Last news in Fakti

9 Декември, 2010 12:01 28 580 79

10-те най-добри двигателя на годината

  • двигател на годината

Авторитетното американско издание Ward’s Auto вече 17 години прави класация на най-добрите разработки в областта на автомобилните двигатели. И тази година специалистите от Ward’s Auto си казаха тежката дума за това кои са най-сполучливите мотори за 2010 година.

Интересното е, че американските разработки са малцинство сред призьорите . Още нещо странно е, че TDI двигателят на VW не е популярен зад Океана, но и той намира място в челната десятка. Изненадата тази година са електромоторите, задвижващи Nissan Leaf и Chevrolet Volt.

Иначе първото място е присъдено на Audi, които са плътно следвани от BMW. Mercedes-Benz отсъства от челните десет места, като и японският напредък в автомобилните технологии не е намерил място в челото на класацията. Сред призьорите се забелязва единствено Nissan Leaf.

Ето и десетте модела, чиито двигатели са определени като най-добри за 2010 година:

1. Audi S4 3.0 TFSI
2. BMW 335i (турбо)
3. Mini Cooper S 1.6 (турбо)
4. Dodge Avenger 3.6
5. Ford Mustang GT 5.0
6. Chevrolet Volt (111 кВт електродвигател и 1.4-литров бензинов мотор)
7. Hyundai Genesis 5.0
8. Nissan Leaf (80 кВт електродвигател)
9. Volkswagen Jetta 2.0 TDI
10. Volvo S60 3.0


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 rumpi

    42 24 Отговор
    МНОГО МНОГО ДОБРЕ
  • 2 BatBoikoBatmobila

    30 38 Отговор
    Според мен това е двигателя на 21 век
    8. Nissan Leaf (80 кВт електродвигател)
    Да се учат останалите
  • 3 M_SUX

    32 54 Отговор
    kato veren fen na Benz shte napluwam statiqta

    Коментиран от #11

  • 4 mercedes

    20 38 Отговор
    za6to mercedes ne figorira

    Коментиран от #20

  • 5 CuMo

    45 32 Отговор
    Че Мерцедес какво са направили, за да заслужат място тук? Измисли ли са дизелов двигател, който спича дюзите на 30-40 000 км ли? Щото ако дават награди за това, Мерджанчетата ше получат първо място. А колкото до Нисан Лийф, просто не мога да разбера какъв е тоя бум по хибридите, като Тойота пройзвеждат Приус от супер много време и нищо никой не им казва, сега изведнъж изскачат Нисан, Шевролет, Хонда и те печелят награди, на напълно не доказали се двигатели в ежедневието както е с Приуса, а само от някакви тестове, проведени преди това от производителя. Тва сичко е супер тъпо!

    Коментиран от #7, #27, #47

  • 6 leleiii

    16 35 Отговор
    To4no za tozi motor na uadi ima ogromni nedovolstva za6toto se tro6al sekiden pulen ujas bil ne ste li 4eli malko spisania? Leleiii audi N1 tva e nqkakav pulen izmislen sluh tozi motor ima adski mnogo defekti!

    Коментиран от #42

  • 7 Доктора

    36 2 Отговор

    До коментар #5 от "CuMo":

    Тойота правят хибрид - бензинов двигател, подпомаган от електромотор, докато разработката на Нисан е изцяло електрическа, а при Шевролет бензиновият двигател подпомага електромотора. Това са съществени разлики, водещи до много ниски експлоатационни разходи. Приусът харчи (измерено в пари) павече от едно малко дизелче.

    Коментиран от #9

  • 8 ddinchev

    19 8 Отговор
    Prius имаше много проблеми. Новият Prius, който пуснаха тази година е за пръв път пълен хибрид, който може да се движи изцяло на ток и да се зарежда. Вече спечели доста награди от реномирани списания и се очаква тепърва да печели много.

