идиоти се прават.Влизаме в област Македония с танковетени си е зимаме
  • Кърджалиец
    Отговор
    39 22:02  16.06.19

    До коментар #17 от "шляпалника":

    И аз ли съм българин? Хахаха

    Коментиран от #47

  • Българин
    Отговор
    40 22:05  16.06.19
    Аз бих добавил само едно: "О, неразумний юроде! Поради что се срамуваш да се наречеш българин и не четеш, и не говориш на своя език? Или българите не са имали царство и държава? Толкова години са царували и са били славни и прочути по цялата земя и много пъти са взимали данък от силни римляни и от мъдри гърци. И царе, и крале са им давали своите царски дъщери за съпруги, за да имат мир и любов с българските царе. От целия славянски род най-славни са били българите, първо те са се нарекли царе, първо те са имали патриарх, първо те са се кръстили, най-много земя те завладели. Така от целия славянски род били най-силни и най-почитани и първите славянски светци и просияли от българския род и език, както и за това подред написах в тая история. И за това българите имат свидетелство от много истории, защото всичко е истина за българите, както вече и споменах." Паисий Хилендарски
  • Онзи
    Отговор
    41 22:10  16.06.19

    До коментар #16 от "Ivan":

    А каква е бе шматко. Ако ви насерем няма да могат да ви отринат до пролетта. Запес.....
  • Гого
    Отговор
    42 22:11  16.06.19
    Де що е юнак, все е маке. Не знам докъде ще стигнат с тази максима нашите българи от македонско, ама май трябва да почакат за евро съюза, докато се осъюзнаят, че са си българчета.
  • гбкб
    Отговор
    43 22:12  16.06.19
    Г. Делчев не е подозирал , че не е българин както и че Ал. Македонски му е предшественик. Добре , че са историчарите да подредят картинката.
  • Тръмп
    Отговор
    44 22:18  16.06.19
    Дебилите се хванаха на Сръбско-Руската въдица,че Гоцето е македонец и сами се прецакват за ЕС и НАТО каквато е целта на комунягите!!!:):):)Сърбия и Северна Македония са последните комуноидни бастиони на Путин,които упорито държи изкъсо!!!:):):)
  • Онзи
    Отговор
    45 22:23  16.06.19
    А каква е бе шматко. Ако ви насерем няма да могат да ви отринат до пролетта. Заплес.....
  • Единствен господ
    Отговор
    46 22:38  16.06.19

    До коментар #10 от "Сарматиан":

    Щом има Единствена Македония, значи има единствения Господ. Тогава казвам, че Гоце Делчев е европеец и толкова. А сега се карайте? :)
  • Горд Българин
    Отговор
    47 22:42  16.06.19

    До коментар #39 от "Кърджалиец":

    Ми ти сам си признаваш, че не си българин, защото си циганин или ром избирай.
  • 346
    Отговор
    48 22:50  16.06.19
    Абе колко българи са поискали македонско гражданство

    Коментиран от #49

  • Македонско не знам
    Отговор
    49 22:56  16.06.19

    До коментар #48 от "346":

    Но над 3 млн българи искат американски, канадско, австралийско, германско, френско, английско и кой знай още какво гражданство.
  • Ха ха
    Отговор
    50 23:01  16.06.19
    Густо майна...как само МУ го зачукаха на наличния "международник"...голям кеф....
  • Злобко
    Отговор
    51 23:03  16.06.19
    Абе хора оставете ги те наистина не са българи те са български боклуци и безто в България е пълно с боклук като цигани,копанари,рудари и много други поне да ги съберем в Македония на едно място.☺☺☺☺
  • 753
    Отговор
    52 23:10  16.06.19
    Че кой ги пита
  • Божкеййййй6767
    Отговор
    53 23:18  16.06.19
    А да видя дали ви стиска да блокирате членството на Сев.Македония е EU?Но като знам какво ще стане:каквото кажат янките и ние ще вземем независимо решение?Кого заблуждавате...
  • Диамантената ръка
    Отговор
    54 23:25  16.06.19
    Вижте какво е говорил и за какво се е борил и ще разберете какъв е. Какви спорове, какви 5 лв. За самостоятелна и независима държава Македония ли се е борил, или за освобождаването на българите в Македония от Османската империя, така както се е случило в Мизия и Тракия няколко години по-рано.
  • ИМПЕРИАЛИСТ
    Отговор
    55 23:43  16.06.19
    Името и не е Натака Котлар, а Наташа Котлар..-От тази Наташа не само мирише, а направо вони на руска пета колона в Македония...-.-

