44 692 103

Automobilwoche: Заводът на VW ще е в България

Automobilwoche: Заводът на VW ще е в България

Германското автомобилно издание Automobilwoche твърди, че не Турция, а България е фаворит за домакинството на бъдещия завод на Volkswagen в Източна Европа. Публикацията предхожда с няколко часа материала на Handelsblatt, в който се твърди, че фабриката ще бъде изградена в Измир.

Automobilwoche се позовава на свой източник от концерна, според когото шефът на Skoda, чиито автомобили ще се сглобяват в новия завод, е изгубил мандата да определи местоположението. Предварително решение щяло да бъде взето през юли в централата във Волфсбург.

Вече течали и интензивни преговори за покупката на терен близо до София. С реализацията на проекта се бил заел лично продуктовият директор на VAG Оливер Блуме. Новата фабрика щяла да отвори между 4 000 и 5 000 работни места.

Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 91 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Опикано туркофилче
    Отговор
    1 22:32  26.06.19
    Ей ся жа са оплача на чичко ердоган

    Коментиран от #16, #18

  • Не глеам таувизия
    Отговор
    2 22:33  26.06.19
    А дано, ама в рано за радости... Ердоган още държи коза с бежанците, та може и дане ни огрее:(

    Коментиран от #12, #32, #71

  • Мен
    Отговор
    3 22:33  26.06.19
    То и сега има много свободни работни места за по 700лв.=на 250л. Нафта . Ама няма кой да бачка за толкова. Като дойдат тия да не вдигнат летвата случайно ? Пак ще блъскат без пара хората о тва е.

    Коментиран от #20, #53, #78


  • Random
    Отговор
    4 22:33  26.06.19
    Що ми се струва че и самите ФВ не знаят къде да го правят? Понеже много турци работят в заводите им, синдикатите викат Турция, а шефовете си знаят че с Ердоган е голям риск и искат тука.

    Коментиран от #103

  • 5 22:37  26.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • матрЯла на герб
    Отговор
    6 22:42  26.06.19
    Всичко е голи спекулации, ще решат евентуално през октомври и заводът, ще там където има най-много работна ръка съгласна да работи за малко пари.....не мисля, че това е тук! Да работна ръка имаме, но предпочита да е безработна, но не и "да им работи на тия" !

    Коментиран от #73

  • 7 22:47  26.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост 1
    Отговор
    8 22:50  26.06.19
    Да се молиме на сульо и пульо за Завод,който няма да е наш

    Коментиран от #47, #60

  • Не глеам таувизия
    Отговор
    9 22:51  26.06.19

    До коментар #7 от "Местя":

    Гарантиране на пазари... Такива имат в Чехия и Турция, тука още не... Така, че има шанс... До колко е добре ще си проличи ако се случи...
  • Да да
    Отговор
    10 22:52  26.06.19

    До коментар #7 от "Местя":

    Всеки завод си има капацитет.Този на Шкода е изчерпан и дори факта че половината се правят в Германия,пак не стига.

    Коментиран от #87

  • Дедо ви
    Отговор
    11 22:55  26.06.19
    Абе тия коли с ДВГ вече са пътници, а те тепърва ще строят завод. Нещо не ми се вярва. Ако ще правят завод тука то да е за елекромобили.

    Коментиран от #62

  • гост
    Отговор
    12 23:07  26.06.19

    До коментар #2 от "Не глеам таувизия":

    И какво общо имат в случая бежанците или викаш,шефовете на концерна много ги вълнува дали Ердоган ще пусне бежанците към Германия? Да ти имам логиката !

    Коментиран от #13

  • Не глеам таувизия
    Отговор
    13 23:25  26.06.19

    До коментар #12 от "гост":

    Ако ти не виждаш логика в това съжелявам за теб и сполай ти, бизнеса в германия си попълни квотите с "инжинери" и "лекари", сега мислят как да не пускат повече и как да ги пръснат по периферията... Разбирай тук...
  • Има няква игра
    Отговор
    14 23:28  26.06.19
    Случайно Боце купи 3-400 шкодилаци за патрулята.