    Докато Nissan Leaf и Chevrolet Volt са нещо съвсем различно и уникално като концепция. Honda Insight нямаше много от проблемите на предишните Prius-и и заслужи наградите си.
  • 9 ddinchev

    24 2 Отговор

    До коментар #7 от "Доктора":

    При Chevrolet Volt отново задвижването е изцяло от електрически двигател (150кс)! С него колата може да измине около 50 мили по спомен. Бензиновият му двигател (1.2 литра) се включва само когато паднат батериите и работи като генератор на ток, не е свързан със задвижващата система.

    Коментиран от #23

  • 10 leleiii

    6 17 Отговор
    Ok ve 6matki,o4akvaite linkove za tozi motor davidite realnosta 6ivi namerime glupazi takiva!
  • 11 M

    20 8 Отговор

    До коментар #3 от "M_SUX":

    Хаха какво викаш за двигателите на Mercedes хейтар
  • 12 Rs

    18 23 Отговор
    Тези американци нищо не разбират от коли.В Чългария любимата марка е бмв!
  • 13 VW

    18 21 Отговор
    Я, японките май ги няма нещо...
  • 14 .

    211 10 Отговор
    +---> Subaru Boxer Engine
  • 15 X

    17 4 Отговор
    Аз сега не разбрах те модели ли избират или двигатели?
  • 16 уеш

    9 3 Отговор
    Симоо, пак нещо не си разбрал. Електродвигател и хибрид за теб едно и също ли е?
  • 17 Roro

    17 19 Отговор
    Kolega samo da ti kaja che duzite na mercedes se spichat ,shototo nashte goriva sa tolkova kachestveni zatowa, inache dizela na mercedes e N1
  • 18 total power do n- 14

    20 6 Отговор
    Там е истината а още по добре Н-6 BOXSER НА SVX или на Outback
  • 19 ggg

    11 2 Отговор
    moje6e vmesto 3.0 na volvo da slojat D5 mislq 4e e po-dobur
  • 20 BMW

    9 8 Отговор

    До коментар #4 от "mercedes":

    shtot ne stavat brattt
  • 21 ddd

    12 12 Отговор
    xaxa prednata sedmica na edin priqtel mu se s4upi dvigatelq na audito s sushtiq dvigatel na 30000km ujasno darvo e !!!Dosta po dobri sa na BMW turbo dvigatelite ne se lujete po taq klasaciq pulen ta..ak e ...
  • 22 Стар ЕЖ

    31 2 Отговор
    на москвича/408/ - обслужването е наливаш масло и караш;
    на жигулата/ВАЗ2001/- почна да се пука кожуха/лепих с метал пластик докато пукнатината се съедини/ така и не спря да работи
    VW Jeta/1,6 бензин/ още работи перфектно и всичко можеш сам да си направиш като ремонт по нея
    италиянските ще ги пропусна- обслужването е отвратително и туко губиш нещо по пътя
    френските много нежни и тях ги прескачам
    волвото- тормоз голям с електрониката , съединителите калпави
    опел 1,4дизел изсмукали му душата на моторчето
    форд ескорд икономичен но скучен
    ауди В-4 скоростите не са за ръчкане, аз обичам да ръчкам
    БМВ 325 - върна ме в младените кога карах москвича
    мерцедес-124 нафта - сигурна до момента/но както знаете нафтатае калпава, нищо че е висока цената пак е калпава/
    от японските тойота-камри - перфектно возене но прегряваше при по-голям тормоз
    последно в момента карам СААБ по двигателя забележки нямам, явно са я побългарявали нещо ограничения няма и требе да се внимава

    това съм карал и на това мога да правя коментар

    Коментиран от #45, #55

  • 23 Доктора

    9 0 Отговор

    До коментар #9 от "ddinchev":

    Точно така, просто не ми се обясняваше на дълго и на широко. Исках да кажа, че са доста различни от приус
  • 24 BENZ

    13 18 Отговор
    Ама как да са тук Мерцедес бе колеги?!?!? Това е класация за всички останaли!
  • 25 M_SUX

    3 6 Отговор
    Ne mi dreme za men sa si nai-dobrite limuzini v sveta
  • 26 Лаик

    16 3 Отговор
    Специалисти (разбирай - журналисти) от американско списание (разбирай - комерсиализъм до полудяване) са дали оценки за двигатели. По-голям виц от това не бях чул! Та то остана ли им на хамериканците автомобилна индустрия? Защото много разбират явно. Ако оценките са на инженери от Формула 1 веднага удрям глава в земята и млъквам. Но хора, чиито оценки се влияят единствено от това кой рекламодател им издържа списанието, извинете ама не мога да се доверя.
  • 27 ..

