34 057 46

VW плаща до €10 хил. за стар дизел

Автоконцернът дава премии на всички притежатели на стари дизелови коли ако си купят ново VW

Александър Петков

От Волфсбург правят атрактивно предложение на собствениците на дизелови автомобили. Притежателите на дизелови коли със стандарт за емисии на изгорели газове от Euro 1 до Euro 4 ще получат премии до 10 хиляди евро при покупка на нов Volkswagen, съобщава германското информационно издание „Билд“.

За концерна няма значение каква марка е старият автомобил. Важното е закупуването на нов Volkswagen.

Според „Билд“ еко премията за Golf ще бъде в размер на 5000 евро. Тя ще бъде финансирана изцяло от концерна, а не от данъци или под формата на данъчни облекчения. В Германия от предложението ще могат да се възползват около 6.3 милиона шофьори на стари дизелови автомобили.

„Чрез премията искаме да стимулираме клиентите ни да закупят модерни, щадящи околната среда автомобили с двигател с вътрешно горене или с алтернативно задвижване. Тази мярка трябва да доведе до бързи и ефективни резултати в борбата за значително редуциране на азотни оксиди и подобряването на качеството на въздуха в градовете“, заявява изпълнителният директор на VW Матиас Мюлер. Подобни премии са обявили също от BMW, Daimler, Ford и Toyota.

Германия


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • onq s konq
    Отговор
    1 13:59  08.08.17
    Дали и от беенве ше направат така та да си зема по ново ?

    Коментиран от #2, #31

  • Друг Гост
    Отговор
    2 14:09  08.08.17

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Като не пуши като счупена печка за какво ти е изобщо. Мани ги тия модерните друго си е като настъпиш да изпреварваш тия зад тебе нищо да не виждат.
  • Въйй
    Отговор
    3 14:17  08.08.17
    Нещо на въглища има ли ?
  • хаха
    Отговор
    4 15:14  08.08.17
    Koгато старото ТДИ не се чупи а ВАГ иска да продава нови кочинки...Няма нищо еко всичко е игра за да си купиш ново ;)

    Коментиран от #9


  • антрашпиц
    Отговор
    5 15:28  08.08.17
    Къде са хората а къде сме ние евроидиотите със 20 годишните чипосани без катализатор ТДИта...

    Коментиран от #29

  • 333
    Отговор
    6 15:33  08.08.17
    Децата ни дишат отрова за сметка на алчните автовносители. За да вземат 100-150лв. от катализатора въздухът ни е от най мръсните в Европа.
  • 333
    Отговор
    7 15:36  08.08.17
    Да въоръжат малоумните полицай с газанализатори. Който е извън нормата да се спира от движение. Време е да изберем цивилизовано ли ще живеем или като африканци.

    Коментиран от #8, #14, #17

  • onq s konq
    Отговор
    8 15:44  08.08.17

    До коментар #7 от "333":

    Ше земат ама не могат да ми го мушнат у аспуха щото се е задръстил от масло и сажди !Та и тва не е решение!

    Коментиран от #11, #30

  • гост
    Отговор
    9 15:49  08.08.17

    До коментар #4 от "хаха":

    Не , просто знаят , че сега е последната възможност да прилъжат някой балък , след три-четири години на запад никой няма да вземе дизел , ако ще да му го подаряват ! Свърши се тая с еко-дизела
  • Опелджия
    Отговор
    10 15:57  08.08.17
    Здравейте отново.Има ли яки 1,9 TDI-та :) Ма тая А3-как въри само ,нищо че е двуврата :D
  • идиота с коня
    Отговор
    11 16:01  08.08.17

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Но пък решението за теб много бързо да си биеш камшика и да отидеш спешно да се прегледаш щото и шегите ти са доста умрели.
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    12 16:33  08.08.17
    За стар бензин на газ премия няма ли бе?Само за нафтовите печки ли ще има?Недейте така бе,защо дискриминирате хората без дизели?
  • волен сидеров
    Отговор
    13 17:05  08.08.17
    Искат да видят как другите марки си правят дизелите-че и техните ауди и фалвета да направят така ,че да не горят масло и да не пушат-а дано разгадаят тайната ама надали -те ауди и фалве толкова си могат-димилки.....
  • прикордонник
    Отговор
    14 17:27  08.08.17

    До коментар #7 от "333":

    Да спрат на учители 50-те дни отпуска лятото, за да ограмотяват такива като теб! Нали затова имаш ГТП бе !
  • Някой от вас
    Отговор
    15 18:02  08.08.17
    Нормите за дизел ще пропуснат и стар Икарус.Всичко е гешефт и манипулация.КАТ не мерят газове а пишат ЕВРО 4 5 6 ...на коли без катализатори и дори им дават стикер за регистрация.Така ще ги стигнем американците.

