Last news in Fakti

15 Февруари, 2012 11:15 6 529 53

Audi разсекрети новото RS4

  • audi-
  • rs4-
  • женева 2012

Пресслужбата на Audi разпространи официални снимки и информация за следващото поколение на най-мощния представител на семейството A4. RS4 ще бъде показан пред публика на салона в Женева след две седмици.

Техническите характеристики на автомобила станаха известни отдавна. Под предния капак ще се монтира двигателят на RS5. Осемцилиндровият атмосферен мотор с обем 4.2 литра развива мощност 450 к.с. и 430 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона от 4 000 до 6 000 об/мин. Агрегатът ще се комплектова със седемстепенна роботизирана трансмисия S tronic с два съединителя.

RS4 ускорява до 100 км/ч за 4.7 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч, но срещу допълнително заплащане "таванът" може да бъде вдигнат на 280 км/ч. Досегашното поколение на модела достигаше 100 км/ч за 4.9 секунди.

Най-мощната A-четворка е по-дълга с 20, по-широка с 24 и по-ниска с 20 милиметра от стандартното комби. Автомобилът има пренастроено окачване и кормилна уредба, активни амортисьори и стабилизираща програма със спортен режим. Срещу допълнително заплащане може да се монтира диференциал, който преразпределя въртящия момент към външното колело в завой.

Спирачните апарати на предната ос са снабдени с 365-милиметрови дискове, а като опция се предлагат и 380-милиметрови от въглеродни нишки и керамика. Стандартните джанти са 19-цолови с размер на гумите 265/35. В списъка с екстрите има и 20-цолови (265/30).
 
Новото RS4 ще се сглобява на ръка в завода на Audi в Гьор, Унгария. Продажбите в Германия започват наесен на цена от 76 600 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мирослав борисов

    4 1 Отговор
    кой кво иска да казва ,но ауди правят най-красивото комби пък и в съчетание с тоя мотор е трепач :))) по добро от атмосверката няма

    Коментиран от #4, #8

  • 2 мирослав

    3 3 Отговор
    хубаво е комбито но само едно не ми е ясно защо се надпреварват да слагат 8 цилиндрови мотори с по 400-500 коня като няма къде да ги изпробваш тези мошности сега като навсякъде има полиция камери а кажетеми къде сте вдигнеш скорост ина4е като дизаин е хубаво

    Коментиран от #7

  • 3 Maurice

    1 3 Отговор
    Уж спортна,а комби!!Аз не желая да ходя на нивата да вадя картофите и да слагам щайгите в багажника на кола с 450к.с. за 76000 ойро.Инъче интериора кърти.Прекалено е мек външния вид.Лично на мен не ми се нрави.

    Коментиран от #29

  • 4 Kobester

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "мирослав борисов":

    @1 Ауди комби е единственото комби което става според мен(от премиум сегмента). БМВ комби и Мерцедес комби някак си грозни ми изглеждат и не им отива на марката такава кола(тип комби).
    @2 Не се притеснявай все има къде ;) Тази кола е за хора с пари, съмнявам се притежаля на такава да му е проблем 1 глоба да плати.



    Тоя гаден скоростен лост няма ли да го сменят бе да му се невиди. Хем е автоматик, хем на външен вид изглежда като ръчка, е***и смешното. Готино е аудито, но чакам да видя седана.
  • 5 Kobester

    0 3 Отговор
    Тоя гаден скоростен лост няма ли да го сменят бе да му се невиди. Хем е автоматик, хем на външен вид изглежда като ръчка, е***и смешното. Готино е аудито, но чакам да видя седана.
  • 6 Стоян Иванов

    2 2 Отговор
    Че то като старото бе.... А за най-красивото комби - ми не мисля, че е на ауди! По-скоро Алфа Ромео 159 TI
  • 7 Виктор Георгиев

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "мирослав":

    @2 точно заради такива като теб всеки ден умират хора по пътищата. Тези скорости ще ги дига на пистата на пътя се кара с 90!!!
  • 8 mazda

    4 4 Отговор

    До коментар #1 от "мирослав борисов":

    1. Тази кола не е нова!
    2. За какво са и на семейна кола толкова коне? Дали няма някое хлапе да хвърли топа, при по- рязко ускорение?
    3. Къде ще можеш, безопасно да развиеш скорост от 280 км/h?
    4.Колко шофьори са подготвени да се справят с мощността на такава кола? Има курсове, за пилоти на подобни автомобили!
    Заключение:
    Немците са тотално откачили, в колите им няма нито разум нито мисъл. Правят мощни джипове които не стават за офроуд и семейни комбите и седани, които не стават за семейни коли.