    11 16 Отговор

    До коментар #5 от "CuMo":

    Като си купиш Мерцедес и ВИДИШ ДЮЗИТЕ колко карат тогава говори ;) Щото Мога да ти покажа Мерцедеси на по 1М км ... А покажи ми някое Японско МИЛИОНЕРЧЕ .... Няма такъв филм :) ЛЕК ДЕН !!

    Коментиран от #36

  • 28 тони

    11 4 Отговор
    Незнам защо Тойота не е в списъка ,но определено си заслужава едно от първите 5 места.Днес успях да се насладя на едно прекрасно шофиране с Тойота Ланд Круизер 3,0D-4D.
  • 29 benz

    13 3 Отговор
    pi4ove karam w210 s dvigatel proizveden za sprinter 2.9 malko e tromav no 224 000 km edno vin4e ne sam razvil po nego , mnogo sam dovolen ot kolata i sledvashtata misly pak da e MERCEDES
  • 30 МЕРЦЕДЕС

    12 3 Отговор
    абе тия американци кога пак взеха да разбират нали им виждам трошките, што не са сложили двигател на мерцедес примерно Mercedes E 25O cdi 204 ps 7,2 sec uskorenia sreden razhod 6

    Коментиран от #31, #35

  • 31 mm

    12 3 Отговор

    До коментар #30 от "МЕРЦЕДЕС":

    Стига сте говорили за нафтови печки бе хора. Как да оценят дизеловите двигатели, като там дизел не се кара.
  • 32 asdad

    5 5 Отговор
    Айде байганьовският разбирач пак да се изкаже, естествено :)
  • 33 tarikat G 400 CDI

    9 1 Отговор
    kolegata e prav karam slygeben E250 dizel 2009 razhoda e dage pod 6/100 izvan gradsko,patyvam iz cyla evropa za godina i polovina sam my navartyl 115 000, do tyk vliza samo za smyna na maslo i filtri... moito mnenie e 4e i tozi dvigatel trybvashe da bade vkly4en v klasaciyta
  • 34 Audi

    13 9 Отговор
    Audi-to si e Audi ;)
  • 35 fen

    6 5 Отговор

    До коментар #30 от "МЕРЦЕДЕС":

    abe kvi sa tey dvigateli po 5.0 kybika be koi shte go hrani tova givotno...v evropa edna takava klasaciy shte izglegda po savsem razli4en na4in
  • 36 CuMo

    11 6 Отговор

    До коментар #27 от "..":

    Ооо, пич, нямам парите да си взема Мерцедес, а и да ги имам няма да си го взема. То ми стигаше как миналата година зимата един пич си взе най-новата Е класа, покара я има-няма половин година и можеш ли да познаеш какво стана?!?!?!?! Ами около месец караше оборотен мерцедес, щото неговото гадно мерджанче спекло дюзите! Представяш ли си, най-уважаваната от селяните кола - да направи такъв гаф, сигурно се е чувствал много гадно! Плюс това си е документално доказано, че съвременните дизелови агрегати на Мерцедес изобщо не са сполучливи! Ако не го знаеш - да го разбереш!

    Коментиран от #39

  • 37 deo88

    0 5 Отговор
    Става въпрос за най-добри двигатели , а не за най-икономични или за най-голями !

