Last news in Fakti

7 Януари, 2019 10:40 22 297 61

Golf Light ще краде купувачи от Dacia

  • volkswagen-
  • golf-
  • golf light

Volkswagen разработва бюджетна версия на най-продавания си модел. В ценово отношение Golf Light ще бъде позициониран между добре оборудвана Dacia и базова модификация на Skoda, твърди Auto Bild.

Евтиното VW ще бъде предназначено за млади клиенти, които купуват първата си кола, пенсионери и хора със скромни доходи. Подобна роля в гамата на Volkswagen играе Up!, но той е прекалено малък за тази задача.

Също като първото поколение на бестселъра от 1974 г. Golf Light ще има прост дизайн и ръбести форми с известен ретро привкус. Задвижването ще бъде поверено на 1.0-литров турбомотор, съчетан с петстепенна предавателна кутия с ръчно превключване.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ваг

    131 26 Отговор
    Абе майка му стара кви боклуци почнаха да правят да слагат турбо на 1 литров мотор сякаш това ще му помогне да живее по хубаво 1,4 да си слагат от голф 3 и 4 повече живот и сила имат от колкото това недоразумение

    Коментиран от #25, #28, #31, #33, #39

  • 2 фен на танас

    128 22 Отговор
    Не само турбо ще има и набити дюзи за да може към 200 000км да си смениш едно турбо 1000лв и 4 дюзички по 1000лв и си готов. Вагаджии пропаднали и ментеливи.

    Коментиран от #43, #54, #59

  • 3 fjj

    101 5 Отговор
    Еднолитрово турбо, сигурно ще два цилиндъра вече. Ако изкара до сто хиляди километра, ще се прави банкет.
  • 4 Patil,proveril

    24 41 Отговор
    1,4,Dizel 3cilindara 245 000 klm ne gori maslo varvi I 3lita na izvangradzko
  • 5 антрашпиц

    41 5 Отговор
    Същия Голф1 като на снимката го имах преди 20 години със базовия двигател.Небеше лош ,но много се задръстваха жигльорите на карбуратора и гаснеше постоянно..

    Коментиран от #34

  • 6 ББНМ

    92 12 Отговор
    Фолксвагне очевидно са загубили посока. Просто няма последователност в десйтвията им. До преди 2 години се кълняха в дизела. Сега за дизел не се чува и дума. От няколко месеца се изживяват като производители на хибриди и електромобили, а реално никога преди това не са обявявали, че това им е приоритет. На мен ми прилича на кризистен ПР. Съмнявам се и качеството на тези електромобили какво ще е. Също така, ВАГ събраха много неативизъм срещу себе си, заради лъжите им и заради наистина заниженото качество на автомобилите през последните 15 години. Ще имат доста да работят докато изчистят всички тези негативи. За сметка на това марки като Киа и Хюндай, които до преди 10 години бяха повод за шеги и подигравки, дръпнаха много във всички аспекти и правят наистина надеждни коли, а моделите от последните 2-3 години са и луксозни. За лидери като Тойота, Хонда и Мазда дори не говоря, те държат стабилно фронта.

    Коментиран от #19, #23, #45

  • 7 сектант

    46 30 Отговор
    иска да бъде като дачията ама от Сандерото по-добро за момента няма като аналог
  • 8 Sas

    13 35 Отговор
    ББНМ С всичко съм съгласен, само с тези Японци си се объркал!
  • 9 Varna

    48 6 Отговор
    По грозно от това е само санг -уонг . Хахаха
  • 10 некойси

    36 4 Отговор
    Като гледам крадат не само клиенти на Дачия, а и от дизайна от електрическия прототип на Honda :)
  • 11 мислещ

    37 11 Отговор
    Хаха, тия малолитражки с турбо са всичко друго, само не и коли за хора със скромни възможности. Аз бих си взел Дачия пред това - поне двигателя няма да е за бракуване след има-няма 100 000 и няма да доливал 1 литър масло на 1000 още докато е нова.

    Коментиран от #17, #48

  • 12 Бай Хой

    17 31 Отговор
    Ей само разбирачи, ми кат ви кефят старите двигатели си ги карайте ве, къф ви е проблема.1,4 и 1,6 са пълни гробници от към вървеж, сравнени с малките турбинирани миксерчета. Купих на жената Фокус с 1.0 турбо 125 к.с , на "реалните" 125 00 км, ми за сега колата си е ОК и м/у другото това мискерче си върви прилично, най-вече заради по-високите Н.М. Колко ще изкара не знам, сигурно ще почне да бута маслото скоро. Но като цяло бях много приятно изненадан от двигателчето е по магистралата малко му се къса душичката на баирите то е нормално

    Коментиран от #13, #29

  • 13 Знаммм

    22 15 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Хой":

    Жена ти ходи с него Фордче,да я....любовника на задната седалка

    Коментиран от #15

  • 14 smeh

    41 20 Отговор
    Не познавам човек качил се на кола с турбо, който след това да иска да се върне на атмосферка. И не се обиждайте, ама тея астматици дето ми ги визирате единственото им предимство е, че са евтини за производство. 1.6 атмосферен харчи колкото 2-литров в града, а извънградско може дори повече /при еднакви купета/. Докато 1.0 с турбо при нормално каране си дава 7-8 градско и предоставя доста по-широк използваем диапазон от обороти, като бонус получавате и по-приятна за каране кола. А относно ресурса, тея приказки ги слушаме от сума време, преди беше за колите от 90-те, после стана за колите от 00-те, та сега стигнахме до 2010. Особено смешно става когато го чуеш от собственик на 20 годишна кола, която не знаеш дали като я настъпиш няма да те плесне някое бутало по челото да ти обяснява как видиш ли новото не ставало :)

    Коментиран от #40

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 НАТО ВЕЦ

    22 5 Отговор
    Не знам какво ще крадът, но даже Дачиите от времето на Чаушеску имаха по-добра визия :(
  • 17 убре

    9 8 Отговор

    До коментар #11 от "мислещ":

    Пишеш за нещо за което не разбираш, а и не проверяваш. По пртинцип си мислиш , че е вярно но не е! Знаеш ли от кога се монтирват 3-цилиндрови двигатели на Дачия и на кои модели? Очевидно не.

    Коментиран от #24

  • 18 фау ве

    20 2 Отговор
    Много грозен тоя голф бе, иначе съм фен на ФВ, карам ФВ, да не кажат нещо колегите.
  • 19 Boxer

    27 2 Отговор

    До коментар #6 от "ББНМ":

    Имат да плащат десетки милиарди за глоби и обезщетения , които трябва да ги извадят от джоба на клиентите, а това няма да е лесно. За това и се гърчат така както е показано на снимката...
  • 20 Townboy

    38 3 Отговор
    На Фолксваген груп автомобилите след 2003г са с качеството на Дачия по принцип само че са тройно по-скъпи. Дори корейците задминаха немските производители по отношение на качество.
  • 21 Алфа Ромео

    22 1 Отговор
    Да не би да се канят да продават това ужасно грозно нещо от първата снимка!
  • 22 Отчето

    7 20 Отговор
    А кой ли освен фолксваген е номер едно по продажби чада мой кой я да чуем кой ще ги подминя някога

    Коментиран от #38

  • 23 гост

    21 3 Отговор

    До коментар #6 от "ББНМ":

    Ако качеството им беше добро още преди 10г. щеха да извадят е-трон, но те не могат да го направят все още. Когато Тесла отложи масовата продукция на модел 3 с 4месеца всички ги плюха, а наскоро ауди отложи старта на е-трон с 6месеца на уж готова кола, заводи и части, но никой не гъкна против тях макар да е много по-срамно и необосновано при утвърдени доставчици, логистика и всичко останало. Когато производител работи по принуда, а не по убеждение, не му купувай продукцията.
  • 24 мислещ

    7 4 Отговор

    До коментар #17 от "убре":

    Виждам, че има избор на двигатели без турбо и това е важното. Броят цилиндри сам по себе си не е от съществено значение за броя на колата. Но виж като се напомпа с турбо, тогава вече картинката става друга. Така че обясняваш как не разбираме от круши, при положение, че говорим за ябълки.
  • 25 Африканец

    22 8 Отговор

    До коментар #1 от "Ваг":

    Ти сериозно ли- тоя боклук 1.4 от Голф3?Тва беше миналия век бе колега. Покарай малко тва недоразумение 1.0 с турбо и тогава пиши. Ти ако искаш да караш един голф до 500 000 -тва си твой проблем,хората въобще нямат такива задания и изисквания към автомобилите ,като ги произвеждат. И без тва един автомобил след 7-8 години почва да има много други проблеми освен мотора. Ако още си мечтаеш за 124-ка и да я караш до 800 000- нема къ да стане. Философията е друга, никой не е виновен, че ти и още много хора по света сме бедни и не можем да си купим нови коли. Соца помниш ли - нашия телевизор електрон струваше 1500 лв, заплатата на баща ми беше 230 лв. Ако сега ти произведат един автомобил да може да изкара 700 000- ще струва една камара пари и ще го гледаш през крив макарон ,даже и на старо.

    Коментиран от #26

  • 26 Мислещ

    11 3 Отговор

    До коментар #25 от "Африканец":

    Ама това нали уж е "бюджетна" кола, за хората, дето нямали пари? Не ни обяснявай как било нормално да се сменя на няколко години, А 1.4 двигателите просто са мудни, но в крайна сметка за човек с малко пари надеждността е на първо място. Може да харчи повече бензин (И то само в някои условия...малолитражката настъпиш ли я, особено извънградско, като почне да се озорва, може и повече да ти изхарчи, особено ако включиш и маслото), но накрая като теглиш чертата, пак ще си спестил много повече.

    А на който му е важна динамиката (На мен също, затова не бих си купил нова кола от нисък клас), няма да си купи и новата малолитражка, а нещо на старо с по-мощен двигател.
  • 27 асът на асовете

    15 3 Отговор
    Количката изглежда добре и ще се продава, ако качеството и цената са прилични! Явно във ВАГ разбраха, че техния балон се спука и ако искат да са в играта трябва да предложат нещо на по-реална цена!

    Коментиран от #46

  • 28 Ники

    16 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ваг":

    Идеята е да си изкара гаранцията и да си купиш нов.

    Коментиран от #36

  • 29 Волвар

    8 2 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Хой":

    Не карам 1.4 а 2.4.
    И е съвсем различно.
  • 30 ухааа

    19 0 Отговор
    Голф единичка фейслифт... И това доживяхме...
  • 31 Бай Вълчо

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ваг":

    Карал ли си 1.0 турбо? Няма място за сравнение с 1.4 изобщо
  • 32 като гостите

    15 0 Отговор
    Просто пак да пуснат еденицата , но с еарбегове и там другите му глупости за безопасност и да се радват хората .
  • 33 винкело от перник с гоуфо

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ваг":

    куре баби ленкин ,1.4 мотор двувалка е наи калпавия , много ги слагат на поло , по добре един isuzu 3цилиндров 1.2 бензин или 1.9 тди 110 коня дизел , наи перфекните мотори са и двата
  • 34 никси

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "антрашпиц":

    ако го беше запазил ,сега знаеш ли какви пари щеше да му искараш ,на това рето ,направо ди купиш новия на снимката
  • 35 Букова глава

    11 0 Отговор
    Немат шанс.Тва е върхът на грозотията!
  • 36 отчаян от живота в бьлгария

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "Ники":

    ако имаш парите евентуално и можеш да си го позволиш , бедния бьлгарин дори и на лизинг неможе да го изплаща , колко стува един гоф 6 в момента нов
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Исисака Исишиба

    8 1 Отговор

    До коментар #22 от "Отчето":

    Тойота, отче, Тойота
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 босе

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "smeh":

    Имах кола с турбина,сега карам редови бензинов шестак 3200 кубика-224 коня-тиха и равномерна работа,невероятна и постоянна тяга до където ти стиска.....турбинирания мотор е за нерваците!
  • 41 hmhmhm

    2 5 Отговор
    аз съм много доволен от фиат 1.2 16v 4 ри цилиндров 80 к.с. атмосферен
  • 42 гост

    11 0 Отговор
    Ако се спазват ограниченията и не слугува на предрасъдъци на 90% от шофьорите 1000куб.с са им напълно достатъчни. Имах щастието да карам за около 2 години чисто нов ярис 1000куб. на 4-тата минута зимата започваше да духа топло (без подгряване). За ходене до работа и обратно, да заведа детето до училище (често тръгвах по пижама защото после си доспивах) не знам какво още му трябва на човек. За уйкенда вече на всеки каквото му е на сърце.
  • 43 Еййййй

    1 8 Отговор

    До коментар #2 от "фен на танас":

    Що говориш за ВАГ група,кой знае какво френско недоразумение караш.Мълчи по добре
  • 44 незнайко

    2 1 Отговор
    Това сие Голф еденичка !!! Написали са и годината когато излезе на бял свят .
  • 45 Nazy

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "ББНМ":

    Батко не , че нещо ама и аз като всички останали нормални автоентусиасти реших , че корейчетата са се пооправили и реших да сменя стария си лексус RX450h от 2013 с нещо по-ново е както си му е реда се качих в най-голямото Санта фе... е меко казано съм разочарован .... тромаво върви дизел без кубици вътре гадни евтини пластмаси , евтина кожа грубо изпълнение е- не ми трябваше да мисля много за да избера новия модел на лексус... да ме прощават корейците- имат още много хляб да ядат....
  • 46 Хахахаха

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "асът на асовете":

    Ти на тоя кенеф ли викаш добра това и пари да ми дават не бих го взел аз имам дачия купена от магазина чисто нова а за тоя кенеф и стотинка не бих дал
  • 47 Автомонтьор

    7 0 Отговор
    Дачията е новия народен автомобил.
  • 48 Belfaster

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "мислещ":

    Дачия/Рено също имат подобни боклуци, 1200 см3, 115 или 900 см3, 90 к. с., не вярвам да имат дълъг живот на двигателите.
  • 49 GMS

    1 3 Отговор
    Преди месец купих Opel Grandland X бензин 1.2 Turbo 131 коня, имам и Opel Antara 2.0 TDCI. Ами да ви кажа мислех си че антарата върви много, докато не се качих на новата. В началото и аз бях много скептичен за малолитражките но останах много изненадан още при първото ми каране когато от опел ми дадоха една за тест драйв, колата върви ненормално за такова малко двигателче.
  • 50 Здравомислещ

    4 1 Отговор
    Новите автомобили ме са скъпи. Скъпо е горивото. При сериозна експлоатация на петата година сте дали толкова пари за гориво, колкото сте дали за пълната цена на автомобила. За това основно хората на запад избират малолитражните автомобили. Да си купиш стар автомобил с голям двигател, трябва да си си надвил на масрафа или да не можеш да смяташ.

    Коментиран от #51

  • 51 Бай Хой

    4 0 Отговор

    До коментар #50 от "Здравомислещ":

    Ми решението е газ...за 15 лв зимата минавам 100 километра в Софийските задръствания, по магистрала със 140-150 с климатик и 4 човека 10 лв/100 км. Ако карах повече извънградско бих се замислил и за дизел заради комфорта в дългите пътувания, щот мойта макар и 2.3 пак ми идва малко слабичка по баирите.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 200 000

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "фен на танас":

    Не е проблем, като стане на 200 000 км само неудачници като теб ще го карат.
  • 55 Вагчо

    1 11 Отговор
    Карам трицилиндрово Поло на метан. За три месеца съм навъртял 30 хиляди км и съм очарован. Антиваг разбирачите да имат много здраве.
  • 56 гощо

    0 3 Отговор
    Демек всичко с Дачия и Шкода приключва в този клас! Въпреки,че Дачия и Рено много еФтино подържат като части
  • 57 ДискотеченБияч

    3 1 Отговор
    Къде е Коня да каже за Бе Ен Ве- то му ?
  • 58 Dacia 1300 69 y

    5 0 Отговор
    Като гледам Вагинженерите са гепнали наготово и дизайна на култовата Dacia 1300 на Чаушеску от 69 година. С тая разлика , че още има петдесетгодишни дачии и вървят дори и с три колелета..........
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 japbest

    4 0 Отговор
    Аз отдавна предвиждах, че ВАГ се ориентират към третият свят-Индия, Африка, само там имат шанс в следващите 3-5 години, после погребение- alle VW kaputt!
  • 61 Умният

    1 0 Отговор
    Издънките им нямат край!