21 493 14

Skoda Kodiaq: Представиха мощните версии

Радослав Славчев

Съвместното предприятие SAIC Volkswagen представи специалната версия на новото SUV на Skoda, която е предназначена за китайския пазар. Предварителните очаквания бяха, че китайската Skoda ще е с различна визия от европейската, както и, че ще е по-дълга (в Поднебесната държава "разтягат" дори субкомпактни автомобили).

Но нито една от тези прогнози не се сбъдна. Новото седемместно SUV е без външни изменения, но пък за сметка на това разполага с по-мощни двигатели, което също противоречи на традициите. Повечето автомобилни производители правят удължени и дефорсирани версии на моделите си за Китай, но чехите правят точно обратното.

В "местната" гама са включени само бензинови двигатели, които се характеризират с повишена мощност. По-малкият 1.8-литров TSI мотор е с мощност от 180 конски сили, а двулитровият (2.0 TSI) разполага с мощ от 220 коня. За сравнение, в Европа ще се продават бензинови модификации на Kodiaq, които ще имат мощност от 125 до 180 к.с.

Китайските дилъри ще разполагат с новия продукт от втората четвърт на следващата година.



Още по темата

  • Любопитно за Skoda Kodiaq

    Любопитно за Skoda Kodiaq

    Берлин, Германия. Наш екип от мястото на събитието. На бляскава церемония в Берлин чехите от Skoda представиха най-новото си попълнение в гамата. ...
    3.09.2016
    49 876
    16
  • Добре дошъл, Kodiaq!

    Добре дошъл, Kodiaq!

    Официални снимки на първото SUV в историята на Skoda се появиха няколко часа преди премиерата на модела довечера в Берлин. Изображенията бяха ...
    1.09.2016
    10 932
    19

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Пешо
    Отговор
    1 10:34  15.11.16
    Тая колица изглежда много добре! Абе германеца го бива в тия работи!
  • Nazy
    Отговор
    2 11:13  15.11.16
    Ако имаше 3.0 тди в моторната гама щеше да е върха ,но при пиложение че имат всякакви вече разработени мотори най-големият да е 2 литра за мен не е сериозно....

    Коментиран от #7

  • Нико
    Отговор
    3 13:50  15.11.16
    Наистина 3л мотор щеше да е ок,а правеха 2,5 ТДИ.За голям джип тези мотори са смешни,но ФВ явно не дават...
  • чехита са мошенници на дребно
    Отговор
    4 14:18  15.11.16
    Ейшшш, много мощни тия двулитрови двигатели, респект за смешниците от шкода.

    Коментиран от #9


  • ЖИЦ
    Отговор
    5 15:52  15.11.16
    Няма шкода с 3 л дизели, да не кажа че и от ФВ само на Файтона и Туарега се монтират. Който иска 3 л дизел нека си вземе Ауди. Аз карам такъв.
  • тиктак
    Отговор
    6 16:02  15.11.16
    и по въпроса с копирането от тесла, ето една забавна новина - https://electrek.co/2016/04/20/ford-reverse-engineer-tesla-model-x/
  • китайче
    Отговор
    7 16:07  15.11.16

    До коментар #2 от "Nazy":

    В днешно време тенденцията е кубатурата да намалява :)
  • TDI
    Отговор
    8 16:48  15.11.16
    Ако Шкода предложи 3.0 TDI за Кодиак, ще открадне от продажбите на Туарег и Q7. Компанията майка няма как да позволи такова нещо.
  • Пендо
    Отговор
    9 18:30  15.11.16

    До коментар #4 от "чехита са мошенници на дребно":

    Чехите правят страхотни изделия и качество, за повечето си неща. Аз ползувам сервиз кухненски ножове чехски - предпочетох ги пред нашите заради по-удобните дръжки. KDS. Вече 7 година няма ръжда, не са точени ралботят перфектно, татето реже папрати зеленчуци зелки салати картофи без проблем. Супер! Сега се точа за един ЧМехски верижен трион, но ще избера от лйюбжопитство нашенският на Спарки.- И ние правим добри неща. Обуувки машини не една. въпроса е да имаш опит и да познаваш стоката, а не всеки е работил с всичко. Но ще предпочета нашите при сходни цени и качество, поне да поналеем заплати на местните бачкатори и мафиоти работодатели. Щото и без това не плащат добри заплати, поне да има заплати... А Кодиака не е никак лош. Не ти трябва по-мощен двигател за асфалта и селски пътища - опит. 1.20-180 кончета са предостатъчни за да караш натоварен до уши без да ти билбипткат отзад че и да изпреварваш даже.... пак опит.

