Last news in Fakti

17 Декември, 2011 10:43 12 284 45

BMW се отказа от M1

  • bmw-
  • m1

Ръководството на BMW взе решение, което вероятно ще натъжи много от почитателите на марката - плановете за серийно производство на M1 отпадат. Преди три години баварците показаха прототип на суперкара със средноразположен двигател и дизайн, вдъхновен от легендарния предшественик от 1978-а. Проектът трябваше да даде ход на модел, който да конкурира Audi R8.

Шефът на северноамериканското поделение на BMW M-division Мат Ръсел обяснява решението на компанията: "Дълго обсъждахме проблема и стигнахме до извода, че не ни е нужен толкова скъп и елитен автомобил. Вярвам, че така или иначе BMW произвежда суперколи, само че те представляват "две в едно" - хем са ежедневни возила, хем притежават характеристиките на суперавтомобилите. Това са "баварките" с емблемата на M-division".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Granturismo

    1 1 Отговор
    Кофти , баварците пак остават без кола от клас GT.Това че слагат надписи М по джипове и лимузини не променя факта , че в този елитен клас те нямат достойно представяне.

    Коментиран от #29

  • 2 ...

    1 1 Отговор
    Имаш право
  • 3 ТИГЪР 3

    2 1 Отговор
    АУДИ СИ ОСТАВАТ ФАВОРИТ СЪС СВОЯ R8 И ТО ЗА ДЪЛГО а BMW е за хора с ниска увереност в себе си за да бъдат забелязани!!!!!!!!!
  • 4 nikolai stoqnov

    1 2 Отговор
    hah audi s tqhnoto R8 ??? WTF SLR SLS SL CL black seriii.... bqgai go tva R8 kola koqto ne si struva i na 1/2 cenata... nito vurvi nito moje da se kara v normalna obstanovka ni6tooooooooooo.. i tva 4x4 q spuva bezkraino mnogo tq si e spunata de... 500 konq za takuv avtomobil mnogo slabo...
  • 5 baihu

    1 2 Отговор
    Audito naistina e sme6no. Izlojiha se.
  • 6 911 GT2 RS

    2 1 Отговор
    Смешно смешно ама е по бързо от всичко което баварците правят.
    Особено пък на мокър път баварките въртят задници и въобще не вървят.
  • 7 Име:

    1 0 Отговор
    Защо е М1, а не нова 8ма серия като това нещо долу??? Което в сравнение с NSX е ....... Въпреки че Ферари оказва влияние върху дизайна и на 2те класики, моя фаворит си е NSX отвсякъде.
  • 8 Име:

    1 0 Отговор
    Мислех си че 1 м е по-скоро това, което според мен е най-хубавото БМВ последните 18-19 години ( след е30 )
  • 9 тъп

    1 1 Отговор
    да сравняваш бмв с ауди е като да савняваш ферари с някакво си порше , примерно казано,
  • 10 АУДИ

    1 1 Отговор
    Прототипа на БМВ изглежда страхотно.Нека се замислят от Ферари и Ламборгини.

    Коментиран от #11

  • 11 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "АУДИ":

    @10 Кое му е страхотното? Силует на De Tomaso Pantera само че много по натруфено и смешно.
  • 12 520 zender

    2 0 Отговор
    Честно казано аз лично много съжалявам за тва решение.Явно някои неща никога не се променят.Тоя ш...н американски тъпак трябва да бъде бит и изгонен от бмв.

    Коментиран от #15

  • 13 Христофор Христов

    2 0 Отговор
    язък за хубавата кола,много фенове ще съжеляват за тожа
  • 14 седмокласник.

    0 1 Отговор
    Какво съжелявате все едно нямаше да си купите колата.тука сте се сабрали едни че сигурно и голф 2-ка неможете да си позволите.
  • 15 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "520 zender":

    @12 Зендере кажи защо е 1 М , а не 8ца?
  • 16 AUDI R8--------------

    1 2 Отговор
    ПРОТОТИПИ И ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ А АУДИ Е РЕАЛНОСТ И ТО НАЙ ВЕЧЕ С R8 ЕДВА ЛИ BMW ЩЕ НАПРАВЯТ ТАКЪВ АВТОМОБИЛ С ТАКОВА ИЗЛЪЧВАНЕ ВСЯКА МАРКА СИ ИМА ПРОТОТИПИ ВЪПРОСА Е ТАЗИ МАШИНА ДА СЕ ДОКАЖЕ КАТО РЕАЛНОСТ И НОВОСТ НО ЗА МЕН BMW ВИНАГИ СА БИЛИ СКУЧНИ И ЕДНООБРАЗНИ САМО ЧИСЛАТА РАЗЛИЧНИ!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #22

  • 17 520 zender

    1 0 Отговор
    Е все пак е имал предшественик...Осма серия си е едно гт-не е спортен автомобил макар че има доста мощни варианти за времето си..Но при всички положения щеше да е по-лек и по-динамичен от 6та серия.Днес четох в ауто билд че 650и тежи 1950кг.Това си е супер голям тулуп и не може да е спортна кола а гранд туризмо.Това М1 щеше да е супер спортист.
  • 18 AUDI R8--------------