    Коментиран от #56

  • ИМПЕРИАЛИСТ
    Отговор
    56 23:45  16.06.19

    До коментар #55 от "ИМПЕРИАЛИСТ":

    Финансиран от Петербургската академия, 28 годишният Юри Венелин, а всъщност украинеца Георги Хуца, пребивава в България през 1830г. малко повече от два месеца. През това време е бил около 3-4 седмици тежко болен. Въпреки краткия си престой се определя като голям капацитет по български език и ни "редактира" езика като директно въвежда славянски думи т.е. русифицира в някаква степен българската лексика. Показателен е неговия цитат - „...Нашите разговори ни бяха много полезни, защото аз усвоявах българския език, а те — руския. Това не ми беше толкова трудно, защото БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК Е КЛОН ОТ РУСКИЯ….”( от писма на Ю. Венелин до Васил Априлов — Сб. за нар. умотворения, 1, 1899 г. с. 179.) Петербургската академия на науките е в основата на славянската доктрина, която доктрина успешно служи за изпълнение на завоевателните стремежи на Русия. Георги Хуца – Юри Венелин, като неин платен агент допринася за включването на българите към „славянското семейство”. По-късно, по същите причини се създава комунистическата доктрина , а в момента усилено са лансира православната. Разбира се, при всички тях, Русия е шефа. За приноса на „Академии наук СССР” за отродяването на Българите от Македония и създаването на „македонски” език е излишно да се споменава.

    Коментиран от #67

  • Моньо
    Отговор
    57 23:49  16.06.19

    До коментар #18 от "Ivan":

    Дори и тия, дето са се борили за автономия на Македония в рамките на Османската империя, или са говорели за самостоятелна македонска държава, са залагали на това, че след време тя ще се обедини с България. Всички са се чувствали и са заявявали, че са българи. Не отговарям на #18. Случайно съм го натиснал.
  • Диамантената ръка
    Отговор
    58 00:04  17.06.19
    Българин ли е, македонец ли е, той най-добре си знае. Със сигурност не е северомакедонец... Македонци като нация никога не е имало. Имало е племе македони по времето на Филип и Александър Македонски и оттогава до днес има само област Македония, която в момента е в Гърция. Скопие и Охрид са български територии.

    Коментиран от #96

  • ХВАЛА БРАТО !
    Отговор
    59 00:10  17.06.19
    Бугарите са твърди МУДУЗИ ! Немой да се боите да ги жалимо !
  • Левски
    Отговор
    60 00:27  17.06.19
    Самия Гоце Делчев в свои писма многократно пише че е Българин и се бори за свободата на родината си майка България запушва устните на Сърбоманите и Руснаците изопачаващи историята ни
  • Гост
    Отговор
    61 00:58  17.06.19
    Тва ние ли сме най смотани или по точно тези които са в парламента. Гърците им взеха името албанците им взеха държавата. А ние не можем да си вземем историята. И тия лайнодонци ще ни я откраднат ли?
  • стоян георгиев
    Отговор
    62 01:08  17.06.19
    георги николов делчев български революционер,български учител и български юнкер.роден като българин борил се за българите под турско в тракия и македония и загинал за тяхната свобода заедно с двама от тримата си братя!тва е кратката му визитка.едва ли до днес има много българи които да са демонстрирали през работата и саможертвата си така българския си дух.делчев и левски са на едно и също ниво в пантеона на българските революционери.имат близки философии и близка съдба,като делчев нееднократно признава че се е учил основно от левски.
  • Джейми Карагър
    Отговор
    63 01:29  17.06.19
    Ами, чудесно! Дайте им едно вето за приемането в ЕС и НАТО, кажете, че има неразрешени спорове за историята и следващите 20-30 години да се оправят. Ние сме в ЕС, те не са! Като им уврят ратуните, друга песен ще пеят, но нека се сменят и поколенията. На България не й трябва Северна Македония в ЕС, така че да го обслужват под вода, докато я изпарят...
  • Фен
    Отговор
    64 01:48  17.06.19
    Гоце Делчев е роден и живял(1872-1093) на българска територия доста преди тея галоши да ги оформят като държава.