    Коментиран от #9

  • 9 Kobester

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "mazda":

    @8 Кой е казал че щом е комби трябва да е семейна????
    Ти си откачил, не немците.
    @7 Какво ти е виновен човека???? Сългасен че на пътя се кара с 90, но не ти е виновен човека. Това че има дето не знаят какво правят и как да карат е друга тема.

    Коментиран от #12

  • 10 mazda

    2 1 Отговор
    ...Товариш жената, децата и кучето и газ с 280 към морето. Седиш в някакво корито и при най- малката неравност на пътя получаваш ритник в бъбреците! Е не, мерси! Предпочитам мека возия, удобни седалки и тих и спокоен двигател когато отивам на почивка със семейството си. Имах Алфа Ромео 156 2,5 мотор. Е верно ръмжи и спокойно развива 250км/ч, кефа за мен беше огромен, обаче като слезеш след само 400км път и установяваш че си оглушал, важи за всички в колата! Това не е кола за превозване на пътници и за приятно и спокойно пътуване!
    За скорост и адреналин колите са друг тип! Ниски, широки, леки, с ниско въздушно съпротивлени и мах 2 седалки. Тип П.Карера,Ферари, Ламборгини, Бугати...
  • 11 ahaha

    1 3 Отговор
    Aa, m4i to sy6utu kutu predi6nutu :0 wa hah hav vah vag vAG VAG!
  • 12 Виктор Георгиев

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Kobester":

    @9 toi govori za isprobvane na putq zatova mi e vinoven i edinstventa prechka pred nego kato gledam sa kamerite i policaite.....
  • 13 ML 320 CDI

    1 5 Отговор
    хубаво че е автоматик,а не като старото с ръчни скорости.другото което ме кефи че хем е автоматик хем достига до 8250 оборота.да ми я дадът пък да видим дали няма да мога да дигна 280 на магистралата от стара загора към софия където е само права.щом 100 ги дига за 4.7 секунди 200 ще дигне някъде за 15 секунди и 280 ще ги дигне някъде за не повече от 30-35 секунди на пълна газ.а колкото до камерите и полицайте някъде бях чел че камерите снимали до 250 км/ч а ти като минеш със 280 няма да могат да те засечът,другото което е че кой полицай като те види че караш със 280 ще пробва да те спре или дори да те потгонят докато запалят колата и докато тръгнат вече ще съм на 5 километра от тях.в българия могът да се вдигат такива скорости но на малко места.примерно във вбох7 има клип със едно ауди р8 как кара по тракия със 308 километра
  • 14 Пламен Калудев

    4 1 Отговор
    Колега извинявай но от такива приказки, като твойте е войната по пътищата.
  • 15 ML 320 CDI

    1 3 Отговор
    аз ли съм виновен за катастрофите.апък катастрофите в българия нестават с над 200 км/ч а със 120-160,досега несъм чул да кажат по новините някой да се е блъснал със 200-250 км/ч

    Коментиран от #16

  • 16 Виктор Георгиев

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "ML 320 CDI":

    @15 значи е по безопасно да караме с 250 отколкото със 120, че да не може да ни застигне катастрофата (ROFL)
  • 17 Пламен Калудев

    2 1 Отговор
    Неказвам, че си виновен но такова мислене за безнаказаност води до ПТП-та. Винаги ми е било странно как некои 20г. кара с 200-250км на магистралата за варна? С тези си действия то застрашава останалите учасници в движението. А съм бил и свидетел на такива катастрофи.
  • 18 ML 320 CDI

    2 3 Отговор
    скороста зависи от колата едно е да караш със 200 примерно ауди,мерцедес или бмв,друго е да караш със 200 примерно някой фиат или форд ескорт.аз съм се возил със 190 със един ескорт и имах чуството че ще се разпадне,возил със се със 220 във мерцедес ц250 турбо дизел и разликата е много голяма

    Коментиран от #20

  • 19 Дошо до 13

    1 4 Отговор
    щом 100 ги дига за 4.7 секунди 200 ще дигне някъде за 15 секунди и 280 ще ги дигне някъде за не повече от 30-35 секунди на пълна газ.
    Да да и един мармот......
    Точно тоя астматик ще даде такива показатели вервай си
  • 20 Виктор Георгиев

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "ML 320 CDI":

    @18 и мерцедеса не го ловят катастрофи нали
  • 21 ML 320 CDI

    0 3 Отговор
    колите дигат 200 за три пъти повече време от колкото до 100.примерно бугатито дига 100 за 2.5 а 200 за 7.5
  • 22 ML 320 CDI

    2 2 Отговор
    казах че едно е караш мерцедес със 200,друго е да караш фиат или форд със 200,несъм казал че мерцедесите несе блъскат

    Коментиран от #23

  • 23 Виктор Георгиев

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "ML 320 CDI":

    @22 но преди това каза, че който кара с 200-250 не се блъска....

