Last news in Fakti

20 Октомври, 2016 05:30 30 176 22

Alfa Romeo Alfetta наследява голямата 166

  • alfa romeo-
  • alfetta
Alfa Romeo Alfetta наследява голямата 166 - 1

Обещаното от шефа на FCA Серджо Маркионе, обновление в моделната гама на Alfa Romeo, доведе до разработка на изцяло новата платформа Giorgio. На нея бяха направени седана Alfa Romeo Giulia и кросоувъра Stelvio. Седанът вече е в серийно производство, а автомобилът с повишена проходимост преминава през последни изпитания.

Новината обаче, която не е официално потвърдена, е, че на същата база може да се появи и трети модел. Става дума за наследник на големите 164 и 166. Автомобилът ще се позиционира на стъпало над Alfa Romeo Giulia и ще се конкурира с Audi A6, BMW 5er и Mercedes-Benz E-Klasse. Вероятното име на голямата Alfa ще е Alfetta.Alfa Romeo Alfetta наследява голямата 166

Alfa Romeo Alfetta ще заимства от по-малката си сестра не само платформата, но и двигателите и скоростните кутии. Така, най-наточената Alfetta ще разполага с шестцилиндров битурбо мотор с мощност от 510 конски сили, който ще се взима на готово от Giulia Quadrifoglio Verde. Топ модификацията ще се конкурира с BMW M5.

Очакванията към момента са, че концептуален вариант на Alfa Romeo Alfetta ще се появи на бял свят следващата есен, а серийна версия ще е налична най-рано през 2018-а. Ще припомним, че името не е ново за марката. Под него се продава модел, произвеждан през периода 1972 - 1984 година (долната снимка).Alfa Romeo Alfetta наследява голямата 166


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kofti

    4 1 Отговор
    BMW + Jaguar е дизайнът.

    Коментиран от #6

  • 2 Guest

    1 3 Отговор
    Дизайна е страхотен, но на италианските коли винаги им е куцало качеството.
    Точно до 3-4 години чакайте на Горубляне първите такива вкарани от Талия(Италия)..

    Коментиран от #5

  • 3 xxx

    2 1 Отговор
    От дизайнерите на Алфа Ромео се очаква мнооого повече...
  • 4 Макароне

    5 0 Отговор
    Браво, Макароне.
    В добър случай, ще видим през 2018, 11 години след последната произведена 166 FL (2007), наследникът и.
    Благодарим ти, че ни спести сегмента Е(executive) за над 10 години.
    От името на всички фенове на корабите-майка 164,166.
  • 5 LEX

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Guest":

    Качеството на 166 е доста високо.
  • 6 НЕ ЗНАЕШ НАЛИ

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Kofti":

    ТОЧНО БМВ ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ИТАЛИАНСКИ МОДЕЛА СА ОТКУПИЛИ ЗАРАДИ ДИЗАЙНА КАТ СЕ ЗАПОЧНЕ ОЩЕ ОТ ШЕЙСЕТТЕ ГОДИНИ?????

    Коментиран от #7

  • 7 Трифонов

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "НЕ ЗНАЕШ НАЛИ":

    Проблемът е, че не сме в шейсетте години на миналия век, а в двайсетте на настоящия. Шапката ти ще хвръкне ако се поинтересуваш колко впечатляващи автомобилни брандове, произвели едни от най-красивите и иновативни за времето си автомобили, отдавна не съществуват. Важният факт е, че има такива, които съществуват и просперират до днес, а другите, огромното мнозинство от хората, дори не знаят, че някога са съществували. Такива са например Талбот, които през трийсетте години на 20 век, конструират едни от най-красивите автомобили в света - еталон за автомобилен дизайн и до днес. Други забравени марки са Делахей; Дюзенберг; МГ; Джиа, които преди да се занимават единствено с дизайн за Форд, произвеждат самостоятелно автомобили; Де Томазо, като най-известният модел на бранда е М....ста; Триумф; Хили; Кънингам; Ласал и други. Наскоро към този списък се присъединиха Ланча и Сааб. Макар все още да е в производство, Ланча Y се произвежда само за италианския пазар и предстои заличаване. Та така... по въпроса кой, от кого и какво е взел. Важно е кой съществува днес и като какъв. А Фиат групата, в т.ч. и Алфа, чертаят много, много лоши перспективи. До момента Джулия е пълно разочарование като продажби, а на този модел разчитаха да ги измъкне от дупката.

