19 Септември, 2018 13:37 14 343 84

S-Klasse AMG по японски

  • toyota-
  • century-
  • grmn-
  • токио 2018
S-Klasse AMG по японски - 1

Най-скъпият и престижен модел на Toyota ще получи спортна версия, доработена от придворното тунинг ателие GRMN (Gazoo Racing Masters of Nurburgring). Тестово муле на 5.3-метровата лимузина Century бе заснето по време на изпитания в родината си Япония.

S-Klasse AMG по японски

Toyota представи третата генерация на модела, с който се вози императорът, миналата есен на салона в Токио. Компанията планира да продава по 50 ръчно изработени бройки на година с цена колкото два "лексъса" LS и решението да бъде подготвена спортна версия е пълна изненада.

S-Klasse AMG по японски

Характеристиките на Century GRMN са тайна. Заснетото муле се отличава с по-агресивна аеродинамика и нови джанти. Според слуховете лимузината ще получи подсилена версия на хибридната силова установка, съставена от 5.0-литров V8 с 477 к.с. и електромотор, с което системната мощност ще надхвърля 500 к.с.

Премиерата Toyota Century GRMN ще се състои на тазгодишния автосалон в Токио през ноември. Според японския сайт Car Geek базовата цена на серийната версия ще бъде 30 млн. йени (€228 343).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 SR20

    20 0 Отговор
    Забравили са капака отворен

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    26 10 Отговор

    До коментар #1 от "SR20":

    Така се оставя като прегрява.

    Коментиран от #14, #81

  • 3 Yes

    16 29 Отговор
    Нищо общо с мерцедес в пъти е по-добра.!Пи-добра е и от ролс ройс!п.п.това е само мое лично мнение.Виждал съм такава от 1во поколение нещо страхотно

    Коментиран от #4

  • 4 Xaxaxa

    20 13 Отговор

    До коментар #3 от "Yes":

    И само с поглед ли разбра че е по-добра от Мерцедес и Ролс-Роис...
  • 5 баш разбирача

    7 9 Отговор
    Доста далече от руското чудо на Вова!
  • 6 Антон

    13 3 Отговор
    Вчера в темата за корейската ес класа Хюндай генезис, един колега с ник RTX, ми обясняваше че не всичко е коне, v8 и т.н. на твърденията ми че лексус нямат на аналог на амг v8 и v12, на бмв 760 Li v12 I т.н. Това че никой не се интересувал от тези коне, и че имало хора които карали със 110. /със 110 можеш и с жигулка да се движиш/ и по тази причина японците нямали v8 i v12, защото и v6 бил напълно достатъен. Та ще ми е интересно да чуя мнението му защо на императора им са му притрябвали v8 s над 500 кончета и защо не се движи маломощния v6 на новия лексус LS. Продължавам да твърдя че лексус имат може би най-сбъркания маркетинг в цялата авто индустрия. Вместо да го сложат на ел ес, който е пряк конкурент на ес класа, и особено феновете на марката в щатите си мечтаят за v8 в топ модела им, те го слагат в някаква кола, от коята едва ли ще продадат повече от 5-6 бройки извън Япония.

    Коментиран от #9

  • 7 Язе

    8 3 Отговор
    Отзад прилича на Волга.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 ГосТ

    5 5 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Хм аз пък мислех че Lexus много се продава в сащ. Явно съм се объркал,тряаа проверя.Както и да е,ами правят го така, защото така искат. Има си причина. Примерно,не всеки мухльо с някакви припечелени денги има нужда от 500 коня и т.н. К'во ще ги прави ? Ако всеки получава т'ва дето иска,к'во ще стане с реда бре?

    Коментиран от #11

  • 10 CL500

    3 3 Отговор
    На външен вид изглежда бая масивна, а щом е и толковоа луксозна, значи всичко това ще я прави бая тежка. То и габарита и 5.3 метра говори за това. Ако искат да я правят истински наточена, а не само малко по-пъргава, то 500 коня на това купе са и малко. На това голямото нещо му трябват около 600 коня, че може и повече.
  • 11 Антон

    12 4 Отговор

    До коментар #9 от "ГосТ":

    “Правят го така защото така искат” Ама пазара иска друго. И по тази причина няма продажби. Ти можеш всичко да си мислиш ама цифрите показват фрапантна разлика, пък нека от лексус го правят защото така искали. За справка в периода януари-явгуст 2018 в щатите, нови продадени лексуси ЛС последния модел възлизат на 6003 бр. За съшия период новите ес класи които са продадени пак там възлизат на 9650 бр. Коментар? нали все излизате с тезата че пазара в щатите е определящ а не европейския. Ако сложим европа не знам за 8 мес. дали лексус са продали и 100-200 бр. от ЛС в хиляди за ес класата. Пък викаш и японския император ще да е мухльо като му правят колата с 500 коня. Нека си ги правят както си искат лексусите, пък хората си купуват това което искат. То затова няма избор от двигатели, щото иска пари за разработки,ама кинтите за разработки идват когато има продажби на модела, а модела се продава когато отговаря на очакванията на пазара. Защото ти като производител трябва да се нагодиш към очакванията на клиентите а не да им казваш кое е по-хубаво за тях. Всеки има различни виждания и по тази причина топ немските премиуми дърпат напред, защото предлагат от икономични двг-та та до свръх мощни. А тези ми вменяват че v6 било най-добре за мен. Що за премиум марка, която предлага 2 двигателя във флагмана им / v6 и пак v6 ама и ток. Давай сега опровержения.
  • 12 ГосТ

    6 7 Отговор
    Виж аз съм фен на френското автомобилостроене. Със сигурност обаче японците могат да правят автомобили, доказали са го във WRC а и F1,че и на писти за серийни автомобили. Смятам, че политиката на тези страни е правилна-икономични,чисти и не толкова мощни автомобили за обикновения редови гражданин (що се отнася за уменията му на шофиране). Принципно, можеш да си вземеш пистов или WRC автомобил и да го напъваш колкото искаш. Кен Блок и Себастиан Льоб примерно са доволни от Subaru и Citroen респективно. Та би трябвало и тебе да устройват.
  • 13 Путкин

    5 9 Отговор
    Японците винаги са правили грозни коли! Ама с тва нещо направо се оакаха! Кой нормален човек ще даде пари за това и после да му се смеят всички! Само някой кюнлия който и той кара Ипонска кочина ще каже, че е хубава. Все едно са я правили руснаци през миналия век. Корейските коли вече са по добри и по красиви от японските кенефи. Ама били мноо яки, тя и Гурда от село оре, копай, цепи дърва, дои крави и е мноо яка ама не ме кефи и нивга няма да ми хареса, друго си е Анджелина Джоли нека е крехка и нежна, винаги бих легнал с нея! Та така и с колите, японските ги купуват бедняци и шмиргели!
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Разбирача

    4 3 Отговор
    Незнам каква технология е вкарани в колата но изглежда много дървено недодялана форма на Ролс са издокарали тълен смях
  • 16 Too Great

    11 7 Отговор
    Ами на, правя паралел с едни други автомобили, Nissan GTR с 6 цилиндрово моторче и 550 к.с спуква от бой V12 Brabus Rocket с 900 к.с. Каквото слагат японците то работи, а германските коне са като руските рубли, големи цифри ама никаква стойност. Хансовете винаги са били импотентни с гумите си магарета и все още берат сериозни ядове срещу евтиния и вече тотално остарял V6 на Нисан.