    Коментиран от #10, #11

  • Пижо
    Отговор
    10 19:24  15.11.16

    До коментар #9 от "Пендо":

    Произвеждаме нищо..само скари и чушкопеци..даже вече лопати и кюнци за печки не произвеждаме.
  • чехита са мошенници на дребно
    Отговор
    11 19:57  15.11.16

    До коментар #9 от "Пендо":

    Още преди години, когато за първи път отидох в Чехия, забелязах, че бързо са усвоили желанието да правят пари от всичко, но за разлика от старите западни демокрации, качестово на туристическите им услиги и обекти е много далеч от западноевропейските. Не споря дали правят качествени неща, сигурно имат и такива, например за кристалите имаха много магазинчета в центъра на Прага. Но повечето неща са някакси преекспонирани и безлични. Например имаха един тъп, грозен, стар природонаучен музей от времето на комунизма, на който бяха лепнали гръмкото име „музей на бохемия и още някоя си област” Вътре нямаше нищо, свързано по някакъв начин с Бохемия или народностите, които са живели там, надписи на английски йок, а аудиогида им беше пълна скръб, колкото да си дадеш парите, че и бяха лепнали някаква тъпа експозиция за дървената крепост дето опасвала едно време прага, а вътре пресъздадено някво гадно селище от 5-ти век с звуци на грухтящи прасета и въобще като за малоумници и деца. За магистралите искат кинти, ама има една, правена от Хитлер, с бетонни плочи и заради фугите е направо невъзможно да караш в лявата лента, където движат тировете. Дясната по-става, но пак ти взима живота на амортисьорите и т.н. Е за такъв род неща съм си изградил мнение че само гледат да смучат кинти, залагайки повече на опаковката, отколото на съдържанието.
  • Хардинг
    Отговор
    12 05:00  16.11.16
    Искам да кажа, че някой хора въобще не са запознати за цените на Шкода в Бг, а именно че те са най-ниски от целия Евросъюз. В момента тук се предлага Супърб Лаурент и Клемент на цена от 66 000 лв за сравнение в Германия е почти 10000 бона в евро по-скъпа(42500 евро). Това се вижда в всички модели на марката и това е от години. Не трябва да се четат само знайни и незнайни статийки, а човек да види на място, да пита, да покара и евентуално някога в живота да се престраши да си купи ново возило, каквото и да е то! Само в България можеш да чуеш компетентни мнения от хора, за които нова кола е на 5 години, но хората са казали, че Сиромах човек е жив дявол. Караш някакъв бърз Голф, дето не си знае годините и километрите в който някакъв грозен немец или още по- лошо италианец се е скъсал да пърди и даваш мнение за нови коли. 😀

    Коментиран от #13

  • Кобрата
    Отговор
    13 16:40  16.11.16

    До коментар #12 от "Хардинг":

    Skodi-те не са лоши! Ама е нормално тук в България да са по-евтини, защото и заплатите ни в сравнение с тези в Германия са нищожни и жалки...дори да е с 30 000 по-ниска цената, пак няма да е по джоба на булшинството...
  • АЗЗАД
    Отговор
    14 02:45  19.04.17
    Не знам колко от вас са имали или имат шкода, но ще ви кажа от опит - няма такава трагедия като тази марка! Много скъпа кола за качеството, което предлага. За 3 години чисто нова Октавия, изкарана от магазина и карана само от мен изглеждаше по-амортизирана и уморена от 11-годишното ми Субару Аутбек. (И струваше по-малко от него на пазара). Използват се супер евтини материали всичко е изработено в доста долно качество и не радва никак окото.

Напиши коментар:


Публикувай