15 404 19

Никой не иска най-евтината кола в света

Никой не иска най-евтината кола в света

От индийската компания Tata Motors признаха, че след 2019 година производството на модела Nano в този му вид е напълно невъзможно. Песимистичните прогнози на Tata са продиктувани от изключително слабото търсене на най-евтината кола в света.

По информация на Bloomberg, през изминалия месец юни е произведена само една Tata Nano, а за експорт на тези коли отдавна никой не говори. Още по-любопитен факт е, че спадът на интереса към Nano идва на фона на 38-процентен ръст на автомобилния пазар в Индия.

Ще припомним, че Tata Nano се появи на бял свят през 2008 година с цена от 100 000 рупии - сума, равняваща се на $1 500. С течение на времето цената на най-евтината нова кола в света се покачи до $3 435.

Автомобилчето е оборудвано с двигател с работен обем 0.6 литра. Двуцилиндровото моторче разполага с мощност от 38 к.с. и с максимален въртящ момент 51 Нм. През 2015-а моделът преживя обновление и се сдоби с роботизирана скоростна кутия.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 шшш

    53 3 Отговор
    Че това качва ли баир с две нахранени ромале ? ;))

    Коментиран от #2, #7

  • 2 Данчо

    27 2 Отговор

    До коментар #1 от "шшш":

    Хе, това спокойно си побира "малко" 8 членно бомбайско семейство барабар с покъщнината отгоре - виж, че дори е четириврато.
  • 3 Сарматиан

    36 7 Отговор
    Хубава работа ама циганска !
  • 4 гост

    27 8 Отговор
    За Индия се произвеждат много евтини коли като Сузики, Рено и Фиат, които наистина са коли, а не като това - рикша с волан.
  • 5 селянин

    29 0 Отговор
    В Б-Я,преди десетина години имаше един сравнително евтин и здрав автомобил,,Тико,,тва за бакшишите беше уникално..гуми 12,над милион км пробег,слагаха АГУ на 3 цилиндров двг.0,8 л,на сузуки,50 к.с.5 скорости,за градско и до стотина км..идеален,иначе твърдо вози,тънка ламарина..не е волво.но се купуваше,евтина подръжка и.т.н.

    Коментиран от #6

  • 6 Чико с тико

    10 2 Отговор

    До коментар #5 от "селянин":

    Даже преди 20 години. Една от първите западни коли на която се качих след руските кошници и естествено останах с добро впечатление въпреки че сега изглежда смешна количка.

  • 7 незнайко

    14 2 Отговор

    До коментар #1 от "шшш":

    Индийската Тата Нано е като германския Трабант ! Разликата е във времето когато се произвеждат ! Трабант 600 имаше двуцилиндров двутактов двигател с 26 к.с. Не е необходимо да се подигравате !!!
  • 8 Gost

    7 2 Отговор
    Това е като свалено от въртележка!
  • 9 Хаха

    8 1 Отговор
    Вдигнали цената над два пъти и после се чудили защо няма купувачи :-)))
  • 10 гост

    3 2 Отговор
    Пак ще е по добре ,от някоя кола от памтивека! Може да отиде човек с нея на пазар.
  • 11 Жоро

    4 2 Отговор
    Ай не се ебавайте бе хора,трябва ли въобще да се обръща внимание на тоя мотор?Иначе става за голф игрище!
  • 12 stupid dog

    4 0 Отговор
    Начи пак става за нещо!!!
  • 13 Дългия

    7 8 Отговор
    Всички сте разбирачи но 90% от вас не са карали нова кола.Новото си е ново макр и Тата.За тия пари се е супер предпочитам го 300 пъти пред прехвалените ВАГ -ове или Опели.То и за китаиците и корейците викате така а пазарът показа,че са сполучливи.

    Коментиран от #15

  • 14 Ъъъъ

    5 1 Отговор
    И защо не е предлагано в БГ?! Аз щях да си я купя веднага - това щеше да удвои износа им! А шегата настрана, на мен ми допада визията.
  • 15 Да да

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Дългия":

    Колко време една кола е нова! Купуваш я от магазина и след 6 месеца я продаваш на 10 000 км.! Нова ли е? Кога става стара? Не е ли по-важно какво предлага,а не кога е произведена! Разход,комфорт,мощност,здравина,естетика и най-важното - на каква цена! Иначе си купи нова Тата или Лада!
  • 16 Мишо но не шамара

    5 4 Отговор
    Тази тема и нейните коментари показват какъв прост народ сме (сте). Подигравате се на колата, а съм убеден, че мнозина от вас или сте пешеходци или карале КЕНЕФ на 20+ години пред разпадане. Аз имам нколко коли, една от която е бмв близо 300к.с., но ако ве предлагаше тата нано за България, нова на цена около 4-5 хил. лева, бих си купил. За града е идеална машина. Това реално е един 4 врат смарт, но много по-достъпен (поне на теория).
  • 17 daaaaa

    1 1 Отговор
    neeeeeee
  • 18 Кибик

    3 0 Отговор
    Става за пазарска чанта, на дълъг път с бавареца.
  • 19 Хепиенд

    1 0 Отговор
    Не бих отказал един Ленд Ровър или Ягуар, те все са производство на Тата.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.