    Коментиран от #66

  • питу гули
    Отговор
    65 02:05  17.06.19
    Публикувано във факти.бг: Намалиха от 20 г. на 3 г. присъдата на циганина, убил момче заради цигара zasluzavate li drzava.... zalki ste, kvo i da vi dadat vseki pat ste nediovolni , todor zivkov - belene no i tva e malku, boiko e dob,r da upravljava pone o6te 20god. sled tva edva li 6te ima ...... homosapiens
  • питу гули
    Отговор
    66 02:08  17.06.19

    До коментар #64 от "Фен":

    zaginal 04.05.1904 selo banica egeiska makedonia ...........................................egate nepismeni mangali

    Коментиран от #80

  • питу гули
    Отговор
    67 02:13  17.06.19

    До коментар #56 от "ИМПЕРИАЛИСТ":

    evlia celebia ......unkle google 6te ti kaje koi kakav e
  • питу гули
    Отговор
    68 02:24  17.06.19
    https://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=en&u=https://en.wikipedia.org/wiki/Evliya_%25C3%2587elebi&prev=search
  • Пижо без Пенда
    Отговор
    69 05:19  17.06.19
    Гледам тук всички плюят макетата. Те не са виновни. 60 години са им промивали мозъците. Главният виновник тук никой не споменава. А това е неграмотника Борисов, който подписа тази декларация. Трябваше са бъдат написани българските искания на бял лист и докато македонските управници не подпишат безусловно...никакви преговори с НАТО и ЕС. Този Бърдоква забърка такава каша, че не знам как ще се излезе от нея. За едни ръкопляскания и едно потупване по рамото банкянският малоумник се изсра на метеното. Предател.
  • Правилно е
    Отговор
    70 05:37  17.06.19
    Циганите в България да се обявят за македонци и да се изпратят в изконната им родина Източна Македония! Та да облагородят генофонда и !
  • Григор ловеца
    Отговор
    71 05:44  17.06.19
    Българските политици които първи признаха Македония за държава са за отстрел ! Трябваше да се проведе допитване до народа - Референдум , преди да се вземе такова безумно решение !
  • Ти пък Роме
    Отговор
    72 05:55  17.06.19

    До коментар #25 от "Хасан":

    си фурнаджийска лопата! Точно преди година парадираше за "Обединена Македония" ! Искаше и нашата част и гръцката да влязът в нейния състав! И тая злоба ще те унищожи, иди на лекар, пий си редовно хапчетата!
  • Роко
    Отговор
    73 07:15  17.06.19

    До коментар #14 от "Ivan":

