Last news in Fakti

28 Октомври, 2019 14:29 7 060 18

Audi TT се преражда като кросоувър

  • audi-
  • tt-
  • ettron

Няколко месеца след новината, че Audi смята да се откаже от купето TT, добива очертания евентуалният му наследник в гамата на немската марка. Според Autio Express той ще бъде изцяло електрически кросоувър с работно название eTTron.

С дължина от 4.35 м новият модел ще бъде по-малък, по-нисък и спортен от Q3. eTTron ще бъде базиран на платформата MEB и в базовата си версия ще се оборудва с един електромотор с около 200 к.с. за задвижване на задните колела. Еквивалентът на сегашното TT RS пък ще има втори мотор за предната ос.

Новият кросоувър ще се предлага и с различни батерии с капацитет 45, 58 и 78 кВтч. С тях пробегът с едно зареждане ще варира от 320 до 547 км. Според Auto Express базовата версия ще струва около £45 000 (€52 040).

Audi TT се преражда като кросоувър


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    22 15 Отговор
    Всички концерни следват стъпките на дъстъра

    Коментиран от #8

  • 2 Гост

    18 6 Отговор
    Рендерът изглежда страхотно. Но все пак вече се оливат с тия кросоувъри. Логиката е ясна- пишман джип с предно и седиш по- нависоко, пък не поддържаш джип. Но пък трябва да има и роудтстъри и кабриолети. Стига вече с тия ерзац джипки.

    Коментиран от #4

  • 3 Боби

    19 6 Отговор
    Супер сбъркана политика от страна на всички производители.
  • 4 гост

    18 16 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Какво значи да поддържаш джип? Все едно и също е дали поддържаш седан или джип. Има един диференциал повече и един кардан, което по принцип не се сменя, най-много веднъж да смениш маслото в дифа, което се прави с еднолитрова бутилка. Не виждам друга разлика. Разликите в разхода са към 10% отгоре при сув спрямо седан, но плюсовете са повече и добави това, че в разбити пътища сув е по-надежден и няма такъв риск да разбиеш картера или да откъснеш бронята в някоя яма, гумите са по-високи оттам джантите са по-защитени. Та реално може да излезе, че дори е по-евтино да караш сув отколкото седан по нашите некачествени и непочистени пътища.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Random

    11 13 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Къде ги тия ями? У селото у балкана? Щото дори в северозапада пътищата не са толкова зле, има дупки, ама не са ями. Повечето сувове са с нископрофилни гуми, не са много по-високи от нормална кола и харчат значително повече поради влошената аеродинамика и по-високото тегло. Отделно са по-опасни заради по-високия център на тежестта.

    Коментиран от #14

  • 6 Borislav Popov

    13 5 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Дори джипа има едно малко предимство ! Ако експлоатираш джип или пикап и го караш повечето по хубави асфалтови пътища, а не по разни баири и селски разбити пътища, за които той всъщност е предназначен, тогава се увеличава ресурса на ходовата му част и на още ред детайли, които се износват много по бързо ако го зориш по Балкана и горите. Именно заради това и са толкова популярни пикапите в САЩ, мощен 5-6 литров двигател и здрава ходова част ! За да имаш възможност с него да буксираш разни лодки, яхти, каравани и да го караш по разбити пътища. Нооо, ако си го караш само по асфалта и не теглиш нищо с него, тогава пикапа няма убиване дет се вика и като му сменяш навреме маслата и другите консусамативи, 4-500 хиляди безпроблемни километри, са ти в кърпа вързани.

    Коментиран от #10

  • 7 Кореаца

    5 7 Отговор
    Ужас пак електрокар
  • 8 Асект

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Отговора и на ауди на х6 БМВ, а не Дъсърт Дъстър Дристър все тая ... Сбъркан си

    Коментиран от #11

  • 9 Jack Bauer

    3 2 Отговор
    От всички марки ще спрат производството на купета и седани, ще останат само СУФ-ове, за мое голямо съжаление, но такава е модата.
  • 10 onq s konq

    1 5 Отговор

    До коментар #6 от "Borislav Popov":

    Не си прав особено като погледнеш Toyota RAV 2/4 ще разбереш какво набутване е "джипа".

    Коментиран от #15

  • 11 сектант

    5 5 Отговор

    До коментар #8 от "Асект":

    ами аз имам дъстър и не смятам да го сменям за такова алди а мога

    Коментиран от #13

  • 12 Дъ Клаш

    2 2 Отговор
    Щели ще....
  • 13 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #11 от "сектант":

    Прави ми впечатлиение, че има много от новите дъстъри, от последната версия, където и да погледнеш все ще се разминеш с някой. Това е добре, означава, че хората си ценят повече парите и вместо немски премиуми без ресурс те залагат на нова и здрава кола, макар че повечето вероятно ги купуват за служебни и без ддс, пак е добре.
  • 14 гост

    12 6 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    Не знам ти къде караш, за да смяташ, че пътищата са добри, аз наскоро карах от плевен към мизия и на средата на пътя имаше дупка, която беше 15см дълбока и много масло след нея, тази дупка седи от поне две години и мои познати са си чупили джантите там.
    Искаш да кажеш, че гума с размери 235/65/17 е същата като гума 235/40/17? Май не си прав.
    Аеродинамиката оказва влияние след 90-100км/ч, което е и ограничението на скоростта по повечето пътища, така че ако ти си от тези, които карат с над 140км/ч по междуселските пътища и се мислят за герои, то не си струва да се коментира повече.
    Клиренс от 12см и клиренс от 20см има разлика, най-малкото, че бронята ти минава над повечето бордюри при 20см просвет, докато при ниска кола трябва много да внимаваш къде и как спираш, за да не си оставиш част от пластмасите.
    Опитай се да стигнеш някъде по черен път с нормална кола, до язовир например или до брега на реката.
    Двойното предаване пък те вади от кал и преспи, много е полезно в градска среда, защото ако на Запад комуналните чистят, то у нас това не е реалност и се почистват само главните пътища, а кварталите остават на произвола.
    Преди и аз така виках малката кола харчи по-малко, маневрираш по-бързо, по-лека (по малка кинетична сила), ама след това си променяш мнението. Аз съм чупил и амортисьори и пружини и лагери точно в тези чудесни пътища, та един вид се принудих да премина на по-различна кола.
  • 15 Borislav Popov

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Какво общо има това паректниче - RAV 2/4 ? Аз говоря за сериозни джипове и пикапи ! Някъде бях чел за една статистика, че 60 -70 % от джиповете в Русия се карат само по асфалтови пътища и магистрали, черен път не са виждали даже.
  • 16 wrc

    2 0 Отговор
    Аз съм човек, който обича и пази природата. Ходя по екопътеки, по забележителности и често, за да стигнеш до дадена пътека е необходимо автомобил с по-висок клиренс и със седана или хечбека миниаваш, но трябва да си многооо внимателен и повече зор. В тези моменти сув-а си е перфектен, дори не ти трябва 4x4, просто повече клиренс. Като всеки знае, колко плаща за винетки, такси, граждански и всичко това отива в държавата, а пътищата супер зле, дупки, локви, при дъжд стават сериозни наводнения, даже може да си сложа шнорхел на седана... сув-а може да има разход, като лек автомобил, но джип, като Чероки, Форнтера, Паджеро, Круизер, Патрул, Нива, Субаруто е готино, но и то си харчи... т.е. нещо, което си е наистина, проходимо... разхода е x2 ( колата харчи 5, джипа харчи 10).... ако видите в тубата клипчета, ще излезне, че сувчетата не са чак толкова зле, за някой друг кален коловоз или сняг..
  • 17 АВЕ ВСЕКИ ДА КАРА ТОВА КОЕТО

    4 0 Отговор
    Е УДОБНО ЗА НЕГО И ЗА РАЙОНА В КОЙТО ЖИВЕЕ..В КРАЙНА СМЕТКА НИТО ЕДИНИЯ НИТО ДРУГИЯ АВТОМОБИЛ Е ПЕРФЕКТЕН ЗА ВСЯКАКВИ ТЕРЕНИ..ВИНАГИ ИМА ПРЕДИМСТВА И НЕДОСТАТЪЦИ..ВСЕКИ САМ СИ ПРЕЦЕНЯ И Е ПРАВ ЗА СЕБЕ СИ..НЕ ТРЯБВА ДА СЕ НАЛАГА ЕДИ КОЙ СИ ВИД АВТОМОБИЛ КАТО НАЙ- ДОБЪР ЗАЩОТО ВСЕКИ СИ ИМА РАЗЛИЧНО ВИЖДАНЕ ВЪЗМОЖНОСТИ И РАЗБИРАНЕ...
  • 18 vasik atanasova

    2 2 Отговор
    ох майко яка точилка
    това е най добрата марка за едни мъж !