Last news in Fakti

29 Август, 2019 11:40 10 172 38

Това е най-мощното серийно Peugeot

  • peugeot-
  • 3008-
  • gt hybrid4
Това е най-мощното серийно Peugeot - 1

Французите от Peugeot представиха своя най-мощен сериен модел - 3008 GT HYBRID4. За задвижването му отговаря хибриден силов тракт, съставен от бензинов двигател и два електромотора. Бензиновият агрегат е с мощност 200 конски сили, а двата електромотора, монтирани на предната и на задната оси, са със 110 и 112 коня, съответно.

По този начин кросоувърът вече разполага и със система, задвижваща и четирите колела, а системната му мощ е 300 конски сили. Ускорението от място до 100 км/ч, е равно на 6.5 секунди, а само на ток колата може да измине 59 километра (по WLTP).

Това е най-мощното серийно Peugeot

Батерията може да се зарежда от битовата ел. мрежа, а времето за което се зарежда, е 100 минути. Най-мощното Peugeot е достъпно и в GT-версия, която се характеризира със салон, тапициран с алкантара и с елементи от натурално дърво.

Налична е и система за полуавтономно шофиране ADAS, която включва адаптивен круиз контрол с функция Stop&Go и система за поддържане на колата в определена лента от пътното платно. Все още не е известна цената на най-мощното серийно Peugeot.

Това е най-мощното серийно Peugeot


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Али

    38 14 Отговор
    Брутален автомобил, дано не е много скъп

    Коментиран от #3

  • 2 Йозеф

    24 7 Отговор
    Наблъскайте по-голяма батерия, да има поне 150 км автономен ел.пробег и ще избие конкуренцията!
  • 3 Хахахаха

    21 59 Отговор

    До коментар #1 от "Али":

    Брутален боклук е това

    Коментиран от #4

  • 4 газ бок

    55 10 Отговор

    До коментар #3 от "Хахахаха":

    Викаш друго си е полуразпаднало се е60 на 300к км

    Коментиран от #6, #7

  • 5 Бай Хой

    8 4 Отговор
    Дам франчуляците определено си имат чар. Някой има ли информация какво стана с Peugeot 308 R HYbrid ?
  • 6 Мани го тоя

    18 7 Отговор

    До коментар #4 от "газ бок":

    Вероятно няма пари и за семки...
  • 7 Random

    15 45 Отговор

    До коментар #4 от "газ бок":

    Ако ще и на милион да е, пак е по-кола от тоя френски боклук.

    Коментиран от #8, #11

  • 8 Natoveca

    26 7 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Кола е,ако имаш пари да я стягаш иначе ще си я гледаш на подемника и ще разправяш колко яка била, даже по и от чисто нова кола.
  • 9 123

    12 29 Отговор
    Абе мощен, хибрид и т.н., ама Пежо. Неслучайно не са написали цената. Сигурно е над 100 000 лева. И тия грозни ледове, на предишния модел Киа Сиид. Много грозно. Визията им не е лоша, ама по-бюджетната марка - Рено ги удари в земята по дизайн. На Пежо автомобилите им изглеждат много китайски - от тези лошите имитации.
  • 10 qwerry

    11 5 Отговор
    110+112+200=300? Някой да поясни.

    Коментиран от #16, #17, #24

  • 11 газ бок

    13 12 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Не знам колко тъп трябва да си да наливаш на стара кола пари, с които можеш да си купиш нова.

    Коментиран от #13, #38

  • 12 AUDI

    22 8 Отговор
    Идеалка... какво повече - в града нисък разход, навън има мощност не като на Тойота по 90 коня бензинки. Идеално е Пежо-то ...за който няма пари е боклук - да или е слушал кварталните разговори за коли от преди 20год.
  • 13 Случаен

    17 17 Отговор

    До коментар #11 от "газ бок":

    Ма карай си нова дачия и ме остави да се "мъча" с 7 годишно 535i.

