11 358 29

Tesla ще пусне първите бройки от Model 3

Ангел Харизанов

Един от най-очакваните автомобили до дни ще бъде факт - Tesla Model 3. Това ще бъде четвъртият и най-достъпен модел на Илон Мъск и се очаква и да бъде най-продавания, като за това говорят километричните опашки от заявки за него, които се случиха миналата пролет. Те са толкова много, че няма да бъдат изпълнени в първите две години от производството.

Според слуховете всичко ще започне на 20-ти февруари, но за съжаление става въпрос за пилотните автомобили, които ще бъдат използвани предимно за тестове и проби. Като цяло, всичко за сега получава големи закъснения, като това важи и за предходно излезлия Model X. При него бе възникнала ситуация със системите за отваряне и затваряне на огромните врати.

Ако този ход се окаже истина, той ще бъде перфектен за отнемането на вниманието от задаващия се в началото на март европейски автосалон в Женева. Мъск е притиснат от много очаквания, така че ходът е абсолютно наложителен.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гощо (гост)
    Отговор
    1 07:22  13.02.17
    Страшна работа!!!!
  • некойси (гост)
    Отговор
    2 08:02  13.02.17
    Електромобил за масите, това ще бъде геймчейнджъра дето ще размести тотално икономическите пластове и ще наложи стандарти, убеден съм.
  • кроко (гост)
    Отговор
    3 08:06  13.02.17
    Поредния американски таралясник на елементи , моята дизеларка х 5 никогаш няма да я сменя за това

    Коментиран от #6, #24

  • ДТФ (гост)
    Отговор
    4 09:17  13.02.17
    това си е 1 Шевролет Волт
  • 5 09:38  13.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • конго (гост)
    Отговор
    6 10:29  13.02.17

    До коментар #3 от "кроко":

    Луд умора няма ! Пий си хапчетата и си карай дизелака!!!

    Коментиран от #7

  • кроко (гост)
    Отговор
    7 10:55  13.02.17

    До коментар #6 от "конго":

    Луд ама Х 5 тица карам , карай си японския курник и не мизавиждай.

    Коментиран от #11, #18

  • Коментар (гост)
    Отговор
    8 11:57  13.02.17
    Винаги съм се "възхищавал" на Бай-Ганьо, който възхвалява и се прекланя пред един наистина недоправен и недомислен "автомобил" като теслътъ! Кое и е хубавото на тая теслЪ? При стабилно каране - нищожен пробег! При изтощена батерия - часове наред зареждане!
    Свръх висока цена - калпави материали! Като казах цена, колко хора от България ще имат пари да си я купят?
    Така че Бай Ганьовци, слезте си на земята и стига "умувахте" върху разни недоправени и тотално недомислени недоразумения!
  • 9 12:12  13.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гхйгфхйгх (гост)
    Отговор
    10 12:32  13.02.17
    Хубава е теслата ама е тегаво да я поддържаш, защото най-близкия сервиз ти е във Виена, пък и няма как да стигнеш там на ход та трябва ремарке да наемаш... и друга кола с която да я закараш.
  • гост (гост)
    Отговор
    11 13:21  13.02.17

    До коментар #7 от "кроко":

    Супер , ама почвай да свикваш да си го караш на село , щото в София след изборите където та видят , там ша ти спукат задника от глоби , а и номерцата ша ти приберат , та ще трябва с пътна помощ да го закараш до село , да не ти легне скъпичко , а ?
  • Никой (гост)
    Отговор
    12 13:32  13.02.17
    Кроко и от коли ли разбираш вече. Знаех, че политически си скопен, но не знаех че и с автомобилостроенето е така. Ще си умра от кеф като тръгнеш от село за столицата и на цариградско светещата жилетка ти каже " Ганьо с тоз сандък до тук или обратно в плевнята"
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    13 13:33  13.02.17
    А бе не видиш ли в огледалото пушек слет като си подал гас - не ми го хвали!Това е миксер дето требе да го караш с гумени ръкъвици та да те не фане ток!
  • 14 14:28  13.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хонда (гост)
    Отговор
    15 17:23  13.02.17
    Неосъзнати хлапета и непораснали момчета драскат тук!
    Най-активни са феновете на бмв!
    Но, стотици бенвета стоят пред блоковете и не се карат, особенно зимата!Ползват си градския, но са горди собственици!
    Тесла ви мина за 20г. напред и бенве и мерзедес и алуди, все немски кенефи за скраб, замърсяващи нафтени боклуци!
  • Орнела мути (гост)
    Отговор
    16 17:47  13.02.17
    Ам че защо продават коли с тъмни стъкла мали е мутренско и забранено ?
  • VFTesla (гост)
    Отговор
    17 18:21  13.02.17
    Към Потребител, нито един от посочените ти недостатъци не е верен...
    За мен , близо 500 км пробег не са изобщо нищожни ...
    Часове наред зареждане, че какво ти твойта кола 24/7 ли я караш?
    Калпави материали няма, а дори и да се намери някой лош детайл - след седмица макс е на поточната линия подобрен модел
    Има много предимства в България да притежаваш електромобил...
    В България има 46-47 Tesla в момента, така че не са толкова малко! Пък и вместо да дадеш същите пари за SLS AMG и подобни, които са негодни за нашите пътища си вземи Tesla - тамън няма и да замърсяваш въздуха!