    Коментиран от #18, #19

  • 17 Too Great

    9 7 Отговор
    Куците германски магарета имах предвид. Отделно най-грозните автомобили които някога съм виждал са германските, ама всичките, уродлива работа, хвани единия удари другия да падне третия, добре че често катастрофират да заприличат на нещо след катастрофата. Това разбира се си е мое лично мнение с което на ангажирам никой, нямам нужда от коментарите ви, моля коментирайте си темата, не адвокатствайте пред мен на германците, мнението ви не ме интересува, а моето не можете да го промените. Лека вечер.
  • 18 Plameni

    4 4 Отговор

    До коментар #16 от "Too Great":

    Mercedes AMG GT R vs Nissan GT-R Nismo Carwow
    Mercedes AMG GT R vs Nissan GT-R Nismo Head 2 Head
    КОЙ КОГО ,ако вярваш на такива тестове.
  • 19 Антон

    6 3 Отговор

    До коментар #16 от "Too Great":

    Темата не е за спортни коли. Предлагам ти да не подхващаме темата , защото към днешна положението с жълтите спортни коли е меко казано трагично. Нямат нищо актуално и конкурентно на доказаните европейски спортни коли.

    Коментиран от #30

  • 20 Чочо

    7 7 Отговор
    Човека е прав, ето кой кого - https://m.youtube.com/watch?v=cvk18vx-nrY КОЙ КОГО??? А А? Към момента няма германска кошница поне от тези три марки бмв, мерцедес и ауди било то V8 V10 или V12 да се сравнява на 1/4 миля със стария V6 Nissan и Acura NSX, пък вие си плямпайте каквото си искате, нали ще ви се подиграе 6 цилиндров Nissan на светофара, а вие си живейте с блажените блянове че смешния amg gt е пресякъл линията на пистата 4 метра по-рано. У лево се казва тука.

    Коментиран от #22, #23, #24

  • 21 Plameni

    1 4 Отговор
    Много грозна .
  • 22 Антон

    6 3 Отговор

    До коментар #20 от "Чочо":

    Този нисан има претенции да конкурира премиум немските коли или спортните такива ? Според тебе? Защото имам един р35 за забавление и няма нищо премиум в него , освен вървенето. Ама ако ще говорим за вървене, нещо да кажеш за ферари 488 писта, ламбо хуракан перформанте, порше гт рс 2, разни макларъни 720s и други подобни. Всъщност към днешна дата кои са актуалните спортни японски коли които можеш да си купиш от магазина: нисана с комцепция от преди 10 и повече години и нсх на цената на ферари. Въпросното нсх дори не се продава официално в европа, а самия производител реве че в щатите продажните са слаби. Слаби са защото продават нещо на цената на легенди в автомобилния спорт.
  • 23 CL500

    6 3 Отговор

    До коментар #20 от "Чочо":

    Много ясно, че НЕ е прав! Погледни на писта https://www.youtube.com/watch?v=ff-2XCdy93A Мерцедеса ГТ-Р как бие Нисмото, ама не само го бие, ама направо сякаш са в друг клас, защото за 1 обиколка му слага цели 2 сек, което е цяла вечност! Отделно Мерцедесът е само със задно, а Нисмото е 4х4.
    А тук https://www.youtube.com/watch?v=NMNXRvxeRfk и на право ускорение го бие, нищо, че е само със задно. Какво повече искаш да ти показват. А за германските кошници като цяло по-полека, защото май не си чувал за Порше, хахха. Те там слагат за сравнение Турбо-Ес, защото ако сложат най-бързото ГТ2РС просто няма смисъл. Понякога слагат Порше ГТ3РС, което на право ускорение е по-слабо (все пак е само атмосферка и само със задно), но на писта пак ще го бие Нисана. А иначе по принцип само децата много се превъзнасят по правото ускорение, което не носи кефа, истинските карачи и скоростни сравнения са на писта и завои.
  • 24 Антон

    5 3 Отговор

    До коментар #20 от "Чочо":

    Тъй като не обичам празни приказки, ще ти цитирам официални статистически данни за продажби на определени марки през 2018 в щатите. Ако не вярваш гугъл. Европа не я слагам, тъй като положението ще стане страшно. Та по същество от януари 2018 до август 2018 продажбите са както следва: нсх 111 бр, ферари /януари-март.2018/, за следващите месеци липсват данни/ 522 бр., нисан гтр 443 бр., порше 911 6280!!, всички поршета продадени за периода там 37 524 бр! Великите нсх са продали общо 111 коли.С това се изчерпват продажбите на единствените два спортни японски модела. Смешно, жалко и нелепо за японските фирми.
  • 25 Чочо

    7 4 Отговор
    Ами за мен е прав, точка! Колко хора отиват в шоурум и казват искам кола да ходя да я карам на писта? Аз също имам Nissan GTR и ги унижавам по светофарите, вътре интериора е класи над този на мерцедес, а инфо клъстъра е нещо което германците никога няма да имат. А това клипче? Зеления бидон за 350 000 лв с две тесни местенца, V8 и 585 к.с успя да финишира с цели 30 см пред автомобил за 170 000 лв с огромен багажник 4 места и 10 годишен V6 със 570 к.с... Е тук се вижда че мерцедес просто не стават, сега ли пуснаха кола която да бие с 30 см GTR? За мен е факт че съотношението цена-качество праща зелената смешка нейде на майната си. До антончо, 111 казваш? Хич ми не дреме пич и 11 да бяха, има 3 в източна европа и едната е моята, а такова ускорение германците не познават и гледат тъпо като телета като ходя да карам там. И моля, моето мнение както и на колегата е следствие от факти, излишно е да ме убеждавате, и за мен най-глупавите коли са германските, другите европейци могат да правят коли, но ния палячовци с тирантите не. Онова зеленото нещастие направи 30 см разлика на 10 годишния 4 местен Nissan GTR, търкалям се от смях. Айде със здраве.