    А ти не си българин щом пишеш на латиница
  • Българското ЦРУ Гестапо СС ДС ФБР
    Отговор
    74 07:17  17.06.19
    До всички приятели които коментират тук без заплащане. Много от нас, като станем сутрин, си казваме ''я чакай да смачкам 5-6 руски шпиони русофили'' във факти и да се заредя с енергия за целия ден. Така си мислиме, но това не са никакви русофили, а още по-малко руски шпиони. Те са хора в неравностойно положение - куци, сакати, без крака, без ръце, слепи, инвалиди, неподвижни, тежко болни, повечето нелечимо и тук срещу жълти стотинки от НПО /а това е и единствения начин да имат някакви доходи/ възхваляват ''социализма'' на Русия, Венецуела и Китай. Това което не знаят тези нещастни хора е, че в Русия капитализма е върл и безпощаден. Там за да повикаш линейка и да дойде, трябва да се спазариш по телефона, какви пари ще им дадеш, иначе няма да дойде. Тези хора си мислят, че връщането на социализма е лечението на техните заболявания. Просто не влизайте тук и не коментирайте, защото влизайки в спор с тези болни хора, приемате негативизма им и кармата на болестите им, а и така ще ги оставите и без тези жълтите стотинки, които им дават.Не приемайте върху себе си нещастието, негативната енергия и божието наказание на тези хора, оставете ги без събеседници за спор.Оставете ги да си мечтаят, че някъде на планетата Земя има социалистическа система за която те бленуват, безплатно здравеопазване и безплатни помощници за гледането им, и придвижването им, мечтата е единственото което им остава, в малко оставащите им дни.Иначе сайта е приятен с интересни зарибяващи статии
  • Роко
    Отговор
    75 07:22  17.06.19

    До коментар #22 от "Симо":

    Ко да правят като са измислена нация като господарите ти (всъщност господарите ти ги измислят, за да направят мръсно на българите народа който най - много мразят) трябва да крадат история.
  • Некакъв
    Отговор
    76 07:52  17.06.19
    Като купим 8те самолета няма да приказват тъй.
  • Алексей Сергеев
    Отговор
    77 08:18  17.06.19
    Браво, точна така... И Европейския съюз ще бъде само сън. И после .. Велика Албания. В Скопие ще се чуват само молитви от джамии.. И няма Гоце, Яне...
  • НВБ
    Отговор
    78 08:19  17.06.19
    И тоя ще дойде да дава задника за паспорт,когато ги налазят албанците.Сега нека се надува и надъхва.
  • Мухаха
    Отговор
    79 09:21  17.06.19

    До коментар #21 от "Ачо":

    Ти си осран по рождение няма какво да ги цапаш.
  • 80 10:13  17.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Някой си
    Отговор
    81 10:42  17.06.19

    До коментар #2 от "Хей катили":

    Не мога да си обясня защо никой не е разчепкал ролята на БКП и Коминтерна в създават на "македонска нация и език" през 1946? Как целия партиен апарат се юрна да изпълнява решението на Коминтерна в област Горна Джумая. Как караха хората да се пишат "македонци"? Защо никой и зъб не обелва за ролята на милата Сърбия? А а те нали винаги са били и са със СССР и Русия! Трябва да се види къде се коренят нещата, най-вече сърбите имат интерес нашите сънародници в (Северна) Македония да са всякакви други, само не и българи. Както преди, така и сегсъ, там си има сърбомани, не се заблуждавайте! Те са както и нашите комунисти - още да на власт и позиции.
  • Bubbles
    Отговор
    82 12:32  17.06.19
    Абе по едно време четох че Меси бил Македонец...
  • Bubbles
    Отговор
    83 12:36  17.06.19
    Сега ако Тиквата и Радев са мъже ще отсвирят тотално наглите посърбени ганьовци, ще им наложат тотален блокаж за НАТО и ЕС и ще им отнемат привилегията да влизат в България само с лични карти. Пък щом толкова им харесва да се гушкат с албанците, да си се гушкат!
  • Ковачев
    Отговор
    84 13:40  17.06.19
    3000г.По случай новото хилядолетие управляващите албански и ромски партии в някогашните Македония -България,подписаха договор за вечна дружба,по същото време в кръчмите в Чикаго пак избухнала кървава свада между някакви българомакедонски хъшове за някакъв Гоце,полицията овладяла ситуацията с помощта на екип психолози по етнослънчясване.
  • Бат Ивчо
    Отговор
    85 13:45  17.06.19
    Няма да ги обедите е противното, не разбрахте ли? Оставете ги тия изпрани мозъци. Те албанците ше ги оправат много скоро и нищо не може да ги отърве.
  • Лнз
    Отговор
    86 14:14  17.06.19
    България трябва най-после да заеме твърда позиция в защита интересите и достойнството на българите по отношение на Македонския въпрос!!!! Дедите ми са бежанци от Вардарска и Егейска Македония ,от най-хубавите български градове Кукуш и Щип !!!!Прочетете как са били прокудени чрез клане и насилие от родните си места и какви зверства са прилагани към всеки който не е искал да се признае за македонец!!!!Македония е измислена държава от Коминтерна разберете го веднъж завинаги!!!!! Безчинствата спрямо българите в тези изконни български земи са описани, а и се помнят и ще се помнят от техните потомци завинаги!!!!!!
  • Доктор Охболи
    Отговор
    87 15:38  17.06.19
    Има ли вече значение? След като Желю ги призна за отделна държава, въпрос на време беше да почнат да ни крадат историята. Първо братятат Кирил и Методий станаха македонци, сега Гоце Делчев, след това и други...и лека полека България ще остане без история. Макар че както е тръгнало, първо ще остане без българи.
  • Три ракии
    Отговор
    88 15:38  17.06.19
    Ако искат да влезат в ЕС, македонците сега трябва да сменят името си, не на Северна Македония, а на Югозападна България!!!
  • Иван
    Отговор
    89 20:19  17.06.19
    Що е маке - все е ла*но
  • боярышник
    Отговор
    90 20:20  17.06.19

