Volkswagen разработва бюджетна версия на най-продавания си модел. В ценово отношение Golf Light ще бъде позициониран между добре оборудвана Dacia и базова модификация на Skoda, твърди Auto Bild.
Евтиното VW ще бъде предназначено за млади клиенти, които купуват първата си кола, пенсионери и хора със скромни доходи. Подобна роля в гамата на Volkswagen играе Up!, но той е прекалено малък за тази задача.
Също като първото поколение на бестселъра от 1974 г. Golf Light ще има прост дизайн и ръбести форми с известен ретро привкус. Задвижването ще бъде поверено на 1.0-литров турбомотор, съчетан с петстепенна предавателна кутия с ръчно превключване.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ваг
Коментиран от #25, #28, #31, #33, #39
10:46 07.01.2019
2 фен на танас
Коментиран от #43, #54, #59
10:48 07.01.2019
3 fjj
10:49 07.01.2019
4 Patil,proveril
10:53 07.01.2019
5 антрашпиц
Коментиран от #34
10:55 07.01.2019
6 ББНМ
Коментиран от #19, #23, #45
10:56 07.01.2019
7 сектант
11:10 07.01.2019
8 Sas
11:12 07.01.2019
9 Varna
11:18 07.01.2019
10 некойси
11:27 07.01.2019
11 мислещ
Коментиран от #17, #48
11:43 07.01.2019
12 Бай Хой
Коментиран от #13, #29
11:49 07.01.2019
13 Знаммм
До коментар #12 от "Бай Хой":
Жена ти ходи с него Фордче,да я....любовника на задната седалкаКоментиран от #15
12:20 07.01.2019
14 smeh
Коментиран от #40
12:31 07.01.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 НАТО ВЕЦ
12:50 07.01.2019
17 убре
До коментар #11 от "мислещ":
Пишеш за нещо за което не разбираш, а и не проверяваш. По пртинцип си мислиш , че е вярно но не е! Знаеш ли от кога се монтирват 3-цилиндрови двигатели на Дачия и на кои модели? Очевидно не.Коментиран от #24
12:50 07.01.2019
18 фау ве
13:13 07.01.2019
19 Boxer
До коментар #6 от "ББНМ":
Имат да плащат десетки милиарди за глоби и обезщетения , които трябва да ги извадят от джоба на клиентите, а това няма да е лесно. За това и се гърчат така както е показано на снимката...14:12 07.01.2019
20 Townboy
14:17 07.01.2019
21 Алфа Ромео
14:19 07.01.2019
22 Отчето
Коментиран от #38
14:58 07.01.2019
23 гост
До коментар #6 от "ББНМ":
Ако качеството им беше добро още преди 10г. щеха да извадят е-трон, но те не могат да го направят все още. Когато Тесла отложи масовата продукция на модел 3 с 4месеца всички ги плюха, а наскоро ауди отложи старта на е-трон с 6месеца на уж готова кола, заводи и части, но никой не гъкна против тях макар да е много по-срамно и необосновано при утвърдени доставчици, логистика и всичко останало. Когато производител работи по принуда, а не по убеждение, не му купувай продукцията.15:17 07.01.2019
24 мислещ
До коментар #17 от "убре":
Виждам, че има избор на двигатели без турбо и това е важното. Броят цилиндри сам по себе си не е от съществено значение за броя на колата. Но виж като се напомпа с турбо, тогава вече картинката става друга. Така че обясняваш как не разбираме от круши, при положение, че говорим за ябълки.15:29 07.01.2019
25 Африканец
До коментар #1 от "Ваг":
Ти сериозно ли- тоя боклук 1.4 от Голф3?Тва беше миналия век бе колега. Покарай малко тва недоразумение 1.0 с турбо и тогава пиши. Ти ако искаш да караш един голф до 500 000 -тва си твой проблем,хората въобще нямат такива задания и изисквания към автомобилите ,като ги произвеждат. И без тва един автомобил след 7-8 години почва да има много други проблеми освен мотора. Ако още си мечтаеш за 124-ка и да я караш до 800 000- нема къ да стане. Философията е друга, никой не е виновен, че ти и още много хора по света сме бедни и не можем да си купим нови коли. Соца помниш ли - нашия телевизор електрон струваше 1500 лв, заплатата на баща ми беше 230 лв. Ако сега ти произведат един автомобил да може да изкара 700 000- ще струва една камара пари и ще го гледаш през крив макарон ,даже и на старо.Коментиран от #26
15:36 07.01.2019
26 Мислещ
До коментар #25 от "Африканец":
Ама това нали уж е "бюджетна" кола, за хората, дето нямали пари? Не ни обяснявай как било нормално да се сменя на няколко години, А 1.4 двигателите просто са мудни, но в крайна сметка за човек с малко пари надеждността е на първо място. Може да харчи повече бензин (И то само в някои условия...малолитражката настъпиш ли я, особено извънградско, като почне да се озорва, може и повече да ти изхарчи, особено ако включиш и маслото), но накрая като теглиш чертата, пак ще си спестил много повече.А на който му е важна динамиката (На мен също, затова не бих си купил нова кола от нисък клас), няма да си купи и новата малолитражка, а нещо на старо с по-мощен двигател.
15:44 07.01.2019
27 асът на асовете
Коментиран от #46
15:46 07.01.2019
28 Ники
До коментар #1 от "Ваг":
Идеята е да си изкара гаранцията и да си купиш нов.Коментиран от #36
16:36 07.01.2019
29 Волвар
До коментар #12 от "Бай Хой":
Не карам 1.4 а 2.4.И е съвсем различно.
16:42 07.01.2019
30 ухааа
17:13 07.01.2019
31 Бай Вълчо
До коментар #1 от "Ваг":
Карал ли си 1.0 турбо? Няма място за сравнение с 1.4 изобщо17:22 07.01.2019
32 като гостите
17:57 07.01.2019
33 винкело от перник с гоуфо
До коментар #1 от "Ваг":
куре баби ленкин ,1.4 мотор двувалка е наи калпавия , много ги слагат на поло , по добре един isuzu 3цилиндров 1.2 бензин или 1.9 тди 110 коня дизел , наи перфекните мотори са и двата18:05 07.01.2019
34 никси
До коментар #5 от "антрашпиц":
ако го беше запазил ,сега знаеш ли какви пари щеше да му искараш ,на това рето ,направо ди купиш новия на снимката18:10 07.01.2019
35 Букова глава
18:11 07.01.2019
36 отчаян от живота в бьлгария
До коментар #28 от "Ники":
ако имаш парите евентуално и можеш да си го позволиш , бедния бьлгарин дори и на лизинг неможе да го изплаща , колко стува един гоф 6 в момента нов18:22 07.01.2019
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Исисака Исишиба
До коментар #22 от "Отчето":
Тойота, отче, Тойота19:32 07.01.2019
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 босе
До коментар #14 от "smeh":
Имах кола с турбина,сега карам редови бензинов шестак 3200 кубика-224 коня-тиха и равномерна работа,невероятна и постоянна тяга до където ти стиска.....турбинирания мотор е за нерваците!20:31 07.01.2019
41 hmhmhm
20:41 07.01.2019
42 гост
22:11 07.01.2019
43 Еййййй
До коментар #2 от "фен на танас":
Що говориш за ВАГ група,кой знае какво френско недоразумение караш.Мълчи по добре22:22 07.01.2019
44 незнайко
22:49 07.01.2019
45 Nazy
До коментар #6 от "ББНМ":
Батко не , че нещо ама и аз като всички останали нормални автоентусиасти реших , че корейчетата са се пооправили и реших да сменя стария си лексус RX450h от 2013 с нещо по-ново е както си му е реда се качих в най-голямото Санта фе... е меко казано съм разочарован .... тромаво върви дизел без кубици вътре гадни евтини пластмаси , евтина кожа грубо изпълнение е- не ми трябваше да мисля много за да избера новия модел на лексус... да ме прощават корейците- имат още много хляб да ядат....23:51 07.01.2019
46 Хахахаха
До коментар #27 от "асът на асовете":
Ти на тоя кенеф ли викаш добра това и пари да ми дават не бих го взел аз имам дачия купена от магазина чисто нова а за тоя кенеф и стотинка не бих дал00:07 08.01.2019
47 Автомонтьор
02:05 08.01.2019
48 Belfaster
До коментар #11 от "мислещ":
Дачия/Рено също имат подобни боклуци, 1200 см3, 115 или 900 см3, 90 к. с., не вярвам да имат дълъг живот на двигателите.02:54 08.01.2019
49 GMS
04:56 08.01.2019
50 Здравомислещ
Коментиран от #51
06:04 08.01.2019
51 Бай Хой
До коментар #50 от "Здравомислещ":
Ми решението е газ...за 15 лв зимата минавам 100 километра в Софийските задръствания, по магистрала със 140-150 с климатик и 4 човека 10 лв/100 км. Ако карах повече извънградско бих се замислил и за дизел заради комфорта в дългите пътувания, щот мойта макар и 2.3 пак ми идва малко слабичка по баирите.08:10 08.01.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 200 000
До коментар #2 от "фен на танас":
Не е проблем, като стане на 200 000 км само неудачници като теб ще го карат.11:11 08.01.2019
55 Вагчо
11:35 08.01.2019
56 гощо
12:37 08.01.2019
57 ДискотеченБияч
12:42 08.01.2019
58 Dacia 1300 69 y
13:17 08.01.2019
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 japbest
21:02 08.01.2019
61 Умният
23:44 08.01.2019