14 Декември, 2018 11:16 12 777 17

Новият Range Rover Evoque дойде у нас с цена от 72 000 лв.

Новият Range Rover Evoque дойде у нас с цена от 72 000 лв. - 1

На специална церемония, която се проведе в новия шоурум на марката у нас, беше представено второто поколение на Range Rover Evoque. Любопитното за модела е, че новата генерация разполага с дизайн, повлиян от по-големия Velar, но в същото време е запазил характерния си купеобразен профил.

Новият Range Rover Evoque дойде у нас с цена от 72 000 лв.

Range Rover Evoque се прави на модернизиран вариант на платформата D8, която към момента се използва за Jaguar E-Pace. Още един интересен факт е, че по-малко от месец след официалната световна премиера на модела в Лондон, България е първият европейски пазар, на който предпремиерно Range Rover Evoque е представен на живо.

Новият Range Rover Evoque дойде у нас с цена от 72 000 лв.

Що се касае до техническите иновации в новия то трябва да се отбележи технологията Terrain Response 2, която се въвежда за първи път в пълноразмерен Range Rover. Тя има способността автоматично да разпознава повърхността, върху която се движи автомобилът и да регулира настройката спрямо нея, като Evoque вече може да гази във вода с дълбочина до 600 мм.

Новият Range Rover Evoque дойде у нас с цена от 72 000 лв.

Друго интересно е, че Evoque е и първият в света, оборудван с технологията Ground View, която ефективно превръща предния капак в невидим, прожектирайки изображения от камерата върху горния сензорен екран, за да предостави на водача 180-градусов изглед под предната част на автомобила.

Новият Range Rover Evoque дойде у нас с цена от 72 000 лв.

Evoque е и първият Land Rover с функцията Интелигентни настройки, която използва алгоритми на изкуствен интелект, за да научи предпочитанията на водача и действа като иконом на борда. Клиентите на Evoque могат да избират измежду шест 4-цилиндрови двигатели Ingenium, с три бензинови и три дизелови варианта.

Новият Range Rover Evoque дойде у нас с цена от 72 000 лв.

Най-икономичният от тях е дизеловият двигател със 150 к.с. (FWD) с емисии от 143 г/км и разход от 5,4 л/100 км, докато в другия край на динамичната скала стои бензиновият вариант с 300 к.с. (AWD), с въртящ момент от 400 Нм, емисии от 186 г/км и разход от 8,1 л/100 км. Базовата цена на модела у нас стартира от 72 000 лева с ДДС.

Новият Range Rover Evoque дойде у нас с цена от 72 000 лв.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 3 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 стефчо

    16 7 Отговор
    Какво му даваш? Екстра е за нашенеца!
  • 2 ДВГ

    12 6 Отговор
    Супер директен сблъсък с Ягуара и Лексус NХ. Конкуренцията е безмилостна която и да избереш няма да сбъркаш.

    Коментиран от #8

  • 3 AUDI

    9 3 Отговор
    Много по-красив е предишния . Хванал е малко от Велар , което е екстра. Само дано не носи същата слава за "здравина" като батковците си
  • 4 Сиромах

    22 8 Отговор
    Това не е автомобил за масовия българин. Добре знаем с какво се занимават хората, които карат скъпи коли. С две думи - не им е чиста работата (не говоря за абсолютно всички, а за по-голяма част от тях).

    Коментиран от #6

  • 5 Гошо

    11 6 Отговор
    Той същия като стария
  • 6 Фърфълак

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Сиромах":

    Ти да можеше и ти щеше да лапаш
  • 7 божко

    4 4 Отговор
    Сто бона е ландкрузър егати ровъра.
  • 8 селянин 1

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "ДВГ":

    За ква конкуренция бълнуваш..Тата с/у Лексус,да не си на апчета?

    Коментиран от #10

  • 9 Sliven

    5 2 Отговор
    Синът ми работи в Дубай и си купи от компанията тестов само на 16хил.км 300 к.с.
    Карах го,има страшно ускорение!! Странно е че въпреки високия стандарт базовият модел е малко по скъп от България...!
  • 10 ДВГ

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "селянин 1":

    Е като е ТАТА те и Волво са на Geely ама виж XC40 който също е конкурент 90 000.

    Коментиран от #13

  • 11 Японеца

    3 2 Отговор
    Браво, сменили са цената и е по-красив тоя трошляк!
  • 12 Боко

    5 1 Отговор
    Курвонтийте ще се отвозят!
  • 13 селянин 1

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "ДВГ":

    Предпочитам китайско Волво..отколкото роверска индиска тата..

    Коментиран от #14

  • 14 ДВГ

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "селянин 1":

    То и аз го предпочитам ама цената видя ли???
    Волвото отива на цената на БМВ е не мерси.
  • 15 ДОКО

    0 2 Отговор
    ПОРЕДНАТА БРАКМА..АНГЛИЙСКИ БОКЛУЦИ..МУУ
  • 16 4х4

    0 0 Отговор
    Е, а да ни е честит...
  • 17 Бачо от Бабачково

    1 2 Отговор
    Кеф... Пак има дизели... Щот бех се притеснил, че вече спират дизелите и ко ша я Прая тая нафта от локомотива...