Обещаното от шефа на FCA Серджо Маркионе, обновление в моделната гама на Alfa Romeo, доведе до разработка на изцяло новата платформа Giorgio. На нея бяха направени седана Alfa Romeo Giulia и кросоувъра Stelvio. Седанът вече е в серийно производство, а автомобилът с повишена проходимост преминава през последни изпитания.
Новината обаче, която не е официално потвърдена, е, че на същата база може да се появи и трети модел. Става дума за наследник на големите 164 и 166. Автомобилът ще се позиционира на стъпало над Alfa Romeo Giulia и ще се конкурира с Audi A6, BMW 5er и Mercedes-Benz E-Klasse. Вероятното име на голямата Alfa ще е Alfetta.
Alfa Romeo Alfetta ще заимства от по-малката си сестра не само платформата, но и двигателите и скоростните кутии. Така, най-наточената Alfetta ще разполага с шестцилиндров битурбо мотор с мощност от 510 конски сили, който ще се взима на готово от Giulia Quadrifoglio Verde. Топ модификацията ще се конкурира с BMW M5.
Очакванията към момента са, че концептуален вариант на Alfa Romeo Alfetta ще се появи на бял свят следващата есен, а серийна версия ще е налична най-рано през 2018-а. Ще припомним, че името не е ново за марката. Под него се продава модел, произвеждан през периода 1972 - 1984 година (долната снимка).
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Kofti
Коментиран от #6
08:32 20.10.2016
2 Guest
Точно до 3-4 години чакайте на Горубляне първите такива вкарани от Талия(Италия)..
Коментиран от #5
09:42 20.10.2016
3 xxx
09:43 20.10.2016
4 Макароне
В добър случай, ще видим през 2018, 11 години след последната произведена 166 FL (2007), наследникът и.
Благодарим ти, че ни спести сегмента Е(executive) за над 10 години.
От името на всички фенове на корабите-майка 164,166.
10:26 20.10.2016
5 LEX
До коментар #2 от "Guest":
Качеството на 166 е доста високо.10:33 20.10.2016
6 НЕ ЗНАЕШ НАЛИ
До коментар #1 от "Kofti":
ТОЧНО БМВ ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ИТАЛИАНСКИ МОДЕЛА СА ОТКУПИЛИ ЗАРАДИ ДИЗАЙНА КАТ СЕ ЗАПОЧНЕ ОЩЕ ОТ ШЕЙСЕТТЕ ГОДИНИ?????Коментиран от #7
11:30 20.10.2016
7 Трифонов
До коментар #6 от "НЕ ЗНАЕШ НАЛИ":
Проблемът е, че не сме в шейсетте години на миналия век, а в двайсетте на настоящия. Шапката ти ще хвръкне ако се поинтересуваш колко впечатляващи автомобилни брандове, произвели едни от най-красивите и иновативни за времето си автомобили, отдавна не съществуват. Важният факт е, че има такива, които съществуват и просперират до днес, а другите, огромното мнозинство от хората, дори не знаят, че някога са съществували. Такива са например Талбот, които през трийсетте години на 20 век, конструират едни от най-красивите автомобили в света - еталон за автомобилен дизайн и до днес. Други забравени марки са Делахей; Дюзенберг; МГ; Джиа, които преди да се занимават единствено с дизайн за Форд, произвеждат самостоятелно автомобили; Де Томазо, като най-известният модел на бранда е М....ста; Триумф; Хили; Кънингам; Ласал и други. Наскоро към този списък се присъединиха Ланча и Сааб. Макар все още да е в производство, Ланча Y се произвежда само за италианския пазар и предстои заличаване. Та така... по въпроса кой, от кого и какво е взел. Важно е кой съществува днес и като какъв. А Фиат групата, в т.ч. и Алфа, чертаят много, много лоши перспективи. До момента Джулия е пълно разочарование като продажби, а на този модел разчитаха да ги измъкне от дупката.Коментиран от #8, #12, #17
12:12 20.10.2016
8 НеНеНе
До коментар #7 от "Трифонов":
Новият модел изобщо не е с разочароващи продажбиПърво все още не е пусната на всички пазари - главните два УК, US и половин Европа.
Макар и с няколко пазара продажбите и вървят ръка за ръка с конкурента ХЕ на Ягуар, който е в продажба вече навсякъде.
За септември са направили дългогодишен рекорд по продажби в Германия.
Колата е добре, но никой не очаква да се докопа по продажби до ''Германските Три'' въпреки че колата е спорно по-добра този път от конкуренцията.
На хората им трябва време докато се откъснат от германците. На Ягуар модела също е впечатляващ, но видиж ли човека си знае старо му.
13:02 20.10.2016
9 Коча
Коментиран от #10, #13
13:25 20.10.2016
10 ggg
До коментар #9 от "Коча":
Добре, че твоята E30 не е курник и всичко е 6. Аман от разбирачи, не е минал дори покрай такава кола, но всичко знае за нея.Коментиран от #16
14:00 20.10.2016
11 Бай Мангау
15:38 20.10.2016
12 ОЧАКВАНО
До коментар #7 от "Трифонов":
ЯВНО НЕ СИ ЧУВАЛ ЗА МАЯ И ЗАКВАСВАНЕ .ТОЧНО РАННИТЕ РАЗРАБОТКИ И ТО С ИТАЛИАНСКИ ДИЗАЙН СЕ ЧУВА ЗА БМВ В ПРОТИВЕН СЛУЧАѝ СЪС САМОЛЕТНИТЕ СИ ДВИГАТЕЛЧЕТА И МОТОРЕТКИ ЕДВА ЛИ ЩЯХА ДА СТИГНАТ ДАЛЕЧ.15:54 20.10.2016
13 Пръча
До коментар #9 от "Коча":
Така е, съгласен съм с теб! Само Mercedes и тва е!19:29 20.10.2016
14 Димитър Колев
11:44 21.10.2016
15 Ярослав Станчев
15:46 21.10.2016
16 Коча
До коментар #10 от "ggg":
Хич не ми ги хвали тези Алфи. Два пъти в годината в бокса за ремонт на предното окачване.Рейките им текат като чешми,пробките на картерите така са направени да стърчат ,че при първата дупка и изчезват с половината картер,Вътрешни карета, втулки на горни носачи и стабилизираща щанга всяка година.Дръжките на задните врати са си екстра защото се чупят постоянно.Коментиран от #18, #19
17:04 21.10.2016
17 Иванов
До коментар #7 от "Трифонов":
Трифонов, не е важно кой съществува днес,защото днес съществуващите ,съществуват благодарение на конфекция, ширпотреба, постоянно занижаване на качеството,изнасяне на производството в държави с негодни работници и още секви други глобалистични л..на. Важно е кой е направил нещо,дето е останало в историята. Някой ще помни ли днешните грозилища на корейците/примерно/ ,след 20 години? Не.19:55 21.10.2016
18 Ко каза
До коментар #16 от "Коча":
Брато ,никой не ти е винивен ,че си си купил кола отпадък- изживяла живота си и изхвърлена.19:57 21.10.2016
19 Димитър Колев
До коментар #16 от "Коча":
Ако караш по дупките и нивята като дървар и на немски кошник може да правиш предница по два пъти в годината и да му се продъни картера, вземи си една УАЗ-ка и си гледай кефа.22:53 21.10.2016
20 Алфа фен
16:10 23.11.2016
21 копеле
11:21 19.09.2017
22 Алфа
13:52 04.03.2020