    Коментиран от #27, #31, #32, #34, #35

  • 26 Чочо

    6 4 Отговор
    Всъщност сега се сетих за нещо, нали знаете един от най-слабите участници в историята на рали дакар - мерцедес G класа, провалът на провалите на дакар-35 опита и 1 победа, за 35 опита Паджеро има 12 победи... Едното е истински офроуд, а другото маскирана паркетка копи-пейст на Rover и Jeep. Това го напомням заради един потулен скандал-мерцедес предлагали пари на пилоти за да изкарат отпадането грешка на пилота а не повреда в колата, но го потулиха де, та мерцедес плащат навсякъде за всичко за имидж, всяко клипче където amg gt r по някакъв начин побеждава Nissan GTR Nismo е зле скалъпен фейк, истината е че amg gt r едва смогва да победи с малко обикновен GTR. За порше няма какво да кажа като бързина биват, но на ужасната цена от постоянни повреди, 4 поршета съм имал, най-дълго изкарах 5 месеца с 991 от 2013, 4 пъти им сърбах попарата, никога повече порше, и след като пред порше другите германски "спортисти" бмв, ауди и мерцедес изглеждат като бедни роднини на диета и порше е единствения вариант но там работата е получи се дефект на дефекта, даже и пред пожар съм бил, след тези случки германското автомобилостроене предизвиква само иронична усмивка у мен, явно там годините не помагат, те просто не могат и това е.

    Коментиран от #28, #46

  • 27 CL500

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "Чочо":

    А въобще защо сравняваш само това ускорение от място и то на коли, със сходна мощност, НО едната е 4х4, а другата само със задно, което дава невероятно предимство на ГТР-а. Ако последнеш доускорението, тогава ще видиш и вече голяма разлика, с която Мерцедесът бие. А за Порше 4х4 и турбинирано, няма какво да говорим. Но все пак, истинските тестове са на писта и със завои, защото тръгването е само веднъж, после се иска здраво каране и поведение на автомобила.
  • 28 CL500

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "Чочо":

    Сега видях, че си писал и за фейк. Ироничното е, че Порше в реалните тестове, дават дори по-добри резултати от фабрично обявените, както и, че са лидери по надеждност на класациите. И иронията е, че баш никой не може да направи ускорението на Нисан ГТР и реално да потвърди заводските данни. Джапанетата яко послъгват и правят някакви резултати със супер олекотени и направени автомобили, записват и обявяват данните за редовия Нисан от конвейра. Отделно много се забавлявам с автопарка ти - 4 Поршета си имал, че и последния НСЕкс, дето ходиш да го караш по пистите. Сподели още какви коли си имал и имаш, да се забавляваме още ;-)
  • 29 Гост

    4 6 Отговор
    Какво ми спорите цяла нощ е истината е в ПОРШЕ и БМВ
  • 30 АЛФА Q4

    5 3 Отговор

    До коментар #19 от "Антон":

    ЗА НЕМСКИТЕ СУПЕРСПОРТИСТИ СИ ИМА АЛФА И ФЕРАРИ
    ПРЕДОСТАТЪЧНО Е
    С ТАЗИ ЛИМУЗИНА НЕ СЕ ЦЕЛИ КРАСОТА А НАДЕЖДНОСТ И УДОБСТВО
  • 31 АЛФА Q4

    6 3 Отговор

    До коментар #25 от "Чочо":

    НЕ САМО ЗА ТЕБ СА СМЕШНИ
    НЕВИЖДАТЕ ЛИ ЧЕ РАЗБИРАЧИТЕ И ПРЕХЛАСТВАЩИ СЕ ПО МЕМСКИТЕ КУРНИЦИ СА ОКОЛО ПЕТ ЧОВЕКА ВЪВ ВСИЧКИТЕ ТЕМИ
  • 32 ГосТ

    5 3 Отговор

    До коментар #25 от "Чочо":

    Респект, именно такива трябва да дават мнение,а не некви тюфлеци, които искат коне, които не могат да яздят. много ясно че японците имат легендарни коли за писта и WRC . Факт че напоследък Honda се излагат в F1, дори според самите японци но това отделен въпрос. А просто не знам къде са тръгнали да бутат немците при спортните автомобили. Добре че са франсета им карат умрелия Фолксваген и няма Субару и Мицубиши,та да вземат и те некоя титла

    Коментиран от #33

  • 33 CL500

    3 4 Отговор

    До коментар #32 от "ГосТ":

    Ти ако вземеш да говориш и сравняваш японското и като цяло европейското автомобилостроене в спорта, ще се о.каш много. За ВРЦ ли? Имаше САМО един период и то отдавна, когато има успехи със Селика, Импреца и Ево. Ноооо, ами преди това с Ауди Ес1, дето го забраниха него клас, а беше най-изродския за всички времена във ВРЦ. Ами за Интегралето, ами за Ситроените, ами за ФВ-ите после. Къде са японките сега? Във Ф1 имаха добър период с МакЛарън и това е. Индикар аз лично не го броя, там има Хонди и Тойоти, но само защото не е от интерес за европейските производители, а най-важното там са далеч от върха на технологиите! За туристически автомобили на писта - Алфите късаха, Ауди късаха, БМВ и Мерц също. Има едни Хонди дето са само пълнеж. За ЛьоМан - Ауди и Порше мачкаха наред. Там Тойота спечели сега, само защото другите се отказаха и ги оставиха. А там пак за издръжливост я да погледнем и другите по-слаби класове, ама по-добре не, че няма смисъл да търсим японско. А за върха - Ф1, всичко най-добро и най-добри са европейците, начело с англичаните! И да не се чудиш, защо са те - ами защото от доста време на почти всички отбори базите им са там, освен Ферари да кажем, но и при италианците маса от топ-инженерите са пак англичани, вкл. и при Мерцедес. Но все пак двигатели, ск. кутии и т.н. германци и италианци къртят и продават на другите отбори. С 2 думи, както Антон тук ви казва, япончетата в момента ги няма никъде!

    Коментиран от #40

  • 34 Антон

    5 3 Отговор

    До коментар #25 от "Чочо":

    Викаш че имаш гтр. Понеже и аз имам такъв r35, от 2017 та искам да те питам като викаш че инфотейнмънта бил на класи над немските. Забелязъл ли си колко бавно и продължително време му трябва за да ти покаже средния разход в литри на 100. Как би коментирал бавното опресняване на дигиталния километраж зад волана където видимо има забавяне в показването на реалната скорост при ускорение.Как би коментирал че показва или скорост, или външна температура или разход, няма вариант да показва едновременно две или повече неща. Забелязъл ли си картата на навигацията с каква дървена графика е , едва ли не се виждат пикселите на екрана. Когато тел ти е закачен за блутута на колата, при позвъняваме не се изписва името на който те търси, а само че звъни телефона.Мокета с който са облицовани вратите в ниската част е възможно най -долното качество. Багажника нали знаеш как се затваря - парче кожа , което виси хванато с рапидка за ламарината. Нали знаеш кое е най-фрапантното - да не изключваш vdc системата, защото колата губи гаранция. И това са ти го написали в книжката.И това е последния фейслифт на нисана. колата е от преди 10 и повече години модел, разбираемо, ама можеше малко да се постараят. И понеже имам и порше та мога да направя пряко сравнение на интериора на поршето е класи над нисана, а за инфотейнмънта на поршето може би е един от най-добрите. Мерна ми се че имаш и нсх. Ако е истина може би сме се гонили по околовръстното на София, като мернеш гтр с номер 0400
  • 35 БатП

