7 739 41

Volkswagen чупи рекорди по продажби

Георги Касабов

Миналия месец продажбите на Volkswagen AG са преминали границата от 1 млн. бройки за пръв път в историята на концерна. През септември марките в състава му са успели да пласират 1.01 млн. коли, с 6.6% повече от миналата година. Резултатът за първите девет месеца от началото на 2017-а пък достига 7 806 600 автомобила, с 2.6% повече от аналогичния период през 2016-а.

Най-съществена роля за рекордните продажби продължава да играе китайският пазар. През септември в Азиатско-тихоокеанския регион са купени 436 700 автомобила на VAG, ръст с 6.1% в сравнение със същия месец миналата година. 406 500 от тях са продадени в Китай. Увеличението се дължи на интереса към новите модели на концерна Volkswagen Teramont, Tiguan, Audi A4L и Skoda Kodiaq.

Продажбите на Стария континент запазват стабилния си ръст. Миналия месец европейците са купили 404 500 автомобила от различните марки на VW. Най-чувствително увеличение от 13.8% бележат продажбите в Централна и Източна Европа, а в световен мащаб - в Южна Америка (+68.4%).



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • срам
    Отговор
    1 17:10  16.10.17
    падение на човечеството...

    Коментиран от #9

  • Сагс6с
    Отговор
    2 17:14  16.10.17
    Сигурно засегнатите модели от дизелгейт се продават като топъл хляб в бразилия и аржентина...

    Коментиран от #5, #16

  • 3 17:25  16.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 123
    Отговор
    4 17:42  16.10.17
    Засегнатите модели от дизелгейт отдавна сме ги изяли и изпили. Те бяха Евро5 и такива нови коли не се продават от поне 2-3 години. Иначе да, Шкода доста дърпа концерна майка. Всички Кодиаци, които излязат от дилъра в БГ се купуват като топъл хляб и няма нищо налично.

  • AdBlue
    Отговор
    5 17:49  16.10.17

    До коментар #2 от "Сагс6с":

    Чакай малко, как ЕВРО5?? Точно Евро6 си бяха понеже проблема беше в АдБлуе системата, и ги оправиха софтуерно!!!! За Евро5 казаха че тепърва да инсталират АдБлуе система от 0 е безнадежно. Сега всичко си е наред просто се впръсква в целият диапазон течност ако си сипеш де!!!
  • 333
    Отговор
    6 17:57  16.10.17
    Мммммм, чудно. Сега какво ли ще измислят феновете на японците и корейците? Сигурно ще обяват 1 000 000 души за ненормални.

    Коментиран от #8

  • idvaite
    Отговор
    7 18:18  16.10.17
    идвайте в бразилия луди пари се правят всичко се разглобява на части и разпродава
  • ДДДДДДД
    Отговор
    8 18:47  16.10.17

    До коментар #6 от "333":

    Това че 1 месец са продали 1 милион нищо не означава. Накрая на годината като дръпнат чертата всичките, тогава става ясно кой кого е.

    Коментиран от #13

  • Шизо
    Отговор
    9 18:48  16.10.17

    До коментар #1 от "срам":

    Добре че човечеството се интересува от вашето мнение, вие единственият и неповторимият.
  • Авто фен
    Отговор
    10 18:54  16.10.17
    Още малко и всички концерни ще приключат с разработването на бензинови и дизелови автомобили. Задава се електрическата епоха и това е неизбежно
  • Вайвай бре
    Отговор
    11 19:05  16.10.17
    Те сигурно продават една а смятат за две така беше в близкото минало
  • Кобрата
    Отговор
    12 19:07  16.10.17
    Кучетата си лаят, ама керванът си върви! Който разбира от коли, пак ще си купува продукцията на VAG!
  • Shmeker
    Отговор
    13 19:18  16.10.17

    До коментар #8 от "ДДДДДДД":

    Направи си следната сметка: 30 дни по 24 часа по 3600 секунди са 2592000 секунди за месец. 1 милион разделено на това число прави 0.38 коли в секунда или на всеки 2.59 секунди по една кола. Всъщност докато писах продадоха 10-на коли поне.
  • 123
    Отговор
    14 19:28  16.10.17
    За всички фенове ще кажа едно: идете на Експото, изберете си клас и обиколете щандовете. И ако още мислите, че VW не става, то определено не разбирате от автомобили! Не става въпрос за двигатели само, а и за цялостно качество на изделието. Идете бе, идете и вижте Тойота как прави коли и ги продава на заблудени фенове. Щом жена ми зачеркна Айгото от списъка, което на външен вид е много готино, то какво остава за хора които поне малко разбират.