    Коментиран от #16

  • Random
    Отговор
    16 18:19  08.08.17

    До коментар #15 от "Някой от вас":

    Икарус да пуши не съм виждал. Имат и бензинов мотор.

    Коментиран от #18

  • Random
    Отговор
    17 19:25  08.08.17

    До коментар #7 от "333":

    И? Или 20лв, или се оправя за техно тест и се връща към предишното пушещо състояние
  • кроко
    Отговор
    18 19:38  08.08.17

    До коментар #16 от "Random":

    В твоята любима Русия още се движат димящи икаруси, а с бензинови двигатели няма, от мен да го знаеш. http://carleader.ru/wp-content/uploads/2016/07/209762.jpg http://zoozel.ru/gallery/images/259817_ikarus-260-tuning.jpg

    Коментиран от #32

  • незнайко
    Отговор
    19 19:42  08.08.17
    ЗАЩО ВСИЧКО СЕ ВЪРТИ ОКОЛО ДИЗЕЛА ? ЗАЩОТО ТОВА Е ДВИГАТЕЛЯ С НЕКОНТРОЛИРУЕМО ГОРЕНЕ ! Той ще остане за големите машини ! При колите ЩЕ ИЗЧЕЗНЕ !
  • Гост
    Отговор
    20 19:55  08.08.17
    Аз не прочетох в статията да се казва, че трябва да си купиш нов ДИЗЕЛ. На някой друг да му е направило впечатление ? Или тук само се четат заглавията и коментарите се основават на предположения относно съдържанието на статията ?

    Коментиран от #24

  • Golfer
    Отговор
    21 23:03  08.08.17
    Да, бе. Тия новите живота им е до гаранцията.

    Коментиран от #22

  • Гост
    Отговор
    22 23:19  08.08.17

    До коментар #21 от "Golfer":

    Даже и толкова не изкарват 😃😃😃
  • ihtimanecu
    Отговор
    23 00:16  09.08.17
    Аз си карам Голф 2 1.6 чист дизел 3.5 - 4 на 100 разход и подръжката е евтинийка!И да ода им го дам за 100-200 лв отстъпка за некой копютър на колела който всеки месец е у сервиза!
  • 555
    Отговор
    24 00:32  09.08.17

    До коментар #20 от "Гост":

    Публикувано във факти.бг: Притежателите на дизелови коли със стандарт за емисии на изгорели газове от Euro 1 до Euro 4 ще получат премии до 10 хиляди евро при покупка на нов Volkswagen, съобщава германското информационно издание „Билд“. Май ти не четеш.
  • Кибик
    Отговор
    25 01:05  09.08.17
    Ако ми дадат 5000 евро и един "Фолцваген" без пари съм навит. Ще намеря стар трактор (дизел) за 100 лева да им върна. После ще шитна "Фолцвагена" на някой малоумник на половин цена и ще си правя кефа.
  • Я. Петров
    Отговор
    26 06:55  09.08.17
    Голф 2 Gti само на бензин си го карам и почти винаги съм сам на колонката, другите са на газ. Стара кола на газ е много по- екологична от новите коптори та макар и бензинови.Тук в Bg повечето са на газ не заради екологията, а заради стандарта
  • Съъър Ю
    Отговор
    27 08:07  09.08.17
    Докато не се вдигне стандарта на живот в България , ще караме боклука на Европа !!! Със заплати от 3-400 лв. няма как да караме коли за по 50-100 бона , пък дали е дизел или бензин се тааа !!!
  • Shmeker
    Отговор
    28 09:00  09.08.17
    Ще караме нови коли сглобявани в китай или индия. За по 15-20 хил. лв. нови. Щот и корейските вече не се барат, а и Шкодите.
  • МАК
    Отговор
    29 09:04  09.08.17

    До коментар #5 от "антрашпиц":

    Хайде поредния технически неграмотник!! Да съгласен съм че мноого пушещи и бълващи отзад бараки се движат мен също ме дразни, но това зависи от собствениците им- истинска качествена подръжка и качествен клас горива каквито в БГ липсват. Не се изказвай посредствено , грамотно чипосаната кола е в пъти по малко замътсяваща от същата с оставени екоглупости!!а има спецове който слагат скапаните пауър бокси от който колата става димяща печка!!

    Коментиран от #34

  • 30 09:17  09.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 31 09:19  09.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Random
    Отговор
    32 09:35  09.08.17

    До коментар #18 от "кроко":

    Я виж в уикипедия. А тея новите шкодички или тея китайски боклучета ако изкарат и наполовина колкото икарусите ще е чудо.

