Германската компания Mercedes-Benz се готви да покаже в Женева своя първи сериен електромобил. Електрическото возило се нарича EQC и представлява компактен кросоувър. Освен това, в началото на март, немците ще покажат на автосалона в Швейцария и дизел-електрически хибриди.
Първият от тях ще е модификацията C400d EQ Power, която може да изминава само на ток разстояние от 50 километра. В основата на хибридната система ще залегне дизеловият мотор от последно поколение OM 654. Моторът е четирицилиндров с обем от два литра и изцяло изработен от алуминиеви сплави.
Буталата са стоманени, а системата за подаване на гориво е common rail от четвърто поколение. Серийният дебют на този агрегат, който е с мощност от 195 конски сили, ще е през есента на тази година с модификация на E-Klasse. Що се отнася до първото серийно електрическо SUV, то това превозно средство ще е почти идентично с представената през септември 2016-а концепция Generation EQ.
Тази кола е оборудвана с два електромотора, разполагащи със системна мощност от 408 конски сили. Максималният въртящ момент пък е 700 Нм. Електрическият силов тракт се захранва от акумулаторен блок с капацитет 70 киловат часа, който ще осигури автономен пробег от 500 километра.
През септември миналата година Mercedes пусна предварителни поръчки за модела, но те важат само за територията на Норвегия. За оформяне на договора е нужен депозит от 20 019 норвежки крони.
Освен електрическото SUV и дизел-електрическите хибриди, Mercedes-Benz ще покаже в Женева и четиривратото купе AMG GT Coupe, както и обновената C-Klasse. Повече подробности очаквайте в началото на март, от нашия екип, който ще е на мястото на събитието.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #6
11:07 19.02.2018
2 на гости
11:48 19.02.2018
3 Ха ха
11:53 19.02.2018
4 Зорлем
Коментиран от #7
13:49 19.02.2018
5 ASEX 11
14:14 19.02.2018
6 БИЕ
До коментар #1 от "гост":
Ако го изчисляват по NEDC може да докарат и повече, а в реални условия тая 2-тонна буца няма да даде и 300 км. Затова преди да се тества всяка кола от EPA не вярвайте на всякакви други изчисленияКоментиран от #8
15:34 19.02.2018
7 Комунизъм или ДА
До коментар #4 от "Зорлем":
То само за покупка да беше.Има един чичко дето прави разни тестове с Тесла С и за един тест дето дърпаше една друга телса го питат колко ток изхаби за теста(около 10 минути) и той буквално отговори:
На кой му пука това е Норвегия :))) Тоест искаше да каже тука тока е безплатен за ел. коли не ме интересуват тези неща :))).
За другите приевилргии няма да говоря, но са още много.
16:34 19.02.2018
8 NEDC is better
До коментар #6 от "БИЕ":
А как се правят тестове в реални условия???Това си е чиста проба корупция.
Нали трябва да имаш някакви условия, който винаги да можеш да повториш.
Така казваш ето ти някакви цифри с които можеш да използваш като референтни. Да това не са за реални условия но когато сравниш два автомобила на 100% можеш да кажеш този замърсява по-малко. И нещо повече всяка година може да променяш тези цифри като си сигурен че накрая получаваш неманипулируем резултат.
16:43 19.02.2018
9 Разход и емисии
Самият тест е много по-дълъг, включва много повече реални ситуации, градското и извънградско шофиране са по-висока средна скорост, също така има цикли пробег на студен двигател. Оставили са им много малко място за манипулации и импровизации.
Ако сега автомобилните производители се молят никой да не им купува електромобилите, след 2020 година, ще се молят някой да им ги купува, за да могат да свалят средните емисии под 95гр co2 на километър за всички произведени автомобили, защото иначе ще плащат по 95 евро за всеки допълнителен грам на всеки продаден автомобил.
17:29 19.02.2018
10 Язе
Коментиран от #11
19:50 19.02.2018
11 Зорлем
До коментар #10 от "Язе":
Така е - много е яко по магистралата или в града да си возиш няколкостотин кила ей така за спорта.Коментиран от #12
21:58 19.02.2018
12 Язе
До коментар #11 от "Зорлем":
Когато е хибрид батериите не са толкова големи и не е проблем.Една Тойота Приус да не е три тона примерно.Коментиран от #13
22:57 19.02.2018
13 Зорлем
До коментар #12 от "Язе":
Не е, но все си возиш 2-3 пътника, пък нали борбата е за всеки спестен грам гориво.07:25 20.02.2018
14 некойси
Трябваше им малко време да узреят, нищо че са един вид лидери в автомобилостроенето.
Всеки тръгна да се състезава да прави дизели, докато някой тръгнаха по правилния път и развиха електрически агрегати.
08:15 20.02.2018
15 амг вечна мощ
11:27 20.02.2018
16 Иван
12:45 20.02.2018
17 незнайко
09:39 22.02.2018