Last news in Fakti

5 Юли, 2017 10:19, обновена 5 Юни, 2022 10:11 170 195 91

Автомобилът на старо: Toyota Avensis

  • автомобилът на старо-
  • toyota-
  • avensis
Автомобилът на старо: Toyota Avensis - 1

Човек трябва да си изкриви душата, за да нарече второто поколение на Avensis красив автомобил. Или пък да е така заслепен от фанатичната си вярност към марката Toyota, че да не вижда как изглежда наследникът на някогашната Carina редом с Mazda6 и Honda Accord. С малко изключения дизайнът никога не е бил силната страна на японската компания. За сметка на това около името Toyota се е създал истински култ, чиито последователи не са готови да спорят с абсолютно всеки по свещената тема "надеждност" и обикновено печелят безапелационно.

Красив или не, вторият Avensis определено дава силни козове в ръцете на феновете. Независимо че се произвежда във Великобритания с почти изцяло европейски части, моделът има репутацията на един от най-качествените в сегмента. Това помага доста на продавачите - да се намери клиент не е никак трудно въпреки солените цени на вторичния пазар. Разбира се, сляпата вяра в имиджа не е добър съветник, дори да става дума за Toyota. Както всеки друг употребяван автомобил, втората генерация на Avensis си има кусури, някои от които могат да дестабилизират сериозно бюджета на собственика. На първо място сред оплакванията от

каросерията

се подреждат фаровете и стоповете. Имат неприятната особеност не просто да се "потят", а направо да образуват миниатюрни аквариуми зад стъклата си. Някои официални дилъри дори се принудиха да заменят светлинните блокове в рамките на гаранцията, но новите компоненти се оказаха също толкова проблемни. “Аптечната” чистота по българските пътища и разтворите, с които се третират през зимата, пък са виновни за потъмняването на хромираните детайли. Иначе Avensis може да се похвали с изключително грамотна сглобка. Купето има отлична антикорозионна подготовка и ръжда липсва дори при най-ранните екземпляри.

Автомобилът на старо: Toyota Avensis

Оборудването

има общо взето две нива, независимо от пазара, за който е бил предназначен конкретният автомобил - R1 или Sol се води за базово, а R2 или Executive/Lux включва практически всички възможни екстри. През 2005 г. в някои страни бе пусната още по-опростената спецификация R0/Terra. Дори колите с такава комплектация обаче са екипирани с климатик, ABS, противобуксуваща система, електрически пакет, 6 еърбега и стерео с компакт диск. Не е сложно да се предположи с какви глезотии разполагат по-скъпите модификации. Сред малкото недостатъци на оборудването следва да се отбележат отказите на подгряването на седалките в някои коли от най-ранните серии, макар че дефектите са отстранени почти напълно по силата на гаранционните условия. С другия проблем, констатиран от множество оплаквания, собствениците трябва да се справят сами. Поставката за чаши на арматурата е разположена точно над аудиосистемата, поради което стереото нерядко получава изненадващи "душове" от кафе и други напитки.

Автомобилът на старо: Toyota Avensis

Toyota монтира на Avensis относително широка по европейските стандарти на производителя гама от

двигатели

Най-рядко на вторичния пазар се среща базовата 1.6-литрова моторизация с мощност 110 к.с. Този агрегат се предлага само на някои пазари и няма особени шансове срещу 1 820-килограмовото купе на модела при пълно натоварване. 129-те коня на 1.8-литровия двигател мобилизират далеч по-адекватна тяга, независимо от типа на трансмисията. Практиката обаче показва, че за да се избегнат неприятности, трябва да се заложи на двулитровата машина със 147 к.с. (155 за японския пазар). Работата е там, че по-малкият мотор от серията 1ZZ-FE срива мита за безсмъртните двигатели на Toyota. Някои партиди от този агрегат страдат от недобър маслообмен и неефективно охлаждане на дъната на буталата, заради което се износват сегментите. Резулатът е завишен разход на масло (до 1.5-2 литра на 1 000 км) и шумове вследствие недостатъчното налягане в обтегача на ангренажната верига. През юли 2005 г. японците промениха конструкцията на сегментите и буталата и увеличиха обема на смазката с половин литър. Разумно е 1.8-литровите Avensis-и, прозведени преди това, да се избягват, тъй като в определени случаи лечението на проблема изисква смяна на целия блок.