    3 4 Отговор

    До коментар #25 от "Чочо":

    Леле, ти как се излагаш. 10-годишната кола за 170 000 всъщност е 10-годишна кола за 360 000. Ако наистина имаше ГТР щеше да знаеш, че дори базовия е почти 200 000, нисмото почти по две. Ама какво да ти обяснявам де, все пак NSX имаш хахахахаха. А колко удобно пропускаш всички поршета, които разплакват и двете японки и то даже в не най-наточените си версии. И докато в българия NSX я има, я няма, GT3RS вече има доста, даже събор могат да си направят. Не те интересува, че са продали 111 на фона на 6000, защото така ти изнася. Айде, обратно в жълтурската дупка, че сте смешни всички ГТР фенчета.

    Коментиран от #36

  • 36 Антон

    0 4 Отговор

    До коментар #35 от "БатП":

    В България със сигурност има и поне едно гт 2 рс. , което видях на представянето от дилъра и вече беше продадено. А относно колегата с нсх-а може и да има. Веднъж се засякох с някаква такава кола и се гонихме между колите по околовръстното, мислех че е някъв курвет ама после видях че курвета не е с такива гърнета,беше някъде пролетта или началото на това лято, та по-скоро му вярвам за нсх.
  • 37 Чочо

    3 4 Отговор
    Леле много станахте, брат, какъв мокет на GTR по вратите? По моите има кожа и карбон, дисплея има настройка да ти показва едновременно цялата информация която те интересува, не показва име като ти звъни някой? Ти сигурен ли си че не са ти продали някакво менте? А резолюцията и реакцията на дисплеите на Пореше просто не струва в сравнение с тази на GTR, на мен точно това ми е интересното, евтина кола а е ултра убиец, вътре като в сравнявахме с на един проятел S63 AMG и вика ебах тоя Нисан, мега лукс, и той щял да си го вземе ако не бил толкова болен фен на мерцедес. Нещо имате грешка, а тоя пък 360 000 лв ти къде тръгна бе пич, луд ли си? 189 000 лв цена по каталог и ми паднаха 15 000 от цената, какви 360 000 ти жив ли си? Nismo идва на 270 000 с отстъпките. Порше водели по здравина? Ти луд ли си? Това нещо се разпада в движение, единствените бързи германци да, но качеството е по-зле от Дачия, не се вредих аз за 918и това ми е бил късмета, там наистина се разпадаш в движение, ето тук извадка какво се сменя - In 2014 recalls were issued for five cars to replace rear-axle control arms and 39 cars to replace front lower control arms. Another recall was made for some cars in 2015 to secure a wiring harness to prevent it from chafing. Ако се чудите оня Пол Уокър, наследника на магазините Jumbo и още куп хора които се претрепаха с порше защо е така, там дефектите са фрапиращи, да ти се откачи моста при 280 км/ч не си е работа, та така едни германци са бързи, ама

    Коментиран от #41

  • 38 Чочо

    5 4 Отговор
    И пак да кажа, аз съм антифен само на германските коли като да, признавам си порше са читави на бързина но те са измислили чупенето. За Италианци и Англичани ми говорете, тях ги обожавам. Въпреки че на светофара GTR с лаунч потегля по-бързо от всяко едно порше, а то стига, после ходи да гониш шофьора на GTR да му вадиш документи че на писта поршето е по-бързо, като е по-бързо да дръпне на светофара, да ама не. В аризона съм гледал на живо тестове, с обикновен GTR от завода с обикновените гуми 0-62 мили за 2,6 сек но с тест пилот все пак, луди са.
  • 39 Чочо

    5 3 Отговор
    И последно, Honda имат повече успехи във Ф1 от всички германски отбори взети заедно, но тук някои сигурно още не са се разделили с пъпките си че да го знаят, двигатели на Honda са спечелили толкова състезания и световни тили колкото мерцедес в момента не могат да си представят, като една година 1988 мисля беше, бяха спечелили всички състезания през сезона освен 1, мега доминация, Инженерите на Honda просто бяха най-ценното нещо в Ф1 а двигателите им къртиха всичко. Това е пичове, хора с история и повече успехи от германците, а където има история, има и бъдеще.

    Коментиран от #44

  • 40 ГосТ

    4 2 Отговор

    До коментар #33 от "CL500":

    Е недей така,да отричаш японските автомобили във WRC е смешно ! Ама много смешно! Много ясно, че Citroen и французите са най великите там и в Дакар, и не знам къде го буташ това умрело Ауди във WRC. Всъщност освен във филма Транспортер,къде ли го има па него и БМВ също, видехме ги във Формула. Ферари е ясно,но забравяш и Рено, които до скоро правиха двигатели и за Ред бул и в частност Фетел. Разбира се, че европейското автомобилостроене е по добро от японското,но в него влизат Италия и Франция,а не само швабите. И пак казвам, смешно е да се отричат японските класики във всяка една дисциплина на автомобилният спорт.

    Коментиран от #42

  • 41 Антон

    3 3 Отговор

    До коментар #37 от "Чочо":

    До известна степен бях склонен да ти вярвам, ама с коментар 37 започвам да си мисля други работи. Да сравняваш интериора на ес класата с този на гт-р като материали и усещане на допир, изработка и шевове, е просто нелепо. Имаше едно нисмо в дилъра на околовръстното в софия,което поседя и го продадоха на някакъв сръбски маниак. Та въпросното нисмо беше на цена от порядъка на 360-380 хил.лв. Гт-р е от порядъка на 200-210 хил.лв. в зависимост от нивото на изпълнение. Говоря ти за нови коли. Също при този дилър имаше един тестов - бял на цвят, където доста хора му се изредиха да го ръчкат, месеци наред, още със студени масла на трансмисия и мотор, все пак е тестова кола, та го продадоха с 20-30 хил. надолу от официалната цена. Та може и да си този късметлия. Гт-р е бърза кола, това никой не го оспорва, но само толкова. Нито е луксозна, нито престижна. За тази си цена, няма друга която да върви толкова. и заради цената са всичките минуси които описах по-горе в предишен пост. Като гледам какво пишеш в 37 номер пост, може би си виждал гтр на картинка. Единствено нисмото изгледжа по-така вътре заради обшиването с алкантара навсякъде и маркировката на волана на къде сочат гумите. ама за 380 хилки оставаше и друго да бъде.

    Коментиран от #43, #47

  • 42 CL500

    2 3 Отговор

    До коментар #40 от "ГосТ":

    Човек, ти явно не си чувал за Аудито в фрупа В и Walter Rohrl. Това е от 80-те, когато публиката беше на трасето и колите профучаваха на метър от хората. После ги забраниха. Покледни в Уикипедията примерно назад в годините всички производители във ВРЦ и ще разбереш колко много са европейските и колко за японките, които изгряха само за кратък период и после залязоха. Дори сега корейците са по-напред, както и Форд. Само, че тоя Форд е европейски и германски - прави се в Кьолн, цивилният модел се разработва там, да не говорим за състезателния. Форд само дават 'добро' и парите, не и мозъците.
  • 43 CL500

    2 3 Отговор

    До коментар #41 от "Антон":

    Антоне, то и аз се зачудих на колегата Чочо... Само, като прочетох писанието за МЕГА лукса на ГТР-а и, че бил по-луксозен от Ес-класа, и разбрах, колко е виждал и разбира нещата. То всъщност ми станаха ясно още с това, че имал последния НСЕкс, ама исках да му видя фантазиите до къде ще стигнат. На всеки разбирател на коли, а не някой хлапак-тинейджър, ако му паркираш тоя Нисан и до него Порше дори ГТ3РС да е (че ГТ2-ката РС струва над 400Кевра и не се вижда току-така) ще видиш кое ще събере погледите. Аз лично за парите на това Нисмо, бих си взел новата Панамера хибрид с 680 коня или новия фейс на Ес-купето 63АМГ 4МАтик+ с 612 коня. Искам като седя в колата си да чувствам ексклузивност, лукс и бързина. а за баш спортистите, изборът е друг и доста далеч от кой да е Нисан.
  • 44 Plameni

    3 2 Отговор

    До коментар #39 от "Чочо":

    Пълни глупости пишеш .Хонда имат шест световни титли като доставчици на двигатели във Формула 1 колкото и Мерцедес без да броим 2018 ,която са на път да спечелят.

    Коментиран от #45

  • 45 CL500

    2 3 Отговор

    До коментар #44 от "Plameni":

    Мерцедес имат във Ф1 6 титли като отбор, но ако броим и като доставчици на двигатели имат още 4 (3 с МакЛарън и 1 с Браун), така че са общо 10. Просто има един половин вековен период, когато не са се състезавали във Ф1. А Хонда са общо с 5 (4 с макЛарън и 1 с Уилямс). Те Рено са с повече от тях - имат 11 титли, Форд - с 13, Ферари с 15 и т.н., и т.н. Има и Алфа Ромео, Мазерати и т.н. Други японски освен тези общо 5 на Хонда НЯМА! Ама той човека си живее със собсвените си мантри на японските спортни постижения :-)
  • 46 Plameni

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "Чочо":

    Пълни глупости. Мерцедес никога не са участвали с фирмен отбор в рали Париж Дакар. Слаб 2 за свободното съчинение.
  • 47 Чочо

    3 2 Отговор

    До коментар #41 от "Антон":

    Въпросното Nismo го продадоха за 270 000 лв, ясно? 320 000 лв по каталог обаче с големи отстъпки щото то си беше тест. Вижте явно гледаме с различни очи нещата което не е лошо, шарен свят, мнения всякакви, GTR имал мокет, да а велтер нямаше ли, а родопски килим? Или черга някоя, разбирам ви че харесвате германски автомобили, но на гърба на други автомобили да им правите реклама, на мен са ми грозни, мудни прекалено тежки, единствения автомобил с който щях да катастрофирам беше точно S 63 купе, много неадекватна кола, зверски тежка а спирачките просто не могат да смогнат, и ходихме с нея до Италия, правихме 3 часа тест драйв на Ферари 488 на Push Start в Маранело и след това като си тръгнахме екзалтирани едва ли не искахме да караме тая каца S 63 като Ферари, да ама не, има момент при ускорение в който купето става като чук без дръжка, неуправляем и опасен, буквално се изправих на педала на спирачката, изключително тромава машина която е спортен автомобил само по документи. Колкото до GTR, това което казвате е вярно за GTR от 2008-2010, вярно имаше кофти материали тук-там, вярно резолюцията беше малка и вярно имаше пиксели и бъгясваше, но за GTR в момента, или не сте го виждали на живо, или сте крайно заслепени германски фенове, просто не е нормално. И да де, двигателите на Хонда са спечелили много повече от мерцедес във Ф1, но аз съм говорил глупости, всичко кожа и карбон без пластмаси но не било луксозно, а де, и жена ми не ще да слиза от него и според не

    Коментиран от #49

  • 48 Чочо

    3 2 Отговор
    И според нея GTR е по-луксозен в интериора. За мен от Лексус ЛС по-луксозни са само Ролс-Ройс и Бентли, тримата германци са мнооого назад по лукс, такова ми е мнението, след Лексус ЛС обаче не са те в класацията ми, там е Мазерати Катропорте, за мен изпреварва 3-те германки във всяко отношение, а ако говорим за лукс само без да гледаме клас на автомобила, то големия Range Rover е изпреварил германските лимузини с години като лукс, това си е моята гледна точка така съм ги карал, така съм ги усетил, така са ме накрали да се почувствам и това си казвам, и сега какво, на война ли отиваме? Или не може да имам такова мнение? Влизаме в глупави полемики, всеки може да има всякакво мнение, това е. Ако нещо е много вкусно, няма как да няма хора за които да е отвратително, различни сме хората, за това всичко е цветно, въпрос на вкус и гледна точка.
  • 49 CL500

    2 3 Отговор

    До коментар #47 от "Чочо":

    Човек, спри се с неадекватните сравнения. Кой те излъга, че Ес-купето е спортен автомобил, кой го твърди. Това е луксозно спортно купе, но не е спортен автомобил. Кой би го твърдял с теглото му от 2 тона? Никой, само ти и как ще го сравняваш с лекото Ферари, все едно да им сравняваш комфорта или ще кажеш, че Ферари и возят по-комфортно :-) А за Ф1 стига си се излагал за тези Хонди. Ето виж тук цялата история на шампионите, колите им и двигателите: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_World_Drivers%27_Champions . Стига си си измислял!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #51, #52

  • 50 Чочо

    3 2 Отговор
    Даже и това горе не разбирам макар да ме кефи много Тойотата, в една лимузина всичко над 400 к.с е абсолютно излишно, но да кажем че това е експеримент и ще си остане такъв, те нали направиха и Ленд Крузър 2000 к.с дето изпотроши всичките поршета няма гт2 няма гт 3 ер ес мер ес няма такива, ама какво от това, само един експеримент, а един Нисан Патрул уби и порше 918, на който му се занимава прави тунинг експерименти...

    Коментиран от #53

  • 51 Чочо

    3 1 Отговор

    До коментар #49 от "CL500":

    Дали разбрах правилно? т.е S 63 AMG няма претенции да е спортен автомобил, така ли?

