2 154 17

И Range Rover минава на ток

Следващото поколение на Range Rover ще излезе през 2021 г. и ще се предлага в хибридна и изцяло електрическа версия, твърди британското сп. Auto Express. Измененията в дизайна ще бъдат по-умерени, но под каросерията ще се крие най-сложният в технологичен план автомобил в историята на Land Rover.

Електрическата версия на новия Range Rover ще има два електромотора за всяка от осите. Капацитетът на батерията ще надхвърля 100 кВтч, което ще позволява на огромния и тежък всъдеход да изминава около 500 км с едно зареждане.

В категорията, в която допреди 20-ина години Range Rover се състезаваше сам, са се навъдили доста конкуренти. За да се пребори със съперници като Bentley Bentayga, Rolls-Royce Cullinan и Mercedes-Maybach, британският класик ще заложи на безпрецедентен лукс и комфорт.

Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 9 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 пилот на Ферари

    11 7 Отговор
    А ще има ли и биде за миене на задници с топла вода ? Бе що не ги правят като за целта си - да превозят хората от едно място до друго без разни изгъзици. Но цената да е нормална и да върви пазара!!!

    Коментиран от #17

  • 2 осите са четири

    4 1 Отговор
    по два елматора-осем!?!Да не е на двата моста!?

    Коментиран от #3

  • 3 Димов

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "осите са четири":

    4 за напред и 4 за реверс :)))))

    Коментиран от #4

  • 4 осите са четири

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Димов":

    Аааа верно!!!
  • 5 Borislav Popov

    9 3 Отговор
    След някоя друга година конкуренцията сред електричките ще бъде много по голяма от сега, когато пръстите и на едната ръка стигат за да изброиш произвеждащите се електрокари. А с появяването на нови по високопроизводителни и в същото време по евтини акумулаторни батерии, с най различна мощност за всички класове автомобили, електричките естествено ще станат и по достъпни от сегашните. Конкуренцията му е майката !

    Коментиран от #6, #7, #9

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор


  • 7 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    На Рейнж Ровер , а и на всички други им трябват електрички не след години , а буквално утре , ако искат да продават в Китай , където от следващата година 15% от ВСИЧКИ продадени трябва да са електрически и процентът ще се увеличава сериозно всяка година , а в Европа от по-следващата 2021 ще е същото , щото няма друг начин да влязат в 95 гр СО2 на км средно ! Така че имат по-малко от година да пуснат електрички или да фалират !!

    Коментиран от #11

  • 8 Borislav Popov

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "разбрах ти номера!!!":

    Хе, хе, шегуваш се, честно ти казвам, не съм си поставял тази цел !

    Коментиран от #10

  • 9 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    Но това изобщо не значи , че ще са по-добри от Тесла !! Просто трябва да я черпят , че още няма капацитет да произведе 5-6 пъти повече коли , иначе електричките им щяха да си стоят по салоните !
  • 10 Антиелектрика

    7 4 Отговор

    До коментар #8 от "Borislav Popov":

    С този пък твой коментар сам се изръчкваш от твоята дупка. Какво ме забъркваш в неща, за които никога не съм бил против? Дори съм почти убеден, че сам си говориш вече, защото коментарът е със същите украински правописни грешки като например думата "антиелектриКи", както и веднага и 3-те плюса.

    Коментиран от #13

  • 11 Borislav Popov

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Съгласен съм, някой производители между, които е и Рейнж Ровер, доста се позъдържаха и закъсняха с производството на електрокари, за разлика от китайците, които яко дръпнаха напред в това отношение.
  • 12 гост

    3 1 Отговор
    Разбирам поне да ги пускат на цената на сегашните, ами те са много по-скъпи. Ето, батерията на електричката струва 180долара на квч, или при 100кв идва на 18х.долара. Останалата част от колата е по-евтина понеже вложените агрегати са по-малко, един електромотор е много по-прост спрямо двг. Реално повече от 15х.долара отгоре не трябва да струва защото компаниите намаляват емисиите си и не плащат хиляди долари по-малко спрямо кола с двг. Ето, Форд и Крайслер изкупуват емисиите на Тесла, защото бълват допотопни пикапи с големи бензинови двигатели.
  • 13 Borislav Popov

    0 4 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    С кой коментар, с какви антиелектриКи, какво ти става на теб, пак те е подгонила параноята и навсякъде украинци и антиелектриКи ти се превиждат...) А, щом не си против електричките, както твърдиш, защо са впрягаш за всяка дума, даже когато аз не съм я споменавал ??

    Коментиран от #15

  • 14 kick

    8 3 Отговор
    Да си ги карат, аз още се кефя на моя 5.0 суперчардж и не ме вълнуват миксери и сешуари!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор

  • 16 Borislav Popov

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Е, как към номер 6, а си натиснал, към номер 8 и 6-ти коментар не е мой...)
  • 17 сектант

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "пилот на Ферари":

    пак ще намерят някакъв начин да се чупи...

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.