    Коментиран от #24

  • Потресен
    Отговор
    15 23:30  26.06.19
    А на бас че ще е при фесовете,аман от лизачи на Тиквата!
  • Хохо
    Отговор
    16 00:10  27.06.19

    До коментар #1 от "Опикано туркофилче":

    Педалче !
  • опасност
    Отговор
    17 00:24  27.06.19
    Трябва да се внимава много,каскетите да не саботират доброто начинание!
  • Дриснярише метев
    Отговор
    18 02:36  27.06.19

    До коментар #1 от "Опикано туркофилче":

    По добре се оплачи на глупавият ти господар борисофф,но само след като му оближеш насраният Гъс,да ви еба путката майчина и на двамата
  • възмутен
    Отговор
    19 03:35  27.06.19
    пак край София.Ами още мигранти от провинцията.Браво

    Коментиран от #21, #23, #80

  • Доб
    Отговор
    20 04:10  27.06.19

    До коментар #3 от "Мен":

    Еми те затова идват тук.
  • Развеселен
    Отговор
    21 04:43  27.06.19

    До коментар #19 от "възмутен":

    Ми, явно на Софиянци не им се работи. Те искат да да са млади меринджеи

    Коментиран от #34

  • Ейй
    Отговор
    22 05:11  27.06.19
    Не бе не, само ти ще работиш там...
  • Ейй
    Отговор
    23 05:13  27.06.19

    До коментар #19 от "възмутен":

    Не бе не, само ти ще работиш там...
  • Грешиш
    Отговор
    24 06:09  27.06.19

    До коментар #14 от "Има няква игра":