    До коментар #16 от "Ivan":

    Северната пръдня няма да бъде пусната от България в ЕС.Точка!
  • боярышник
    Отговор
    91 20:21  17.06.19
    Референдум за приемане на северната пръдня в ЕС.Точка!

  • Всичко идва
    Отговор
    92 20:50  17.06.19
    Още от БРСДП тесни социялисти, начело с Димитър Благоев, от антибългарската, русофилска партия! Комунистите са антибългари, то и ГЕРБ, с Борисов, нали са съставни части, от цялото!
  • бягайте бързо ако не ви харесва
    Отговор
    93 18:46  19.06.19
    На ГЕРБ им го набутват малко по малко американците.Нали се сещате,че те сами без да питат не правят нищо.Преди питахме Москва,сега питаме Вашингтон.След тия сегашните от България няма да е останало нищо и ,,виновни ще са комунистите,,.С тоя терминал 2 направен за недоволните,българите намаляха наполовина,другото ще го свършат съседите.То колелото се върти.
  • Зайко Байко многознайко
    Отговор
    94 19:02  21.06.19
    Неблагодарници, първи признахме независимоста на Македония, Драгалевският индо-европеец им подари танкове а те не престават да с@рат по главите ни и да плюят срещу нас. Тази измислена коминтерновска бутафория най-добре да се закрие!Победителите, пренаписват историята. Истината се затрупва дълбоко, след което образователната система промива мозъците на подрастващото поколение и резултатът е налице, джендъри, чалгаджии и най-важното неграмотни, като Цв.Цв. Ушавият шлифер, които ни управляват! Оставете, Косово, Крим, Донбас и Каталуния , гледайте нас докъде ни докараха. Явно, че ни се налага да се съобразяваме с границите след ВСВ , сегашните управляващи и политическата ни класа ни водят на заколение. Не знам до кога търпимоста на народът ни ще издържи?
  • чети
    Отговор
    95 20:25  21.06.19

    До коментар #6 от "Горд Българин":

    Античост-Древна Македония 808.778г.пр.Хр столица-Еге и така на ....България не била тука по това време!
  • чети още
    Отговор
    96 22:05  21.06.19

    До коментар #58 от "Диамантената ръка":

    при Филип и Александър!/Древна Македония-Античност....

Напиши коментар:


Публикувай