    п.с. Опел що го нема в списъка ? ( хах )
  • 38 VOLVO C70

    1 4 Отговор
    Abe viq pak poi4nahte s glupustite , govorite 5 za 4 i pak ste pregledali statiqta s edno oko, - abe kade sa qponskata sila ! Nai velikite , nai dobrite - Pak starite injineri ot Germany si kazaha dumata!!!
  • 39 VOLVO C70

    3 6 Отговор

    До коментар #36 от "CuMo":

    A ti beshe li tam da vidish tvoq 4ovek ot kade e sipal nafta i znaesh li koq benzinostanciq za momenta predlaga nai 4itavoto dizelovo gorivo , edno 6te ti kaja -nemam parite za Mercedes , no ako gi imam nikoga pove4e nqma da se ka4a v ne6to drugo osven Mercedes pak neka sam pove4e selqnin ot tiq s qponskite shtaigi :))))))))) samo 4e haresvam benzinovite dvigateli
  • 40 niki

    5 1 Отговор
    nai dobriya dvigatel e to3i koito raboti s voda pone ima dosta ot neya za sega
  • 41 VOLVO C70

    4 5 Отговор
    Prestanete s glupavite vaprosi i s tiq dizeli i moita kola pokazva 6/100 izvangradsko na tabloto no kogato q zase4esh po stariq na4in faktite sa drugi ! Na cena 2,32 lv. za litar dizel koe e ikonomi4noto 4e ne se se6tam - moje bi remonta na pompata v BOSH service ot 1800lv ili patnata pomo6t da te pribere za 300lv ili stenda i 4astite za regolirane ! Nemate mozak za 2 stotinki da si napravite elementarnata smetka 4e dali e dizel ili benzin v momenta e edno i sa6to -samo 4e pri benzina problemite sa po malko ! V otgovor na glupavite vi vaprosi -Mercedes ne prisastva za6toto tova e klasaciq na dvigateli ot 2010 godina a te ne sa iskarali taq godina nov motor, i o6te edin otgovor - v top 5 nqma qponski 6toto sa kenefi i ako ne beshe toq koshnik s el dvigatelq i v top 10 nqmashe da ima ni6to aziatsko
  • 42 diavolettoooo

    4 7 Отговор

    До коментар #6 от "leleiii":

    Tova koeto si napisal e PULEN SMIAH!Mom4ence-AUDI E NOMER 1,ne samo v dvigatelite,a i vav vsi4ko ostanalo!TIA E PERFEKTNA!Zadruj si nekompetentnoto mnenie za selskata kru4ma,kadeto se sabirate i si narejdate klozetite za komentar!Ti vaob6te karal li si AUDI???Zastani zad edno AUDI v ramkite na edna godina i posle obsajdai koi dvigatel e nai-dobria!!!Tova e moiat suvet kum teb!Uspeh

    Коментиран от #48

  • 43 Спиру

    8 1 Отговор
    Няма смисъл да се карате кой каква кола има и с какъв двигател,важното е да се поддържа добре, и с качествени части. Качествените горива,както и редовната смяна на масла и филтри са от много голямо значение !
  • 44 xe xe xe xe

    6 0 Отговор
    Spokoino falshiva klasaciika na amerikanishen debilishen.Na 5 mqsto Mustang 5.0 amerikanskite dvigateli sa NAI-NEEFEKTIVNITE DVIGATELI na planetata samo kato go pro4etoh tva i mi stana qsno za kvo ide re4.V avtomobilostroeneto potuvashtiqt korab HAMERIKA izob6to netrqbva da se obajda
  • 45 Driver

    9 1 Отговор

    До коментар #22 от "Стар ЕЖ":

    Ti trqbva da si na okolo 120 godini be brat4e.

    Коментиран от #54

  • 46 Радо

    2 0 Отговор
    мотори от 2010г. като навъртят по 100 000 км в реални условия тогава ще си покажат плюсовете и минусите що се отнася до разхода на гориво бензиновите двигатели над 120км са "бензинопили" мустанга гори 20/100км А98.
  • 47 praseto

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "CuMo":

    селянин недей са мъчи да храниш мерникови
  • 48 специалиста

    19 3 Отговор

    До коментар #42 от "diavolettoooo":