    Ше иска да са подарък 😂😂боки първи трудно вади пари
  • Николай
    Отговор
    25 07:08  27.06.19
    ББ предупреди не пречете на бизнеса. Не коментирайте. Вчера писаха, че завода ще е в Турция. Днес пишат, че ще е в България. Някой си пробутва новините и анализите за да каже после "аз нали ви казах"
  • Николай
    Отговор
    26 07:10  27.06.19
    Партизаните и жандармерията водели битка в гората. Накрая дошъл горския и ги изгонил от гората.
  • ВИЗИЯ БГ
    Отговор
    27 07:33  27.06.19
    България може да дава 500 милиона евро годишно за чужди инвестиции. 10 области на инвестиране, за всяка област по 100 милиона евро на 2 години. Най вече привличане на китайски инвестиции. Област електрически автомобили. Ягодопроизводство. Ябълки, Домат. Млечна промишленост. Обувки, Дрехи. 3Д принтиране. Иновативно строителство. Хранителни добавки.
  • ВИЗИЯ БГ
    Отговор
    28 07:36  27.06.19
    "Какво искаме? Какво е възможно?" - Държавата да няма никакви фирми и собственост. Фирменият данък да е нула. Осигуровките да са доброволни и не към държавата. Пенсия да взима от държавата навършилият 60 години, с доход до 70% от минималната заплата, за пенсия или допълнение до 80% от минималната заплата. Данък лични доходи да е 20% - който да отива само за микрорайонът или селото където живее платецът. Минималната заплата да е 35% от БВП на зает. Социалната помощ да е 35% от минималната заплата. толкова да е и необлагаемият доход. Получаващият социална помощ да има право да работи 8 дни в месецът - 64 часа месечно. Да има 20 общински болници, работещи с 40% от акцизите горива, 65% от акциз цигари и алкохол. 50% от ДДС събиранията да е за държавни пенсии. 10% от ДДС събиранията да са за социални помощ, 30% за армия и полиция. Премахва се данък боклук, имот, и наследство. 40% от акцизи горива да отива за екология - строеж на ВЕИ и ТЕЦ за отпадъци - за безплатен ток, закупуване на хибридни и електрически автобуси, за безплатен общински транспорт. 20% от акциз горива да отива за пътища - строеж и поддръжка. 10% от ДДС да отива за семеен бизнес - храни, ферми, търговия с родни стоки, изобретения, дрехи, обувки. Това са 800-1200 милиона лева, 80-120 хиляди лева на фирма, производство и търговия на родни стоки, нови семейни фирми - 10 000 фирми всяка година. Икономиката за 29 години нараства два пъти номинално - БВП. И ако сега левът е 30 милиарда парична баз
  • ВИЗИЯ БГ
    Отговор
    29 07:39  27.06.19
    "Какво искаме? Какво е възможно?" - Икономиката за 29 години нараства два пъти номинално - БВП. И ако сега левът е 30 милиарда парична база, за 20 години трябва да се напечатат още 30 милиарда. 30 милиарда са 300 нови завода за по 100 милиона, за ноу-хау - материали и производствен процес. И от минералите идват пари.. Те да се връчват на оластта в която се добиват. Държавата да има само 2000 полицая и 10 000 армия. Общините 7000 полицая - на хиляда души един, и 500 крими, 500 пътна полиция. Железниците и пътищата, и заводите, да са на общините и селата, нищо на държавата. Акция на всяко семейство, от общинското предприятие, приватизация само след референдум с 80% "ДА". 100 колежа за всички професии, шофьори, строители, готвачи, фризьори, техници, .. Нека да се развива комунизмът, поне 10-40% от народът да живее така. А неолибералите в гората. .. Трудът и благата бяха по капиталистически разпределени. Трябваше още от първият ден да се гради комунизмът - тоест над 50% комуни, като се дават средства - примерно 5% от бюджетът - за изграждане на образцови комуни. Комуната да има 3000 човека, 1000 деца, 1000 старци, и 1000 работници. Работниците да вършат 10 дейности със 100 човека, децата и старците да помага където има нужда. 100 работника произвеждат зеленчуци, плодове, ядки и зърно, и дървесина, 100 работника отглеждат добитък, 100 работника обработват храните получени от селското стопанство, 100 сервират и приготвят храната на всички 3 000 човека и техни
  • ВИЗИЯ БГ
    Отговор
    30 07:41  27.06.19
    Трудът и благата бяха по капиталистически разпределени. Трябваше още от първият ден да се гради комунизмът - тоест над 50% комуни, като се дават средства - примерно 5% от бюджетът - за изграждане на образцови комуни. Комуната да има 3000 човека, 1000 деца, 1000 старци, и 1000 работници. Работниците да вършат 10 дейности със 100 човека, децата и старците да помага където има нужда. 100 работника произвеждат зеленчуци, плодове, ядки и зърно, и дървесина, 100 работника отглеждат добитък, 100 работника обработват храните получени от селското стопанство, 100 сервират и приготвят храната на всички 3 000 човека и техните гости. 100 обличат и обуват по-поръчка всички 3000 човека. 100 обучават, образоват и лекуват всички 3000 човека. 100 строят жилища и тротоари, пътища за тези 3000 човека, 100 правят дървесина, пелети, ток, посуда, дограма и мебели по поръчка за всички 3000 човека. 100 човека металообработват и произвеждат машини. - ПРИМЕРНО. Като една трета от произведеното да се продава извън комуната. Парична система, фиксинг върху няколко стоки, изплащане на стоките от 3 до 10 години, ДДС върху обмяната на валута от 5% до 35% според необходимостта. Всяко село и микрорайон, община, да правят пари, и закупените с тях недвижими имоти - земя и апартаменти, недвижими имоти, да са покритие на тези пари, а имотите да ги дават под наем. Общините да дават облигации, с които средства да правят заводи. Банките да купуват облигации и залог облигации, колкото 25% от депоз
  • ВИЗИЯ БГ
    Отговор
    31 07:44  27.06.19
    Парична система, фиксинг върху няколко стоки, изплащане на стоките от 3 до 10 години, ДДС върху обмяната на валута от 5% до 35% според необходимостта. Всяко село и микрорайон, община, да правят пари, и закупените с тях недвижими имоти - земя и апартаменти, недвижими имоти, да са покритие на тези пари, а имотите да ги дават под наем. Общините да дават облигации, с които средства да правят заводи. Банките да купуват облигации и залог облигации, колкото 25% от депозитите, и 35% от депозитите да са дадени за недвижимости, които ще гарантират депозитите и ликвидността при криза. Висшето образование да е само частно, без средства от държавата, освен Климент Охридски, и един технически, напълно безплатни. Общините да дават общо 10 000 стипендии, за 200 милиона лева, годишно, за да се учи по цял свят. И според годините платено, и платеното, те вече обучени и с опит да изнасят лекции в средните училища и колежите, и държавните два университета.

