4 971 21

Автомобилът на старо: Малко Audi за малко пари

Автомобилът на старо: Малко Audi за малко пари

Audi е марка, която се радва на особена почит на родните пазари за употребявани автомобили. В повечето случаи обаче, нашенецът търси голяма кола с четири кръга на решетката, която да показва престиж и благополучие.

По-новите екземпляри от марката, естествено са доста скъпи, но сега, акцентът ни пада върху един по-стар модел, който обаче се произвежда след 2000 година. Става дума за субкомпактното Audi A2, което е доста по-различно от повечето модели на марката.

Автомобилът на старо: Малко Audi за малко пари

Именно поради тази причина представлява интересно предложение за онези, които търсят по-авангардно возило - такова, извън масовката. Моделът се произвежда от 1999 до 2005 година и както вече споменахме, е един от най-нетипичните и странни модели на Audi.

Автомобилът на старо: Малко Audi за малко пари

Колата обаче има своите фенове, които търсят комбинация от Audi имидж с висока ефективност и малки размери. Бензиновите двигатели на модела са четирицилиндрови, но турбодизеловите опции с 1.2 и 1.4 литра работен обем имат само 3 цилиндъра.

В зависимост от годината на производство и конкретния двигател, мощността варира от 60 до 90 к.с., а турбокомпресорът осигурява приятна тяга при ускорение и доускорение. Какви екземпляри са налични на нашия пазар, можете да разгледате ТУК.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 25 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Фен

    16 5 Отговор
    Алоо, "обективната" медия, що сте спрели коментарите под набеждаването за Чобанов!?
  • 2 Телефончету

    9 17 Отговор
    Доста си я бива тази кола, но нямам книжка, жалко...!
  • 3 Не ви препоръчвам

    60 16 Отговор
    Имах такова Ауди 1.4 бензин 75к.с.Нямаше никаква динамика и харчеше над 10 в града,а лятото с пуснат климатик трябваше да се потегля на високи обороти иначе угасваше.Двигателя е с 2 ангренажни ремъка и водната помпа е зацепена в единия.Смяната е трудна и най добре да е с оригинален комплект чиято цена е около 900лева.Единствения плюс на тази кола е вътрешното пространство което за този клас е доста голямо,иначе материалите в интериора са евтини на вид и качеството им не е типичното за марката.Моята препоръка е Хонда Джаз,като добра алтернатива.Много по здрава,икономична и евтина за поддръжка е.

    Коментиран от #7, #11, #18, #19

  • 4 Ганя много обича да се изфука

    5 8 Отговор
    Ще даде и последните си кинти за това.
  • 5 Гост

    14 26 Отговор
    Имам 1.4тди най-добрата кола която съм купувал. Има окачване на танк след като жена ми я кара а вече 3 г несам сменял нищо гори 3.5 на 100 и върви доста прилично отделно колата е изцяло алуминий и забравяш за ражди вовеки

    Коментиран от #9

  • 6 въй

    3 4 Отговор
    Ауди 1,4 TDI-някой беше написал ТУРБОДИЗЕЛ ИНЖЕКЦИОН. Схванах се!

  • 7 Random

    14 29 Отговор

    До коментар #3 от "Не ви препоръчвам":

    Що пишеш глупости? Как ще ти харчи 10 на сто в града бе? 1.4! Ти на всеки светофар трябва да си потеглял с мръсна газ. Колата си е много хубава, икономична и здрава, ама бай ти ганя все не му харесва нещо

    Коментиран от #16

  • 8 Айде у лево

    20 11 Отговор
    Ти имал ли си за да знаеш колко харчи?За мен тази кола беше просто една от многото защото ги сменям почти ежегодно и имам много бази за сравнение,а ако този модел беше успешен нямаше да спрат да го произвеждат.
  • 9 Ъъъъ?!

    13 11 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Стига се излагайте с тези разходи под 5 - 5.5 /100 ! Има ги само в драсканиците на дилърите,но реалността е друга

    Коментиран от #12, #20

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 Audi A2 14i

    10 8 Отговор

    До коментар #3 от "Не ви препоръчвам":

    Карам 1.4i от три години 2005 год.произведена.За тези три години съм сменял само масло и маслен филтър.Извънградско харчи 5-5.5л.Скоро смених и ангренажния ремък с всичките други части за 500 лв.Който казва,че колата не я бива ,ще му кажа,че от коли не разбира.Не бих сменил колата си за друга.
  • 12 Само питам

    9 10 Отговор

    До коментар #9 от "Ъъъъ?!":

    Колко искаш да гори кола с двигател три цилиндъра?Разбира се ,че ще гори 3-4л на 100км.Големи разбирачи се извъдихте.

    Коментиран от #13

  • 13 Алфа Ромео

    12 6 Отговор

    До коментар #12 от "Само питам":

    Един приятел караше служебна Фабия с три цилиндъра, каза че думкала 8.5-9 градско, иначе беше готина количка.
  • 14 Ввв

    16 6 Отговор
    Трябва да си много спрял и неадвкватен да караш това!!!

    Коментиран от #15

  • 15 АLFA Q 4

    13 5 Отговор

    До коментар #14 от "Ввв":

    АБЕ ТАЯ ГРОЗОТИЯ. НЕСТАВА ЗА НИЩО НИТО ВЪРВИ НИТО Е ЗДРАВО. А НА ГРОЗИЛЪК, И МУЛТИПЛАТА, Е БЕЗМЪЛВНА
  • 16 гощо

    11 4 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Имал съм едновремено кола 1,4 90к.с. и 2,4 170к.с. И двете харчеха еднакво в града а извън града 1,4 харчеше повече! Така,че малкият мотор е дърво и не става! Харчи и не върви! Говоря за бензинови такива!
  • 17 123

    4 2 Отговор
    Шкода Фабия е по-добрия избор.
  • 18 Луд

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Не ви препоръчвам":

    Как евтини материали.Няма кола с по-луксозен интериор в този клас.
  • 19 gvdff

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Не ви препоръчвам":

    джаза е удивително скучен и грозноват. Ама може да ми събере цялото колело в багажника при спуснати седалки, да харчи малко и в града и извън него. Здравичка е и по-скоро е евтина за ремонт, не само обслужване. Предаде ли се някой сензор, лошо, ама стискаш палци.
  • 20 Random

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Ъъъъ?!":

    Туран 1.9 105 извънградско - 120 магистрала, 90-100 междуградски/междуселски + изпържване до 180 на една права - 5/100. Съвсем нормално е А2-ката да харчи под 5.
  • 21 Хохо

    0 2 Отговор
    Ауди, ама това е много грозно.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.