Last news in Fakti

4 Септември, 2004 13:05 1 510 2

Лъвски скок

  • peugeot-
  • 907

Ако някой някога е имал предрасъдъци по отношение на френските автомобили, значи вече е дошло времето окончателно да се сбогува с тях. Най-точното потвърждение за качеството и емоциите, които предлагат возилата, произведени на галска територия, е бумът в продажбите им в цяла Европа през изминалите няколко години. В този смисъл едва ли е учудваща истинската премиерна офанзива на гранда Peugeot, който на собствена земя, по време на тазгодишното автомобилно изложение в Париж (25 септември - 10 октомври) ще предложи на посетителите истинска атракция. Безспорно обаче най-голям интерес се очаква да бъде проявен към

студията

носеща обозначението 907. Тя представлява класическо и едновременно с това изключително съвременно и атрактивно двуместно купе. Първите впечатления, които специалистите побързаха да споделят е, че ако френската резачка доживее серийно производство (което е много вероятно, съдейки се по изявленията на шефове от компанията-производител), то тогава вече утвърдените представители в този клас ще се сдобият с много опасен съперник.

Основание за подобно твърдение дава на първо място предноразположеният двигател. Халата е V-образна и е “снабдена” от създателите си с дванадесет цилиндъра. Работният обем, както може да се очаква, също е толкова внушителен - 6.0 литра. За изпълнението на истински “лъвски скок” на пътя се грижат всичките събрани в агрегата 500 к.с. Цялата мощ на агрегата се предава посредством къс задвижващ вал на разположената непосредствено преди задната ос шестстепенна секвенциална скоростна кутия. С това обаче

емоциите

при студията 907 съвсем не се изчерпват. Така например специално “остъклен” за целта отсек на предния капак на автомобила разкрива прелестна гледка към дванадесетте цилиндъра на чудовището разположено там. Шумоизолацията пък е “гласена” специално, така че да не оглушавате при стартирането на мотора, но и определено да успеете да се порадвате на басовото ръмжене на звяра.

Що се отнася до дизайна, то при него единствената подходяща дума, която би могла да го характеризира е - възхитителен! Перфектно подбрани пропорции, стилни елементи и подчертано спортна и агресивна линия. Впечатляваща е например изработката на покрива, предното и задното стъкло, които образуват единен и изключително хармоничен детайл. Четирите ауспуха също допринасят за убеждението в околните, че 907 не търпи закачки, а осемнадесетцоловите джанти от олекотени сплави завършват спортния облик на атлета.

За съжаление към момента от Peugeot отказават да разкрият допълнителни технически подробности около своята нова гордост, като обещанието това да се случи е по време на дебюта на студията в рамките на автомобилното изложение в Париж.

Станислав Гавазов
[email protected]


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 hamelion13

    3 1 Отговор
    KATO PORASNA 6A SI Q KUPQ , KEFI ME
  • 2 lazov

    2 1 Отговор
    eee.... kato izleze v seriino proizvodstvo na4aloto na 2020g. tamyn 6te sa mnogo moderni ... samo typotii