    Коментиран от #22

  • Здху дъурцъ
    Отговор
    15 20:32  16.10.17
    Това трябва да имаш много извратен вкус, да си купиш такава туртия. Пфууууу
  • Марио
    Отговор
    16 21:13  16.10.17

    До коментар #2 от "Сагс6с":

    Тези от дизелгейт не са нови.Те са вече на 3-4години.
  • Гостенина
    Отговор
    17 21:42  16.10.17
    Ай стига с тез рекорди на ВАГ,бе! Сигурно както във Франция навремето са си изписвали по едни 100 000 автомобила повече на година,за да стигнат тия цифри.ВАГ се купува може би само в Китай все още.На другите пазари духат супата здраво от Тойота и Рено-групата. Сори ВАГ-фенчета,ама и вие знаете,че е така.Само не си го признавате.

    Коментиран от #18, #23

  • 123
    Отговор
    18 22:14  16.10.17

    До коментар #17 от "Гостенина":

    VW не се интересува от количествата от години. Сега наскоро излезе напред и малко или много е въпрос на престиж да е в първата тройка. Марките с които се сравнява не са в неговия бюджет, той никога не се е борил с тях. Реален конкурент е Субару, Волво, говоря като качество.Оснаналите японци, корейци и други са класа по долу. Разбира се, немските концерни са трън в очите на много фенове поради ред причини, къде обективни, къде не, но в повечето случаи пречупени през използването на 15/20 годишни кошници. Самият факт обаче, че няма статия в която VW да не е оплют, говори колко са сериозни. Няма лоша реклама....

    Коментиран от #20, #38

  • ВАГ
    Отговор
    19 22:21  16.10.17
    Разни БГ цървулчета ,карали на баща си 25г таралясник коментират най-добрата атомобилна група . И за 1000000-ен път: въпреки измисления дизелгейт ,истинските атопроизводители са номер 1 и винаги в челните позиции. Да Тойота беше н1 но за няколко години и подчертавам ,че това бяха ФРЕНСКИ Тойоти ...Рено груп и те юе са за кратко и след това пак -дъното. Абе хората не пасат трева ве , само немците могат да правят автомобили-ФАКТ неоспорим (освен от БГ "професорите").

    Коментиран от #25

  • Зорлем
    Отговор
    20 23:24  16.10.17

    До коментар #18 от "123":

    Кой, кой не се интересувал от броя на продажбите? Я, виж какво се казва в първата статия, която излиза при търсене в Гугъл: "За да постигне своята поставена през 2007 г. цел - да стане най-големият производител на автомобили в света, Volkswagen ще трябва да издържи на спада в търсенето, предизвикано от волатилния фондов пазар на Китай и конкуренцията от евтини модели кросовъри от китайските марки." Източник: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/25511-volkswagen-stana-nomer-1-v-sveta/
  • Александър Петков
    Отговор
    21 09:30  17.10.17
    Каква я мислих аз каква стана тя ... :( След измисления "дизелгейт" аз ги чаках ВАГ аха да фалират ... а те взеха че продадоха най-много автомобили в света ...
  • Хаха
    Отговор
    22 09:55  17.10.17

    До коментар #14 от "123":

    Евала пич, имам абсолютно същото мнение. Много заблудени има, виждат Тойота като божество, а те са толкова евтино направени и ги продават на супер високи цени. Често си сменям колите, на година/две максимум. Имах две БМВ-та, сега си взех почти нов Пасат, но никога не съм се замислях за секунда да си купя Тойота. Нямат модел който да ми харесва като концепция, динамика, интериор и др. Нека си ги карат льохманите и да си мислят, че са нещо особено и специално..
  • Йото
    Отговор
    23 10:09  17.10.17

    До коментар #17 от "Гостенина":

    Леле ти колко си спрял, VW се продавали само в Китай хахахахаха Поне малко ако си наясно с пазара на автомобили ще знаеш, че бройките си Тойота трупа основно в страни от третия свят(сещай се защо) като Африка, Индонезия и подобни. Направи си труда да видиш статистика за Европа, твойте японски кошове се продават колкото марки като Исузу и Сузуки!
  • Ну заец
    Отговор
    24 12:50  17.10.17
    Всеки да кара, каквото му душа сака и каквото може да си позволи. Не може в целия свят да остане само Фолксваген, разбира се, че ще се продават и други марки. Както има и бели, черни и жълти хора. Трябва да има разнообразие. Уважавам всяка марка, заради усилията които се полагат за създаването на всеки един модел. Това е много труд, време и средства.
  • Кимчо
    Отговор
    25 13:30  17.10.17

    До коментар #19 от "ВАГ":

    Рено са с Нисан а не с Тойота.

