8 047 27

Баварска битка - M2 срещу M4, M5 и М6

Ангел Харизанов

Спортните модели на германския производител BMW са еталон във много отношения и гамата им постоянно се разраства. Видяхме много видове тестове с конкурентите им, но така и не видяхме вътрешно съревнование. Сега обаче, проблемът е решен и във видеото ще бъдем свидетели на битка събираща малки и големи. Разбира се, на първа позиция е най-интересния мъник - М2 с неговите 370 коня, като според много критици той бе определен като наследник на първото М3. Следва купето М4, което бе прието малко противоречиво, но това не означава, че е бавно с неговите 450 конски сили при версията Competition. От там отиваме при тежката артилерия с мощност от 600 коня - М5 в юбилейната 30-годишна версия и купето M6 отново във версията Competition.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ловеца на поршета
    Отговор
    1 01:37  27.08.17
    Среща на цялата фамилия ловци на Поршета!
  • TSFH
    Отговор
    2 02:16  27.08.17
    BMW и всички останали !
  • гост
    Отговор
    3 08:01  27.08.17
    а уе на кое място е бмв тука че не виждам, някой фен да ми помогне?? https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

    Коментиран от #4, #5, #6

  • User
    Отговор
    4 09:20  27.08.17

    До коментар #3 от "гост":

    The Grand Tour бяха казали че колите разработени на/за Нюрбургринг не стават

  • NSA
    Отговор
    5 09:31  27.08.17

    До коментар #3 от "гост":

    33-то, изпреварва нормалния SLS, 458 Italia и Mclaren MP4-12C

    Коментиран от #7

  • незнайко
    Отговор
    6 10:12  27.08.17

    До коментар #3 от "гост":

    Точно така. Доказано е, че "електрокара" никой не може да го бие !!!
  • гост
    Отговор
    7 10:15  27.08.17

    До коментар #5 от "NSA":

    33 не е ли малко назад? що тъй? ;)

    Коментиран от #8

  • NSA
    Отговор
    8 10:16  27.08.17

    До коментар #7 от "гост":

    Щото е купе, не хиперкола или GT.

    Коментиран от #10

  • Гого
    Отговор
    9 10:18  27.08.17
    ЛОФЕЦА НА ПОРШЕТа ха ха ха току що си нацъка сам повече от 10 плюса за тъпия коментар :)

    Коментиран от #13

  • гост
    Отговор
    10 10:21  27.08.17

    До коментар #8 от "NSA":

    сериозно ли фе батка? и като не е GT що на него пише М4 GTS ?

    Коментиран от #12

  • Само автора си вярва че бмв са еталон
    Отговор
    11 10:36  27.08.17
    Като им знам "еталона" на надеждност, след това състезание тези коли после ще има дълго стоят в сервиза.
  • NSA
    Отговор
    12 11:10  27.08.17

    До коментар #10 от "гост":

    Еквивалента на М4 GTS е AMG C63 S http://fastestlaps.com/models/bmw-m4-gts http://fastestlaps.com/models/mercedes-benz-c-63-amg-s Като ги сравниш пак ще говорим.
  • NSA
    Отговор
    13 11:14  27.08.17

    До коментар #9 от "Гого":

    Ми нацъкай си и ти бе. Като смяташ че е възможно.

    Коментиран от #15, #16

  • бегачка
    Отговор
    14 12:10  27.08.17
    ТОЯ С ЧЕРВЕНАТА ТЕНИСКА Е АБСОЛЮТНИЯ АВТОМОБИЛЕН ИНВАЛИД !!!!! КОЙ МУ Е ДАЛ ДА КАРА !!!!!!!!!! МНОООООООГО Е ЗЛЕ ТОЯ !!!!!!
  • Гого
    Отговор
    15 15:02  27.08.17

    До коментар #13 от "NSA":

    на умен ли са прайш?
  • 16 15:29  27.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • NSA
    Отговор
    17 16:08  27.08.17

    До коментар #16 от "Гого":

    хахаха, завиждаш...
  • Шумахера
    Отговор
    18 20:02  27.08.17
    Най добрата марка, ама наредете и G-power ки малко

    Коментиран от #20

  • Чичу Ади
    Отговор
    19 20:11  27.08.17
    Малко неочаквано БМВ да печелят драг гонка, но после всичко си идва на мястото, когато има цели 3 губещи баварки. Майтапа на страна, М5 е най-безмисления автомобил на БМВ, докато не пуснат М7. 2 тона кола какво я надуват? На писта една М2-ка с половината коне ще го остави в точка, да не говорим за планински път... И всичко това на много по-разумна цена. 5 серия е лимузина, а не малко купе за писта. 3 литров дизел/бензин е напълно достатъчно за такива коли. Освен това возията на М5 е сходна с тази на танк, което с лимузина не се връзва много.

    Коментиран от #26

  • Петко
    Отговор
    20 21:41  27.08.17

    До коментар #18 от "Шумахера":

    Най-добрата марка за сервизите никой не може да го оспори този факт

    Коментиран от #25

  • Баварец
    Отговор
    21 22:08  27.08.17
    Най-добрата кола, поздравявам ви Баварците, ще бъда с вас винаги ! Една кола, а за мен всичко...
  • 22 22:54  27.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • оня с магарето
    Отговор
    23 23:08  27.08.17
    Това абсолютно не го вярвам. М6 да падне от м5 ? Все пак е същата кола, по-лека, по-ниска. Сигурно има разлика в гумите или режимите, а най-вероятно са шофьорите. Twin turbo v8 със над 100 коня отгоре няма как да е по-бавен от шестак.

  • Бмв виста
    Отговор
    24 09:23  28.08.17
    Къв 6 бе ахмак
  • Фея
    Отговор
    25 21:37  28.08.17

    До коментар #20 от "Петко":

    От Марс ли си или от луната, а може би никога не си карал бмв
  • Меро
    Отговор
    26 21:50  28.08.17

    До коментар #19 от "Чичу Ади":

    Да кажеш че бмв м5 безсмислено..... Питай някой първокласник той ще ти обясни
  • Алфа Ромео
    Отговор
    27 22:03  28.08.17
    Ако сложат една Джулия до тях и всичко свършва за марката правила мотопеди докато Алфа е жънела победи на автомобилната писта.

Напиши коментар:


Публикувай