    Коментиран от #8, #12, #17

  • 8 НеНеНе

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Новият модел изобщо не е с разочароващи продажби
    Първо все още не е пусната на всички пазари - главните два УК, US и половин Европа.
    Макар и с няколко пазара продажбите и вървят ръка за ръка с конкурента ХЕ на Ягуар, който е в продажба вече навсякъде.

    За септември са направили дългогодишен рекорд по продажби в Германия.
    Колата е добре, но никой не очаква да се докопа по продажби до ''Германските Три'' въпреки че колата е спорно по-добра този път от конкуренцията.
    На хората им трябва време докато се откъснат от германците. На Ягуар модела също е впечатляващ, но видиж ли човека си знае старо му.
  • 9 Коча

    1 7 Отговор
    Алфа Умрело кой ги купува още тези курници.Не излизат от сервизите.

    Коментиран от #10, #13

  • 10 ggg

    5 1 Отговор

    До коментар #9 от "Коча":

    Добре, че твоята E30 не е курник и всичко е 6. Аман от разбирачи, не е минал дори покрай такава кола, но всичко знае за нея.

    Коментиран от #16

  • 11 Бай Мангау

    4 0 Отговор
    Ний най-обичаме коли на снимки и пари на стотинки. Щот са много...
  • 12 ОЧАКВАНО

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    ЯВНО НЕ СИ ЧУВАЛ ЗА МАЯ И ЗАКВАСВАНЕ .ТОЧНО РАННИТЕ РАЗРАБОТКИ И ТО С ИТАЛИАНСКИ ДИЗАЙН СЕ ЧУВА ЗА БМВ В ПРОТИВЕН СЛУЧАѝ СЪС САМОЛЕТНИТЕ СИ ДВИГАТЕЛЧЕТА И МОТОРЕТКИ ЕДВА ЛИ ЩЯХА ДА СТИГНАТ ДАЛЕЧ.
  • 13 Пръча

    1 3 Отговор

    До коментар #9 от "Коча":

    Така е, съгласен съм с теб! Само Mercedes и тва е!
  • 14 Димитър Колев

    5 0 Отговор
    Още една темпераментна красавица!
  • 15 Ярослав Станчев

    3 3 Отговор
    Що все повече заприличват на Беемве тези Алфи?
  • 16 Коча

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "ggg":

    Хич не ми ги хвали тези Алфи. Два пъти в годината в бокса за ремонт на предното окачване.Рейките им текат като чешми,пробките на картерите така са направени да стърчат ,че при първата дупка и изчезват с половината картер,Вътрешни карета, втулки на горни носачи и стабилизираща щанга всяка година.Дръжките на задните врати са си екстра защото се чупят постоянно.

    Коментиран от #18, #19

  • 17 Иванов

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Трифонов, не е важно кой съществува днес,защото днес съществуващите ,съществуват благодарение на конфекция, ширпотреба, постоянно занижаване на качеството,изнасяне на производството в държави с негодни работници и още секви други глобалистични л..на. Важно е кой е направил нещо,дето е останало в историята. Някой ще помни ли днешните грозилища на корейците/примерно/ ,след 20 години? Не.
  • 18 Ко каза

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Коча":

    Брато ,никой не ти е винивен ,че си си купил кола отпадък- изживяла живота си и изхвърлена.
  • 19 Димитър Колев

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "Коча":

    Ако караш по дупките и нивята като дървар и на немски кошник може да правиш предница по два пъти в годината и да му се продъни картера, вземи си една УАЗ-ка и си гледай кефа.
  • 20 Алфа фен

    3 1 Отговор
    Аман от разбирачи .....
  • 21 копеле

    1 3 Отговор
    Не се излагайте като кифладжии, хубавата кола е Мерцедес. Заприличали сте на разглезени момиченца подобно на заразените фейсбук маниаци...а ма имала хубав дизайн и туй то, суетна работа.
  • 22 Алфа

    1 0 Отговор
    Нищо не разбирате от коли, forza italia)))