    АБЕ КОЛЕГА ОТИДИ В НЯКОЙ СЕРВИЗ НА АУДИ,ПОСТОЙ ЕДИН ДЕН ДО ЕЛКОНАДЖИЯТА,НАГЛЕДАЙ СЕ НА ,,ДОБРИ,, ДВИГАТЕЛИ,ПА ЗАПОВЯДАЙ ТУК И ПАК СИ ГИ ХВАЛИ.ЗА ПОЛОВИН ГОДИНА АЗ НЕ ВИДЯХ НА АУДИ РАБОТОСПОСОБНОСТА НА ПОНЕ НА ДВА ЦИЛИНДЪРА НА ДВИГАТЕЛИТЕ ДА Е ЕДНАКВА.НАПРАВИ СИ ИЗВОДА ЗА ДВИГАТЕЛА.
  • 49 mercedes

    16 4 Отговор
    КАТО ЧУЯ ЗА АУДИ И 6ТЕ ПОВЪРНА,МНОГО САМ СИ ПАТИЛ,НЯМА ПО ГОЛЯМА НАБУТАЦИЯ ОТ ТОВА ДА СИ КУПИ6 АУДИ, ЧАК МОТОР НА ГОДИНАТА-ХА ХА ХА ,ХРАНА ЗА РИБИТЕ
  • 50 специалиста

    11 5 Отговор
    И ОЩЕ НЕЩО.АЗ КАРАМ ИТАЛИЯНСКА КОШНИЦА С 1,9ТДИ НАФТОВА ПЕЧКА ОТ 1993 ГОДИНА.КОЛАТА СТОИ НА УЛИЦАТА.ПАЛИЛ СЪМ Я НА МИНУС 24 ГРАДУСА С 6 ГОДИШЕН 60 АМПЕРОВ АКУМУЛАТОР.И МНОГО ЧЕСТО МИ СЕ НАЛАГА ДА ДЪРПАМ НЕМСКИ ГАРАЖНИ АВТОМОБИЛИ.МЕЖДУ ДРУГОТО КОЛАТА Е БИЛА 5 ГОДИНИ ТАКСИ В ИТАЛИЯ И Е БЕЗ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛЯ.НЕ ГОРИ МАСЛО.

    Коментиран от #51, #52

  • 51 Mercedes-Benz

    1 5 Отговор

    До коментар #50 от "специалиста":

    А тя тая твойта кола,да готви сама може ли,а да пере?? До Луната ходил ли си с нея?? axaxxaaxaxxa
  • 52 аз

    3 2 Отговор

    До коментар #50 от "специалиста":

    Не знаех, че италианците правят двигател ТДИ. И то от 1993 година.
  • 53 lesh

    1 0 Отговор
    Ward’s Auto, daje ne sum gi 4uval. Kat im gledam klasaciqta stava qsno i za6to.
  • 54 Стар Еж

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "Driver":

    на москвича/408/ - 3г.
    на жигулата/ВАЗ2001/- 2г.
    VW Jeta/1,6 бензин/ -5г.
    италиянските ще ги пропусна- общо1,5г./фиат брава/
    френските рено 19;пежо 405 по 1-г.
    волвото- 2г.
    опел 1,4дизел 1г.
    форд ескорд 1,5г.
    ауди В-4 1г.
    БМВ 325 - 1г.
    мерцедес-124 нафта - 1,5г.
    от японските тойота-камри - 1г.
    последно в момента карам СААБ -1г.

    смятай си ги и сравнително късно подкарах колата на бащата - на 23г.
  • 55 BatBoikoBatmobila

    8 0 Отговор

    До коментар #22 от "Стар ЕЖ":

    БМВ 325 - върна ме в младините, когато карах москвича !

    МНОГО ДОБЪР КОМЕНТАР :)
  • 56 bat audi

    6 12 Отговор
    Разбира се че Ауди е с най-добрия двигател..това е ясно, но се учудвам , че и Бмв са напреднали...преди 10-15 години бяха много назад и ако човек си купеше Бмв втора ръка основния ремонт не му мърдаше...сега ако понамалят електрониката в XDrive...и започнат да разчитат на механичното ще са супер, но пък тогава ще се превърнат в Ауди...с друга емблема...