    Коментиран от #33

  • бл.134 в Зап. парк
    Отговор
    32 08:04  27.06.19

    До коментар #2 от "Не глеам таувизия":

    Оставете го тоя VW , ако не е Мерцедес или БМВ не го искаме !!! 2000 лева минимална заплата и първа български полед до Марс . Аллах , е българин

    Коментиран от #102

  • Дедо ви
    Отговор
    33 08:13  27.06.19

    До коментар #31 от "ВИЗИЯ БГ":

    Нямаш ли си личен лекар? Кажи му да ти даде направление за психиатър, ама спешно, че положението е тревожно.
  • гого
    Отговор
    34 08:43  27.06.19

    До коментар #21 от "Развеселен":

    В София работят измекярите гдето сутрин прииждат на талази като бълхи

    Коментиран от #35, #40

  • ТтТ
    Отговор
    35 08:53  27.06.19

    До коментар #34 от "гого":

    София да не ти е бащиния? Лумпен
  • ТтТ
    Отговор
    36 08:54  27.06.19
    На факти не вярвам и на 1%, това е дезинформационна медия!
  • ДОКО
    Отговор
    37 09:03  27.06.19
    ШВАБИ ПАК СГРЕШИХТЕ..АБЕ БЕГАЙТЕ ОТ ТУК..ЩЕ ГО РАЗБЕРЕТЕ СЪВСЕМ СКОРО ..ТУК У БУГАРСКО ДОКАТ НЕ ПЛАТИТЕ КОМИСИОННИТЕ НА ПАРТИЯ ГЕРБ ЗАВОД НЕМА ДА ВИДИТЕ..ГРЕШКА ШВАБЕН ХИЕР НИКС ГУТ..
  • гост
    Отговор
    38 09:16  27.06.19
    Словаците си направиха синдикат, който натисна ФВ и хоп след 2 месеца излезе новината, че ФВ търсят да разширяват производството на Изток. Сами може да прецените какви са им подбудите и какво целят да избегнат като настъпват към нас.
  • ха ха
    Отговор
    39 09:27  27.06.19

    До коментар #5 от "Факт!":

    Така е глупако ... пътищата са пълни с WV

    Коментиран от #68

  • Айде бе !
    Отговор
    40 10:01  27.06.19

    До коментар #34 от "гого":

    Аман от лумпени,малоумни , "слаботокови " селяндури като тебе ! С такива България няма да се оправи още 1000 години !
  • Радо
    Отговор
    41 10:05  27.06.19
    ВАГ трябва да построи у нас завод за Порше Кайен и Панамера - пазарът им е гарантиран за години напред само от нашите мутри, комунягите и герберастите.
  • Шкодач
    Отговор
    42 11:05  27.06.19
    Шкода се възроди, за да направи немско по-евтино произдводсто. Така че сега като се направи Шкода завод при нас ... как ще се казва: "Москвич - Лочеч" ? ... после ние ще отваряме представителство на нашата марка в Македония. Европейски практики/корупции ... още се учим на "номерца" от лоялните ни нови братя, дето ги питаме за тръби, асфалт и какво ли не :)
  • ВИЗИЯ БГ
    Отговор
    43 11:24  27.06.19
    Кейнсиянството си има предимствата, но западните икономики постигнаха турбо предимство пред социализмът, през 1970те и 1980те, като изоставиха златният стандарт, и стана възможно частният дълг да стане 1000% от БВП. Като сега да вземем 500 милиарда евро, и това ще загрее икономиката, и след 10г, БВПто ни ще е 200 милиарда - съответно ще вземем още поне 1000 милиарда. И всичко ще е от злато. Инвестициите ще са предостатъчно във всичко. БВП е само 10% от производственото имущество, а частният заем може да е 100% от имуществото. ЕТО ТАЗИ ИКОНОМИКА ПОБЕДИ СОЦИАЛИЗМЪТ. НЕ ЧЕ ТЯ Е ПЕРФЕКТНА, НО ЗАПАДЪТ НА ТОВА ДЪЛЖИ СВОЯТ ПРОСПЕРИТЕТ. НО ТРЯБВА ЗАПЛАТИТЕ ДА СА 80% ОТ БВП, МИНИМАЛНАТА ДА Е 35% ОТ БВП НА ЗАЕТ. Но банките за да дават и да са стабилни те и икономиката, ще трябва 60% от БВП да е от държавни фирми, 40% от БВП да се харчи от държавата, ефективно полезно, и поне 35% от заетите на държавна заплата. И евтина енергия, медицина, безплатно образование, социален "дюшек"парашут" - помощи. детски градини... Дания и Сингапур имат над 30% от заетите работа за държавата, Китай 50%. Дания и Китай са първи по кредитиране на частни лица.

    Коментиран от #59

  • ВИЗИЯ БГ
    Отговор
    44 11:26  27.06.19
    Основател на реформаторският блок Георги Ганев - каза, че работниците хвърлят заплтите си в тоалетната чиния, а работодателите им - инвестират. С което той иска да каже, колко основателно и добре е да има и да се задържат ниските заплати. .. .. А всъщност и на работниците им трябва да инвестират в децата си, здравето си, домът си, ...., а те могат да покрият нуждите си само от няколко калории храна и топло. Да не говорим, че така се спира растежът на икономиката, защото се спира търсенето, а то е по-мощен двигател на производството, отколкото желанието на работодателят - което зависи от търсенето, пък и за ивеститорите има банки. Работник с добра заплата също ще вземе от банка, с което още повече ще увеличи производството - чрез търсенето. ... ... Заради ниските заплати, българите имат битие и бит на безработни от западен изостанал квартал, и всичко плаче за ремонт и боя, и подмяна. . Парите от намалените данъци не отварят работни места и са намалили потреблението, държавата движи парите парите - и те отиват за заплати и инвестиции - с което се разгаря икономиката, бизнесът чака да види растеж и пасува. Голяма грешка беше това намаляне на данъци, оставихме повече пари в бизнесът а той пасува. Данъците увеличават БВП, а не го намалят. Данъците отиват за стоки и услуги, както и заплатите, а спестените данъци отиват в офшорни зони, банки или просто под дюшекът..

    Коментиран от #52

  • ДОКО
    Отговор
    45 11:32  27.06.19
    ШВАБЕН У БУГАРСКО НИКС ГУУТ ..ТРЕБЕ КАУФЕН АЛЕС ПОЛИТИЦЕ ПАРТИЯ ГЕРБ ДАТ ЮРО И ПАК ЮРО НА ГЕНЕРАЛ БОКО И ЦВИЧКО ИНАЧЕ НИКС ЗАВОД..САМО КОМПОТ
  • 46 11:34  27.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • фау ве
    Отговор
    47 11:44  27.06.19

    До коментар #8 от "Гост 1":

    Момче, ти си изключително прост чиляк, ама вдлъбнат!? Първо, никой завод няма да е твой, както и през цоциализма заводите пак не бяха на "народа". За да имаш нещо свое, трябва да си го спечелиш, с труд и акъл.

    Коментиран от #54

  • 48 11:44  27.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • фау ве
    Отговор
    49 11:48  27.06.19
    Това ще е първият истински инвеститор в България, а както знаем ФВ са номер едно в Света! Германците ще инвестират милиарди и още много милиарди ще пълнят хазната във вид на данъци и такси! Хиляди български семейства ще имат работа и добър стандарт на живот! Дано стане работата и дано успеем да задържим ФВ в България, защото, до сега нито един производител на автомобили не е прокопсал у нас. Все пак се надявам да ставаме вече нормална държава, с нормална икономика!

    Коментиран от #94

  • Ррр
    Отговор
    50 12:09  27.06.19
    "ще бъде"... И.... "е фаворит" не са ли две различни неща?!?
  • kiko
    Отговор
    51 12:13  27.06.19
    Вчера беше в Турция,днес у нас,утре на Марс,да ви ева у либерастите.
  • Бай Курти
    Отговор
    52 12:23  27.06.19

    До коментар #44 от "ВИЗИЯ БГ":

    Кълват те щъркелчетата по гърба, а?!!
  • _he_
    Отговор
    53 12:31  27.06.19

    До коментар #3 от "Мен":

    Пишеш пълни глупости, на принципа чуто, казано, не проверено, а може би и неправилно предположено! Дори и в завода в Ловеч, който беше за евтини китайски автомобили, с лош пазар, заплатите на обикновените работници на поточна линия бяха по-високи от написаното от теб и то ти говоря за преди 5 години! Ти за каква заплата работиш? Ако работиш за 700 лв и надолу, по-добре не давай акъли. Ако пък работиш за повече, защо мислиш, че хората са по-глупави от теб? Докато бълвате такива глупави песимизми тази държава няма да се оправи! Дайте си сметка, че има и по-лековерни хорица, които ще ви повярват и с готовност ще се съгласят на 700 лв заплата, защото така пише в интернет - те повече не давали.
  • Чичо
    Отговор
    54 13:15  27.06.19

    До коментар #47 от "фау ве":

    Умник:-) Заводите не бяха на '' народа'', но бяха държавни и печалбата отиваше в хазната. Сега са на Иван, Драган и Хасан. И ако те, решат да платят ''някакъв'' данък - добре. Ако не ... ''Е, поне ще почерпят'' :-) А инак, за работната ръка си прав. И колкото повече работни места има, толкова по добре.
  • ЗАПОРОЖЕЦ
    Отговор
    55 13:54  27.06.19
    Много ще ме изненадат, ако изберат България. А иначе темата е крайно сериозна. Завод на vw в България, това е престиж, класа, работни места, съпътстващ бизнес!
  • Един
    Отговор
    56 14:32  27.06.19
    Току виж се оказало , че завода е в Турция, Сърбия, Румъния, Словения ...
  • ХА ХА ХА
    Отговор
    57 14:44  27.06.19

    До коментар #5 от "Факт!":

    Това го кажи на шефовете VW.
  • Българин
    Отговор
    58 14:47  27.06.19
    Румен Радев не харесва това
  • Знаещ
    Отговор
    59 14:56  27.06.19

    До коментар #43 от "ВИЗИЯ БГ":

    Палячо, след 10 години БВП ще стигне 200 милиарда и без щуротиите, които пишеш.
  • Конунист
    Отговор
    60 14:58  27.06.19

    До коментар #8 от "Гост 1":

    Те и глупавите Англичани и Американци се молят на японските технологични гиганти да правят заводи при тях.Не мога да разбера тая работа.
  • В е л и к и я
    Отговор
    61 15:06  27.06.19
    Въпросът със завода ще се реши политически и затова ще е тук , в Турция има и без това доста заводи за автомобили и на Ердоган не му дреме , той има други неща да решава..!
  • Историк
    Отговор
    62 16:12  27.06.19

    До коментар #11 от "Дедо ви":

    И с какво ще се зареждат, със спрени реактори ли!?
  • що бе
    Отговор
    63 16:15  27.06.19
    Добре де. За чий х*й пореден завод около София. И без това София вече е препълнена. Толкова ли не може да се преговаря да закарат завода в някой по-малко развит район за да привлекат хората там. Постоянно се реве, че Северозападът е леш.. Ми там де. 1 година по-ниски данъци, ако го направите еди къде си и осигурите работни места и помогнете за местната инфраструктура. Ама трябва желание, не само да се робува на интереси.

    Коментиран от #97

  • Диамантената ръка
    Отговор
    64 16:36  27.06.19
    Ай стига де, всеки ден тука има тука нема. Като кажат от фв къде, ще разберем. Да не се окаже накрая, че ще е в Чехия...

    Коментиран от #70

  • 65 16:51  27.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Васил
    Отговор
    66 16:56  27.06.19
    Поредната Пунта Мара
  • Кобилкина
    Отговор
    67 17:09  27.06.19
    Друго си беше завод за Лада Калина или Новия Москвич
  • Факт!
    Отговор
    68 17:56  27.06.19

    До коментар #39 от "ха ха":

    Еби си майката бе лайновоз
  • Бай Яни
    Отговор
    69 18:06  27.06.19

    До коментар #7 от "Местя":

    Сус бре, Чешките работници не можеш да ги стигнеш бре, а заради увеличаващи се интерес към новите им модели, и натрупаните поръчки завода в Млада Болислав не може да смогне. И недели се прави на разбира, над 10 години съм живял в Чехия, и ни най малко не можете тук да им достигнете стандарта на живот. А и не само Шкода, но и СЕАТ, ще се произвеждат паралелно с Шкодите. Но първо всеки работник кандидат за място първо трябва да премине през технически изпит. Това е практика в всяка една страна. Но не и в България.. Дори пинсионерите там взимат по високи доходи дори от някой тук работещи.
  • Бай Яни
    Отговор
    70 18:15  27.06.19

    До коментар #64 от "Диамантената ръка":

    Не ве, Значи да ти обесня, Първо от Шкода желаят завода да е по близко до Азиацките граници. Но още умуват къде точно да е, предпочитат България, защото в Ромъния се произвеждат компоненти за шкодите.. В Чехия и Словакия е пренаселено с цехове за детайли за двата основни завода. В Братислава е завода които бълва, врати, калници, предни, задни къпаци. Брони и седалки, както за шкодите, така и за фолцвАгините. 😁🤔, политиката им е да се распострират по на Юг.
  • Реалист
    Отговор
    71 19:32  27.06.19

    До коментар #2 от "Не глеам таувизия":

    Коз не са бежанците,коз е големият пазар на Турция,съответно Азия.
  • Зайко Байко многознайко
    Отговор
    72 19:39  27.06.19
    КогА???
  • Тоото
    Отговор
    73 20:11  27.06.19

    До коментар #6 от "матрЯла на герб":

    Интересното е, че и след вноса на работници от Беларус и Молдова, онея също повече не се върнаха да им "работят на тея", а молдовците дори осъдиха бая бългаоски хитреци, дето си мислеха, че тяхната държава е като нашата и няма политическа воля, да си защитят гражданите от балканския лъжец. Тааа ти бачкаш ли им на тея за 700лв.???

    Коментиран от #77

  • незнайко
    Отговор
    74 20:55  27.06.19
    До последно ще ни правят на балами и накрая ще направят завода в Турция на мястото на завода на Опел !!! ЕС и основните държави в него вече са предвидими в действията си !!! Печалбата е основната причина !!! От нас не могат да спечелят защото сме по умни от съседите !!!
  • Спиро
    Отговор
    75 20:59  27.06.19
    Бат Боко ша прогони бежанците...
  • 12345
    Отговор
    76 21:16  27.06.19
    Завода ще е в Божурище. Затова днес Бат Бойко метна командата веднага де са започва магистрала Европа и да се завърши в най-кратки срокове, че като отворят завода да има магистрала към Европа.
  • балкански хитрец
    Отговор
    77 21:56  27.06.19

    До коментар #73 от "Тоото":

    А ти каква заплата ще им дадеш?
  • vasik atanasova
    Отговор
    78 21:59  27.06.19

    До коментар #3 от "Мен":

    браво мой точен коментар
  • 79 22:21  27.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • От прованс Франция
    Отговор
    80 22:29  27.06.19

    До коментар #19 от "възмутен":

    Идвам, да си живея живота в столицата, ти се пукай
  • Rudolv Hess
    Отговор
    81 23:13  27.06.19
    София - сбирщина от евреи и потомък на комунисти.
  • 82 23:16  27.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Rudolv Hess
    Отговор
    83 23:18  27.06.19
    От една до сто и една - разстрел.
  • 84 23:21  27.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Rudolv Hess
    Отговор
    85 23:26  27.06.19
    За политическия елит - перхитрилна вентрема и импетиго
  • Пенсионер
    Отговор
    86 23:27  27.06.19
    Благодарение на провинциалистите,хубавата ни столица се превърна в едно голямо село. Жалко!!!

    Коментиран от #88

  • Мислиш със задна дата
    Отговор
    87 23:30  27.06.19

    До коментар #10 от "Да да":

    Разсъждения ти са базирани на презумпцията, че прадажбите ще продължат да се увеличават и ще трябват нови производствени мощности. Реалността обаче се промени. Продажбите падат, а производствените мощности освобождават капацитета си и нови не са необходими. Защо смяташ че се "чудят" толкова време, "къде ?" Всъщност истинския въпрос на който търсят отговор не е къде, а "дали?"
  • Дядо столичанин
    Отговор
    88 23:32  27.06.19

    До коментар #86 от "Пенсионер":

    Стига се жалва, това сте си заслужили
  • Rudolv Hess
    Отговор
    89 23:32  27.06.19
    Мавзолея на Димитров, НДК Людмила Живкова, Асамблея Знаме на мира и жителки с миоми.
  • Rudolv Hess
    Отговор
    90 23:41  27.06.19
    Най - отвратителния град - София. Смрад от урина и фекалии изхвърлени от онкологично-Болните Ви дъщери и внучки.
  • Rudolv Hess
    Отговор
    91 23:52  27.06.19
    ...и множество психиатрични болници за скъпите Ви наследници
  • Rudolv Hess
    Отговор
    92 23:58  27.06.19
    За софиянки - Патологично маточно кървене и Стерилитет
  • Rudolv Hess
    Отговор
    93 00:03  28.06.19
    София - трудоустроена измет, уличници и евтини проститутки
  • нафто
    Отговор
    94 01:42  28.06.19

    До коментар #49 от "фау ве":

    Явно се събуждаш силно изпотен след сънуване както го описваш тук.
  • данко хайрсъзина
    Отговор
    95 01:51  28.06.19
    Докато Б.Борисов е премиер,завод на ФВ в Б-я няма да има.Шефовете на ФВ отложиха решението за октомври като се надяваха Б.Борисов през м.май да падне от власт.Не се получи,което означава,че решението ще е за завод в Турция.
  • гост
    Отговор
    96 01:59  28.06.19
    Управителното тяло на Фолксваген е съставено от възпитани интелигентни хора.Могат да водят преговори само с хора като тях.Пълен абсурд е да седнат на една маса с Б.Борисов и подлогите му.

    Коментиран от #100

  • Dert
    Отговор
    97 07:26  28.06.19

    До коментар #63 от "що бе":

    Защото за този завод трябват квалифицирани служители, а не просто брой мургавели. Трябват им хора с умения да работят със специализирана апаратура,езици, малко по-добро мислене от това да се насмучеш и да си подкараш колата с 4 промила по улицата. В такива заводи повечето дейности са роботизирани, а тези роботи трудно се обслужват от човек на когото е трудно да си напише името. Тъжно но факт.
  • заплата
    Отговор
    98 11:01  28.06.19
    Да идват VW в Бг. Ще ги посрещнем със хляб и сол и ракия както е редно. И ще тропнем едно хорце от сърце.

  • VW фюрер
    Отговор
    99 11:52  28.06.19
    Не ми се побира в мислите,как има толкова ограничени хора в нашата мила родина,нямало да работят,е кой ще ви храни бе мишки гладни,ма то тепърва ще ви стягат вратовръзките,хайде на бас,че ще си потърсите в най-скоро време работа.
  • Другар
    Отговор
    100 11:54  28.06.19

    До коментар #96 от "гост":

    Спокойно бе БСП подлого,те преговорите ги водят на Позитано.Хахахаха
  • Петрофф
    Отговор
    101 16:27  28.06.19
    Fakti, къде са ви фактите и трите независими източника? В коя статия на изданието го прочетохте? Вдигнахте ли си малко от малко трафика поне?
  • Реалист
    Отговор
    102 22:48  29.06.19

    До коментар #32 от "бл.134 в Зап. парк":

    Под 2000€ няма и в другия крачол да го преместя:))
  • Божидар Божилов
    Отговор
    103 16:35  03.07.19

    До коментар #4 от "Random":

    С курса ,който е поел Султана шансовете им намаляват. Но пък кой знае

Напиши коментар:


Публикувай