    Коментиран от #54, #58

  • 52 Чочо

    2 3 Отговор

    До коментар #49 от "CL500":

    В Маранело ходил ли си? Рядко ужасни пътища има там, дупки, кръпки и пропаднал асфалт дори по много правите отсечки, влез в дупка или мини през пропаднал сектор с 240 км/ч с Ферари 488 и после с S 63, там виждаш кое как вози, е с мерцедеса ако не ти изпадат зъбите и бъбреците ми се обади, Ферарито нищо не усеща там, все пак едното има ултра професионално окачване ако мога да се изразя така, на другото и спорт+ е нещо като любителско да не кажа аматьорско, или возията я гледаме при 70 км/ч а?
  • 53 CL500

    2 3 Отговор

    До коментар #50 от "Чочо":

    Това пък е съвсем глупаво да намесваш и тунинг доработки, дето след всеки старт имат основен ремонт, мощността е само с нитро и това е. все едно да намесим ЛьоМанското Порше от ЕлЕмПи1 серията. Няма смисъл, нали :-) А за по-серийни така, Мерцедес изваждат Проджект 1 с Ф1 възли, какво ще изкарат Тойота или Нисан - 10 годишния Нисан ли. Пълен застой е там. А за лукс - Ес класата е по-луксозна и изтънчена от Лексуса, а да не говорим за Майбах-а. Знаеш и концепта, оня червения какъв е. Къде е Лексуса? И за твоя любим Нисан - въпросът е защо сключиха договор с Рено и Мерцедес за двигателите. Нали се сещаш, че Мерцедес заимстват малки двигателчета от тях до 1.4, 1.5, 1.6 литра и дават ноу-хау за 2.0 литровите и забележи - дават на ИНФИНИТИ (твоя Нисан) ноу-хау за V6 и V8. Това е договорът им, не го измислям аз, а официалното становище на компаниите по договора им. Защо питам :-)

    Коментиран от #55

  • 54 CL500

    2 3 Отговор

    До коментар #51 от "Чочо":

    Разбира се, че коя да е Ес-класа, ако ще и Брабус да е, няма претенции за СПОРТЕН автомобил! Кола над 2 тона няма как да е! Това е луксозно купе, което е просто бързо и не мудно, но как се вкарват 2 тона в завой, ако ще и 2000 коня да е? Никой нормален човек не твърди, че е спортна кола. Гледай там за Мерцедес ГТ-Р или новото чудо Проджект 1 !

    Коментиран от #56

  • 55 Чочо

    3 3 Отговор

    До коментар #53 от "CL500":

    т.е AMG не е спортен автомобил? и защо са му над 600 к.с като не можеш да го вкараш в завой? Да се пребиеш по-качествено? И да разбирам ли че двигателят на GTR според теб е двигател на мерцедес? /няма нищо общо с мерцедес но аз да питам теб/, щото ти можеш да ми кажеш коя кола от коя е по-луксозна, аз нямам сетива и ценностна система да знаеш, вече ще се допивам до теб. За менЛексус ЛС е в пъти по-луксозен от всяка гермаснка лимузина како и от онова с фалиралото име майбах дето фалираха щото просто бяха имитация на лукс но пак ни ги врат за втори фалит явно. Мазерати Куатропорте е много по-луксозно от германските и от онова червеното фалиралото. Това е моето мнение и то не подлежи на коментар, карал съм ги, германците просто са 10 години назад от Лексус и това е, точка, ако искаш можеш да убеждаваш някой друг, нем да ме убеждаваш, няма смисъл.
  • 56 Чочо

    3 3 Отговор

    До коментар #54 от "CL500":

    Това нещо проджект 1 няма да излезе още 5 години и като излезе ще е морално остаряло и за смях, плашат гаргите а на изложение бяха сложили дървени педали за да има някакви поне. Това с проджект 1 е все едно аз да кажа на Антъни Джошуа че ще го пребия ама сега се готвя и ще види той, ще изляза по-силен от него, по-бърз, по-концентриран, ще види той, нещо невиждано ще види. Ахахаха, знам че ще е най-великата кола в историята, ама само да излезе, само да излезе де и ги почва ахахахаха

    Коментиран от #62

  • 57 Чочо

    3 3 Отговор
    И тъкмо се чудех защо Инфинити така взеха да потъват и да дават фира последните години а те мерцедес им давали ноу-хау за двигатели, е сега разбрах, ако продължават с ноу-хау-то на мерцедес, нищо чудно до някоя година Инфинити да обявят фалит и да изчезнат, като майбах.
  • 58 Plameni

    3 3 Отговор

    До коментар #51 от "Чочо":

    Mercedes S 63 AMG е комфортен и луксозен седан който може да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,5 сек.,докато на задната седалка ти се охлажда шампанското.

    Коментиран от #60

  • 59 Tetsujin

    3 4 Отговор
    Гледам и за ГТР тунинги говорите, на мен ми е интересно защо няма ауди, бмв, мерцедес, порше с 2500 к.с, щото ГТР-и под път и над път с толкова, купенцата ли не издържат
  • 60 Чочо

    4 3 Отговор

    До коментар #58 от "Plameni":

    Нали не влизало в завой щото било много тежко? Да не е луксозен автомобил с който докато огъваш най-близката мантинела, шампанското ти се пръска в тиквата?

    Коментиран от #61

  • 61 Plameni

    3 3 Отговор

    До коментар #60 от "Чочо":

    MAGIC BODY CONTROL се грижи да не ми се разлее шампанското .Ама и ти много глупости написа ,как Ferrari возело по-добре от Mercedes S klasse.

    Коментиран от #63

  • 62 Plameni

    2 3 Отговор

    До коментар #56 от "Чочо":

    За твое сведение Mercedes AMG Project One започва доставки на 06.2019 г.Всичките 275 бройки са продадени на цена от 2,7 мил. Евро

    Коментиран от #64

  • 63 Чочо

    3 3 Отговор

    До коментар #61 от "Plameni":

    Знаем го magic body control-а нали баш с него щяха да ни изпадат зъбите, влез в продънен асфалт с 240км/ч и ще видиш магически звезди посред бял ден, само окачването на 488 струва повече от половината мерцедес, нали по същия път минах, че да не е било и с повече от 240, Ферарито е пърформанс кар, там всичко си има цел и работи, та ако искаш да не усетиш неравности по пътя със супервисока скорост, Ферари е това което ти трябва окачването е съвършено, а ако искаш да останеш без зъби, всеки S 63 AMG ще ти свърши работа. Явно не си карал Ферари а? Иначе мерцедеса че вози меко със 100 км/ч по равен път това всички го знаем.
  • 64 Чочо

    3 3 Отговор

    До коментар #62 от "Plameni":

    За мое сведение? Браво бе, да те осведомя и аз малко? В момента тестват прототипа в Англия, все още нямат никакво разрешение да стъпят на обществен път, нещо им циклят документите. Нямат нито 1 произведена бройка дори за тест освен прототип, т.е те нямат идея все още как ще произвеждат колата, а защо са само 275 бройки? Защото сервизните акции ще са абсурдни, те ще я дооправят в движение, но през 2019 тази кола няма да излезе, дори със всичките смехотворни правила на мерцедес че на всеки 50 000 км трябвало да се сменя основния агрегат, за пръв път чувам такова малоумие в автомобил. Много са велики ама не точно.
  • 65 Антон

    3 5 Отговор
    Недейте повече да се връзвате на детето чочо/чочи/чочко и мокрите му сънища! Оставете го да си живее в неговия свят, ще бъде най-добре и за него, че като гледам как се изказва сигурно пяна му тече от устата.
  • 66 Чочо

    4 3 Отговор
    Недейте повече да се връзвате на детето антон/антончо и мокрите му сънища! Оставете го да си живее в неговия свят, ще бъде най-добре и за него, че като гледам как се изказва сигурно пяна му тече от устата
  • 67 Ха ха

    1 2 Отговор
    Чочо май е стигнал в развитието си да повтаря като папагал ;)
  • 68 Хери Пуси

    3 0 Отговор
    Абе тука говорите за някви мощни коли но истината е, че тия 500кс и нагоре нямат смисъл по пътищата, където ограниченията 50, 90, 140 са за всички. Да ок, на светофар ще дръпнеш по-бързо и на магистрала ще ускорил по-бързо до 150. Със сигурност доставя удоволствие но за мен ме може да се сравни с карането на 50/50 балансирана кола със задно предаване на планински път примерно или с небрежно дрифтене, когато ти е кеф със смешните за вас 130-200кс. Сещате ли се за кои коли говоря? Мазда МХ5 и Тойота GT86, най-забавните коли, които съм карал! С жена ми спечелихме Black Chili приключението на Континентал преди две години и ходихме в Испания да караме 6 яки коли (https://www.blackchili.be/fr). Корвета С7 и Теслата най ни харесаха. Но на мен най най много ми хареса състезанието по класиране на една малка писта в Белгия, където карахме сякви Тойоти в какви ли не дисциплини. И най-забавното беше, като трябваше да дрифтим в кръг с GT86. Аз не можах цял кръг но тоя Континентал беше про и си я въртеше без прекъсване. Каза ми, че за него М2 на БМВ е най-забавна за това. Карал съм и доста бързи коли на писти в Белгия, Холандия, Франция. И извода ми е, че един при шофьор с малка Маздичка ще ме бие на писта дори да съм с Ферари 488 примерно. Та най-важното, за да се забавляваш с една кола е да умееш да в караш. Според моите умения си се радвам да натискам МХ5 или GT86 в градски условия, защото колите са много балансирани и послушни, доставят уникално удоволствие! А ако м
  • 69 Хери Пуси

    1 0 Отговор
    Според моите умения си се радвам да натискам МХ5 или GT86 в градски условия, защото колите са много балансирани и послушни, доставят уникално удоволствие! А ако ми дадете ГТР или Корвета, който карах или друг дзвер, със сигурност не бих посмял да изключа защитите и само мога да си давам газ. Пак доставя удоволствие, но е твърде баналнл, като си вкусал спортно каране или забавление като дрифта. Та най-добре инвестирайте в специални/рали/състезателни курсове и тогава и с Хюнде можете да си доставите уникално удоволствие (има едно видео на тестовите пилоти на Хюндай от 90те кво правят с най-обикновенни 1.6 но не го намирам).
  • 70 Хери Пуси

    3 0 Отговор
    А тая борба за мощност е просто за престиж и гъзария. Защо S65 струва цели 50ина % повече от S63? Не че е по-добър но е най-престижния защото с него показваш, че можеш да си позволиш най-скъпия и като застанеш до някой с S63 му казваш 'аз съм много по-богат от теб'. Но тези хора не са истински фенове на колите а просто ги тресе гъзарията. Истнските спортни коли са леки. Не някви танкове. А S купе не е спортна кола с Гран Туризмо - с нея идеята е да се возиш удобно с висока скорост. Знам, че за много хора е важно махагончето и кожичката но тия хора са повече фенове на лукса. И за да поставим край на борбата Немско срещу Японско, все тая, все са хубави коли - цветове и вкусове не се коментират. Ето глейте тук, има коли и от Европа и от Азия и от САЩ в топ 100
  • 71 Хери Пуси

    2 0 Отговор
    www.nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

    А от личен опит говоря, след 10 години немски минах на японски от 5-6 години и определно посещавам сервизите доста по-рядко. Европейците като цяло правят по-добри интериори и естетически дизайна повече ни допада но предпочитам да не ходя редовно по майстори или да се притеснявам, че колата може да ме остави на пътя, така че аз залагам на японско.
  • 72 БатП

    3 1 Отговор
    Антоне, направо ти се чудя как ти се занимава да спориш, като човекът явно си няма реална представа за автомобилния свят. Порше се чупели, нямало по-големи боклуци, а ГТР? 911 оглави всички класации за надеждност. Хората ходят на трак дейс с 911, карат цял ден и си тръгват без ремаркета, без ремонти. Коя друга кола може да се похвали с подобно нещо? ГТР е бърза кола, и толкова. За лукс не може да се говори, за здравина да не говорим. Колко ГТР има на 100 000 км без сменяна скоростна кутия? Масово проблеми. ГТР бил по-луксозен от Ес купе. Направо не знам как не ти се схванаха пръстите, докато я писа тая простотия. Карал Ферари, пък не се усещали дупките. Не съм сигурен даже как да ти класирам простотиите дето нареди тука.

    Коментиран от #75

  • 73 Внимание

    2 2 Отговор
    Внимание, из коментарите на авто новините се разхождат двама психично болни/освен ако не е 1/ с никове "Антон" и "CL 500", те знаят всичко и ще ви обяснят как не може да харесвате Японски коли и не е възможно да не харесвате германски, като тяхното мнение е общовалидно за всички без оглед на националност, раса и религия, щом те кажат нещо значи е така, единия е магнат на ниви, а другия има 3 бегачки за удоволствие и GTR с персийски килим по вратите и дръжки от туба за минерална вода 10 литра. Пазете се от тях, щв ви умрат мозъчни клетки. Имат и подкрепа он някакъв Plameni който си изстудява шампанското и минава през легнал полицай със 130 км/ч но има magic body control и не му падат зъбите. Пазете се от тия, с разклатена психика са и най-вероятно ги издирват.

