Ръководството на BMW взе решение, което вероятно ще натъжи много от почитателите на марката - плановете за серийно производство на M1 отпадат. Преди три години баварците показаха прототип на суперкара със средноразположен двигател и дизайн, вдъхновен от легендарния предшественик от 1978-а. Проектът трябваше да даде ход на модел, който да конкурира Audi R8.
Шефът на северноамериканското поделение на BMW M-division Мат Ръсел обяснява решението на компанията: "Дълго обсъждахме проблема и стигнахме до извода, че не ни е нужен толкова скъп и елитен автомобил. Вярвам, че така или иначе BMW произвежда суперколи, само че те представляват "две в едно" - хем са ежедневни возила, хем притежават характеристиките на суперавтомобилите. Това са "баварките" с емблемата на M-division".
17 Декември, 2011 10:43 12 284 45
BMW се отказа от M1
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Granturismo
Коментиран от #29
10:59 17.12.2011
2 ...
11:07 17.12.2011
3 ТИГЪР 3
12:48 17.12.2011
4 nikolai stoqnov
13:09 17.12.2011
5 baihu
13:22 17.12.2011
6 911 GT2 RS
Особено пък на мокър път баварките въртят задници и въобще не вървят.
13:46 17.12.2011
7 Име:
14:17 17.12.2011
8 Име:
14:19 17.12.2011
9 тъп
14:53 17.12.2011
10 АУДИ
Коментиран от #11
16:16 17.12.2011
11 Име:
До коментар #10 от "АУДИ":
@10 Кое му е страхотното? Силует на De Tomaso Pantera само че много по натруфено и смешно.16:44 17.12.2011
12 520 zender
Коментиран от #15
16:46 17.12.2011
13 Христофор Христов
17:31 17.12.2011
14 седмокласник.
17:53 17.12.2011
15 Име:
До коментар #12 от "520 zender":
@12 Зендере кажи защо е 1 М , а не 8ца?19:33 17.12.2011
16 AUDI R8--------------
Коментиран от #22
21:09 17.12.2011
17 520 zender
21:13 17.12.2011
18 AUDI R8--------------
21:21 17.12.2011
19 macar
21:42 17.12.2011
20 nmz
22:09 17.12.2011
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Име:
До коментар #16 от "AUDI R8--------------":
@16 Ти пък нищо не каза. БМВ били скучни, а в същото време си фен на ауди, която е най-сивата и скучна марка. БМВ произвежда доста по-добри и дори по-забавни коли от АУДИ. В тоя сайт съм известен с отрицателните си мнения за немското автомобилостроене, но просто не го харесвам и засега немските коли, които харесвам се броят на пръстите ми на 1та ръка , като 3 са БМВ-та (Тук изключвам Порше , защото то е друга класа). Но що се отнася за БМВ, Мерцедес и Ауди. Мнението ми е следното: Мерцедес са най-добрите, но за по-стари хора, БМВ са след тях, а АУДИ си е лъскав VW, който напоследък набутаха в премиум сегмента. Ако съществуваха само тия 3 марки бих избрал БМВ пред МБ и АУДИ, заради спортния дух. Ауди имат само 2 истински спортни коли quattro 1 gen & R8 V10 , защото v8 всички го правят смешно. Всички други недоразумения S2, S3, S4 .... освен че са грозни не са и никакви спортисти просто защото са дебели. Така че недей да сравняваш Ауди с БМВ. А да казваш че БМВ е скучно сравнено с ауди е безумие.22:24 17.12.2011
23 AUDI R8--------------
Коментиран от #24
22:32 17.12.2011
24 Име:
До коментар #23 от "AUDI R8--------------":
@23 Ами не. Дори милионер да съм пак няма да си купя. Просто не ги харесвам бе човек. НеСбъдната мечта може би ще ми остане starlet kp61, corolla ae86 (все още се надявам да възстановя една такава). Мечтая си за CRX с b18c мотор, NSX, старо легаси rs турбо и такива неща, но не и за последния модел ауди примерно. Освен че не харесвам дизайна, не намирам и смисъл да карам А6 или А8 или там каквито са наименованията на тия шлепове. Като някой ми говори колко са бързи и спортни и ми става ясно какъв човек е.22:42 17.12.2011
25 AUDI R8--------------
23:00 17.12.2011
26 Фсдддтн
23:59 17.12.2011
27 Kobester
@9 Да, поршето и аудито са по-добри, няма кво да ги сравняваме даже.
10:44 18.12.2011
28 520 zender
11:52 18.12.2011
29 gambit
До коментар #1 от "Granturismo":
1. audi са си боклук 2. За тия които плюхте BMW и хвалите Audi : може да нямат кола в клас GT обаче са наи доброто в отношение цена:качество.Хубави са качествени са и може даси ги позволиш. Докато Audi са боклуци в лъскави дрешки нито r8 e нещо особено нито някое друго Audi.11:53 18.12.2011
30 330i
12:10 18.12.2011
31 Nurburgring
12:26 18.12.2011
32 520 zender
Коментиран от #37
12:35 18.12.2011
33 530 xi
12:58 18.12.2011
34 GTR
А за кои марки говориш точно не знам ама ако се огледаш в Америка никъде няма да ги видиш.И като дръпнеш чертата по продажби са доста назад така че не си прави прибързани изводи от българската действителност.
15:47 18.12.2011
35 530 xi
18:21 18.12.2011
36 GTR
18:29 18.12.2011
37 Име:
До коментар #32 от "520 zender":
@32 Много зависи и от кой GTR. И все пак 911 е 1300 кг а GTR е 1700. 400 кг по-тежък и с по-малко коне - 480 (Зависи кой GTR, новия е 550к.с )19:01 18.12.2011
38 520 zender
20:23 18.12.2011
39 Нема Бира
Вайпъра е все още най-бърз от стандартните производствени коли. Поршета и Нисани му дишат пушилката...
20:25 18.12.2011
40 520 zender
20:28 18.12.2011
41 520 zender
Коментиран от #42
20:33 18.12.2011
42 Име:
До коментар #41 от "520 zender":
@41 Предаването на мощността към точно определени колела, които имат най-голямо сцепление, е силата на GTR а преди него Митсубиши лансър. Но при GTR системата е доста по-добра.. Тракшън контрола не винаги помага за най-бързи времена, а при ГТР, както и при повечето нови коли, той може да се изключва. Виж последните ферарита са невъзможни за каране от нас (аматьорите шофьори) с изключен тракшън контрол. Просто 600 к.с на задната ос са твърде много за да ги впрегнеш всичките и да гониш времена. Пилотите обаче са съвсем съвсем различна категория шофьори, въпреки че всички българи се мислят за такива.21:51 18.12.2011
43 race
А специално нисана е бърз въпреки масата си заради torque vectoring системата взаимствана от Хонда.
Вече и БМВ се опитват да направят нещо подобно но за сега е недоразвито.
21:54 18.12.2011
44 Лада
09:46 19.12.2011
45 рт
18:57 02.01.2012