    Коментиран от #30, #31, #32

  • Невероятно
    Отговор
    26 14:15  17.10.17
    Че купува ли ги тия боклуци някой още? Явно да! Което означава много мъка и безмозъчност у човешкия род. VAG от водещ европейски производител в годините се превърна в символ на най-ниското качество, което вече е толкова ниско, че марки като пежо, рено и ситроен са с доста по-висок ранг. Няма да коментирам какви мозъчни донори купуват която и да е под-марка на концерна! То е ясно

    Коментиран от #27, #28, #29

  • 123
    Отговор
    27 14:26  17.10.17

    До коментар #26 от "Невероятно":

    Днес взе жълтата фланелка. Мноу си фешън! И от коли разбираш толкова, колкото аз от астронавтика!
  • По вероятно
    Отговор
    28 14:59  17.10.17

    До коментар #26 от "Невероятно":

    Много вероятно е кухоглавци като тебе да живеят с едно убеждения, а в действителност да е точно обратното. Не забравяй да си боядисаш ръждавия кош с валячето преди да започнат дъждовете
  • 29 15:05  17.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Volkswagen
    Отговор
    30 15:06  17.10.17

    До коментар #25 от "Кимчо":

    Ваг е номер едно във всяко едно отношение а твоито нищожно мнение за никои не е важно . Караи си изгнилата 190 ка и не мисли ВАГ
  • Vag
    Отговор
    31 15:13  17.10.17

    До коментар #25 от "Кимчо":

    Ваг е много напред с материала обаче вие не мое да го проумеете ващо нищожно мнение на кому е нужно караите изгнилите 190 ки и не мислете наи добрия концерн в света
  • 32 15:15  17.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Алфа Ромео
    Отговор
    33 17:08  17.10.17
    Има ли още такива балъци които вярват за нещо на ВАГ......

    Коментиран от #34

  • 123
    Отговор
    34 17:15  17.10.17

    До коментар #33 от "Алфа Ромео":

    Аха, миналия месец да били над 1 милион! И очевидно, с покупателна способност доста над драскачите тук.
  • Triggered
    Отговор
    35 19:02  17.10.17
    Колко са ми смешни промитите защитници на VAG. Говорихме си онзи ден с един психолог, как трябва да травмираш ума на някой хора, за да избиват пяна по устата когато някой им каже истината, и до колко са готови да потънат в дупката на Алиса в измисления си свят.

    Коментиран от #37, #41

  • Паричко
    Отговор
    36 19:05  17.10.17
    Абе те и цигарените компании продават с милиони, но това не значи, че продукта им е читав. Ей ги милиони идиоти се пънат да си купят цигари, за да се отровят. С фолксваген същото!
  • Психо Портрет
    Отговор
    37 20:05  17.10.17

    До коментар #35 от "Triggered":

    Всъщност пяна на устата , излиза само на един смешко тука дето като види статия за Ауди и или Фолксваген , плюнките му автоматично потичат , и обикновено първия обилно напоен със слуз ,коментар е неговият. Диагнозата е позната на психиатрите , под името Невръстенична Фиксация- Болезнено съсредоточаване на мисли и чувства върху даден обект. Корените на болестта се крият в тежко преживяно детство , и изпълнено с комплекси юношество , и за капак вижда как любовта на неговият живот се качва в лъскаво Ауди , и пича минава покрай него с мръсна газ . И това отключва заболяването. И вместо да ходи да е.е п..ки както правят нормалните хора , чака всяка статия за ФВ където да изсипе своето кошче с душевни отпадъци.

    Коментиран от #40


  • Алфа Ромео
    Отговор
    38 02:18  18.10.17

    До коментар #18 от "123":

    Ами хората ги сравняват с други марки 15-20 годишни кошници които показват по-добра надеждност за по-малко пари.
  • 39 10:57  18.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Triggered
    Отговор
    40 11:53  18.10.17

    До коментар #37 от "Психо Портрет":

    Да, за това говорихме точно. Благодаря за примера който даде!
  • 41 11:56  18.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай