Last news in Fakti

20 Декември, 2019 10:10, обновена 6 Юни, 2022 10:41 58 522 72

Автомобилът на старо: Toyota Avensis II - икономична и непретенциозна

  • toyota-
  • avensis-
  • автомобилът на старо
Автомобилът на старо: Toyota Avensis II - икономична и непретенциозна - 1

Добрият стар Avensis – малко скучен, много здрав, идеален за всеки, който иска непретенциозна и здрава семейна кола. Говорим за модела, оборудван с 2.2-литров D-4D двигател със 150 к.с. и 320 Нм максимален въртящ момент.

Автомобилът на старо: Toyota Avensis II - икономична и непретенциозна

След фейслифта, през 2005, този агрегат е с увеличена мощност от 177 коня. Предлага се като седан и комби с предно предаване. Да, има голям шанс да затънете в някоя кал, ако го използвате извън асфалта, но пък от друга страна трябва да знаете, че колата ви е един от най-практичните и икономични автомобили на пазара.

Автомобилът на старо: Toyota Avensis II - икономична и непретенциозна

С извънградски разход от 4.1 л/100 км, едва ли има собственик на бензинова германска кола, който да не ви завиди по отношение на здравина и икономичност. Моделът се произвежда през периода 2003 до 2009-а, годинките му не са малко, но на пазара у нас все още се намират добре запазени екземпляри.

Автомобилът на старо: Toyota Avensis II - икономична и непретенциозна

През 2003 година Avensis стана първото японско превозно средство, получило рейтинг 5 звезди при повторно тестване на Euro NCAP. Освен това, дизайнът на този автомобил все още е актуален за нашата страна и за Европа и това се дължи на факта, че е разработен от дизайнерското ателие на марката във Франция. Вижте какви екземпляри се продават у нас, ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 107 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    140 17 Отговор
    Абсолютно вярно, само бих добавил и грозна, но пък здрава и икономична

    Коментиран от #3

  • 2 Бат Мишо

    118 27 Отговор
    показаното е кошник -ДА ПОГОВОРИМ ЗА ДРУГА ИСТИНСКА ЛЕГЕНДА
    ТОЙОТА КАРИНА II правено в Киото с номерирани части ДО БОЛТ - имам честта да карам едната от малкото останали в страната произведена 1985 г с 6 степенен автомат и е
    ИКОНОМИЧНА ЕВТИНА НЕРАЗРУШИМА НЕРЪЖДАЕМА и ЛЕГЕНДАРНА
  • 3 Бай Джап

    124 12 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Че то на пръсти се броят тойотите, които могат да се броят за "красиви", но пък почти 99% от всички са много здрави кучета !
  • 4 YEE

    124 26 Отговор
    Карам Корола Версо 2008 г. със същият мотор.Уникален двигател,ходова част,практична,малко поскърцва заради евтините пластмасите,ама хората ще кажат тойота грозна била,вътре дървена в голяма грешка са.Ако я сравня с ВаГ групата тойотата е много по-добре направена.Не хейтя никоя марка,мое мнение .

    Коментиран от #35

  • 5 ЗАПОЗНАТ

    43 139 Отговор
    Най-ужасния автомобил, в който съм се качвал.

    Коментиран от #29

  • 6 Koko

    75 7 Отговор
    Camry 2007 е един много красив седан.

    Коментиран от #32

  • 7 Не препоръчвам

    81 15 Отговор
    Купих такъв Авенсис от дилъра във Варна през 2011г.Беше произведена през 2007ма точно след фейслифт и на 88000км с двигател Д-КАТ 177kc.На 110000 пропуши и започна да минава в авариен режим.Оказа се ,че смесва маслото с нафта.Ремонта струваше към 2700 лева.Не след дълго се повреди и 5та предавка и тогава с 300 зора отново върнах колата при дилъра като я замених за Хюндай Тусон който и сега карам и съм много доволен.

    Коментиран от #13

  • 8 Силно запознат

    68 25 Отговор
    Собственик съм на авенсис 3 2010 и след доста прекарани немски автомобили нямам думи. За Тойота или добро или нищо

    Коментиран от #64

  • 9 ОБ4

    97 20 Отговор
    Тойота е най-здравата кола.Лично аз предпочитам бензинова тойота!
  • 10 гост

    24 54 Отговор
    15-годишни кочини?

    Коментиран от #34

  • 11 от кухнята

    93 8 Отговор
    жена и кола на късмет, дизеловия мотор особено след фейслифта е голяма прецаквация особено ако попаднеш на някой екземпляр над 250000хил.км.,/а те в автокъщите обикновено са на повече от 300000хил.км, и всеки е бързал да се отърве преди да му побелее косата от вадене на пари, по същия начин сега един мой приятел моли едно дизелово Кади на близо 300000хил.км, на 8 години за 10000бона ама нещо няма шарани/ дюзите са пиезокристални, не се рециклират и едната не се намира под 1500лв, отиваме на съдединител с двумасов демпферен маховик около 2000хил.лв, и накрая турбината около 1000лв, да не говорим за замърсен с кокс всмукателен колектор, турбо пътища, EGR, MAF, и MAp, датчици и сензори, с една дума трябва да си предвидиш около 5 бона за след покупката, защото още на първата година ще започнат проблемите, затова само атмосферен бензин без да и слагате газ, това и истината.

    Коментиран от #27, #47

  • 12 авто

    49 21 Отговор
    Като са толкова хубави,ами карайте си ги,какво само ги хвалите!Всеки сам си преценява,но оплюваки другите няма да станат по-хубави!
  • 13 карал всякакви

    73 10 Отговор

    До коментар #7 от "Не препоръчвам":

    "Изтеглил" си късата клечка, сещаш се! Не обвинявай тойота за това ! Впрочем не съм чул някой с бензинова тойота да се оплаква! Да сигурно не е най-икономичната на света, но определено бензинова тойота е най-здравата !
  • 14 Бат Гечо

    88 9 Отговор
    Карах шест години Тойота Корола 2003,1.6 бензин.Сменял съм само консумативи.После ми доскуча и си купих дизелово Ауди А4 2005г.Още се ръфам отзад,съсипа ми нервите и парите.Следващата ще е отново бензинова японка.
  • 15 Боби

    39 5 Отговор
    Имахме такава - 300 000км и само сменени амортисьори. Много здрав автомобил. Иначе - скучен, бавен и грозен. Но че беше здрав..така че, кой каквото цени в една кола.

    Коментиран от #24

  • 16 Komapak

    46 5 Отговор
    Моята Тойота се казва Лексус и освен, че под 11 на сто не мога да я докарам, други оплаквания нямам.
  • 17 И аз да се включа

    20 23 Отговор
    Аз пък карам Микра К12 2003 1.2 на газ.
    70000км+ и само конумативи съм сменял. С 15лв газ минава 250км на магистралата със 150км/ч.

    Коментиран от #20, #36

  • 18 И аз да се включа

    7 25 Отговор
    Аз пък карам Микра К12 2003 1.2 на газ.
    70000км+ и само конумативи съм сменял. С 15лв газ минава 250км на магистралата със 150км/ч.
  • 19 Гошо

    28 4 Отговор
    Карал съм Аурис с този двигател и мощност 177к.с. - на магистрала под 7/100 разход не падаше!!! Всичко друго но не и икономична!
  • 20 Чичо Гошо

    39 6 Отговор

    До коментар #17 от "И аз да се включа":

    С Микра и 150 км в час. Може. За 5 минути. Стига глупости. Карам Корола 1.6 бензин 2006 г. Само консумативи. В София 10-11/100 навън 6-8 според скоростта. 130 км/час поддържа от тук до Виена. Но 150 в час....стига глупости.
  • 21 Грую

    17 13 Отговор
    150 коня! Имате ли идея колко ще ви ожулят от Общината за данъци?

    Коментиран от #48

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Jezza

    39 3 Отговор
    Автомобила е здрав и непретенциозен. Не взимайте дизел, в никакъв случай. Само бензиновите 1.8 и 2.0 Атмосферни, издържливи и лесни за подръжка. Който кара повече от 20К на година, стават и на газ.
  • 24 Nightrunner

    33 4 Отговор

    До коментар #15 от "Боби":

    Незнам как си го имал тоя авенсис. За скучен може и да е но в никакъв случай 2,2 не е бавен. Карал съм и 150кс и 177кс. Нищо бавно няма и в двете :)

    Коментиран от #54

  • 25 бай онзи

    13 6 Отговор
    както би казал Кларксън, вълнуваща колкото хладилник... е сега има една версия дето дръпнатите както обикновенно пазят само за себе си
  • 26 тойота

    48 13 Отговор
    Авенсиса в перфвктен , който му намира косури ,че бил грозен и т.н , не разбира нищо от коли.Да не би пък немските кенефи мерцедес и разни аудита да са по-хубави.15 години карам такава с бензинов двигател и проблеми съм нямал.Возията е като на немски кенеф по-висок клас и то с 10г по-нова.
  • 27 От центъра на кухнята

    25 5 Отговор

    До коментар #11 от "от кухнята":

    Карам 5-та година Авенсис 2007 г. 177 к.с., внесох си го на 300 х. км от първи собственик от Германия - нищо от описаното от теб не ми се е случило. Вече показва над 425 х. км, на колко е Бог знае, но зависи как караш, как обслужваш и прочие... Не се рециклират, но ходих с приятел в Тойота Ст. Загора за уж открит от тях проблем с дюзите - уж нерециклируеми, но като им отказа, му оферираха рециклирани за 1300 лв., като му вземат неговите!!!
  • 28 trol

    26 30 Отговор
    дизел е кенеф та най добре от утре да се спрат от движение сичките саждилници
  • 29 Прегледай се

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "ЗАПОЗНАТ":

    калъф
  • 30 Имам

    31 5 Отговор
    купена от нова с D4D 2.0 нито един проблем до ден днешен.Статията е грешна 2.2Cat не струват!!!
  • 31 Антонн

    6 4 Отговор
    + полуоска консуматив.
  • 32 Коректен

    16 1 Отговор

    До коментар #6 от "Koko":

    За това камри се пишат легенди. Жалко, че не се е предлагало в европа.

    Коментиран от #42

  • 33 Имах

    8 18 Отговор
    Го туй същото нящу ама черно. Купяну чисто ново ама бензиняну. Продадох гу на 80000км. Тамън го бях забраял и вий ми го спомнихти да изживявам пак този кошмар. Нищо общу с старити Туйоти. Ужасен ужас , рак щях да фанъ ут негу
  • 34 Чук

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Ако са Немски - определено да!
  • 35 София

    10 4 Отговор

    До коментар #4 от "YEE":

    Колега защо всички сравнявате с ВАГ групата?
  • 36 София

    17 10 Отговор

    До коментар #17 от "И аз да се включа":

    Това все едно да имаш грозна жена...не се притесняваш....но и никва тръпка няма...

    Коментиран от #38

  • 37 Rav4

    7 12 Отговор
    Купих равка 2008 177кончета много се кефех веднага обслужване както си му е редът италянка разбира се работеше като часовник до 6/7 месец и хоп мотора се предаде ходене по мъките да намеря читав майстор ида събера пари Намерих майстор ДИКСИ 07 справи си перфектно сега се кефя на равката и хич не я мисля

    Коментиран от #67

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Авенсис

    13 4 Отговор
    Прилично качество,на достъпна цена.
  • 40 Чудо голямо

    12 6 Отговор
    Единственото здраво нещо на тази кола е окачването! Двигателя е боклук, гори гарнитури на около 100 -140 хил. (177 к.с.), скъсани полуоски и други проблеми бол!
  • 41 ХАХАХА

    7 5 Отговор
    Мда,точно модела със 177..бегай...ДПФ-и,катализатори..дрън дрън...
    има едно наистина здраво окачване...макферсонче отпред,но поне отзад става...и до 120к км почти всички дизели на тойота карат..после..дюзи...ама вие знаете от къде..:-)
  • 42 Варненец

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "Коректен":

    Имам такова, здраво и харчи до бре че е на газ.
  • 43 дедо Ви

    11 5 Отговор
    здрава(силно казано),скучна до немай къде,просто кола за возене...па и ако и жена ти е такава,после пак коври..
  • 44 Иво

    13 2 Отговор
    Имам такава вече 12 години, бензин 1.8, върши работа, но пластмасата е ужасна
  • 45 Бай Хой

    11 3 Отговор
    Имам корола 1,4 бензин 2002 и да питам по за познатите какво беше това сервиз?
  • 46 заз на газ

    8 6 Отговор
    Тойота се произвежда в Турция.Има партиди които са качествени и такива които не са.
  • 47 Стругар

    17 0 Отговор

    До коментар #11 от "от кухнята":

    Евала братле точно това е истината. Аз търся само бензин без турбо и без директно впръскване.
  • 48 qwerty

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Грую":

    180 лева в София
  • 49 Иван

    10 8 Отговор
    Незнам колко е здрава ама е по грозна и от китаиските.
  • 50 Никога

    16 15 Отговор
    Не съм имал Тойота и не мога да дам мнение дали са качествени и здрави. Може и да са. Но определено мисля че като дизайн са едни от най грозните коли. Досега един модел не съм видял който да ме грабне с нещо. По добре да карам някоя по чуплива , отколкото такава която сутрин като вървя към нея да ми иде да се върна вкъщи. Лично мнение

    Коментиран от #51

  • 51 На дизеляка

    15 8 Отговор

    До коментар #50 от "Никога":

    Качи се на Тойота и ще забравиш за всички останали.
  • 52 ТойотаФен

    14 7 Отговор
    Първата тойота си купих преди 25 години Корола АЕ80 бензин 1.5 карбуратор, скъсах я от каране и нямаше чупене, след 15 г. вярна служба я дадох в движение за скраб. Сега дъщеря ми кара Ярис 1.3 VVTI 2001г. Е това яре наистина е много здраво , както го наричат чук без дръжка.
    Пъргаво и икономично.
    Аз си купих пак Корола 2013 г. 1.6
    132 к.с. валвматик. За мен по добра кола от Тойота бензинова няма.
  • 53 Ввв

    9 8 Отговор
    Скучна,еднообразна,недодялана,бавна,отблъскваща,но надеждна,всеки си знае!
  • 54 Коmapak

    8 6 Отговор

    До коментар #24 от "Nightrunner":

    2010г. ходих до Варна с една такава. Там се качих на един мустанг... Повярвай ми много е бавна! 😂😂😂😂😂
  • 55 Чичо Пешо

    14 4 Отговор
    Понеже няма какво лошо да се каже. Само се повтаря мантрата колко била грозна. Естествено ако си вземете кола на 300000 и отгоре. Естествено ще имате проблеми особено ако е от Италия. Всички знаем там колко обичат да си поддържат колите.
  • 56 Тонката

    15 4 Отговор
    Не правете грешка да си взимате дизелов а toyota. Не че тойотите са проблем. Проблемът е "изключително качественото гориво" в България. а дизелите на toyota са много здрави изключително прецизни но изключително скапаната нафта която и се продава тук им ебава майката... Ако я ползвате на запад от Сърбия тези дизели на toyota ще ви служат вярно дълги години.
  • 57 KOC

    7 12 Отговор
    каква ти здрава кола бе таблото само пада а окачването се чупи като вафла

    Коментиран от #58

  • 58 КЕРПЕДЕНА

    7 2 Отговор

    До коментар #57 от "KOC":

    ИМАШ ЛИ АБЕР ИЗОБЩО БЕ БАСТУН КОМЕНТИРАИ АКО СИ КАРАЛ ПОР ТВА НЕЩО ЗА 120 000 КМ САМО ДВЕ БИАЛЕТКИ И ТО ОТ ЛЕВО СМЕНЯНИ ТУК ТОЛКОВА СА УБАВИ ДРУГОТО Е КОЧАН
  • 59 Димитър

