20 318 17

Чудото, което се подигра с Porsche 918 Spyder

Ангел Харизанов

В един от поредните епизоди на новото предаване на триото Кларксън, Хамънд и Мей - The Grand Tour, на Хамънд се падна да участва в едно видимо обичайно драг състезание. Той бе зад волана на хиперавтомобила Porsche 918 Spyder и срещу него се изправи титанът Bugatti Veyron, който не можа да издържи на натиска на новото поколение хибрид. След това обаче, на старта се появи видимо оригинален Nissan Patrol, който Хамънд първоначално взе с насмешка. За жалост той се намираше в ОАЕ, а там определено има луди глави. Тези луди глави напъхват двигателя и ходовата част на GT-R в Patrol и след това се впускат в изтегляне на мощност. Крайния резултат е двигател с увеличана до 4.1 кубатура и мощност от 1900 конски сили измерени на коляновия вал.



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • просто гост
    Отговор
    1 22:41  27.02.17
    Пари, ум и лудост в едно правят чудеса! Единственото условие е да са в изключително голямо количество и трите!
  • насс
    Отговор
    2 23:22  27.02.17
    когато двигателя е японски,всичко е възможно
  • typi redaktori
    Отговор
    3 23:29  27.02.17
    Да вземете да научите кой водещ как се казва ли ?

    Коментиран от #4

  • DBS
    Отговор
    4 00:10  28.02.17

    До коментар #3 от "typi redaktori":

    Да,за хора пишещи за автомобили е недопустимо да не ги знаят тия тримата,поне според мен де

  • Ваййй
    Отговор
    5 02:42  28.02.17
    Не мога да разбера защо изобщо ги пишете тия статии безсмислените. Бил се подиграл с 918. Еми нормално и на каруца да сложиш толкова коне ще върви. По скоро си се подиграват сами с себе си защото всеки като види 918 на улицата се обръща а тоя Нисан няма и да го забележи. Мега тъпо е да сравнявате стокови коли с тунинговани.
  • гощо
    Отговор
    6 06:53  28.02.17
    Изродска машина!!! Брутална!!!
  • Хонда
    Отговор
    7 07:11  28.02.17
    GTR е ненадминат вече 10 год! немските каруци и след 10 г. Не могат да го стигнат! Подхода е различен! Скоростната кутия е отзад и има два кардана! Айде немски овчарки, почвайте да плюете, джавкАйки!

    Коментиран от #9, #11

  • onq s konq
    Отговор
    8 09:10  28.02.17
    А стига с тея прехвалени ГТР-и!!!Комшията има такъв и ми е омръзнало сутрин да му давам ток или да го бутам та да запали!Пълен буклук се оказа това!А го зе по-скъпо от моито беенве и сега го е ят ама като му говорех навремето не ме слушаше

    Коментиран от #10

  • гощо
    Отговор
    9 09:40  28.02.17

    До коментар #7 от "Хонда":

    Май ти убегват някой клипчета из нете що мислиш,че смешният GTR е не надминат?!?!? Той с големите не може да си играе,той бие по редови модели на яките марки,но коравите модели няма шанс!!!!
  • 10 09:48  28.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • антихонда
    Отговор
    11 10:02  28.02.17

    До коментар #7 от "Хонда":

    Виж продажбите на GT-R и на 911. 911 се продава 5 пъти по-добре, при положение, че най-евтиното е по-скъпо от GT-R. И въпреки, че е 5 пъти по-бавно. Скоростната кутия отзад не е голямо постижение. Ако видиш 924 от преди 30+ години, ще разбереш, че и той е със скоростна кутия отзад. Двата кардана са по-скоро недостатък. От динамична гледна точка. Без два кардана GT-R би бил по-бърз. Цифрите в Щатите са горе-долу такива - GT-R под 2000 броя годишно, 911 10000 броя годишно. Корвет 40000. В останалата част на света е горе, долу подобно.

    Коментиран от #15

  • Един друг
    Отговор
    12 10:23  28.02.17
    А обърнахте ли внимание, че тунинг майсторът, представящ колата се казва Боян Радомиров?

    Коментиран от #13

  • коко
    Отговор
    13 10:30  28.02.17

    До коментар #12 от "Един друг":

    Не е Боян Радомиров а Винкел Пернишки с прякор "самоуета"

  • 14 16:41  28.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Нисан Хонда Субару
    Отговор
    15 21:50  28.02.17

    До коментар #11 от "антихонда":

    924, най-строшеният немЦки кенеф! 2.5l, 160 bhp!Смях, ужас!Разход на масло, пукнати и изкривени глави! Прегрява като костенурка, спираш да се охлади! Вярно е, скоростна кутия отзад! По тая логика и Шкода са големи иноватори с мотор и скорости отзад! Изрода костенурка с въздушно охлаждане е кенфа на кенефите, спрял и забавил автомобилостроенето с години!

    Коментиран от #16

  • корса
    Отговор
    16 23:19  28.02.17

    До коментар #15 от "Нисан Хонда Субару":

    Не обиждай порше, то се троши само в ръцете на японските драйвъри, защото не може да издържи на напъна! По-скапано е и от бенве Е36, което духа гарнитури, харчи масло и Бърка Масло и Вода!
  • 17 19:31  01.03.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай