Last news in Fakti

7 Юни, 2019 13:58 50 939 55

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)

  • автомобили-
  • класация
Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I

Продължаваме тази своеобразна класация с още една дузина автомобили, които така и не успяват да се наложат на пазарите и се смятат за едни от най- неудачните за последните три десетилетия.

Smart Fortwo

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Отличен градски автомобил с надеждни мотори, но с малък ресурс и прекалено висока цена.


Dodge Journey/Fiat Freemont

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Американско италианският кросоувър не се харесва заради липсата на надеждност, непривлекателен външен вид и чупливи възли и агрегати.

Chevrolet Lumina APV

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Неординарен дизайн, но много лошо качество на материалите и на самата сглобка. Управляемостта също не е на ниво.

Pontiac Aztek

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Признат почти официално за една от най-грозните коли в света.

SsangYong Rodius

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Този автомобил е по-нелицеприятен дори и от Aztek.

Chrysler PT Cruiser Convertible

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Странен дизайн, скъпа поддръжка и ненадеждни и неикономични мотори.

Daewoo Nubira

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Голямата сестра на Lanos изглежда зле, а салонът ѝ е с много лошо качество на изработка.

Jeep Compass

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Дизайнът не впечатлява, вариаторната скоростна кутия е под всякаква критика, а комфортът в салона е равен почти на нула.

Kia Opirus

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Смесицата от дизайна на Jaguar S-Type и Mercedes E-Klasse не се получава добре, а качеството на изработка слага капак на всичко.

Chrysler Sebring

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Неудачен ретро дизайн, евтино изглеждащ салон и много лакоми двигатели.

Dacia Nova/SuperNova/Solenza

Най-неудачните коли за последните 30 години (ЧАСТ II)


Румънският бюджетен лифтбек е колата с може би най-лошо качество за последните 30 години.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 79 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коментара

    132 9 Отговор
    Доста качествена селекция, ето че има и по-грозно от Мултипата XD

    Коментиран от #20, #49

  • 2 гост

    140 7 Отговор
    с тая дачия разгневихте Сектанта
  • 3 УВЕРЕНИЯ

    145 16 Отговор
    Неудачни са... факт... но Нубирите, таксиметровите преди време ги съсипваха от каране... и се оказаха здрави катъри...

    Коментиран от #6, #9

  • 4 GOLF R

    60 99 Отговор
    от фият, по неудачни коли просто няма - те са последната дупка на кавала

    Коментиран от #12, #18, #21, #55

  • 5 сектант

    53 21 Отговор
    МЕРЗАВЦИ

    Коментиран от #11

  • 6 Мен

    40 8 Отговор

    До коментар #3 от "УВЕРЕНИЯ":

    Именно статията е пълна измислица. Някой в петък няма работа.

    Коментиран от #15

  • 7 Rado

    68 32 Отговор
    Fiat Freemont 2.0 Mjet 4x4 Automatic е ГОЛЯМ кеф, много здрав и икономичен автомобил, но много недооценен! Тази класация е писана от някой местен фермер кравар, който не се е качвал на автомобил.

    Коментиран от #25

  • 8 123

    25 34 Отговор
    олооо дачията е най добрата кола кой е правил класацията аз да му ....
  • 9 criminal

    45 7 Отговор

    До коментар #3 от "УВЕРЕНИЯ":

    Изпадна ми такава комби 2003г произведена,купих я преди повече от 5г и съм я спукал от товарене и каране без нищо повече от елементарна поддръжка ...... Нека е несполучлива....

    Коментиран от #19

  • 10 Любезния лос

    26 3 Отговор
    Прави впечатление присъствието на Крайслер в тази класация. Мой приятел има Додж Джърни. На 110к мили отваряха мотора за нещо дребно, ремонт на трансмисията и още разни дреболии за повече от стойността на колата. Колата не можеше да се движи. След ремонта реши да я кара още защото не можеше да й вземе никакви пари...
  • 11 Хохохох

    40 20 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    Сектьо дачийката ти е там пич. Най големия боклул на планетата след санг йонгата и фияд мултиплато

    Коментиран от #22

  • 12 GЪLF Rчо

    35 7 Отговор

    До коментар #4 от "GOLF R":

    Предпоследна са. Ти си "шампиона". Сигурно си мечтаеш за ФИАТ, но от хорски срам си купи народен кошник.

    Коментиран от #14

  • 13 Мемфис

    23 43 Отговор
    Ушанките просто нямат собствени каруци, иначе биха окупирали твърдо първите места!спомням си москвичи зазки, волги и уазки!
    ОТВРАТ!!!!!
  • 14 GOLF R

    15 45 Отговор

    До коментар #12 от "GЪLF Rчо":

    предпочитам да ходя пеша или да съм с велосипед и дори тротинетка пред фиат

    Коментиран от #24, #26

  • 15 Неграмотна статия!

    6 20 Отговор

    До коментар #6 от "Мен":

    Това на снимката ако е Джагуар ЕС тайп аз съм значи аз съм Хитлер!
  • 16 Бай Булгар всичко знае

    17 7 Отговор
    Статия писана от голаджия на 100%
  • 17 за гъби съм

    31 22 Отговор
    Не виждам всички руски коли - отделна статия ли ще има за тях?

    Коментиран от #23

  • 18 Италианец

    13 7 Отговор

    До коментар #4 от "GOLF R":

    Кой ти го каза това бе,нещастен разбирачо.
  • 19 AdiBas

    38 5 Отговор

    До коментар #9 от "criminal":

    Те хората са написали за нубирата, че е грозна отеън и евтина отвътре. Нещо, което потвърждавам. Никъде не пише, че не е издръжлива. Така че си товари зелките и си вози козите, споко!
  • 20 АLFA Q 4

    43 9 Отговор

    До коментар #1 от "Коментара":

    ЧАКАЙ БЕ,, А ОНЗИ КВАДРАТЕН НЕСЕСЕР
    AUDI, A 2,..СЪЩО НЯМА СЪПЕРНИЦИ

    Коментиран от #27

  • 21 АLFA Q 4

    19 8 Отговор

    До коментар #4 от "GOLF R":

    Я ЕДНО БОКЛУЧЕ
  • 22 АLFA Q 4

    37 10 Отговор

    До коментар #11 от "Хохохох":

    КОМПЛЕКС ЧЕТА,,, МИЛТИПЛАТА МОЖЕ ДА Е ГРОЗНО ВАТА.. НО Е ИДИОТО УСТОЙЧИВА,, И ИЗКЛЮЧИТЕЛНО УДОБНА
  • 23 Бай Ганьо

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "за гъби съм":

    😂😂😂😂
  • 24 АLFA Q 4

    17 7 Отговор

    До коментар #14 от "GOLF R":

    АМИ ТИ И БЕЗ ТОВА СИ СИ ВСЕ ПЕШАК С ТАЯ ТРОШКА
  • 25 159

    5 5 Отговор

    До коментар #7 от "Rado":

    И аз се учудих за него + калибер-а що (???) са в тази класация, ама... Класация. И нея я е правил човек!
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Мерцедес

    3 10 Отговор
    И другите коли !!!
  • 29 jambazina

    34 3 Отговор
    Коли които са произведени и продадени в стотици хиляди бройки, като Авео, Ярис, Нубира, няма как да се нарекат неудачни, макар да имат недостатъци.
  • 30 учуден

    12 13 Отговор
    Ей ще се насерете от простотия аз да попитам за уникалните неповторими и недостижими съветски,руски "автомобили" защо ги няма?

    Коментиран от #44

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Сори

    8 5 Отговор

    До коментар #31 от "АнтиИдиотократ":

    Превеждам на другаря - чете се 'Фиат в римонт'
  • 33 некойси

    15 1 Отговор
    Ще имате да вземате ... GM EV-1 е набирал широка популярност и тогава компаниите са се притеснили и са обрали де кво що има и са взели да ги мачкат на преси .... Чисто нови коли! Само и само да не изпъснах духа от бутилката.
    "Who killed the electric car" се казва документелния филм.
  • 34 ТМВ

    14 1 Отговор
    Аз съм бил късметлия,от една година карам Lancia Thesis със специфичен ретро дизайн но я няма в класацията...!!!!!
    Ураааааа!!!!!

    Коментиран от #50

  • 35 vasik atanasova

    2 6 Отговор
    боклуци защо въобще ги произвеждат
  • 36 Драйвър

    15 5 Отговор
    Тази статия е за Американския пазар и повечето коли не са много популярни при нас,но за Дачията са абсолютно прави!Това беше първия масов експортен модел на Дачия,колата беше толкова калпава,оглави класациите за най не качествен нов автомобил в АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ КАТЕГОРИИ(двигател,ходова част,сервизно обслужване и т.н.) и нанесе такава имиджова щета на марката,че за новите си модели освен изцяло променения дизайн смениха дори логото на фирмата,от син щит стана отварачка за бутилки:)Новите ужким били по добри,ама от малък си знам,че Румънците могат да правят само МАМАЛИГА!За автомобили се доверявам единствено на Немския автопром!
  • 37 Стефан

    18 0 Отговор
    Ярис когато излезе става кола на годината.
  • 38 ЯНИ

    8 0 Отговор
    А, А-140 КЪДЕ Е?????Или пък опел мерива 1,4 екотек,бензин-супер говно,......
  • 39 Субаруто

    4 0 Отговор
    Субаруто е доста популярно назапад , а тук е блян за всеки субарист , не е бегачка ,но си е класика подобно на старата 8ма серия на БМВ.
  • 40 ценител

    6 1 Отговор
    Yaris - да, но най-новите недоразумения. Първият, който сте сложили на снимката, си беше супер, особено 1.5, беше по-бърз от по-късния 1.8, да не говорим, че дори базовата версия беше по-бърза от сегашната със 100 коня, която се задъхва все едно е SUV със 100 коня, пълно недоразумение.
  • 41 Зелено

    3 5 Отговор
    С една дума нищо ново за американските и японски бракми. Супер скучни на вид и депресиращи да седиш вътре.

    Коментиран от #51

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Заспала дачия

    6 0 Отговор
    Дачията и като чисто нови изглеждаха като коли от преди 15г.
  • 44 Отговор

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "учуден":

    Щото статията е за последните 3 десетилетия. Новите руски нямат място в тази класация, а старите не са руски, само са произвеждани в Русия. Москвич-Опел, Жигула-Фиат.
    Та да плюеш стара Жигула и Москвич е оправдано, но това са западни модели, на западни инжинери, произведени в Русия.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Пълен фалш

    1 1 Отговор
    Това е някакъв списък с незнаен автор, вероятно от руски сайт. Тойота Ярис е един от най-харесваните в класа си. А написаното по адрес на Крайслер ПТ круйзер и Доджа - автора нека да знае, че това са същите двигатели които са в КИЯ и Хюндайте, които ежедневно гледа като таксита в София и които до едно са на над 800 000 км без ремонти.
  • 47 реалист

    3 2 Отговор
    фият добло кенефът на кенефите гаден дизаин но пък за сметка на това чупливи мотори окачване и трансмисия
  • 48 Дани

    2 0 Отговор
    Написаното за GM EV-1 не отговаря на истината. Гледайте филма кой уби електрическите автомобили. И ще разберете, че GM сами са унищожили електрическата си кола.
  • 49 ДДД

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Коментара":

    Няма по грозно бе, пише една от най-грозните, но не най-грозната.
  • 50 АLFA Q 4

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "ТМВ":

    ЗНАЕШ ЛИ, ТЕСИСА Е НЯКОЛКО ПЪТИ ПО НАДЕЖДЕН АВТОМОБИЛ, ОТ ЦЯЛАТА ГРАМАДА, ПРЕХВАЛЕНО НЕМСКИ, ПРЕМИУМ,, ПЪЛНА Е С ГЛЕЗОТИЙ И Е ЗДРАВА.. НИЩО ЧЕ ЛАЯТ,, ТЕЯ СЪС СКЪПИТЕ КОКОШАРНИЦИ.. СЪС ЗДРАВЕ И БЕЗАВАРИЙНО
  • 51 АLFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Зелено":

    Е ДА
    ДРУГО СИ Е С АУДИТО
    НА ШИРОКО В СЕРВИЗА

    Коментиран от #52

  • 52 Зелено

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "АLFA Q 4":

    Имал съм ауди, случвало се е да ходи в сервиз. И все пак предпочитам да си гледам аудито в сервиза отколкото гадните и криви пластмаси на всичката японска и американска продукция. Не просто са грозни колите им, направо се отвращавам като ги гледам. Вземи аналогични години немска кола, фв или ауди примерно и същата година японска или американска кола. Потресаваща разлика

    Коментиран от #53

  • 53 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Зелено":

    АМА ЗДРАВО А

    Коментиран от #54

  • 54 Зелено

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "АLFA Q 4":

    Всяка кола ходи по майстори, една повече, друга по- малко. Кофти е когато трябва да разглобиш почти цялата предница за смяна примерно на алтернатор, но лично аз през останалото време предпочитам уюта на немската кабина и комфорт и цялостната визия. Въпрос на предпочитания. За мен няма смисъл да карам безлична японска или американска кола, даже и цял живот да не отиде на майстор, не че и те не се чупят
  • 55 ДеСото

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "GOLF R":

    Ами то карал ли си някога Фиат или само си чувал гаражен фолклор? Разбирачи с голфове като теб е трябвало да станат автомобилни инженери