    Коментиран от #33

  • МАК
    Отговор
    33 09:46  09.08.17

    До коментар #32 от "Random":

    Хахаха върви и обеснявай на технически невежи хора за Икаруса- това замен е страхотна марка и с голяма надеждност ! Много добра ремонтопригодност с възможност замодернизация от всякакъв клас!! Това друга марка от тия години не го предлага!!
  • антрашпиц
    Отговор
    34 11:16  09.08.17

    До коментар #29 от "МАК":

    Ами ти като си технически грамотен що не си натикаш ауспуха в купето че да ти стане приятно от незамърсяващия чипосан тди а...

    Коментиран от #35

  • МАК
    Отговор
    35 11:42  09.08.17

    До коментар #34 от "антрашпиц":

    Личи че си със нисък интелект няма какво да си хабя думите с такъв като тебе и подобни на тебе като има още един "гост" същия ма..... к . Хайде спрете да пишете глупости като не сте наясно!! Хайде!!!

    Коментиран от #36, #38

  • гост
    Отговор
    36 13:04  09.08.17

    До коментар #35 от "МАК":

    Ооо , добрЮтро , ЕнтелЕгентния !! Мога само да се присъединя към "пожеланието" на колегата да опиташ ЛИЧНО от "чипосания" си пърделник и да ни спестиш мъките да ти обясняваме колко си заблуден и "пишещ глупости" !!

    Коментиран от #37, #43

  • 37 13:23  09.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • антрашпиц
    Отговор
    38 15:02  09.08.17

    До коментар #35 от "МАК":

    Абе незнам колко съм интелигентен ама аз карам старо дци и разбирам че замърсявам много.Просто нямам възможност да карам нов автомобил.Пък ти шот си мноо умен кът игумен съ кефиш на всеки 20 годишен дизелак.Страшен интелект.Няма що.То всъщост това ми беше и идеята в първия коментар.Че повечето хора карат стари дизели а не поне нови ама ко да прая че не можеш да стоплиш..........

    Коментиран от #39

  • МАК
    Отговор
    39 15:22  09.08.17

    До коментар #38 от "антрашпиц":

    Е какво му е на стария дизел ?? Каква е разликата между дизел 97 ма и дизел 2017 ??разликата в броя на вложените екобоклучавите системи който след 150000 км се затлачват и със сигурност двигателя почва да бълва отзад!! Бил замърсявал? Ако го подържаш с евтини филтри и пилусинтетични или минерални масла даже разни заблудени хора слагат, ще замърсяваш!!от лошата подръжка резултата е двигателя да бълва!! Я отпуши мотора я сложи пълна синтетика отиди при грамотен тунер има такива хора в Бг да ти пренапише софтуера на колата и забравяш за пушеците отзад

    Коментиран от #40

  • антрашпиц
    Отговор
    40 15:37  09.08.17

    До коментар #39 от "МАК":

    Абе момче.Незнам как да ти го обясня вече.Има си норми на замърсяване.Евро незнам си кое вече.Ти неможеш ли да разбереш че още с излизането си на пазара един Голф от 1998ма година с afn мотора примерно който носи на чипосване си отделя много ровече говна отколкото дизелова кола от 2017 година.На мен това ми е идеята.Искам да си карам семейството с ван па бил той и дизелов но да е нов а не дци на 17години и кат згазя газта от тез 102кс да бълвам сто тона пушиляци шот колата ми е минала незнайно колкомилиона километри.

    Коментиран от #42

  • антрашпиц
    Отговор
    41 15:41  09.08.17
    По принцип нямам нищо против чипосването ама що пък да не е на нов автомобил...
  • МАК
    Отговор
    42 15:47  09.08.17

    До коментар #40 от "антрашпиц":

    Еми това ти обеснявам пушиляците ти идват от задръстения мотор от Скапания егр и свършилия катализатор разкарай тия боклуци и в пъти по малко вредни емисии ще бълва. Кажи че не ти се занимава стова и нямаш време и нерви отколкото да ми говориш безмислици!! Аз съм го направил и нямам проблеми на прегледи и тем подобни всичко сие в норми!? А като искаш мисли си каквото искаш!

  • МАК
    Отговор
    43 17:26  09.08.17

    До коментар #36 от "гост":

    Заблудения си ти няма какво да коментирам с такъв като теб!!пълен лайк в областта на колите.
  • Random
    Отговор
    44 21:50  09.08.17
    Чернилката/Саждите са недоизгоряло дизелово гориво. В зависимост от компетентността на чипосващите, резултата може и да е по-екологична кола.

    Коментиран от #45

  • МАК
    Отговор
    45 22:09  09.08.17

    До коментар #44 от "Random":

    Недей да хабиш думи няма кой да те разбере !!!това се опитвам да им обясна но на коне капаци плюс липса на реални технически познания не става - каквот си баба знае това си бае!!
  • Роман дизел
    Отговор
    46 14:53  13.08.17
    Дзверо ако не чади значи нема КПД .

Напиши коментар:


Публикувай