    Коментиран от #58, #60

  • 57 Halidko

    4 2 Отговор
    Do kolko to si spomniam i-vtec na honda se vodiat nai modernite dvigateli po puti6tata v momenta
  • 58 Audi

    4 1 Отговор

    До коментар #56 от "bat audi":

    Napalno saglasen s teb
  • 59 gogo

    3 3 Отговор
    zdraveyte iskam da kaja samo edno BMW-530d 193ks.i zamen e nay dobriqt dizel napravo golqm kefffff
  • 60 М Power

    7 3 Отговор

    До коментар #56 от "bat audi":

    Толкова глупости, написани на едно място не бях чел отдавна.
  • 61 homer simpson

    0 2 Отговор
    citroen gsa----boxer.....ретро качество.....палиш и караш
  • 62 Ице

    2 0 Отговор
    Абе,Вие да не сте всички от едно село бе?!
  • 63 nissan p11

    0 1 Отговор
    Да направиш характеристика на двигател произведен 2010 е глупаво такива неща се правят след 1-2 години когато се провери процента на дефектите на определен брой двигатели!
  • 64 karam_si

    2 4 Отговор
    Има две марки коли: Мерцедес и всички останали. Още не карам меро но и това ще стане. А засега залагам на ЯПОНСКАТА СИЛА - много корави и издържливи са повечето японки, и дизелите и бензинките. За сравнение френските колички са комфортни но много рехави окачвания, а и двигателчетата (освен дизела на пежо, или вече нисан-пежо) са им по калпави. Немците са дървета (освен мерца дето за всичко в него е помислено). Разни други въобще не ги броя.
  • 65 karam_si

    2 4 Отговор
    още един коментар: за тия наште пътища не знам какво луноходи трябва да караме. Но от вечния двубой немско vs японско... бих си взел само немска баничарка хаха. Абе вижте само EVO X и край на мача. Тия грозните беемвета дето ми ги хвалят разни самохвалковци, ко си мислиш че много вървят ли бе хахахах, нищо не става от тях... че и бензиностанция трябва да имаш в багажника направо. А пък за ауди или разни опели и фолксВАГИНИ да не говорим. НАРОДНА КОЛА ХАХАХАХАХ.
  • 66 Боби

    0 0 Отговор
    Като гледам тези 'супер' двигатели печелят всички състезания в света.... Това класация на ламарина, окачването, дизайна или на самия двигател е ????
  • 67 aleX

    4 7 Отговор
    да вземете да се разкарате с тия немски боклуци!!! нито возията е возия нито моторите кво разбират те.някви БМВ-та 3.0-3.5 по 3 тона тва ли е (БЕГАЧКА!) ха-ха :D :D
    отговора е един ЯПОНСКА Мощ...
  • 68 IROC

    6 3 Отговор
    До колкото виждам тука всички са праят на големи разбирачи, но съм сигурен че дори не знаят правилника за движение (а да не говорим за коли). Това че сте идиоти и не разбирате от коли когато ги купувате и попадате на мизерни екземпляри (нормално за България) не значи, че в завода правят такива.
    Не знам за американците, но за българина най-добрата кола е Икономичната (моля дришльовците които карат колите на бащите си и не знаят как се отваря предни капак да не се обаждат), а каквото и да говорим най-икономичните са си немските коли. Просто се огледайте и вижте истината. Нямам нищо против японските машини даже си мечтая за EVO X , но за нашите пътища- само швабски машини с евтина поддръжка и нисък разход на гориво. Не съм голям разбирач, но това са моите наблюдения и моето мнение.
  • 69 stambi

    6 3 Отговор
    Истината е една голф 1.6д с нафта от1.30 на черно.Вечен двигател
  • 70 Mario_dd