Автомобилът на старо: Toyota Avensis

Относително рядко може да се попадне на най-мощната 2.4-литрова модификация със 163 к.с. Цената на тези автомобили и разходът им на гориво обаче ги приобщава по-скоро към средния клас, където въпросният двигател се монтира на Camry. В този план далеч по-удачен избор са дизеловите версии, на които се пада лъвският пай от продажбите не само в Европа, а и у нас. При това специалистите определено отдават предпочитанията си на малкия 2.0-литров мотор със 116 к.с., който понася далеч по-безболезнено издевателствата на българската нафта, отколкото изключителният 2.2-литров агрегат със 150 или 177 коня.

Автомобилът на старо: Toyota Avensis

В крайна сметка, ако се изключи 1.8-литровият бензинов двигател, с моторизацията трудно може да се сбърка. От гледна точка на надеждността всички останали агрегати са практически идеални. Газоразпределителните им механизми се задвижват с верига, а макар да се регулират, клапаните им рядко се нуждаят от такава процедура преди 200 000 км.

С абсолютна безотказност се отличават и

скоростните кутии

Изборът между механика с пет предавки или автоматик с четири или пет (2.4 бензин) степени зависи изцяло от предпочитанията. Желателно е маслото в "ръчната" трансмисия да се сменя на 40 000 км, а в автомата - на 80 000. Съединителят служи средно към 150 000 км.

Ходовата част

на Avensis се слави като една от най-издръжливите в сегмента. В повечето случаи купувачите на вторичния пазар получават автомобил, по чието шаси не е пипан или сменян нито един детайл. По 100-120 000 км изкарват дори амортисьорите и гумено-металните втулки. Практиката показва, че при по-внимателно отношение към колата ресурсът на тези компоненти може да достигне 250 000 км. Това обаче не бива да успокоява. В случай, че е износено, реанимирането на окачването може да струва доста сериозна сума - особено на задния мост в екземплярите от първите две години на производството. Диагностиката е задължителна.

Кормилният механизъм

на втория Avensis не е сред най-сполучливите елементи на конструкцията. Понякога след 50 000 км започват да се чуват шумове от рейката. Причиняват ги износените е пластмасови втулки, за което трябва да се отдаде чест на отвратителните пътни условия в България. Неизправността се познава по тропането от щита на моторния отсек при преминаване на неравности. За да се избегнат възможни инвестиции в нова рейка е добре да се повърти воланът при изключен двигател. Ако се чуват нетипични шумове, по-добре да се потърси друга кола. Колкото до бързото износване на спирачните накладки, бъдещият собственик просто трябва да се примири. Както и при Corolla, ресурсът им не е особено голям. На фона на удивителната издръжливост на всички останали детайли от конструкцията обаче с този недостатък се свиква лесно.

Автомобилът на старо: Toyota Avensis


Поставете оценка:
Оценка 4 от 26 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бсбс

    143 62 Отговор
    Имам такъв Авенсис,взех го чисто нов за 40 000 лева 2008 година, 1,8;130к.с.бензин,ако искате вярвайте тая,тая кола не ми е дала никакъв проблем,сменям само масло филтри и гуми и 230 си ги прави без проблем...Вече наближава 200 000км.

    Коментиран от #6, #47, #55, #69

  • 2 Мишо

    68 20 Отговор
    Завишен разход на масло има и при моделите след 2005 г, включително и при дизелите, което е описано дори в книжките за експлоатация.

    Това е валидно за всички модели на Тойота в които се слагат въпросните двигатели.

    Всеки който е притежавал Тойота знае за какво говоря. В Нета има доста информация

    Коментиран от #49

  • 3 гощо

    54 36 Отговор
    Имах такава кола 2.0 дизел. Като изключим грозният външен вид нямах никакви забележки,много приятна за каране и като усещане вътре зад волана! Доста динамична за 116к.с. каквато беше моята!
  • 4 разочарован

    55 33 Отговор
    Имах 1.8 от 2008г. нова . Много бързо се отказах от нея , защото тези 130к.с. се усещаха като 80-90 , а разхода на градско не падаше под 12-12.5л/100 . Газ не можех да сложа , защото гаранцията отпада . Също така и климатика беше под всякаква критика , сякаш беше изчислен за Ярис (по-малко купе) . Нямам впечатления за друго , тъй като я разкарах на 7500км.
  • 5 Бивш собственик на Тойота

    71 45 Отговор
    "Ходовата част на Avensis се слави като една от най-издръжливите в сегмента" ---- Това е валидно само за автомобилите, карани на запад. В България по нашите пътища няма автомобил издържал повече от 6 месеца без да се разбие окачването. Автора е пропуснал да отбележи и проблемите с дюзите при дизелите, турбото и други специфични проблеми, които за Тойота са доста скъпи . само съединителя е над 1000 лева