    Коментиран от #14, #21

  • 14 газ бок

    22 4 Отговор

    До коментар #13 от "Случаен":

    Не карам дачия ама и да карам едвали ще ми пречи. Нямам комплекс за молоценност който да избивам с коли.
  • 15 Госあ

    21 8 Отговор
    Прекрасен автомобил. Пежо печелят Дакар всяка една година и карат във WRC. Много добре че тръгнаха по пътя на Тойота с хибридите, а френско-японското сътрудничество в областта на автомобилостроенето и технологиите тепърва ще дава резултати.
  • 16 Това е

    15 5 Отговор

    До коментар #10 от "qwerry":

    Математика въведена от нашенски редактор бягал от часовете през целия цикъл но обучението си но пък вероятно с диплома за виШо.
  • 17 Random

    8 4 Отговор

    До коментар #10 от "qwerry":

    Системна мощност бе "умен". Винаги е по-малко от общата
  • 18 гост

    6 3 Отговор
    Въпросът е колко струва. Защото една стандартна такава кола с базов бензин е 50х.лв и то след отстъпките, с тази конфигурация по-малко от 100х.лв ще се очудя ако й поизкат, залаган на 120х.лв. Пежо са добри, но в евтините си варианти, след това не.
  • 19 тоя с магарето

    21 12 Отговор
    Вие си карайте 10 годишни премиум каруци които пушат като ТЕЦовете на Ковачки. Аз съм с новичко 5008 отскоро и съм си много доволен, нищо че е френско. Ама требе парички да имате, а не само комплекси.

    Коментиран от #23, #28

  • 20 Ацо

    10 3 Отговор
    Хвалбите и хулите като излезе на пътя и минат 10 години! Сега само външен вид и интериор!

    Коментиран от #22

  • 21 Natoveca

    9 3 Отговор

    До коментар #13 от "Случаен":

    Ми карай си го Кво си седнал да плюеш новото.
  • 22 гост

    10 3 Отговор

    До коментар #20 от "Ацо":

    България не е ЕС, хората на Запад си карат нови коли и макар да увеличиха периода на ползване пак си ги купуват нови, плащат си по 200-300евро месечна вноска, обслужват се в лицензирани сервизи където и м дават кола заместник докато им обслужват/ремонтират тяхната, всичко е на неизвестно за нас ниво, а разходите спрямо дохода им са достъпни и в много случаи ниски. Ако си на заплата от 2200евро чисто защо да не караш такова ново пежо за 200евро, при все че даваш 800евро за наем на квартира например?
  • 23 Random

    10 12 Отговор

    До коментар #19 от "тоя с магарето":

    Видял той 3 изтърбушени провинциални каруци и изведнъж всички стават такива. Я ела да видиш на бащата Турана 2007-ма година дали пуши.

    Коментиран от #30

  • 24 БатП

    12 1 Отговор

    До коментар #10 от "qwerry":

    Диапазоните, в които се достига максимална мощност се разминават, затова и системната не се смята като събереш всичките, малко по-сложно е.
  • 25 Атлетик Слава 1923

    11 8 Отговор
    Новите автомобили Пежо през последните години се продават на цени сходни с тези на премиум марките, което е нон-сенс. Вероятно и въпросната серия ще струва колкото нова М3-ка - затова и няма как да бъде предпочетена на пазара. Статистиката е красноречива в този аспект.

    Коментиран от #31

  • 26 Дъ Клаш

    11 1 Отговор
    Е кво да ти ги подаряват ли.Всеки продукт си има себестойност.Навремето имахме часове по география и икономика учеше се нещо поне.
  • 27 НАЙ-ВЕРОЯТНО ТИ СИ ПОЛУРАЗПАДНАЛ СЕ

    1 1 Отговор
    КОМПЛЕКСАР КОЙТО КАТО ПОВЕЧЕТО ПРОФЕСОРИ И ИНЖЕНЕРИ ТУК МНОГО РАЗБИРА ОТ BMW..ПРЕПОРЪЧВАМ ТИ ДА ПРОДЪЛЖИШ ДА СИ КАРАШ БОКЛУКА КОЙТО ИМАШ АКО ВЪОБЩЕ ИМАШ ПРЕВОЗ И ДА НЕ СЕ ИСКАЗВАШ ПО ТЕМИ КОИТО СА ИЗВЪН ТВОИТЕ УМСТВЕНИ ВЪЗМОЖНОСТИ..И ЗА ТЕБ Е КИСЕЛО ГРОЗДЕТО..ПРОЗИРАШ..
  • 28 НЕ ПРИТЕСНЯВАЙ ЗА ДРУГИТЕ