    0 1 Отговор
    щеше да бъде НО НЯМА ДА Я БЪДЕ
  • 19 macar

    1 2 Отговор
    prosto gi e sram na takav grozen model da go proizvedat za6toto AUDI E PO DOBRO
  • 20 nmz

    0 1 Отговор
    awe bmw moje da ne proizvedat tozi model no te pak si ostavat edni ot nai dobrite dokato tva r8 ima sila no nqma da mine tam kadeto 6te mine bmw bmw stava za drift i sqkvi takiva dokato r8 ne stava
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "AUDI R8--------------":

    @16 Ти пък нищо не каза. БМВ били скучни, а в същото време си фен на ауди, която е най-сивата и скучна марка. БМВ произвежда доста по-добри и дори по-забавни коли от АУДИ. В тоя сайт съм известен с отрицателните си мнения за немското автомобилостроене, но просто не го харесвам и засега немските коли, които харесвам се броят на пръстите ми на 1та ръка , като 3 са БМВ-та (Тук изключвам Порше , защото то е друга класа). Но що се отнася за БМВ, Мерцедес и Ауди. Мнението ми е следното: Мерцедес са най-добрите, но за по-стари хора, БМВ са след тях, а АУДИ си е лъскав VW, който напоследък набутаха в премиум сегмента. Ако съществуваха само тия 3 марки бих избрал БМВ пред МБ и АУДИ, заради спортния дух. Ауди имат само 2 истински спортни коли quattro 1 gen & R8 V10 , защото v8 всички го правят смешно. Всички други недоразумения S2, S3, S4 .... освен че са грозни не са и никакви спортисти просто защото са дебели. Така че недей да сравняваш Ауди с БМВ. А да казваш че БМВ е скучно сравнено с ауди е безумие.
  • 23 AUDI R8--------------

    1 2 Отговор
    В ТАЗИ СЪБОТНА ВЕЧЕР ОБЪРНИ ПОВЕЧЕ ВНИМАНИЕ НА СЪПРУГАТА СИ ЩОМ ИМАШ ОТРИЦАТЕЛНО МНЕНИЕ ЗА НЕМСКИТЕ ВОЗИЛА ЯСЕН СИ МИ ТЕ СА ПРОСТОООООООООООООО ТВОЯТА НЕЗБЪДНАТА МЕЧТА!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #24

  • 24 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "AUDI R8--------------":

    @23 Ами не. Дори милионер да съм пак няма да си купя. Просто не ги харесвам бе човек. НеСбъдната мечта може би ще ми остане starlet kp61, corolla ae86 (все още се надявам да възстановя една такава). Мечтая си за CRX с b18c мотор, NSX, старо легаси rs турбо и такива неща, но не и за последния модел ауди примерно. Освен че не харесвам дизайна, не намирам и смисъл да карам А6 или А8 или там каквито са наименованията на тия шлепове. Като някой ми говори колко са бързи и спортни и ми става ясно какъв човек е.
  • 25 AUDI R8--------------

    1 1 Отговор
    УСПЕХ ВЪВ ВЪЗТАНОВЯВАНЕТО ТУК НИКЪДЕ НЕ ВИДЯХ ДА СЕ ГОВОРИ ЗА (КЛАСИКА) НО АЗ ПЪК РАЗБРАХ КАКЪВ ЧОВЕК СИ ТИ :УСПЕХ:
  • 26 Фсдддтн

    0 2 Отговор
    A we otkoga amerikanci uchastvuvat vuv vzimaneto na resheniq na evropeiskite proizvoditeli. Firmata si e nemska te da si zvimat resheniq za tehnite si taligi koito nikoi nikude neiska.
  • 27 Kobester

    0 1 Отговор
    Жалко, изглеждаше много красиво за бмв.
    @9 Да, поршето и аудито са по-добри, няма кво да ги сравняваме даже.
  • 28 520 zender

    0 0 Отговор
    Размишлявайки над решението на този американец си мисля че наистина политиката на бмв не е правилна.Значи ще произвеждат безмислени х модели които не се знае каква високопроходимост имат а няма да се създаде нещо уникално което ще повиши имиджа на марката.БМВ е на печалба-може да си позволи скъпи проекти според мен.Да-мисля че със четиривратото купе ще уцелят десетката макар аз да не съм фен на тия купета но х моделите смятам че са излишни-без Х5 и Х3 разбира се.И какво е това 2 и 4...това са глупости..Просто искат да размият понятието за 3та серия...Смятам че този проект за М1 трябваше да бъде осъществен при всички положения и на каквато и да е цена.
  • 29 gambit

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Granturismo":

    1. audi са си боклук 2. За тия които плюхте BMW и хвалите Audi : може да нямат кола в клас GT обаче са наи доброто в отношение цена:качество.Хубави са качествени са и може даси ги позволиш. Докато Audi са боклуци в лъскави дрешки нито r8 e нещо особено нито някое друго Audi.
  • 30 330i