    Коментиран от #39, #54, #70, #79, #87

  • 6 стелт

    111 16 Отговор

    До коментар #1 от "бсбс":

    230 с този двигател, ама по нанадолното.
  • 7 Van Basten

    50 18 Отговор
    Имам такъв Авенсис 2007 2.2 дизел. Вече е на 330 000 км и по ходовата част и въобще по колата не е пипано нищо, чак аз се учудвам... много здрав автомобил. Иначе с тази нафта зимата е доста капризен. Най ме дразни малкия ъгъл на гумите при завиване, не е като Ауди А6, която е по-голяма и 100 пъти по-маневрена.

    Коментиран от #15, #43

  • 8 avensis

    63 21 Отговор
    Моят авенсис 2,0 126кс дизел е на 300 000 км . Като изключим консумативите , единствено съм сменял тампоните на задната стабилизираща щанга , която се разхлопа на 250 000 км - струваха 20 лв оригинални . Решил съм да карам тази кола до последно , наистина ми е интересно дали ще стигне половин милион с оригиналното окачване и съединител.
  • 9 onq s konq

    63 26 Отговор
    2 литра масло гори на 1000км е пак добре е моя тдс му доливам по литър на сто км без да го ръчкам много

    Коментиран от #10

  • 10 всички

    48 22 Отговор

    До коментар #9 от "onq s konq":

    бмв сте донори за рафинериите произвеждащи масла
  • 11 Random

    22 57 Отговор
    много грозен интериор и екстериор.
    Иначе не е лоша.
    Обаче предпочитам Е34 и Е30(както и 190 и 124)

    Коментиран от #78

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 изкривена душа

    14 57 Отговор
    Точно дизайна е най-красивото в тази кола, като управление и комфорт е доста зле
  • 14 Д-фен

    33 17 Отговор
    Че то на дачия окачването издържа 200 000 хиляди и съединителя толкова .
  • 15 Аман от Бай Ганьовци

    93 9 Отговор

    До коментар #7 от "Van Basten":

    Е как за 330 000 км. нищо не сменяте всичките а пък аз на моя Ярис на 150 000 му правих окачване.....като вземете да лъжете,няма спиране! 330 000 км в България и особенно на паветата в София си за световен рекорд. На 100 000 тест на Ауто билд имат проблеми ,при вас за 330 000 нямат
  • 16 Петре

    53 7 Отговор
    Баща ми има такава от 2007г,чисто нова от Варна закупена.
    Изключително здрав,комфортен и просторен автомобил с много хубава возия.Двигателите,обаче идват слаби за това тежко купе.На 320 000 хл километра е.Само полуоска,тампони и шарнир е сменяно и естествено консумативите
  • 17 Чичко

    87 10 Отговор
    Колата има достойнства, но не ми харесва, не ангажирам никога с това разбира се. ОБАЧЕ!! Гледам скоростния лост и нямам логично обяснение, може ли имащ се за водещ производител да сложи лост стърчащ 30 см от декоративната кутия. Все пак това се води бизнес седан, а не Икарус на градския транспорт..
    Има дизайнерски решения, за които нямам обяснение

    Коментиран от #28

  • 18 onlyhonda

    25 13 Отговор
    фен на хонда, но за дълги семейни пътувания взех тойота версо 2012 година 1.8 142 коня бензин, нова от магазина. сега е на почти 150 000 километра и е сменяно единствено 2 пъти предни наклдаки и предни дискове!!!! това е истината. явно е до каране. тук всеки е роден шумахер. като гледам през бабуните как минават, ами намали малко прецени всеки удар по окачването така или иначе те приближава към сервиза, но щом успях 150 000 да мина без ремонт защо не и още 150 000. да чукна на дърво както се казва. хонда е по-добрата бира обаче. просто имам база за сравнение. но двувратия сивик и hr-v то не ми събират багажите при по-дългите пътувания които ми се налагат в годината.
  • 19 Костадин Алексиев

    36 52 Отговор
    Бягайте далече от Тойота Дизел след 2001г,прегряват много..Мотора долу, шлайфане на блок и глава и вероятно и наваряване на главата.Скъп ремонт при който губим нерви и пари.Благодаря.От личен опит казвам имал съм много такива автомобили,иначе останалото е ок.Благодаря
  • 20 Иван Господинов