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "тоя с магарето":

    ГЛЕДАЙ СЕБЕ СИ..ВИЖДА СЕ ЧЕ ТИ КОМПЛЕКСИТЕ СИ ГИ ИМАШ.. И ЕДИНИЯ ТИ ПРОБЛЕМ Е РЕШЕН..СЕГА САМО ПАРИ ТИ ТРЯБВАТ..
  • 29 Зайо Байо

    6 1 Отговор
    И пак разчитаме на ДВГ о колко са ефиктивни ел.автомобилите!!!!
  • 30 Пушилка

    5 2 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    Въпрос на време е да запуши и то не много.
  • 31 Инглиш

    5 4 Отговор

    До коментар #25 от "Атлетик Слава 1923":

    Но сенс е да караш Мерцедес и да си мислиш че караш немска кола.
    Ако не е с двигател на Рено, ще е с турско-китайски части.
    Като караш Пежо, то е френско.
  • 32 СетихаСе

    3 0 Отговор
    Уж серийно а няма цена... еми значи си е студия готова за производство :D... относно мощонстта най- вероят имат ограничение и двата електромотора не могат да работятя на пълна мощност едновременно за това 200к.с. + 50% от сумарната мощност на ел. моторите - т.е има супер малка батерийка (59км преко сили) :)
  • 33 Бай Коко

    5 0 Отговор
    Добре че не се карате за жени. Тогава трябваше да ви ги пробвам и да дам мнение коя е по добра. Всеки си лови рибата всеки си бере гъбите всеки както иска така си кара колата и жената. Един харесва немски друг японски. Мненията тук няма да спрат да се развива техниката и човечеството.
  • 34 Ники

    2 2 Отговор
    Ами купуваш си тази кола, караш я 3 години и се започва с ремонтите и главоболията, ако преди това не се бъгне нещо по електрониката. Френските коли са хубави, но се обезценяват доста по-бързо от немските и японските. Ако този красавец струва като нов примерно 80 000 лева, след 5 години цената му ще е не повече от 30 000 лева, даже и по малко.

    Коментиран от #35

  • 35 Сметки

    4 1 Отговор

    До коментар #34 от "Ники":

    Виж как вървят в Германия 10 годишните А4-ки на Ауди и 10-годишните Пежо 407 и Ситроен С5 . При двигатели с близки конски сили разликата е до 1000 хиляда евро. При по-мощните на Ауди още малко. Виж и колко са стрували като нови. При Ауди доста повече пари са се изпарили. Но за компенсация, като почнат неизбежните ремонти, ако колата се кара де, и дадеш 7-8000 лв за вериги на двигателя, накладки, дискове, съединител, катализатор и т.н. то вече можеш да кажеш че караш скъпа кола.
    Та не виждам смисъла да дам повече пари за немска кола, дето като нова е по-скъпа, като стара пък поддръжката и е много по-скъпа, а не предлага нищо повече, освен че можеш гордо да заявиш че колата ти е немска.
    Предпочитам комфортна френска кола с всички необходими екстри, която е лесно да се поддържа, пред някаква немска и на гърбиците буквално да спирам и да потеглям на 1-ва, щото едно че ще ме раздруса, друго че нещо като се счупи и цената на ремонта ще е олеле. Поне аз така си обяснявам гореописаното минаване на гърбици на шофьорите на немските.
    Има смисъл спора, немско-френско ако се сравняват коли от сходен клас, иначе какво да спорим дали Q7 е по-хубав от Рено клио. Като продукт е по-хубав Q7-цата, но дали е по-добре да теглиш заем за такава кола, да не можеш да си позволиш поддръжката и дори разхода и на гориво ? Ако производителите взимаха под внимание мераците на пишещите по форумите значи трябваше по пътищата да има само S-класи, А-8 и т.н. и щяхте да си пишете комен
  • 36 Сметки

    2 1 Отговор
    И щяхте да си пишете коментарите от автобуса, марка Мерцедес, евро 6-ца.
  • 37 Ricco

    0 0 Отговор
    За момента е обявена само цената му във Франция и само в изпълнение GT - €53,800.
  • 38 filo

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "газ бок":

    Каква нова кола можеш да вземеш на цена на ремонт на стара?