37 897 89

Трудна за обслужване кола, която си заслужава

Радослав Славчев

В повечето случаи при покупката на автомобил, човек разсъждава трезво и не се хвърля на първата харесала му кола. Има и случаи обаче, които съвсем не са малко, когато човек решава със сърцето си.

Много пъти, след подобни необмислени и спонтанни решения, хората съжаляват горчиво, но има и коли, които макар и трудни и скъпи за поддръжка си струват и парите, и последващите главоболия по сервизите.

Повечето подобни возила са с италиански произход, но има и един германски автомобил, който е скъп, доста труден за обслужване, но въпреки това си заслужава усилията. Става дума за Audi S4.

Когато Audi стартират продажбите на S4, много бързо биват застигнати от недоволни собственици, които не без основание се оплакват, че трябва да платят 31 часа труд в оторизиран сервиз за смяната на ангренажния ремък.

Това са 4 работни дни на един механик, през които той трябва да разглоби предницата и половината двигател. През 2004 г., Audi решават да заменят ремъка на S4 с ангренажна верига, като идеята е тя да не се обслужва през целия живот на двигателя.

Реалността обаче изисква нейното обслужване и дори подмяна, но за сметка на това тя отново е съвсем близо до преградата на пътническия салон, което означава, както може би се досещате, само едно - познатото разглобяване на цялата предница.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 09:38  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Stefko 88
    Отговор
    2 09:41  16.12.17
    Не се разглобява цялата предница. Има начин за обслужване . По тази логика за вв пасат може да се каже същото. Измислено е как да се прави има сервизни бюлетини в които тези неща завода производител ги пише ама кой да чете. Тази кола не $4 разбира се а4 е на всяко кръстовище но принципа на ремонта е почти един и същ. Сваля маски и радиатори този който не чете и поради това не може. Говорим за аиди-вв дали тоя концерн би пуснал на пазара необслужваеми автомобили няма логика четете техническата подготовка за ремонта

    Коментиран от #3, #16

  • Ало майсторе
    Отговор
    3 09:52  16.12.17

    До коментар #2 от "Stefko 88":

    При s4 ангренажа е под предното стъкло, демек мотора е на обратно в коша в сравнение с а4, чети по внимателно.

    Коментиран от #15

  • гощо
    Отговор
    4 09:53  16.12.17
    След 2 бр Мерцедес и едно БМВ се качих на Ауди и забравих за всичо друго!!! Указа се че аз до сега не съм карал кола!!! А който му се виси по сервизи да си обменя опит и части с други колеги да си купи Мерцедес!!!!!

    Коментиран от #5, #6, #10


  • Гост
    Отговор
    5 10:08  16.12.17

    До коментар #4 от "гощо":

    Указа се, че освен неграмотен, си и лъжец! Ако беше нормален човек, щеше да кажеш какви точно Мерцедеси и БМВ-та си имал и с какво точно АУДИ ги замени. Иначе постът ти прилича на хлапашко изхвърляне в училище, хвалещ таратайката на баща си! Иначе S4 е пословично скъп за обслужване!
  • Бай Киро
    Отговор
    6 10:08  16.12.17

    До коментар #4 от "гощо":

    Явно не си случил на коли
  • Kcaniba
    Отговор
    7 10:19  16.12.17
    Карам лада Веста,а телефона ми е йотафон и нямам грижи!Най-добрите от добрите!Държа си кеша в рубли и съм спокоен!

    Коментиран от #36

  • Кру
    Отговор
    8 10:26  16.12.17
    Всичко при колите втора употреба е късмет. Аз имам Ауди А4 2002 г. вече 5 год. и съм сменил само 1 носач.
  • 9 10:30  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антон 1
    Отговор
    10 10:35  16.12.17

    До коментар #4 от "гощо":

    Аз пък не вярвам на неграмотните !! Указва се , че критериите им са някак завишени. :):):)
  • 11 11:09  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гощо
    Отговор
    12 11:11  16.12.17
    УКАЗА СЕ,ЧЕ НИКОЙ ОТ ВАС НЯМА ЛИЧНА ПРАКТИКА С ПОСОЧЕНИТЕ МАРКИ КОЛИ!!! УКАЗА СЕ СЪЩО ТАКА,ЧЕ ИЗОБЩО НЕ РАЗБИРАТЕ ОТ КОЛИ!!!!

    Коментиран от #13, #14, #77, #82

  • 13 11:20  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    14 11:26  16.12.17

    До коментар #12 от "гощо":

    Май единственото, което се Оказва е, че дори не може да схванеш колко си неграмотен! Най-смешно е, че продължаваш да се излагаш и си щракаш сам плюсове!

    Коментиран от #70

  • Тоз па зел са изказал.... JP VJ
    Отговор
    15 11:39  16.12.17

    До коментар #3 от "Ало майсторе":

    Я влез и напиши в гугле s4 2.7 biturbo timing belt DIY и виж дали ремъка е от към страната на маховика както казваш ти тоест под прозореца.За да се смени ангренажен ремък се сваля предница
  • Гост
    Отговор
    16 13:12  16.12.17

    До коментар #2 от "Stefko 88":

    Правил съм ауди а6 2.7 би турбо който е същия двигател като на s4 с по-малко мощност и се разглобява предницата и повече от половината двигател което си беше мъка повече от 1 седмица

    Коментиран от #21

  • nik
    Отговор
    17 13:29  16.12.17
    и аз вече 5 г нищо не съм сменял по колата ама за 9400км които съм минал е добре!!!
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    18 13:48  16.12.17
    Вие какво искате,обслужване,части и ремонт на S модел на Ауди да струват колкото същите на А4 с 1,8 двигател ли?Ми няма как да стане.Едното е пърформанс автомобил,а другото е всекидневна кола.На едното спирачните дискове струват по 150 лева парчето,а на другото има и по 40 лева.Все едно да се сравнява БМВ 318 с М3,или АМГ Ц 55 с Ц 180 на Мерцедес.Това са различни коли макар външно да си приличат.Който иска евтино има Опел Астра 1,6,Рено Клио,Нисан Микра и т.н.Който иска кеф-S4 и RS4 на Ауди,М3 на БМВ и АМГ на Мерцедес.
  • Христо
    Отговор
    19 13:53  16.12.17
    Като бивш собственик на 2.7битурбо(каквото е s4 1998-2003г) мога да кажа няколко неща от опит. Мотора е брутално здрав и с чип и изчистване на генерацията вадиш едни 330-340 коня и си под 5 секунди до 100. За едни 7-8к нареждаш к04 от рс6 ц5 и спокойно можеш да гониш 500-550коня на мотора. Мотора е с ангренажен ремък. Ангренаж, пистови, ролки, водна помпа, термостат и разните му обтегачи с труда ти стъпват на 700-800лв. За да бъде обслужен ангренажа се сваля бронята, сваля се маската с радиаторите и за час работа ти се е открил ангренажа. Та за един ден сам човек може да си ги смени та и половин кутия цигари и 5-6 кафета ще изпие. Та не знам какви са тея 31 часа с които са ги клатили в официалния сервиз. Няма S4 b5(това на снимката) с верига! S4 с верига е 4.2 но е в купето на б6 и б7. Следващото поколение s4 b8 пък е 3.0tfsi... v-образен мотор с директно впръскване и компресор... брутална машина! Малко се отплеснах :) Та s4 b5 е стара кола, която определено си заслужава всеки вложен лев. Радва ме заради това че е в категория “sleeper” и наказва доста лачени позьорски коли...

    Коментиран от #43

  • Христо
    Отговор
    20 13:59  16.12.17
    Да допълня... нито накладките на S4 b5 са скъпи, нито нищо. Скъпото е при rs4/rs6! Моята я имах 2 години и и наших 120-130 000км. Още събалявам, че я продадох!
  • Гост
    Отговор
    21 14:06  16.12.17

    До коментар #16 от "Гост":

    С лелинчо го направихме 2мата за 8 часа .. не знам какъв майстор си

    Коментиран от #30

  • Ауди драйвър
    Отговор
    22 14:34  16.12.17
    В официалния сервиз на ауди и смяна на ремък на 1,8 е 1400 лв. Ама пък като си купиш кола за кеф дето ще гори 20 л/100 и ще иска все скъпи масла и други консумативи, тоя ремък дето ще го смениш веднъж на 4-5 години какво те бърка. То само данъци ще платиш повече....
  • ауди фв няма разлика
    Отговор
    23 14:37  16.12.17
    аудитата са тъпи коли, плащаш мерцедес, караш фолксваген.
  • Марто
    Отговор
    24 14:48  16.12.17
    Не пада никаква предница откачат се маркучите на раширителния съд няколко болта и очиларката увисва на пред барабар с радятори маркучи и всичко по нея, сваля се само елементарната броня и фаровете, като се осигурява отлично разтояние за обслужване на ангренажната група. Относно с4ката, няма нужда да се коментират нейните способности и качества ...заслужава си всяко пени ;))
  • Марто
    Отговор
    25 14:52  16.12.17
    Как ще е от към стаклото ,тва само луд човек може да хо помисли даже...оф леле. Имах а6 2.7бт. Ремъка е отпред! Сменявал съм го два пъти
  • Алфа Ромео
    Отговор
    26 15:00  16.12.17
    Как ремъкът ще е до преградата на пътническият салон, кви глупости пишете бе....

    Коментиран от #27

  • Kcaniba
    Отговор
    27 15:28  16.12.17

    До коментар #26 от "Алфа Ромео":

    Не е там-под седалката на шофьора е. Повярвай ми, аз всичко знам.
  • 28 15:42  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 29 15:45  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Георги
    Отговор
    30 15:56  16.12.17

    До коментар #21 от "Гост":

    Аз работех сам щото другите бяха в отпуска и само аз я правих. Много труда се иска за такъв боклук като тва Ауди а6. Даже два пъти идва за 1 месец за една и съща част
  • ТМВ
    Отговор
    31 16:12  16.12.17
    До коментар#7 Лъжеш като дърт циганин,точно този модел е най чуплив за това го махнах..!!
  • Японеца
    Отговор
    32 16:22  16.12.17
    Е, най-после им го написаха черно на бяло на вагинските фенове. И не само, че не вярваха и плащаха, ами и трият всяка критика във форума към ваг.
  • мега злетаци сте
    Отговор
    33 17:17  16.12.17
    немците са уроди и правят уродливи неща... трябва да си мега зле да купуваш немска стока... един свестен автомобил нямат! немците са твърдоглави тъпанари дето напук не искат да си променят трансмисиите, задното предаване, мега смотания си дизел и т.н. мислят си, че са върха, но не са и затова дори франсетата ги задминаха в автомобилната индустрия... дори японците с мега смешната си ламарина са предпочитани пред германските талиги... едни испанци са по-добри със сеата си дори... италиянците разбиват с невероятния си дизайн, а немеца е високомерна твар, мислеща си, че е голямата работа... немските бракми ги купуват комплексари и мислещи се за разбирачи, слугуващи на хорското мнение... изваяни от предразсъдъци дебилни стабилни немскопоклонни гастарбайтери и бежанци идиоти

    Коментиран от #35, #59, #66, #86

  • мега злетаци сте
    Отговор
    34 17:25  16.12.17
    единствени от фолксваген откраднаха идеяти и всичко от франсетата, за да си направят бракмите с предно предаване, защото стана предпочитано и доказано най-добро след 4х4 то затова и vw дръпна толкова много с материала и закупи сума производства... понеже се изхитриха да си наведат високомерните немски чутори и да си признаят, че са тъпанари и че не могат да правят коли, та откраднаха технологии от франсетата за трансмисии, ходова част с предно окачване и хидравлика и дизела подобриха... благодарение на франсетата и японците... немацът правеше всичко както си е било от войните... от бмв и мерцедес са трърдиглави тикви и напук не щат да променят технологията си, макар и да знаят, че са мега зле машините им! все пак и за най-кирливите неща си има фенове - потребители - последователи...

    Коментиран от #38, #87, #88

  • 35 17:26  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Емил
    Отговор
    36 17:27  16.12.17

    До коментар #7 от "Kcaniba":

    Ало, днес не е 1 април! Или от тогава си в запой и си объркал летоброенето! (Разбрах ти майтапа, само се базикам)
  • сойкаПрисмехулка
    Отговор
    37 17:46  16.12.17
    От 90-те години, та до ден днешен от ВАГ правят кенеф, след кенеф.
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    38 17:50  16.12.17

    До коментар #34 от "мега злетаци сте":

    Как може да критикуваш някого,още повече цяла нация,след като ти самия си мега неграмотен бе?Това българската пунктуация за нищо я нямаш.То дали знаеш изобщо какво е пунктуация?Не ми отговаряй,въпросът ми е риторичен,ще рече,че съдържа отговора в себе си. P.S.От къде изпълзявате толкова неграмотници бе???С всеки ден все повече,като хлебарки се въдите.На какво ви учат в това училище?На Шушана и Азис ли бе?
  • Гост Хост
    Отговор
    39 18:29  16.12.17
    А на моторо 2.5 тди не случайно му викаха душегубка.
  • много сте зле
    Отговор
    40 18:43  16.12.17
    ахахахахахахахаххахахахахахахахаахахаххахахахахахахахахахахахахахахаххаххаахха МНОГО СТЕ ЗЛЕ АМА МНОГО ХАХАХАХАХАХА
  • Fuck you fakti.bg
    Отговор
    41 18:51  16.12.17
    Много цензура в този сайт
  • Shmeker
    Отговор
    42 19:01  16.12.17
    Муахахаа дори и да се поразглоби отпред, отнема не повече от 15 минути за опитен монтьор. Радиаторите се "запрятат" единия на ляво-надясно без да се разкачат маркучите и имаш перфектен достъп до предната част на целия мотор.
  • Shmeker
    Отговор
    43 19:06  16.12.17

    До коментар #19 от "Христо":

    2.7 битурбо е мотор, разработен с партньорството на Косуърт. Куатрото, компактните размери и комби вариант са най-доброто, което може да си купиш от тия години след RS4 варианта.. М-ките и АМГ-тата са в по-ниска лига естествено. Само на суха писта могат да са малко по-бързи евентуално, но на нормален път нямат предимство. Особено ако е мокро или пък снежно...

    Коментиран от #63

  • Македонеца
    Отговор
    44 19:11  16.12.17
    А бре татари,всичко разбирате,москвича и лада е за вас

    Коментиран от #45

  • 45 19:15  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Македонеца
    Отговор
    46 19:19  16.12.17
    За какво да мълча??как може ви да пишите коментари на йотуб на всички македонски песни

    Коментиран от #47

  • татар
    Отговор
    47 19:40  16.12.17

    До коментар #46 от "Македонеца":

    Я потомък на Александър Македонски! Ми брато, това не ти е "историчарски" форум.Айде у Македонска област, там да обясняваш че си пра пра пра внук на лелята на стринката по лелинкина линия на Буцефал!
  • 48 20:28  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Македонеца
    Отговор
    49 20:29  16.12.17
    Букефал се казва.

    Коментиран от #51, #53

  • Антикомунисt 1
    Отговор
    50 20:35  16.12.17
    Не мога да разбера какъв човек трябва да си, за да харесваш АУДИ. Тази кола трябва да я сравним с М3(Е36) и С класа и двете коли са много по-красиви и "наточени". Когато минаваш поне по 70 км. градско на ден, тогава ще разбереш каква кола караш (чуплива или не). Не може колата да ти стои пред блока цяла седмица и да я кара четири пъти в месеца, и да мислиш, че караш здрава кола.
  • татар
    Отговор
    51 20:42  16.12.17

    До коментар #49 от "Македонеца":

    Като научиш правилно родния си език ще ми казваш кое как се казва! Буцефал (старогръцки: Βουκεφάλας; живял ок. 30 години, от 355 пр.н.е. до юни 326 пр.н.е.) се наричал конят на Александър Македонски. В превод означава бича глава. Дори на старогръцки не е Букефал а Букефалас.

    Коментиран от #52

  • Македонеца
    Отговор
    52 20:44  16.12.17

    До коментар #51 от "татар":

    Добре приятеле да не се ядосваме,може ас сам погрешил
  • Татарина
    Отговор
    53 20:45  16.12.17

    До коментар #49 от "Македонеца":

    Абе македонец , като казваш , че можеш да четеш , да вземеш да почетеш откъде сте си се "произлезли". Образовай се , че се излагаш с "македонския" произход ;)

    Коментиран от #56

  • Македонеца
    Отговор
    54 20:47  16.12.17
    Видех тема на факти.бг че македония ще си менува името и веднага 300 коментара с заядливост,а от друга страна казвате че искате добрососедство,не е хубаво,ни сме малка земя окупирана од всички,и когато соседа че пре не е признал,ти забива ножа
  • Македония
    Отговор
    55 20:49  16.12.17
    Ще дойде ден когато ще требва заедно да браниме охрид од албанците
  • Македонеца
    Отговор
    56 20:53  16.12.17

    До коментар #53 от "Татарина":

    Е айде според вас од каде сме??я ми кажи

    Коментиран от #60, #72

  • Македония
    Отговор
    57 21:00  16.12.17
    Македонеца никогаш не е бил слъчоглед затова си пати
  • jambazina
    Отговор
    58 21:19  16.12.17
    Който е карал Ауди А4 Б5 знае тая кола каква сопа е, поне преди 10 години беше голяма тояга, моторите верно са здрави, оттам нататък всичко е яка тесла - периферни арегати, окачване, всичко беше торби с пари.
  • Гост
    Отговор
    59 22:01  16.12.17

    До коментар #33 от "мега злетаци сте":

    Начи голф 2 или ауди 80 са големи трошляци. Досега никога не съм виждал нито едно от двете в сервиз ама ти си плюй по немските "трошляци"
  • 60 22:06  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 61 22:11  16.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Auto
    Отговор
    62 22:24  16.12.17
    Я се спрете на едно Suzuki Swift и забравяте за проблемите.
  • Антон
    Отговор
    63 22:43  16.12.17

    До коментар #43 от "Shmeker":

    Ей от такива като тебе, които като се качат на куатро и си мислят че колата става залепнала, редовно четем черна хроника. На писта е едно, ама и там не става, защото някой професионален пилот на предно ще ти скрие шапката а ти си бъди с куатрото. При разумно шофиране, куатро, муатро, предно, задно, няма разлика. Единствено зимата някой баир в симеоново може да изкачиш по-лесно, или като тръгнеш на ски да си правиш по-лесно маневрите.

    Коментиран от #65

  • Някой
    Отговор
    64 22:53  16.12.17
    Ако ще говорим за 4x4 Subaru р истината, имам Imreza 3-та генерация, наистина е залепнала на пътя :)

    Коментиран от #73

  • Shmeker
    Отговор
    65 00:49  17.12.17

    До коментар #63 от "Антон":

    Не карам куатро колега. Колата ми е семейно комби, дизел, макар и с доста добро ускорение заради въртящия момент не я цедя до край. И я карам с нови гуми висок клас.
  • Така,
    Отговор
    66 01:18  17.12.17

    До коментар #33 от "мега злетаци сте":

    За немците разбрахме колко са зле, само не разбрахме ти като мега разбирач какъв кенеф караш, че да си вземем същия преди да си запалим немските трошляци.
  • Дерм
    Отговор
    67 06:19  17.12.17
    Ауди е приятен за каране автомобил, но най-добре е да не работиш по него. Правил съм ангренажни ремъци на доста модели и лесно няма. Определено знаеш ли какво правиш и с добъри инструменти може да се спести разглобяването на маски и радиатори. От опита който имам , ако мога да избирам , ще избера японски автомобил. Понякога и там има по трудни моменти но са по-логични когато ги поопознаеш. Като цяло в всяка еда марка и модел има кошмарни технически решения и такива които са логични. В повечето от случаите една генерално обслужена японска кола е безпроблемна за много километри напред. Не мога да кажа същото нещо обаче за германските и италианските коли. Ако имате обаче слабост към Ауди и други германски марки , не бъркате но просто трябва да имате повече финансови възможности за добра поддръжка. Аз лично не предпочитам да работя и на собствената си кола в почивните ми дни или след работа и избрах Тойота. Безаварийно шофиране!!!
  • Мутра
    Отговор
    68 07:34  17.12.17
    Мда бавареца е авомобил номер 1
  • Гоуст
    Отговор
    69 08:14  17.12.17
    След толкова коментари,един не видях да напише за вригите.Ако не сте информирани,ако отпред е на ангренаж,то той върти единия разпределителен вал(гениално ВАГ,гениално) а другия се върти от верига в задния край на маторя от към купето.

    Коментиран от #80

  • гощо
    Отговор
    70 08:29  17.12.17

    До коментар #14 от "Гост":

    УУУууууказа се,че си страшен комплексар,закинал си го якооо.... Сам съм си цъкал плюспаве?!?!?! Аахахаххахаа не съди за хората по себе си!

    Коментиран от #74

  • Top Gun Maverick
    Отговор
    71 09:35  17.12.17
    Фен съм на БМВ, за мен няма други коли, които така да удовлетворяват критериите ми, макара да се У(хахаха)казва, че мога да карам и Опел и всичко друго ако ми се наложи. Никога не съм разбирал подобни спорове, има си достатъчно марки коли, които са различни за различните хора. Няма нужда да се казва, че едната е чак не ставаща за нищо, а другата номер 1. Никога не ми е харесвало Ауди, доста слабости знам за тях, но това не ги прави лоши коли, особено щом има кой да ги купува. Подобни статии целят да се четат от куп хора и да има спорове(тоест интерес)от още повече такива, които може даже да не са чели статията, просто да се хапят. Не вярвайте на неграмотници, които ви казват, че са карали купища коли, които просто може да са били разпадащи се екземпляри от дадена марка в общия случай.
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    72 09:44  17.12.17