    43 13 Отговор
    Най-доброто при Тойота е безупречната репутация на качество и надеждност. Усещате го когато обявите колата си за продажба. Независимо от пробега загубата на стойност е минимална а интереса голям. Продават се буквално за дни. Досега от Тойота съм имал Корола Версо карах я 160к км само с един проблем - счупих си заключването на жабката отгоре на таблото. По моя вина разбира се просто се претърколи една голяма ролка балатум докато го товарех и смачка механизма. Ремонта струваше някакви левчета. Сега имам Аурис който също купих нов за 90к км съм сменил двата халогена нещо от порядъка на 60лв/бр. Много ми се иска да си взема един нов Ленд Круизър ама все още ми идва скъп. Следващата кола ще е Авенсис комби но ще изчакам следващото поколение защото фейслифта го направиха по-грозен от предшественика му. Интериора е подобрен много но предната маска е прекалено грозна. Много са скарани с дизайна но по надеждност, евтина поддръжка и стойност на вторичният пазар никой не може да ги пипне.

    Коментиран от #23

  • 21 Т.о.ш.и.б.и.я.н

    15 62 Отговор
    Таратаика е таз тояга нема по хубаво от една лачена резачка или лимузина на 10 13 години да купиш на безценица и да караш доживот..например алди съ 8 или мержан ес 55 или сл 55 тва са колите за мен другото е скраб
  • 22 Т.о.ш.и.б.и.я.н

    18 47 Отговор
    Недомислиците на оризовата раса не можаха ли да сложат скоростен лост така че да не стърчи като кол за домати и озаде аспуха ами неква грозна дръба ръждясала ами сложете хромиран накраиник сложете накраиника елегантно в бронята сложете диоде в габаритите интериора и екстериора..абе чиста недомислица си е тоз сош и автомат нема трагедия е но както казах лачените немски лимузини и резачки са истината хем качество хем на безценица от времето когато се правеха здрави коли
  • 23 Чичко

    40 16 Отговор

    До коментар #20 от "Иван Господинов":

    Частите хич не са евтини, бъркате се много. Дреболиите, масла и филтри може да са колкото на другите, но има неща в пъти по-скъпи от европейските конкуренти.
    Всички споменавате за надеждността и т.н. като при всеки нещата са различни(има собственици на доста проблемни екземпляри), но никой не споменава нищо за удоволствието от шофиране, маневреност, динамичност, икономичност..
    Една от колите ми е Тойота Ярис 2012 1,33 бензин и мога да кажа, че е пълно дърво. Единствено приемливо е вътрешното пространство.
  • 24 avensis

    51 9 Отговор
    Колата е комфортна , вози нито много меко , нито много твърдо. С 17 цолови гуми е много стабилна , отзад е с независимо окачване. Обиколил съм цяла Европа с тази кола и досега никога не ме е оставяла на път . В Германия има доста обяви на такива тойоти , които са над 400 000 км . Истината е , че по-хубаво от новото няма , втора употреба може да си купи всеки и след това да плюе .
  • 25 Грую

    82 26 Отговор
    На старо само вино и ракия. Като е скъпо 'одете пеш. Малко повече харч за чепици, но човешкото шаси се разбива чак след 50-така ,а някои и над 70 са читави. Другото БДЖ, автобуси колко щеш. Това не е бюджетен автомобил , а бюджетен съвет. Познавам няколко души, които никога не са имали автомобил и са много по-богати и по-спокойни хора. Автомобилът е много стрес, голям разход, дава усещане за сила и фалшиво самочувствие зад желязната коруба на сгънат на три, натискащ педалите и въртящ волана човек. Човекът е роден да ходи пеш, изправен на два крака. Другото е от Лукаваго.
  • 26 Владо

    39 42 Отговор
    Купих ки такава преди 3г.Наскоро правих секс с приятелката ми в колата и след като свършихме на волана не ми работи клаксона.Иначе за 3г други проблеми не съм имал и мисля че този проблем се дължи изцяло на моята небрежност и намаже да го има ако не се бях изпразнил там.Иначе е хубава калта.Смених само накладките и ляв стоп.Зареждам и карам.180 си вдига.