    Коментиран от #24

  • 24 Kobester

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "Виктор Георгиев":

    @23 ахахахахахахаа ти си луд бе мойто момче.
    Подкрепям ML 320 относно изкаазванията му.
  • 27 hienata

    1 2 Отговор
    @7@14@26 Колеги, виждам,че сте фенове на бавното (безопасно според Вас) каране . Въпроса ми е следния: Според Вас в днешната ситуация кой е виновен. Купища сняг са стеснили платното. Русалка с Ярис е решила да кара с 50 при разрешени 90, колата пред мен тръгва да я изпревари , левите гуми влизат в снега и удар стържене, лющене, шамари, псувни, КАТ. Споделете Вашето мнение!
    @10@7 Можеш да си отговориш и сам, според мен за кеф. Какво по-хубаво от това някакво си комби да пердаши в най-лявата лента на Аутобана в Германия с 280км, а след това да натовари щайгите (не ,че някой в Германия ще го направи). Хората в Ауди изобщо не знаят,че съществуваме и не се съобразяват с "вълните" по магистрала Хемус преди Варна.
  • 28 Ат

    2 1 Отговор
    Еми това е все едно да яхнеш подковано магаре, и да шашкаш аристократите на расови жребци(астон мартин,ферари, ламборгини, бугати) със "скоростта" си... Геманците понеже нямат почти никаква традиция в правенето на суперкари(изключение са порше), се опитват от магарето да направят кон.
  • 29 БЕНЦ-ФЕН

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Maurice":

    3 са марките и това е едната.Красота!

    Коментиран от #37

  • 30 Конов

    4 1 Отговор
    Това ауди и подобни коли дават възможност на нормалните западноевропейци с добри доходи да се почувстват, като "бели хора". За тези, които не могат да си позволят истински расов автомобил, това е не лоша алтернатива да си повишат адреналина на някоя магистрала. Но все пак това е кола за бедни "богаташи", които само могат да преглъщат солените си сълзи когато покрай тях мине някое божествено красиво ферари или ламбо и осъзнаят, че колата им е фалшив и безличен спортист за който са платили една не толкова ниска сума. Освен това, тези коли не са особено комфортни. ЗАПОМНЕТЕ! няма кола която да съчетава в себе си лукс, скорост, стабилност, комфорт, икономичност, проходимост и т.н. Започнат ли да се смесват функциите, се получава компромис!
  • 32 Иван Димитров

    1 3 Отговор
    @31 И като си караш японската въшка защо си мислиш че всички трябва да се съобразяват с мнението ти това че някой е избрал японска кола пред немска значи се е прекарал така ли?Какво ти е реалистичното?Аз мога да ти кажа че стара изгнила немска кошница е много по добре от безличната японска дрънкулка и не всеки може да си позволи нова кола било то и японска измислица
  • 33 БЕНЦ-ФЕН

    4 1 Отговор
    Защо все се карате на тема Японска-немска кола,Бмв-мерцедес и т.н.
    Въпрос на вкус и финанси е какво ще избереш,все ще се возиш.Статията е за въпросното ауди,не кой какво кара.
  • 34 ВИП АМГ

    0 2 Отговор
    VAG s poreden klozet.
  • 35 333333

    2 3 Отговор
    Извинявай, но не разбирам бугатито и ламборгинито какви мислиш ги проектират и изработват - турци или чеченци?
    Много е тъпа тая препирня за европейските и японски автомобили!
    За култа към европейските си има обяснение , но за японските не разбирам защо. В днешно време има едни хора дето в едни маркетинг отдела прават едни проучвания , после правят едни чартове и т.н . Накрая казват кво требва се произведе и то се прави. Толкава са се уплели всички , че няма как да се каже това е кола с едикава си националност. Например една от малкото японски коли дето са наистина добри(според мен) GTR-а има доста европейски технологии съответно възли в себе си. И ние какво правим - почваме да я сравняваме с ултра скъпи автомобили и да мериме некакви пикосекунди, а тея с вейрона не вдигат повече от 100 км/ч.
    Стига вече с тея тъпотии!
  • 36 333333

    3 1 Отговор
    Опа,
    за комбито - много ми харесва. Много е удобно и мисля, че хората свикнали с комби автомобилите не им дреме че според някой е проява на лош вкус! Просто е практично и наличието на неколко в повече не е голям проблем. Ако не са ви нужни постоянно, дръжте ги на коневръза , а като ви потребват - шпорете с десното копито:).
  • 37 Kobester

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "БЕНЦ-ФЕН":

    @29 Абсолютно
    @27 3 муниса странно, принципно си прав за 2то, а за първото ест че тъпата п***а с 50км/ч.