    До коментар #56 от "Македонеца":

    Е как от къде сте?Народа е казал:като изкъпеш един македонец остава мръсна вода и чист българин.И сега като си смените името на Нова Македония какви ще бъдете-нови македонци или чисти българи?Ще трябва да си пишете нова история-нов Александър Македонски,нов Буцефал,нов Самуил,нова азбука.
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    73 09:49  17.12.17

    До коментар #64 от "Някой":

    А Субару щото е много лесно и евтино за поддръжка и ремонт от 2,7 би-турбо на Ауди,нали?Направо без пари.И за едни свещи трябва да си .ати корифея,за да ги смениш,а за ремъци да не говорим.Иначе за 4х4 си прав,много са добри.
  • Гост
    Отговор
    74 09:57  17.12.17

    До коментар #70 от "гощо":

    Указа се, че и 100 човека да ти се подиграват, че си неграмотен, ти пак не може да се Усетиш - бухахахахаха Аз съм бил комплексара и съм си цъкал ПЛЮСПАВЕ - нямаш си идея колко си зле, нали?
  • Пивро
    Отговор
    75 10:01  17.12.17
    Що за кочина е това. Ауди .вози като гумена циганска. Каруца .копето е тясно .абе с 1 дума . наи новия. Трабант на. Германците .
  • Ghost
    Отговор
    76 10:52  17.12.17
    Ама как се изпокарахте сума народ тука. И за какво? Някой драскач няма какво да измисли и създава "новина" и гледа сеира на толкоз 'разбирачи". От Лада, BMW и Mercedes та чак до етимологията , правописа, та и до Македония. Моля Ви се, хора, опомнете се! Ако ще спорите то нека да е за нещо смислено а и говорете спокойно , без обиди и бъдете аргументирани.
  • Бай Благой
    Отговор
    77 11:31  17.12.17

    До коментар #12 от "гощо":

    Да не си издал някой Указ!? :D
  • Калин ореш бивш катаджия
    Отговор
    78 11:50  17.12.17
    Ей няма ли аванта нещо да прилапам пак
  • 79 15:08  17.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Христо
    Отговор
    80 15:09  17.12.17

    До коментар #69 от "Гоуст":

    Я ти да видиш какво от кое се върти в тоя мотор и да спреш да пишеш простотии, че май и снимка на мотора не си виждал... http://i66.tinypic.com/30aaphl.jpg
  • Христо
    Отговор
    81 15:14  17.12.17
    Гледам и субару намесвате... Мнението ми за тях е че стават за кола за фън, но не и за дълги приятни пробези. Винаги когато съм карал такова съм имал чуството че съм в някоя драгаджийка на която и е махната даже изолацията... Отделно имат една здрава кутия която носи на бой, но за да си я купиш втора ръка ти свалят главата от кръста, друга здрава няма, чупят се...
  • qwerty
    Отговор
    82 15:50  17.12.17

    До коментар #12 от "гощо":

    Гоше ти да не си бившият президент? Той все Укази подписва, а и немски автомобили 2-ра ръка караше!!!!
  • Българин
    Отговор
    83 17:55  17.12.17
    Много коментари, много емоции. Аз попаднах на това. Само да уточня, не се застъпвам, нито обвинявам. Не съм карал тези машини. Просто мнение вероятно на специалисти: https://www.youtube.com/watch?v=e5PSiVpJxYc
  • Тодор
    Отговор
    84 18:15  17.12.17
    Добре,че си карам 27-годишния ФОРД,ама Транзит.Има и екстри:радио,чистачки, резервна гума и крик.И олиото в мола по евтино от Маришки.
  • Радио Ереван
    Отговор
    85 19:02  17.12.17
    "Оставете хубавата кола намира бе!!!"

  • Антон 1
    Отговор
    86 19:16  17.12.17

    До коментар #33 от "мега злетаци сте":

    Ти си мега оли....! Не разбрахме само ние мъжете , какво против задното предаване имаш ? :):):)
  • 87 19:52  17.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 88 19:53  17.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Quattro loves winter
    Отговор
    89 21:31  17.12.17
    Карам s4 b8.динамиката и ускорението е уникално! Обслужването не е ефтино, може би затова няма много 😂

Напиши коментар:


Публикувай