    Коментиран от #29, #30

  • 27 Капитана

    34 14 Отговор
    Автора на статията това което описва за тази втора генерация на Тойота Авенсис е прав,за бензиновия 1.8 мотор със завишения разход на масло също е вярно.Но всички тези проблеми остават във втората генерация на модела.Аз в момента карам фейслифтовия Авенсис модел 2013г. бензинов мотор-1.8/147 к.с.ръчна сокоростна кутия,седан и смея да твърдя че автомобила е безпроблемен няма разход на масло,проблемите от преди са изчистени,возията е добра,колата е доста широка и комфортна.За 4г.съм и навъртял 173435 км.Просто моите лични дела ми налагат доста пътуване.Колата съм я взел чисто нова.Единственият проблем при този модел на Авенсис е разбиването на супортите на предните спирачни апарати и се получава едно неприятно потракване при преминаване по паваж или по разбит път.За този целия пробег съм сменил по ходовата част 2 бр.биалетки и един шарнир,но вината за шарнира си е моя защото не видях една огромна дупка и искочих в нея.Колата се кара ежедневно от мен и от синът ми и досега не ми е създавала абсолютно никакви проблеми.Преди да взема Авенсиса имах ново Ауди А4/Б8 модел 2009г.2.0дизел ръчна скоростна кутия,колата също беше взета нова,е няма да ви казвам че се скъсах от ремонти,то не бяха стружки в нафтовата помпа,проблеми с дюзите,срина съединител на 130000 км.Проблеми със климатроника.Проблеми със дръжките на вратите заради някакви микроключета за което са налага да смениш направо цялата брава,нова от Ауди струваше 465 лв.Смяна на 2 пъти на ДПФ филтъра единият

    Коментиран от #59

  • 28 незнайко

    17 7 Отговор

    До коментар #17 от "Чичко":

    За решаването на проблема с лоста ще кажа, че всеки може да си го направи колкото иска висок. ЗНАЕТЕ КАК .
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Бай Иван

    27 14 Отговор
    Имам такава Тойота. За 340 000 км не съм имал никакви проблеми. Сменил съм само накладки. Карам я всеки ден в София

    Коментиран от #35, #53

  • 32 Мони НСА

    18 15 Отговор
    Съседа ми има такава. Казва че е много доволен. Аз имам Тойота Корола и също не се разваля. За 400 000 км не съм имал никакви проблеми.

    Коментиран от #37

  • 33 Може

    9 47 Отговор
    Да вземеш това нещо втора употреба ти искат 6000-7000.
    Докато Пассат Б2 е доста по-хубава кола а можеш да си вземаш запазена за 2000лв

    Коментиран от #34

  • 34 Може

    10 5 Отговор

    До коментар #33 от "Може":

    *Б3
  • 35 Ловеца на поршета

    15 28 Отговор

    До коментар #31 от "Бай Иван":

    Срамота бай Иване!!! Да нямаш пари да си купиш свястна кола и да караш тоз японски курник. Ами да ни беше споделил и ние тука от форума щяхме да ти съберем някой лев за нещо различно от Тойота. 😁
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 разочарован

    80 7 Отговор

    До коментар #32 от "Мони НСА":

    Абе тука всички сте некви яки карачи , на по 300-400к км. за 10-тина години . Такива километри може да се навъртят само , ако колата се използва за работа , тоест служебна , а шофьора е на заплата като такъв :)
    Аз въртя средно по 15000 км. на година и то при положение , че я използвам често за работа , а и ходя почти всеки уикенд до вилата , която е на 120 км. 300 000 км за 10 години са по 30 000 км на година , или по около 80-85км на ден , включително и почивните . Какво работите бе хора , шофьори ли сте ???
  • 38 Тойота

    34 4 Отговор
    В ЮАР казват за жена с леко поведение-Тази е като тойота винаги пали
  • 39 Емил

    12 2 Отговор

    До коментар #5 от "Бивш собственик на Тойота":

    Ако говориш за Тойота, сигурно си прав. Аз карах Лганца - 180 000 км - ходова част не съм пипнал. Сега карам Сааб 95, 200 000 км. с една смяна на накрайници!
  • 40 Toyota

    47 19 Отговор
    Статия писана от типичен германец.Казват лоши неща ,дефекти и т.н.А немските бараки все си ги изкарват най-хубави.Само където не могат да си изкарат гаранцията която е дори 2-но по-малка.Мен лично и дизайна много ми харесва,да не би пък мерцедес е-клас ,бмв 5 или ауди а6 да са по-хубави приличат на далеч по стари коли.
  • 41 Иво

    51 19 Отговор
    Карам такава от 12 години, и съм сменил само накладки ако шете вярвайте.И е карана само в БГ УМРЕЛИТЕ НИ ПЪТИЩА.Имах и ауди за 2 години ходих към 30 пъти на сервиз.

    Коментиран от #42

  • 42 тафто

    69 20 Отговор

    До коментар #41 от "Иво":

    Публикувано във факти.бг: Карам такава от 12 години, и съм сменил само накладки " :)
    Аз пък карам такава от 40 години на 780000 и само веднъж съм и сменял маслото и два пъти съм спирал на бензиностанция да заредя с гориво , ако щете ми вервайте :)))
    Също така само веднъж съм я чистил отвътре :)))))

    Коментиран от #46

  • 43 Edin

    19 9 Отговор

    До коментар #7 от "Van Basten":

    Имам също 2 Авенсиса единия е 2007 фейслифта 2.2 чипосан на 180 коня ,2 диска на спирачки и няколко тампона ,много икономична и бърза ,на 300000 ,без никакви забележка ,освен ,че падат корите зимата ,перфектен автомобил ,по новия е също хубав ,същия дв ,но с поне 20% повече разход ,и двата са дизели ,не ги продавам за никакви пари
  • 44 Ланус за всеки

    20 3 Отговор
    Здравейте. Карам Деу Ланус и съм много доволен. Минал съм над 350 000 и до сега в сервиз не съм влизал. Моля публикувайте някоя интересна аналогична статия и за Лануса ми
  • 45 To$hko

    24 4 Отговор
    Само някой да ми обясни защо според автора на статията маслото на ръчната скоростна кутия трябва да се сменя по-често от тази на автоматичната...

    Коментиран от #51

  • 46 аман бе

    6 3 Отговор

    До коментар #42 от "тафто":

    И що? От какъв зор? :)
  • 47 ДДД

    20 2 Отговор

    До коментар #1 от "бсбс":

    как 200 000?
    тука кола на 9 години
    е към 92000 километра
  • 48 Бай Тошо

    11 2 Отговор
    Хубави машинки са но защо такъв скоростен лост са му лепнали, като на камион дълъг
  • 49 Гаро

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "Мишо":

    Мише ,тойота и прееди 2000 та, дърпаха по гаранциа някои серии за сегменти . Но карат и до днес ,и то без доливане от смяна до смяна .
  • 50 Тутанкамон

    11 2 Отговор
    Тойота са здрави коли, но веднъж отидох за ремонт в Тим А. София и ми смениха седалката с по стара и скъсъна...
  • 51 Гаро

    9 3 Отговор

    До коментар #45 от "To$hko":

    На механична ск кутия японска с тяхно масло , караш смело до 250 300 хилки бес проблем. Ако накой иска да искяри ще те лъска да го сменяш на всака смяна на двигателното ,
  • 52 гост

    9 16 Отговор
    Колата е хубава но чупят скоростни кутии на поразия ,за 2-те коли които имах 5 кутии не ми стигнаха ,и по конкретно 5 скорост.

    Коментиран от #61

  • 53 бай Иван...с Хонда Сивик

    4 3 Отговор

    До коментар #31 от "Бай Иван":

    Тоз бай Иван с Тойота е менте...аз съм оригинала )))
  • 54 Алфа Ромео

    13 4 Отговор

    До коментар #5 от "Бивш собственик на Тойота":

    Опелите издържат откъм окачване идиотските БГ пътища доста за дълго време.
  • 55 dragozow

    13 7 Отговор

    До коментар #1 от "бсбс":

    Максималната скорост на 1,8 е 185 км/ч. Дори да лъже малко скоростомера, няма как да вдигнеш 230, ще ти трябват минимум още 70 - 100 коня за да го направиш и още една предавка.

    Коментиран от #60

  • 56 Himler

    19 5 Отговор
    Браво отдавна не беше пускана тема автомобил на старо плюсове и минуси А преди всяка седмица съм си купувал списанието автопазар най-много заради това трябва да върнете тази рубрика отново
  • 57 до 56

    14 9 Отговор
    до 56 . Едва ли. Такива статии са отживелица защото вече има прекалено много такава информация в интернет. Правилния път тук са новините за спортни хиперкари и тунинги. Всичко друго го има и по другите сайтове
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 цаца

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Капитана":

    аз имам ярис 1.8 133кс който максималната скорост е200 км, та как колегата вдигна 230 с 300кг.по-тежка кола?
    И между другото авенсис т27 е по-добър във всяко отноцения
  • 60 Глупост

    1 6 Отговор

    До коментар #55 от "dragozow":

    Пълни глупости! Максималната скорост, която се дава в характеристиките е скорост, която може да се поддържа докато не ти свърши горивото. На моята кола е около 185 км/ч, обаче съм карал със 200 на равно. Вярно, трябва около седмица да ги стигне от 190 нагоре, но ги вдига.

    Коментиран от #63

  • 61 Гаро

    4 1 Отговор

    До коментар #52 от "гост":

    Пич дай ми повече инфо, какво е станало с ск кутии . Аз основно това правя. До сега съм нямал такъв проблем 5- та да изчезне.( НА ЯПОНСКА МЕХАНИЧНА КУТИЯ).
  • 62 Алфа Ромео

    14 0 Отговор
    Имайте на предвид че километражите на повечето коли завишават скоростта с около 10% като спорите за скорост.
  • 63 dragozow

    13 1 Отговор

    До коментар #60 от "Глупост":

    Абе приятел, по каталожна информация 1,8 има максимална скорос 185 км/ч, според някои сайтове е 200 км/ч. Няма как да вдигне 230 и да си кара с тях. Айде мислете малко.
  • 64 papur

    18 3 Отговор
    ЕИЙЙЙЙЙ ко прайте бе българе Карайте си вечните коли ама не забравяйте че ако не бяха японите щяхте да смятате на пръсти и щяхте да ставате от леглото да сменяте канала на ламповия си телевизор ний сме долна раса ша знайте
  • 65 недо

    9 3 Отговор
    ще купувам тойота авенсис 2.0 дизел 2005г. какво мислите
  • 66 Станчо куфара

    3 7 Отговор
    аз пък с моя Пасат Б 4 нямам никакви проблеми на 590000 км нямам никакви проблеми,ако някой не вярва да дойде да го повозя
  • 67 Мишо тенекеджията

    6 1 Отговор
    аз не можем да разберем защо тези пусти японци са сложили такъв дълъг лост като на Камаз и ръчна спирачка като на Баркас Б 1000
  • 68 Чичоолу

    8 4 Отговор
    Само не знам колко заблуден пуяк трябва да си, за да ми сравняваш пасат с Авенсис!
  • 69 Цаца

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "бсбс":

    Посмали бате! Имам ярис 133кс който не може да направи 230 та авенсис с половин тон отгоре и с по-слаб двигател....
  • 70 Dizzle

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Бивш собственик на Тойота":

    не те знам как караш, проблема е в теб. 7 години карах Аурис без нито един проблем или нещо разбито. От 3 години карам Lexus IS от края на 2006, всичко по окачването му е оригинално, здраво и нищо не е сменяно..
  • 71 Димитров

    10 4 Отговор
    Имам такъв Авенсис 2.0 116 2004 дизел ,вече три години и съм изключително доволен , препоръчвам я . С навременно обслужване ще служи вярно.

    Коментиран от #84

  • 72 Изпатил

    6 0 Отговор
    Авенсис 1.8 автоматик - вози аристократично, но не е достатъчно маневрена за автомобил от този клас. Не е за вярване, но на 170К се счупи трансмисията
  • 73 Светослав

    10 0 Отговор
    След като за първи път карах Тойота реших че, повече няма да сменям марката , 6 години Корола и 4 години Авенсис Д4Д .
  • 74 Тойота Авенсис 1.8 2008 129к.с.

    7 3 Отговор
    Вози страхотно, меко и стабилно. На 165 хил километра. До сега смяна масла, филтри, накладки и един лагер на главина. Сменен съединител на 125 хил. Цени масла( Total quartz) и филтри маслен въздушен и двата филтъра в купето със смяната - 87 лева! Лагер главина(skf) със смяна и полиране на фарове 120 лева! Съединител (цял) със смяна 310 лева! Предстои първа смяна на масло скоростна кутия и смяна на дискове. За визия не говоря. Но това не е кола, това е японски танк! За тази цена и толкова устойчив амтомобил..струва си! Обиколил съм Европа 3 пъти не ме е оставяла никога. Кори и предни подкалници се продават:)
  • 75 Emil

    4 6 Отговор
    Какви са тези глупости За тази кола тя е пълна с недостатъци смяна крушка дясна къса светлина в Toyota отказаха да я сменят дефекти в дюзите слаба на съединител трудно се проверява антифриза защото не се вижда светят лампите VSC TRC ABS в Тойота не я изчистиха.Ине казаха от какво след диагностика.Трябвало колата да остане цял ден за да може да си свалят каквото им трябва.Смениха ми капачката на водния радиатор и той потече малко след това сложили са и една гума да уплътни за момента.Имах различни марки коли но такъв дарак Тойота дизел- може да се сравни само с москвич 408 .Даже и музиката е CD.С нищо не ме грабна за 3 години.Само ме ограби финансовото скъпи части . Влезеш в 10 сантиметра вода и ти падне кората и се стърже по асфалта все едно колата се разглобява.Спираш лягаш в дъжда няма проблеми. Това са неща които са ми минали през главата и никога не искам да виждам тази фирма и марка кола Всеки има право на собствено мнение
  • 76 Емил

    0 0 Отговор
    Имам тойота 2,2мотор.177коня.почна да вади някакъв странен пушек по някога,каква ли е причината,знае ли някой.