    Коментиран от #43

  • 38 ВИП АМГ

    0 4 Отговор
    tia Audita sa tolkova ednakvi che napravo odblaskvat.
  • 39 Неделина Георгиева

    3 1 Отговор
    Страхотна машина...браво!Нищо по удобно и комфортно няма от комби,а и с всички тези характеристики е просто перфектното возило ,за една жена в България... :) На всички карачи и разбирачи от по долните коментари с Ферари,Мазерати, и т.н.,ще пожелая само едно да се осъзнаят и да слезнат от облаците.

    Коментиран от #40, #41

  • 40 Мартин Куловски

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Неделина Георгиева":

    39
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 hienata

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Kobester":

    @37 Имам си фенове :))))))
  • 44 Явор Адамски

    0 1 Отговор
    Aми събирай си ги с Мохера тогава.Ауди разчита на 75% продажби на А4 комби а не седан.

    Коментиран от #49

  • 45 Явор Адамски

    1 1 Отговор
    В Германия няма орграничение на скороста
  • 46 Явор Адамски

    0 1 Отговор
    к,о ре4еееее
  • 47 Клаус Лешке

    2 1 Отговор
    Ей, тези от тъпчене на едно място ще се закопаят!
  • 48 Йордан Кузманов

    1 0 Отговор
    Audi N1 Chetirite kraga na ada
  • 49 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Явор Адамски":

    @44 audi razchita na neveji tipove da im kopuvat boklucite
  • 50 оги

    0 1 Отговор
    до 44 коментар ти бил си в германия и защо говориш глупости лично аз съм бил много пъти за работа и ограниченията са както са в българия само на определи аутобани има знак без ограничения на скоростта ти таково изказване направи че все едно за тях няма правилник.
  • 51 оги

    0 1 Отговор
    Ауди е луксозна кола голяма бизнес кола и първите автомобили от ауди са големи коли а да не говорим за голямата промяна след 2003 година лично бих си взел ауди като знам че приятелите ми са доволни от ауди а6 2.7 тди и ауди q7 3.0 тди

    Коментиран от #52

  • 52 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "оги":

    @51 Audi e mnogo dolna marka.

    Коментиран от #53

  • 53 оги

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "ВИП АМГ":

    @52 Аз не бих казал че е толкова долна кола братовчет ми имаше ауди а4 комби 2.5 тди 150 коня това найстина беше дарак имаше куп роблеми и беше като трактор но преди 1-2 години си смених мнението за новите модели както съм казал доло имам познати с ауди а6 2006г 2.7 тди quattro и Q7 2007г 3.0 тди quattro и доволни са от тези машини и аз съм впечатлен карал съм само а6 цата уникална е нямах възмошност за q7 цата но много пъти съм се возил и доволен е приятелят ми от него....мога да ти кажа ауди малко направиха гав между моделите 1997-2003 а след това колите са много добре само дето ако питаш на някой ще ти каже скъпа подръжка ама не може хубава кола с евтина подръжка.

    Коментиран от #54

  • 54 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "оги":

    @53 az nesam mazohist i zatova otsvirih Audi dosta odavna.
  • 55 520 зендер

    0 0 Отговор
    Оги-видях как 2.7ТДИ МУЛТИТРОНИК умира на 55 000км....
  • 56 Муле

    0 0 Отговор
    Зендер, Мултитроника е оплют преди много години, но с 2.7 трябва да е доста нов, което е найстина тревожно особено ако колата е с история и е на реални 55000 хил. Много лошо. От друга страна ти гарантирам , че при желание нема кола която да не мога да разтура за 50 хил. :))
  • 57 оги

    0 0 Отговор
    520 зендер аз лично не съм чувал това което твърдиш за ауди 2006 година... за това ауди дето съм писал е на 212 000 км 2.7 180 коня купена е по това време на 2011 година и да ти кажа колата черен пушек не вади колкото и да го зориш с тия 180 коня гледах как изяде едно бмв 320 кабрио 2006 година предполагам че и те са по 178 коня като сметнем че тва кабрио е колко по лека и колко по спортна ;)а да не говоря за q7 цата уникален джип е както казах не сум го карал не знам какво е чувстовото даго караш само се возих 1 собственик беше пича на около 110 000 км му извъртя от 2006 до 2012 и преди 2-3 седмици го продаде на един друг разбирасе още беше на изплащане ;) аз лично съм зад думите си незнам вие колко сте информирани но ви казвам ауди след 2003 година имат голям успех и хубави коли правят ...само едно ще ви кажа ако не сте карали или не сте се заинтересовали от аудита след 2003 няма да раберете какво искам да кажа.