    2 0 Отговор
    e tova e- "goUfo i drugo ti ne trebe, aide stiga s taq prostotiq pu6ti Aneliq i sipi po rakiq..." a vsu6tnost tazi klasaciq nemoje da bude nai obektivniq pokazatel za tova koi dvigateli sa nai napredni4avi i nai spolu4livi za6toto vse pak e "mestna" taka da se kaje, po obektivna bi bila svetovna organizaciq koqto dava nezavisimo mnenie, daje spored men pone nqkolko takiva mneniq trqbva da ima za da e po to4na precenkata- tova v statiqta e 4asten slu4ai!
    PP: ne e nujno da se izbivate, spoko prosto razli4ni hora razli4ni ideali! ;)
  • 71 Коко

    5 6 Отговор
    Това е антикласация, или майтап некъв! Няма по-скапана кола от Ауди. Все пак отбелязвам-втора ръка. Ако си я купил от магазина и си навъртял 80-100 000, може и все още да държиш на марката. Всичко друго е отврат. За новобранците, които са сменили 3-4 коли, ще кажа - вижте в "Мобилето" колко А8, А6, А4 и А3 се продават и какви цени имат. За двигателя 2,5 ТДІ мога да напиша няколко романа.Пълна катастрофа.3,0 ТДІ е същата стока. На 50 г.съм и съм имал десетки коли, нови и употребявани, въртя по около 30 000км годишно. От 2007 г карам "Авенсис"2,2 дизел. По здрава и икономична кола не съм имал, сега съм на 100 000км и съм сменял само масло и филтри.Окачването също издържа на тези кратери. Мой близък си купи в началото на годината новото БМВ Х5. На 10 000км окачването бе за смяна. Като влизате в "Мобиле" може да видите и колко "Японки "се продават.
  • 72 Bat Rambo

    2 5 Отговор
    Платена класация. Изкарал съм много време в САЩ, там ако тръгнеш на път с дизел ти трябва предварително проучване къде можеш да заредиш. Както с метана в БГ преди години. А VW има печална слава, карат ги само емигранти от изтока...
  • 73 mercedes fan

    2 1 Отговор
    iavno samo na CuMo priatelq si e spekal kakto kazva diuzite. az karam C-class sus su6tia dvigatel i dosega nemam nikaf problem da ne govorim 4e edin put re6ih da vidq kolko malko moje gori i imaite predvid 4e za okolo 200km imah razhod ot 4,7/100 a djantite mi sa 17 tsola 245/40. tva e edinstvenata marka s koiato ne sum bral iadove dosega a golemite dizeli sa o6te po-dobri
  • 74 *****

    1 1 Отговор
    ako ne im se vklu4vaha zumerite i lampite za masloto na audi i vw mojebi 6tqha da sa perfektni
  • 75 miro

    3 3 Отговор
    Май живеем в Голфария или в страната на Алудито?!? За тези , които не са карали Субару боксер AWD , съществуват и други марки автомобили! Вземете един Форестър 2.0 дизел и го вкарай в гората при 40см сняг! Иначе градско си харчи 7.0 4х4 150к.с. Колко беемвета ще го последват? или Аудита?
    Един приятел даде 100000лв за Audi allroad и не можа да си стигне до къщата през зимата. Тогава си взема и Субару . Покарайте малко такъв автомобил и няма да слезете от него. А иначе в САЩ има цели улици с наредени Субита пред къщите.
  • 76 Fogata

    0 1 Отговор
    Мини купър до колкото знам не правят двигатели,а вътре е двигател на Пежо!
  • 77 bmw fen

    1 1 Отговор
    BMW с два двигателя в класацията :)))
  • 78 Bibow

    0 1 Отговор
    Мини купър до колкото знам не правят двигатели,а вътре е двигател на Пежо!
    ..
    xaxa ili na bmw ?
  • 79 ot dankata До коментар [#56] ot bat audi

    4 3 Отговор
    За бмв изобщо не си прав!!Един мой приятел си купи бмв 520 и е39 2001г още го кара и му е навъртял близо 420 000 км и му е сменял само основни работи като масло,накладки,акумулатори и др.Този модел е от 1995!Ауди тогава бяха толкова смешни,че ужас просто!Добре,че сега ги купиха фолцваген!