    8 1 Отговор
    Карах дизелова Корола 2009 г. с 2.0 D4D 126 к.с. В тази връзка искам да напиша, че не всичко от написаното е вярно. За здравината предполагам е, но 1. поддръжката, ако се купуват качествени качсти не е никак евтина. 2.0 дизел мотора събира 6.3. литра масло, което прави при смяна на масло 200 лв. само за него, отделно са филтрите. Няма начин частите и обслужването на Авенсис същите години да е по-евтин от на Корола. Може да проверите и в ТМ Ауто цените за обслужване. 2. Разход от 4.1 е невъзможен. При максимално щадене с Королата постигах 5.7. Тя е доста по-лека от Авенсис, така че няма причини той, който е по-тежък и с по-мощен мотор да харчи по-малко. 3. Дизелите са на Тойота са мнгоо приятни за каране, но 3.1. Дюзите не се рециклират и са консуматив - струват 1000-1500 лв. бройката. 3.2. Съединителят е консуматив и се сменя над 200 000 км. - около 2000 лв. Може и малко повече. 3.3. Турбото също се сменя. 4. Бензиновият мотов 1.8 в ранните му години е проблемен, не само защото гори масло. Може да отворите форума на Тойота България. Там има писани огромни теми по въпроса. 5. Моторът 2.0 не става на газ. Лично моето мнение е, че бензиновите мотови на Авенсис не са особено приятни са каране, защото са мудни и лакоми. Като цяло не носят особено удоволствие от шофиране. Въпреки това, предвид потенциалните разходи при покупка на дизел (съединител, дюзи, турбо) втора ръка бих си купил само бензин или дизел с доказана история и под 100 000 км.
  • 60 123

    5 1 Отговор
    Един познат има такава и като кара по магистралата за Бургас имал подобен нисък разход гориво. 4 л. и малко, Била достатъчно мощна и почти целия път карал на 6 скорост. И е здрава. Но съединители и е демпферен и беше към 2000 лв.
  • 61 КОКО

    4 5 Отговор
    И да не забравите тубата с маслото
  • 62 Антон Тенев

    6 2 Отговор
    Карам Toyota Avensis Verso,2.00Vvti,2002г.,вече четири години.Купена е с монтирана газова инсталация при показания на километража 180000км.
    В момента е на 310000км.,от които 200000 на газ.
    Много съм доволен и нямам никакви проблеми.
  • 63 keneффффф

    7 4 Отговор
    Когато имате сервиз и ремонтирате тези ръжди...:-(...... скъсате 11 от 13 болта.....................нЕам думи. Пълни японско корейски отпадъци. Всички марки вече са много зле.
  • 64 Заблуден

    4 5 Отговор

    До коментар #8 от "Силно запознат":

    Заблудени люде. Всичко е изтънено до минимум. Ръждаааааааааааа
  • 65 Никога повече Тойота

    5 5 Отговор
    Хубава и здрава Тойота е само новата. Прекалено са прехвалени, държат нереални цени. Надценени са много. А в България частите се продават 3-4 пъти над реалните цени - това е всички японски автомобили всъщност. Купих си Тоуота тази година и съжалих. Следващата ми кола ще е от немцте.
  • 66 Док

    5 0 Отговор
    Тойота Корола за европейския пазар се произвежда в Турция, а Авенсис се произвеждаше в Англия. Карам Авенсис от три години, сравнена с предишни - VW Jetta, Пежо, Форд - по-скучна, но безотказна, има и някои минуси, но плюсовете са доста повече.
  • 67 Док

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Rav4":

    Дикси 07, Дидо е супер за японки!
  • 68 Тихомир

    1 3 Отговор
    Имам Авенсис 2008 фейслифта. 2.0 126 коня дизел. Махнах dpf и катализатор, изолираха Ланда сонда и върви много, не думи и харчи извън града с 130 км. 4.9 км. Уникална кола.
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 MANI159

    0 0 Отговор
    Карам Verso 2014 год. Дизел 2.0 d4d с верига. За две и половина години съм сменил само накладки
  • 71 Космос

    1 0 Отговор
    Всички проблеми при тойота са тези тойоти за европейския пазар, дизели евро 4,5,6. Калпави дюзи дпфи, клапанчета, егри мегеери, съединители, една бензинова няма проблем с гореизброените. Живял съм няколко години в най бедните райони на югоизточна азия и африка. Само тойота се кара 90%. Само бензин. Нямат пътища и майстори и камествен бензин
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.