Следващото поколение на Mazda3 ще се появи догодина и ще бъде построено на новата платформа Skyactive II. Истинската новост в модела обаче ще бъде бензиновият двигател SkyActiv-X с компресионно запалване без свещи, механичен компресор Roots и монтиран вертикално междинен охладител.
Революционният мотор няма да бъде лишен от свещи. Самозапалването от сгъстяване по подобие на дизелите ще се извършва само в някои работни режими. 2.0-литровият агрегат ще развива около 190 к.с. и ще се съчетава с шестстепенна ръчна скоростна кутия или хидромеханичен автомат с шест предавки.
Новата "тройка" на Mazda ще порасне на размери и ще получи по-просто полунезависимо задно окачване на мястото на сегашното многозвенно. Според японските инженери то не само се поддържа по-евтино и лесно, а и вдига много по-малко шум.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Руснак
До коментар #1 от "DebbieCarter":
Абе кога ги правиш тия пари бе човек. Ти по цял ден пишеш едно и също тук15:17 10.09.2018
5 Бат асен
До коментар #1 от "DebbieCarter":
Моля модератопите да махнат тоя лъжец и да си свършат работата.Не само нашите коментари да махат.15:30 10.09.2018
6 Алфа Ромео
Коментиран от #16
15:42 10.09.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Кольо Дапа
Коментиран от #9, #17
16:19 10.09.2018
9 гост
До коментар #8 от "Кольо Дапа":
Зависи дали Коде Стийл са променили нещо след като ги изловиха в измами с качеството на тенекията. Уж да, ама знае ли се. Преди няколко години почти всички коли на Мазда не могат да изкарат гаранцията без ръжда по врати, под, прагове и къде ли не.Инак за двигателите съм съгласен, че са им добри, а е още по-хубаво, че са оригинални.
Коментиран от #12
16:22 10.09.2018
10 гост
17:34 10.09.2018
11 Steks
18:10 10.09.2018
12 ККК
До коментар #9 от "гост":
Аз лично от поне 10-15 г. не съм срещал ръжда на какъвто и да е автомобил, още по-малко на Мазда. Тук не говоря за железорак-нов внос, а за автомобили закупуване и обслужвани в БГ. Дори ми е чудно тези градски - гаражни легенди още ли се говорят / имам предвид за "ръждата" и за "хубавите" и за "недобрите" двигатели/ ? А що се отнася за Мазда, поне за мен, тя заема почетно място между един от петте световни автомобилни елити, наред с Форд и Хонда. Всеки хейт тук за това, е неуместен, а и най-вероятно е породен от недостатъчна информираност.Коментиран от #13, #24, #28
18:21 10.09.2018
13 селянин
До коментар #12 от "ККК":
От японците,Мазда най много гние..добре че си е поставил до Форд,дизелите на мазда са фордови..Коментиран от #15, #18
18:47 10.09.2018
14 Марио
Коментиран от #25
18:56 10.09.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ааааааааааа
До коментар #6 от "Алфа Ромео":
Независимото задно окачване може да ти донесе полза при едно супер спортно каране- на ръба. Повечето хора не карат така,особенно такъв клас автомобил и следователно за масата от потребителите е без значение.19:21 10.09.2018
17 ааааааааааа
До коментар #8 от "Кольо Дапа":
Да ти кажа за ръждата-във фирмата имаме Тойота Корола -на 10 години ,на 340 000 км. Купена нова от България и карана само в България, само с българска нафта от ОМВ. Стои на вън, никога не е виждала гараж. Няма точка ръжда и абсолютно никаква повреда за тези 10 год. САмо дискове и накладки са сменяни и естествено маслата и филтрите. Вие си говорете квито искате глупости, аз другия месец си купувам за лична кола Тойота Авенсис на 7 години- ще ме надживее.Коментиран от #23, #29
19:28 10.09.2018
18 ККК
До коментар #13 от "селянин":
Е то и самите няколко модификации дизелови мотора са съвместна разработка с PSA и се слагат и на Мазда, Волво, Ленд Ровър,Ягуар и др. То вече съм писал за унифицирането на техническа, технологична и дори кадрова обезпеченост на производството на автомобили, вкл. и за заимстването на технологии. Това вече е надфирмено, не по-скоро глаболно състояние на процесите в индустрията.19:30 10.09.2018
19 smeh
А наш майсторЕ сме наясно как бачка...още не е научил как работи една 20-годишна Помпа-дюза, а какво остава за бензин с директно впръскване, съчетан с компресор и на самозапалване. Като стане проблем ще има чесане по главата, докато му изпада пърхота...
19:54 10.09.2018
20 Електрошок
20:05 10.09.2018
21 селянин
До коментар #15 от "Пешо":
От трън та на глог..Мазда 5,е изградена на платформата на Форд,,Фокус,,и познай къв дизел слагат,та да гние като фордо..20:13 10.09.2018
22 Електрошок
20:20 10.09.2018
23 селянин
До коментар #17 от "ааааааааааа":
Много добър избор за,,Авенсис,,но той в Е.С. се предлага с дизелови двг.а сега има една вагинална болест наречена дизелгей.. и за тва Авенсиса го спират в Европа,Тойота ще го замени с Камри.двг.само бензин и хибрид.20:48 10.09.2018
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 гост
До коментар #14 от "Марио":
По голям боклук няма.Казвам ти го от личен опит.Изгорях с такава Мазда 6 дизел 2004г.Много проблемна в която налях много пари за ремонти.Повече не искам да чуя.Пълна скъб е.Коментиран от #26
22:54 10.09.2018
26 Марио
До коментар #25 от "гост":
2004.Преди 15 години.На колко километра я взе.От 2004 има много разлики.Да не кажа няма нищо общо.23:17 10.09.2018
27 аналитик
01:41 11.09.2018
28 гост
До коментар #12 от "ККК":
Аз имах задача да следя за определени модели на коли из чуждите форуми в Германия, Швейцария, Австрия, Белгия, Холандия, Франция, Италия, или повечето европейски страни. Казвам какво пишат потребителите, които си купуват нови Мазди. Един от най-проблемните модели е Мазда 5. Не си измислям просто ей така някакви твърдения, затова ги споделям. У нас не използват химикали и сол през зимата и може да издържат повече, но генерално имат проблем с ръждата.Моят съсед кара 7 годишна мазда 2 купена нова и няма и точка ръжда, а аз съм с кола от Швейцария и по гърнетата има ръжда, та има значение къде и на какви химии е била изложена.
08:31 11.09.2018
29 Алфа Ромео
До коментар #17 от "ааааааааааа":
Ако е със еърбеци Таката по-добре ги елиминирай за всеки случай.14:47 11.09.2018
30 незнайко
12:55 13.09.2018