    Коментиран от #27

  • еДИН (гост)
    Отговор
    18 19:00  13.02.17

    До коментар #7 от "кроко":

    Кроко,

    Защо не караш Лада, а се хвалиш с тези фашистки трошки.
    Така де.Повече ще ти подхожда на възгледите.
  • Киряка (гост)
    Отговор
    19 19:34  13.02.17
    Изобщо Тислата нищо да не пуска!!!Американска пропаганда,ще се изпари като американската мечта!!!!!!!
  • боби турбото (гост)
    Отговор
    20 20:23  13.02.17
    Загледайте се около вас че 90% от колите които се движат по родните пътища са за около 2000 лева.Колко Петилетки икономически възход ще са ни нужни за да достигнем стандарта на Запада да си позволим Тесла? Та итези таралясници които се движат колко от тях са тех.исправни .Хората зареждат масово по 10/20лева на бензиностанциите мизерия .Теслата у нас ще я гледаме главно на снимки в нета!

    Коментиран от #26

  • Госта с немския кенеф (гост)
    Отговор
    21 20:25  13.02.17
    Хонда единственото хлапе тук, май си ти. Като си анонимен си много велик бай ганьо.
  • 22 20:38  13.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 23 21:35  13.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • АЗ С ДЪЛГОТО ИМЕ (гост)
    Отговор
    24 21:43  13.02.17

    До коментар #3 от "кроко":

    И дедо ти едно време така е казвал за конската си каруца....
  • До кончето (гост)
    Отговор
    25 23:15  13.02.17
    Нищо лично !

    Ама ти верну си многу неграмотин бе , ! конче .., . А ?
  • гост (гост)
    Отговор
    26 12:06  14.02.17

    До коментар #20 от "боби турбото":

    Колите които наистина се карат по родните пътища са всъщност са за 4-5 пъти по 2000 , да не кажа и повече . Тези за 2000 и по-малко стоят по паркингите и със зор навъртат по 1-2000 км на година , колкото "гордите" им собственици да успокоят егото си , че са "автопритежатели" . Ако такава кола я подкараш по 25-30000 км годишно , което е смисления пробег за да имаш изобщо кола , ще ти трябват още поне три пъти по 2000 за горива , обслужване и ремонт , което е изключено за техните "притежатели" . Просто се чака коя партия ще събере смелост да приложи поне румънските закони , след което изведнъж ще се окаже , че в София има достатъчно места за паркиране и въздуха се е върнал 30 г назад . И е крайно време някои хора да разберат , че за пробег 4-5000 годишно е доста по-евтино и безпроблемно да се возиш на такси , а скоро ще има и споделени електромобили на съвсем достъпни цени .
  • гост (гост)
    Отговор
    27 12:36  14.02.17

    До коментар #17 от "VFTesla":

    Всъщност при икономично шофиране около 100 км/ч , пробега става над 700 км , рекорда на Модел S е около 800 км , а тази е по-лека и съответно по-икономична . За "съзтезателите" ще обясня , че до 4-5 г магистралите ще са оборудвани със умни камери , свързани в мрежа , така че даже да караш на газ/спирачка от едната до другата , пак ще знаят ,че си превишил скоростта и точно с колко . А това значи , че с Модел 3 можеш да идеш от София до Бургас , да дозаредиш 2-3 часа , докато си вършиш работата и същия ден да се върнеш в София . И всичко това за около 12 български лева !!! За сервиз , ресурс и обезценяване даже няма смисъл да сравняваме

    Коментиран от #28

  • 123456 (гост)
    Отговор
    28 21:55  14.02.17

    До коментар #27 от "гост":

    хайде само да си представим,че 50% от колите са електрички и после си помислете с колко ще се увеличи потреблението на ел.енергия,а тя ел.енергията не расте по дърветата.Със сигурност много въглища ще трябва да се изгорят.ПОРЕДНИЯ ЕКО БАЛОН

    Коментиран от #29

  • гост (гост)
    Отговор
    29 23:27  14.02.17

    До коментар #28 от "123456":

    Не бе , дай направо да си представим , че 100% са електрически . Сега са към 3 милиона , макар че 30% са "недвижими" имоти , а други 30% се карат колкото да не станат "недвижими" , ама да речем ,че ще се замогне народа. И какво - 3000000 х 25000 км х 15 квч/100км е 11 250 000 Мвч или около 1300 Мв инсталирана мощност при оптимално натоварване . Демек малко повече от единия блок на Козлодуй или малко по-малко от Марица Изток 2 . В България в момента има инсталирани към 12000 Мв , а работят лятото към 3-4000 , а зимата към 7-8000 . Ток от въглища в Европа и съответно в България от 2030г няма да се произвежда , част от централите ще минат на газ , а другите ще се заменят най-вероятно със ВЕИ . Потреблението на ток в промишлеността и в населението в Европа намалява вече 6-7 години , заради новите изисквания за енергийна ефективност , а в половината държави вече "енергото" е задълженчо да изгражда акумулиращи мощности за съхранение и разпределяне на енергията от ВЕИ . Други екологични "притеснения" имаш ли ?

Напиши коментар:


Публикувай