    Коментиран от #77

  • 77 Ivo

    1 5 Отговор

    До коментар #76 от "Емил":

    Продай колата Купи си немска кола и решаваш проблема бензин Ако не ми вярваш след 18 месеца прочети това
  • 78 Nas

    2 4 Отговор

    До коментар #11 от "Random":

    Много грозен и не комфортен но за мъже над 55г може и да допадне
  • 79 Nas

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "Бивш собственик на Тойота":

    Прехвален грозни е
  • 80 Nas

    3 8 Отговор
    Много грозен интериор и екстериор. Динамични характеристики дори и на дизела са "добри" но до 40км) Твърд волан и "комфортна" возия) С две думи много пари се влага за реклама
  • 81 КАМЕН

    0 0 Отговор
    КОЛЕГИ , ПРИВЪРЖЕНИЦИ НА МАРКАТА ТОЙОТА , ПО-СПЕЦИАЛНО АВЕНСИС .КУПИХ СИ АВЕНСИС 2008 г. КОМБИ 2.0 ТУРБОДИЗЕЛ 90 КОНСКИ СИЛИ ПРОИЗВЕДЕН 1999. ТЪРСЯ ГЛАВА ЗА ТОЗИ МОДЕЛ . МНОГО ДОБРА СЕМЕЙНА КОЛА , ЛОША ДУМА ЗА ТОЗИ МОДЕЛ НЕ МОГА ДА КАЖА .НО ЯВНО СЛАБО МЯСТО НА ТОЗИ МОТОР Е ГЛАВАТА , ПРОСТО НЯМА ОТКЪДЕ ЧОВЕК ДА СИ НАМЕРИ .АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ДА ДАДЕ ИНФОРМАЦИЯ , ЕСТЕСТВЕНО НОВА НЯМА КАК . КОЙТО МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ДА СИ КУПЯ ОТНЯКЪДЕ ЩЕ СЪМ БЛАГОДАРЕН .

    Коментиран от #83

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Va60

    1 1 Отговор

    До коментар #81 от "КАМЕН":

    Е така е като нямаш глава сега търси глава

    Коментиран от #85

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 На дизеляка

    9 1 Отговор

    До коментар #83 от "Va60":

    Карал съм Ауди 12години,Сега карам Тойота.Никога повече няма да си купя Ауди.
  • 86 mr Jo

    0 0 Отговор
    карам 1.8 бензин модел 2004, 129 к.с. от 2007 година
    доволен съм от колата, но много ме дразни ниското качество на пластмасата по нея- ужасна е, цепи се, чупи се, както и това за маслото е вярно, на 200 000 е в момента
  • 87 Сегашен собственик на Тойота

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Бивш собственик на Тойота":

    Карам 116 дизел от 2 години и 50000 километра. Преди това е карана тук 20000. Смених съединител за 600 лева с работата. Освен един преден лагер и два задни тампона на стаб щанга за 200 лева друго не е правено, а на всяка смяна на масло се преглежда обстойно окачването. За дюзи в тойота пловдив при покупката казаха, че има една за смяна. Прозвуча ми несериозно, при положение че искаха да сменят тази, която прави корекции. Не я смених. Както казах 50000 км и пали от четвърт зиме и лете. Масло се долива 500 грама на 10000км. Не знам за турбо какви проблеми има, познат кара същата от 500000 км и не е имал проблеми. А сменя масло на 15000 минимум.
  • 88 потребител

    0 0 Отговор
    Моля дайте мнение за Авенсис 2018 година дизел с двигател на BMW.
  • 89 потребител

    0 0 Отговор
    Моля дайте мнение за Авенсис 2018 година дизел с двигател на BMW.
  • 90 Спас

    4 2 Отговор
    Карал съм три авенсиса: 2002 t22 2.0 D-4D, 2007 t25 1.8, 2007 t25 2.2 D-4D 150кс, последният го използвам до днес. Имаме също два Яриса: 2011 1.1 и 2014 1.4 D-4D.
    Тези автомобили са наистини в пъти по-надежни и здрави от всички останали, които сме имали Ауди А6, А4, Пасат 2.0 TDI, Golf 2.0 TDI
  • 91 Здравко

    0 0 Отговор
    2008 г Авенсис 2.0 дизел 318000мили.Не гори масло,зимата пали от втория път.Страхотен автомобил.