След осем години на конвейера Isuzu D-Max се готви за заслужена пенсия и от японската компания подгрява публиката с видео на наследника. Неговата премиера е насрочена за 19 октомври в Тайланд.
Смяната на поколенията явно няма да донесе някакви изненади. Дизайнът е еволюция на досегашния модел, но новият D-Max изглежда още по-солидно и луксозно. Без промени остава и конструкцията със здрава носеща рама и цял заден мост.
От Isuzu обещават повече комфорт и по-богато оборудване, което ще включва широк арсенал от електронни помощници, включително и система за автоматично спиране в екстрени ситуации. В разработката им са участвали специалисти от Mazda, която ще пусне своя версия на модела.
По предварителна информация D-Max ще продължи да се оборудва с познатите двигатели. За Европа ще се предлага 1.9-литров турбодизел, а за останалите пазари - четирицилиндров мотор с обем 3.0 литра. Продажбите започват в края на 2020 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алфа Вълкът
Коментиран от #21
18:56 04.10.2019
2 Billy the Kid
18:57 04.10.2019
3 гостгост
Коментиран от #14
19:06 04.10.2019
4 Джендър
19:37 04.10.2019
5 МВР
Само пласмасария с дизайн на детски играчки.
Коментиран от #6, #10, #18, #23
19:39 04.10.2019
6 селянин 1
До коментар #5 от "МВР":
ISUZU И TOYOTA,правят пикапи още през 60-години на 20 век..а вагините и бенц/навара/започнаха да праат пикапи през 21 век..завалиииките.Коментиран от #15
20:45 04.10.2019
7 Мимо
Коментиран от #8
21:06 04.10.2019
8 асддса
До коментар #7 от "Мимо":
Искаш да кажеш тойота пръскат парите за безмислени и скучни хибриди за баби и такси от 1990, докато немците правят готини и спортни автомобили докато преминават към електрически със не 50, а стотици километри пробег.Поправих те.
Коментиран от #12, #13, #16, #24
22:24 04.10.2019
9 посерко
22:25 04.10.2019
10 несъгласния
До коментар #5 от "МВР":
Nissan GTR викаш е детска играчка.Особено Nismo и Godizlla.А Subaru Impreza и то ли е детска играчка ?22:45 04.10.2019
11 Гошо
22:57 04.10.2019
12 Госあ
До коментар #8 от "асддса":
Бате, японците воюват срещу САЩ, Китай и още няколко колонии на Великобритания и Франция и самата Великобритания. Първият самолетоносач е японски,ако не знаеш и т.н. Япония е доста преди Германия като икономика, ама доста - наскоро четох смешка, че Германия били преди Япония 😂 Правят всичко по добре от германците, затова Тойота са преди фолцфаген или к'вото е там. Т'ва го запомни. Правят от остриета на мечове до крем карамел. Перфектно.23:52 04.10.2019
13 Госあ
До коментар #8 от "асддса":
Ети нещо любопитно. https://www.google.com/amp/s/www.manager.bg/klasacii/sstaviha-reyting-na-nay-umnite-nacii-ne-sme-ot-tyah%3fampБългарите ни немА братчед 😂 има ни в други класации 😂
23:55 04.10.2019
14 Random
До коментар #3 от "гостгост":
Провери как се изчисляват данъци, такси и застраховки на запад и ако живееш там ще ти се доиска да е 500 кубикаКоментиран от #17, #19, #25
01:17 05.10.2019
15 Random
До коментар #6 от "селянин 1":
Кво кво кво? VW Caddy къде го забрави? VW Taro айде, хайлукс, ама мерц пикапи правят от 1926г.Коментиран от #26
01:25 05.10.2019
16 Мимо
До коментар #8 от "асддса":
Ще минат стотици километри, ама чак когато разучат устройството на тесла!07:22 05.10.2019
17 Borislav Popov
До коментар #14 от "Random":
То затова ги гледам на запад в Америка, все едни таквиз брамчалки карат по 0.5, 1.3 - 1.5 кубика.Коментиран от #20
07:52 05.10.2019
18 Алфа Вълкът
До коментар #5 от "МВР":
Направо ги уби!Коментиран от #27
08:20 05.10.2019
19 987
До коментар #14 от "Random":
И колко плащат в САЩ бе русофилче нагло ? С една идея повече от колкото тук,само дето хората взимат 10 пъти по-големи заплати.То затова всеки втори в САЩ кара коли по над 300 коня и с V8 двигатели нали,защото данъците били големи.В България да не би да ти е евтин данъка за кола с голям двигател ?09:01 05.10.2019
20 Random
До коментар #17 от "Borislav Popov":
Клй ти говори за хамерите бе? ЗАПАДНА ЕВРОПА. 1.9 е за Европа. Хамерите са също тръгнали към малки двигатели - шевролет пуснаха силверадо с 2.0 бензин, раптора е без осмак, мустанга има 2.0 мотор, и освен на гм и крайслер 3-4 модела, другото са си малки 4 цилиндрови моторчета или най-много шестак по 3-3,5лКоментиран от #22
10:25 05.10.2019
21 Японеца
До коментар #1 от "Алфа Вълкът":
Алфа сапол си ти пич!11:24 05.10.2019
22 Borislav Popov
До коментар #20 от "Random":
А ми Америка да не е на изток бе ? Ще ти отворя една страшна тайна, тя даже е по на Запад от колкото и Европа даже. А ти, като искаш да не ти се хващат за думата, друг път уточнявай и пиши, че става въпрос именно за Западна Европа.11:41 05.10.2019
23 Прост си
До коментар #5 от "МВР":
Не показвай колко си прост! Само правиш анти-реклама на германските коли.12:16 05.10.2019
24 Ти си прост
До коментар #8 от "асддса":
Ти си си прост и това демонстрираш. То и да пишеш коментар трябва да имаш малко повече ум.12:19 05.10.2019
25 Кво му обясняваш на това хлапе
До коментар #14 от "Random":
Той още не е излязъл от детската възраст, поне умствено.12:22 05.10.2019
26 Анкета за малоумни
До коментар #15 от "Random":
Ти Кади за пикап ли го броиш,дето беше Голф единичка с товарен отсек? Ами тя и Шкода Фелиция значи е пикап, и Дачия 1310!Коментиран от #28
12:24 05.10.2019
27 Пишещ
До коментар #18 от "Алфа Вълкът":
От малоумие!12:26 05.10.2019
28 Random
До коментар #26 от "Анкета за малоумни":
Пикапи са си, имат си кабина и леген.Коментиран от #29
13:12 05.10.2019
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 hienata
Та мисълта ми е , първо пробвайте Исузуто,преди с лека ръка да пишете - не става.
08:06 06.10.2019