    0 0 Отговор
    така е зендер, само разбуниха духошете с тия снимки, а наистина е уникално
  • 31 Nurburgring

    0 1 Отговор
    Годзила отново остава сама.Германците за пореден път се отказват да влязат в двубой с нея.Жалко за всичките приказаки които БМВ приказва и претенциите че било високотехнологична компания.Те бяха може би единствените германци които можеха да се опънат на японския звяр.Ауди R8 и въобще всички сегашни модели на Ауди са опорочени от Фолксваген -фирма произвеждаща конфекция и гонеща максимални печалби.
  • 32 520 zender

    1 0 Отговор
    Според петъчния брой на ауто билд който аз редовно чета Порше рс4.0-500кс е по -бързо на писта ама забравих коя от годзила със секунда.Но на старт годзила го бие..

    Коментиран от #37

  • 33 530 xi

    0 1 Отговор
    за кой точно японски звяр става въпрос не мога да се сетя, ама хайде да не се притесняваме за немското автомобилостроене все още. А да говрите за тези три марки все едно са от вчера на пазара просто не е сериозно. Огладайте се по улиците нищо че не са хубави всяка втора е една от тях.
  • 34 GTR

    1 1 Отговор
    Е за кой звяр.То няма как да знаеш този звяр защото се движи с такава скорост че подминава всичко направено от БМВ все едно е спряло.
    А за кои марки говориш точно не знам ама ако се огледаш в Америка никъде няма да ги видиш.И като дръпнеш чертата по продажби са доста назад така че не си прави прибързани изводи от българската действителност.
  • 35 530 xi

    1 0 Отговор
    Разбира се , че има хубави японски коли , но мисля , че все още не са ги направили да летят. А да се говори ,че в Америка не са виждали bmw , audi или mercedes е меко казано смешно.
  • 36 GTR

    0 1 Отговор
    Е да не би всяка втора да е такава а? Айде не се изсилвай. И както и преди се каза БМВ се оттегла от битката на големите.Явно не е лъжица за тяхната уста.По добре да си правят псевдо джипове и да редят надписи М.Високотехнологичните спортни коли не ги могат явно.
  • 37 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "520 zender":

    @32 Много зависи и от кой GTR. И все пак 911 е 1300 кг а GTR е 1700. 400 кг по-тежък и с по-малко коне - 480 (Зависи кой GTR, новия е 550к.с )
  • 38 520 zender

    0 0 Отговор
    Име-Става въпрос за актуалните модели на двете марки.ГТ-Р-530кс и новото 911РС .И да-порше е много по-леко.Аз също се изненадах че ГТ-Р35 тежи цели 1700кг.Обаче ускорява за 3.2 а РС за 3.8.Това се дължи на електрониката и двойното-нищо друго.Само по този начин се мамят законите на физиката...
  • 39 Нема Бира

    1 2 Отговор
    Ето Ви всички времена на Ринга: http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

    Вайпъра е все още най-бърз от стандартните производствени коли. Поршета и Нисани му дишат пушилката...
  • 40 520 zender

    0 0 Отговор
    Да ти кажа честно аз лично не одобрявам електрониката.Дано в БМВ не се възползват от нещо подобно ако въобще имат такава възможност.Предполагам не се залъгваш че само Нисан има тази технология и нито германска френска или друга японска марка не разполагат с подобна или не са наясно как да я внедрят евентуално..
  • 41 520 zender

    0 0 Отговор
    Честно казано тракшъна ми е една от най-гадните екстри които може да има един автомобил.Да-без тракшън се влошава ускорението но е... направо геиско...Не е ли то да запищят гумите-не ми го фали.И не говоря специално за ГТ-Р.

    Коментиран от #42

  • 42 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "520 zender":

    @41 Предаването на мощността към точно определени колела, които имат най-голямо сцепление, е силата на GTR а преди него Митсубиши лансър. Но при GTR системата е доста по-добра.. Тракшън контрола не винаги помага за най-бързи времена, а при ГТР, както и при повечето нови коли, той може да се изключва. Виж последните ферарита са невъзможни за каране от нас (аматьорите шофьори) с изключен тракшън контрол. Просто 600 к.с на задната ос са твърде много за да ги впрегнеш всичките и да гониш времена. Пилотите обаче са съвсем съвсем различна категория шофьори, въпреки че всички българи се мислят за такива.
  • 43 race

    0 0 Отговор
    Вайпъра дето е направил тази обиколка през 2008 ма е бил със сликове пич.Ако сложат сликове на поршето и нисана ще видиш разликата. Що се отнася до тракшън контрола няма как да стартираш толкова бързо без електронен контрол.на който не му харесва просто го изключва и да си върти гуми на воля.
    А специално нисана е бърз въпреки масата си заради torque vectoring системата взаимствана от Хонда.
    Вече и БМВ се опитват да направят нещо подобно но за сега е недоразвито.
  • 44 Лада

    0 0 Отговор
    Жалко, щеше да е интересно...
  • 45 рт

    0 0 Отговор
    този дизайн, вече беше направен от Alfa Romeo.