23 548 27

Автомобил на годината в Германия е...

Радослав Славчев

Първият изцяло електрически автомобил в историята на Jaguar, спечели престижната награда „Автомобил на годината в Германия за 2019 г.“

5-местният спортен SUV Jaguar I-PACE събра най-много гласове измежду 12 авторитетни автомобилни журналисти, които тестваха всички 59 номинирани автомобила в серия от разнородни тестове на различни терени и условия. Това, което отличи Jaguar I-PACE от останалите са изключителната му динамика, стилно излъчване и безкомпромисното му пътно поведение.

Йенс Майнерс, член и говорител на журито в конкурса „Кола на годината в Германия“, сподели:„Jaguar I-PACE е не само първият премиум електрически автомобил от сериен производител, но и съчетава по неповторим начин предимствата и възможностите, които предоставя електрификацията в дизайна и изработката на автомобила.

Пътното му поведение е впечатляващо, а неговият дизайн и практичност изпъкват сред останалите. Това са само част от причините Jaguar I-PACE да бъде победителят срещу сериозната конкуренция.“

Приемайки наградата, Проф.Др. Ралф Шпет, CEO на Jaguar Land Rover, сподели: „Ние сме изключително горди да получим тази награда от немските медии за нашия първи в историята изцяло електрически автомобил – Jaguar I-PACE. Да спечелиш такава награда в родината на премиум брандовете е голяма чест за нас.”



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • зарежете
    Отговор
    1 13:41  02.11.18
    Германия вече никой за нищо не я брои,така че тази награда......не се брои.

    Коментиран от #3, #5, #25

  • Гнида
    Отговор
    2 13:44  02.11.18
    Много красив ягуар ....

    Коментиран от #13, #20

  • 3 13:49  02.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • цистит
    Отговор
    4 13:57  02.11.18
    значи това е на турците любимия автомобил, не знаех

  • ванката
    Отговор
    5 14:07  02.11.18

    До коментар #1 от "зарежете":

    аа недей така ще обидиш мюслюлманската общност по света това си е тяхна територия!!!
  • гост
    Отговор
    6 14:45  02.11.18
    Нали му направиха тест и се оказа, че при магистрална скорост харчи 27квч, повече от доста по-голямата и по-тежка Тесла модел Х, която се отчете с 23квч. И излезе, че репортерите не могат да стигнат на 300км разстояние, а пробега е 400км, като на 290км им е свършил тока. Тесла от друга страна е била с пробег от 360км и си ги е минала. Как става кола на годината с такива резултати?

    Коментиран от #9

  • сноу
    Отговор
    7 15:55  02.11.18
    Забравили да му сложат една рязана цигунскогаджалска емблема и едни любими на амуджите немски номера ,започващи с TUR и завършващи с KAY.

    Коментиран от #11

  • въх
    Отговор
    8 17:58  02.11.18
    много е хубав. Почвам да търкам билетчета, може и да спечеля много пари. Че с тая заплата - само велосипеда си смених.
  • Жоро
    Отговор
    9 21:18  02.11.18

    До коментар #6 от "гост":

    Много просто. При коли по 400кс пробегът не е най-важен.

    Коментиран от #10

  • мислете малко
    Отговор
    10 21:46  02.11.18

    До коментар #9 от "Жоро":

    браво, значи ти ще си купиш кола 4000 кс с пробег метър и петдесет
  • 11 00:24  03.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гощо
    Отговор
    12 10:01  03.11.18
    Най добрият Ягуар е продаденият.
  • 666
    Отговор
    13 10:15  03.11.18

    До коментар #2 от "Гнида":

    Адски грозен Ягуар.

    Коментиран от #18

  • ежко бежко
    Отговор
    14 11:01  03.11.18
    Самото име на колата говори много,но няма къде да го зареждам......!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #21

  • Гост
    Отговор
    15 11:45  03.11.18
    А и гроздето едно кисело......
  • Ввв
    Отговор
    16 12:08  03.11.18
    Грозник
  • С.Михайлов.
    Отговор
    17 14:05  03.11.18
    Хората гледат много напред за разлика от вас , сега съществуват много добри безпетролнитехнологии никой не спори дали това е Toyota, jaguar, Tesla или Mersedes защото нито един от тях не достига техническите характеристики на нормална бензинова или дизелова кола. Но това е новият път на развитие безспорно и все още даже не е решено дали това е най добрият метод. А ние сме готови да го оплюваме без да знаем даже съвремието на събитието..

    Коментиран от #19

  • 18 16:49  03.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бай хой
    Отговор
    19 16:49  03.11.18

    До коментар #17 от "С.Михайлов.":

    А вие дори не знаете колко петрол е необходим за да се произведе и подържа това недоразумение.
  • Miusuka Madoto
    Отговор
    20 18:13  03.11.18

    До коментар #2 от "Гнида":

    Красив и скъп трошлив английски бАклук! Всички англичанки - дори и тези от най-високият клас, са абсолютни трошляци на супер-висока цена, изборът на мазохиста!

    Коментиран от #22

  • ОПЪАШ КАБЕЛ ОТ ТЕРАСАТА И
    Отговор
    21 20:36  03.11.18

    До коментар #14 от "ежко бежко":

    ГОТОВО. СЕГА СВЕТА КАРА КАРУЦАТА ПРЕД КОНЯ.....

    Коментиран от #24

  • Гнида
    Отговор
    22 22:49  03.11.18

    До коментар #20 от "Miusuka Madoto":

    Пак гроздето е кисело ...

    Коментиран от #23

  • Miusuka Madoto
    Отговор
    23 23:14  03.11.18

    До коментар #22 от "Гнида":

    Ни позна! ..но на никнейм си го докарал!

  • гост
    Отговор
    24 00:33  04.11.18

    До коментар #21 от "ОПЪАШ КАБЕЛ ОТ ТЕРАСАТА И":

    Ти така ли правиш?Каруцата пред коня!Виждам,виждам, казала Маша от коша на Мечо...!
  • М981
    Отговор
    25 17:29  04.11.18

    До коментар #1 от "зарежете":

    Добре казано. Немците вече нямат авторитет просто. Изложиха се много пъти по много. Би ме било срам, ако карах ваг.

    Коментиран от #26

  • гост
    Отговор
    26 18:56  04.11.18

    До коментар #25 от "М981":

    Да де, ама немските журналисти като правят ревю на френска кола за 30х.евро, съпоставима с немска кола за 50х.евро, започват да мрънкат, че немското било по-добре изработено, по-добре изглеждало и вратите му се затваряли като на премиум, а не като на френското. Потребителят ще си реши дали да даде 30 или 50, при положние, че загубите на немските продукти са главоломни, обезценяването е много сериозно и вече тяхното име на премиум и качество не значат нищо.

    Коментиран от #27

  • 819
    Отговор
    27 08:20  05.11.18

    До коментар #26 от "гост":

    Пълни боклуци са всичките немски марки, без изключения. Само човек, който не си цени парите ще ги налива в немско.

Напиши коментар:


Публикувай