    Коментиран от #77

  • 74 Внимание

    2 2 Отговор
    Ако не вярвате на човек с много ниви - CL500 и такъв с многo бегачки за удоволствие и GTR с килим - Антон, то вие нищо не разбирате, единствената грешка която досега са допуснали е, че предположиха че Лексус ще фалира а найбах ще пребъде а то стана обратното.
  • 75 Пбат

    2 2 Отговор

    До коментар #72 от "БатП":

    Ето го следващия за освидетестване, не пич, на GTR му сменят скоростната кутия най-често на 5 000 км, даже и двигател сменят на 7500 км, а купето цялото се сменя на 9 000 км. А германска кола в сервиз не влиза, там нищо не се сменя и не се разваля, 7Gtronic и Airmatic изкарват по 6 милиона километра и не само това, ами до 6 милиона км пробег ауди, бмв и мерцедес сменят по едни накладки и 2 пъти масло, там и крушки не горят, лукса е като в Бъкингамския дворец а скоростта е като в Star Wars.
  • 76 Стоянов

    0 1 Отговор
    В коя класация води Порше по надеждност че ми стана интересно, може ли линк някакъв?

    Коментиран от #78

  • 77 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "Внимание":

    Да си охладиш шампанското отдавна не е сензация при Мерцедес дори една стара Е класа на двайсет и повече години го може,също разполага и с електро магнитно активно окачване (можеш да избираш между комфорт и спорт)При една петнадесет годишна Е класа имаш и въздушно окачване. Една 124 -ка на повече от тридесет години има ниворегулиране на задното окачването и зъбите ти могат да опадат само от студената бира от хладилната жабка
  • 78 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #76 от "Стоянов":

    TUV публикува класацията на най-надеждните коли втора употреба. До 3 годишни Porsche 911-второ място. До 7 годишни Porsche 911- второ място.До 9 годишни Porsche 911- първо място. До 11 годишни Porsche 911- първо място
    Vesti.bg 07.11.2016 г.

    Коментиран от #79

  • 79 Стоянов

    1 0 Отговор

    До коментар #78 от "Plameni":

    Ето и още информация от TUV, която услужливо си пропуснал - 2008 2-3 годишни Porsche 911-единадесето място. 2009 2-3 годишни Porsche 911- деветнадесето място. 2011 4-5 годишни Porsche 911- четвърто място. 2012 2-3 годишни Porsche 911- четвърто място. Не ми приличат тези резулати на водещ по здравина модел и все пак 911 не е шампиона по чупене на порше, панамера и кайен са най-големите трошки там.

    Коментиран от #80

  • 80 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #79 от "Стоянов":

    Пропуснал съм много да спомена .Според докладите на TUV за надежност на автомобилите на възраст между 6-7 год. 8-9 год. 10-11 год за ЦЕЛИЯ ПЕРИОД 2007 г. до 2017 г.Porsche имат само първо място и едно две втори места.
    Докладите на ТUV можеш да видиш на www.anusedcar.com

    Коментиран от #82

  • 81 1944

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    това е тойота, не кремълски "кортеж".
  • 82 Внимание

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "Plameni":

    Май различен TUV гледаш ми се струва а? http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/porsche-911 Ето ти го списъйка, като гледам тия 19-ти, 9-ти, 4-ти места, къде са тръгнали тия? Хладилници в автомобилите е имало много преди мерцедес - Крайслер, Ролс-Ройс, Ягуар и т.н А за умрелия magic body control, ти минавал ли си през голяма дупка с него? Какво ми ги обясняваш тия умрели пневматични окачвания airmatic дето на 70 000 км искат основен ремонт щото сутрин си намираш колата кльофнала и единствения вариант е да ти качат до сервиза, та питам те, минавал ли си с висока скорост през голяма дупка или голяма неравност с magic body control? Или на фенчетата на мерцедс много им се иска физиката да не важи за тях, ма тя за съжаление важи, и то за тежките каручки от щутгарт важи доста, често изправят магически завоите и изкривяват мантинелите щото си мислят че физиката е само за другите. И какви са тия глупости, мерцедес не били участвали като отбор на Дакар, ахахахаха на Дакар няма отбори бе, там всеки избира кола, дали производителят ще го подкрепи значение няма, колата представя даден производител, те и Мицубиши щом така гледаме нещата не са участвали като отбор на дакар ама Паджберо има 12 победи а G класата 1, през всички тия години 1 жалка победа от 1983 за G класата, нали била много проходима? Портални мостове, блокажи? Май само рекламата и е голяма 12-1 за Мицубиши, а и те не са уаствали като отбор, щото както казах, на Дакар отбори няма, има пилоти и избра
  • 83 Внимание

    1 0 Отговор
    Избраните от тях автомобили. Слаб 2 ти пишем за незнаието. Я кажи, ако липсва част от пътната настилка на мост да кажем и има пропаст дълга 50 метра, magic body control-а ще помогне ли да прелети таратайката? Айде сега не вярвам да не може да лети, все пак е magic body control, тва е страшна работа. Виж сега пич, докато 4 обикновени каучукови гуми свързват ламарините със земята, пътната настилка ще е тази която определя нещата, през тротоар висок 20 см можеш ли да прелетиш с magic body control? През къща минава ли? Сега ще ти обясня пич, със скорост 140 км/ч през пропаднал сектор на магистралата, magic body control въобще не сработва, камерите не успяват да сканират, лично съм го изпитвал, мерцедес казват че сканира до 130 км/ч на разстояние 15 метра при сравнително малки неравности, така че не е разработен за дупки и големи неравности, има автомобили с най-обиковено окачване което просто е настроено по-добре като за големи неравности и те возят по-добре от S 500 на лош път, ама ти си вярвай на слухове и си мисли че физиката не важи за мерцедес. И бирата и шампанското ще ги търсиш по пода докато половината са се разляли по теб.

    Коментиран от #84

  • 84 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #83 от "Внимание":

    В нито един мой коментар не съм писал такива глупости ,а именно : с моя magic body control прелитам през пропасти по 50 метра и тротоари и се движа със 140 км/ч.Никъде не пиша , че физичните закони не важат за Мерцедес. Никъде не пиша , че Мерцедес първи са монтирали хладилник в техните автомобили. Относно въздушното окачване просто както ти можеш да си намериш автомобила клекнал заради спукана гума, така е и със спуканата възд. възглавница просто смени повредената част , и давай пълна газ.Всички премиум автомобили използват въздушно окачване и при всички може да се повреди.За Дакар или каквото и да е друго автомобилно състезание без фирмена подкрепа просто си обречен на провал.За проходимостта на Мерцедес мисля , че две мнения няма .Със своя лукс, три 100% блокажа ,понижаващи предавки, системата 4Matic, портални мостове с клиренс от 450 мм ,мощност достигаща до 585 кс.Не мисля ,че Mitsubishi е нещо повече в сравнение с Mercedes Относно Porsche и докладите наTUV за периода (примерно )от 2007 до 2017г. на ВЪЗРАСТ МЕЖДУ 6-7 год., 8-9 год. ,10-11 год. НИКОГА НЕ СА БИЛИ 14,9,ИЛИ 4. Чети ВНИМАТЕЛНО .