21 637 18

Новият голям Volkswagen ще се казва Arteon

Радослав Славчев

Новият модел на компанията Volkswagen, който ще замени досегашното CC ще се казва Arteon. Германският производител публикува първото изображение на модела, като уточни, че публичният дебют на Arteon ще се състои през месец март следващата година в Женева.

Външността на новото купе с четири врати ще е изпълнена в стила на прототипа Sport Coupe Concept GTE (горната снимка), който беше показан през миналата година. Патентните изображения появили се в интернет, също доказват, че външността ще е именно такава.По думи на представители на Volkswagen, новият модел ще разполага с т.нар. експресивен дизайн, стъкла без рамки, огромна радиаторна решетка и диодни светлини с 3D ефект. Най-вероятно Arteon ще е по-голям от досегашното СС, като се спекулира, че дължината му ще е повече със 70 мм.

Прототипът Sport Coupe Concept GTE беше оборудван с хибриден силов тракт с мощност 380 конски сили, включващ трилитров шестак и електромотор. Не е изключено на по-късен етап подобен хибрид да се появи и в серийната версия на модела. Първоначално обаче двигателите ще се заимстват от Passat.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • japan (гост)
    Отговор
    1 15:45  28.11.16
    Поредния немски кенеф.Не могат да направят здрава кола като японската.

    Коментиран от #2, #3, #9

  • низнайко (гост)
    Отговор
    2 16:41  28.11.16

    До коментар #1 от "japan":

    Могат, но не искат. Ако направят здрава кола, как ще продават резервните части? Това е цяла наука.
  • гост (гост)
    Отговор
    3 16:48  28.11.16

    До коментар #1 от "japan":

    карам си 300-коньовото СС-то вече 4-та година, минал съм 130 к километра и нямам оплаквания - само консумативи..дори и една биалетка не съм сменил, пък ти разправяй колко кисело е гроздето, докато си караш поредната немощна японска грозотия.
  • Васичка Атанасова (потребител)
    Отговор
    4 16:58  28.11.16
    много е хубав но мисля че ще бъде скъп
  • аз съм (гост)
    Отговор
    5 17:09  28.11.16
    Първия ми Голф 2 GTD rabbit, продадох на 1 м. и 200 к. километра!
    Та с това си постижение VW ме спечелиха!
  • Ха ха (гост)
    Отговор
    6 17:59  28.11.16
    Яж и "кокалите"на Японските раждетини
  • 7 19:18  28.11.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • некойси (гост)
    Отговор
    8 20:21  28.11.16
    Той до сущ като всички останали вагени.
  • japan toilet (гост)
    Отговор
    9 20:46  28.11.16

    До коментар #1 от "japan":

    карай си ръждивия японски тоалет и не пиши глупости.
    Когато ремонтираш автомобили 20-тина години тогава изказвай мнение.
  • do japan toilet (гост)
    Отговор
    10 22:28  28.11.16
    Щом 20 г. ремонтираш немски коли си ми ясен , ами що се изказваш неподготвен . Търсих няколко пъти сервизи за японски коли , така и не намерих. Просто не се развалят ! Пиша за японска и американска сглобка . Ако си чел нещо за Япония и Шинтуизъм , ще разбереш за какво иде реч !!!!

    Коментиран от #13

  • Шогун от Япония (гост)
    Отговор
    11 23:16  28.11.16
    Селяните от село българия не разбират от коли!За това се радвате на трета употреба коли внос от Италия.
    За бедняци и злобари само каруца с магаре.Всеки да си знае мястото в природата.
  • fasfas (гост)
    Отговор
    12 10:24  29.11.16
    S tezi dvoini farove vseki sledva6 zapo4va da mi prili4a na BMW!Tolkova li ne mogata da napravqt drug dizain na fara
  • japan toilet (гост)
    Отговор
    13 14:10  29.11.16

    До коментар #10 от "do japan toilet":

    Много ясно, че никой не иска да прави ръждивки на които всички болтове се късат. То няма и какво да се чупи защото няма нищо по тях. Елементарни кашкавалени антики.

    Коментиран от #15

  • Бяж от ръждата (гост)
    Отговор
    14 14:16  29.11.16
    Колко японски чимуги са успели да избягат от ръждата след 20-тата си година???? И колко такива немски има по пътищата днес аааа???? Елементарна технология с претопени суровини лесно ръждиви и окислени.
  • JAPANESE (гост)
    Отговор
    15 16:31  29.11.16

    До коментар #13 от "japan toilet":

    Немските боклуци с това твърдо и чупливо окачване с тази,постоянно разваляща се електроника........................................

    Коментиран от #16

  • japan toilet (гост)
    Отговор
    16 22:37  29.11.16

    До коментар #15 от "JAPANESE":

    Разваля се нещо което го има а когато липсва няма как да се развали.
    Явно шАфьорите с японки са големи комплексарчета
  • Max (гост)
    Отговор
    17 11:46  01.12.16
    Явно мозъка ти съответства на ника. Просто отвори и прегледай според световната застрахователна индустрия кои са най-здравите и най-чупливи коли/има го в нета/, тогава говори. М/у другото според застрахователите, които изплащат пари дори фиат е пред вагините по здравина. А ауди е на второ място по чупливост с еднин счупен двигател на всеки 20. Лидери по здравина са хонда с1/350 и тойота с1/120. От немските само мерцедес е в топ10 , където са и фиат и ленд ровър. Така, кенефчо, не ги въздигай толкова немските боклуци. Много отдавна загубиха челните места като производители на коли.

    Коментиран от #18

  • japan нужник (гост)
    Отговор
    18 22:29  02.12.16

    До коментар #17 от "Max":

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18139-top-10-na-nai-nadejdnite-marki-i-modeli/
    http://www.peter.and.bilyana.net/2012/02/26/nay-dobriyat-avtomobil-spored-sravnitelnite-testove-na-autobild/
    Класации бол всеки си пише нещо.
    Аз вярвам на всекидневието в сервиза, а то е че японското е много назад (моме Калино)

Напиши коментар:


Публикувай