Вчера ви показахме статистика, касаеща най-продаваните електромобили в Европа, а сега, в продължение на темата ще разгледаме колко и кои са продадените електромобили в световен мащаб през февруари 2020 година.
Очаквано първото място е за Tesla, но става дума само за най-евтиният Model 3. Втората позиция, с голямо изоставане, е за европейския лидер Renault Zoe, а третата е за представителят на Nissan, носещ обозначението Leaf.
Заслужава да се отбележат и добрите продажби на електрическата версия на Golf (и това, предвид факта, че съвсем новият Volkswagen ID.3 трябва да бъде наличен много скоро).
Но да се върнем на Tesla. Компанията продава най-много електрически автомобили в света, като за февруари тази година е успяла да реализира 16 276 коли. Интересното обаче е, че от тази бройка 13 600 са продадените електромобили Tesla Model 3.
А търсенето на скъпите Model S и Model X продължава да спада със много видими темпове. Добре известен факт е, че именно тези два модела са най-печелившите за марката, защото бюджетният Model 3 се продава през много малък марж.
BMW е на второ място, а Volkswagen - на трето. Освен това, ако добавите резултатите от продажбите на всички марки на Volkswagen AG, се оказва, че германският концерн вече контролира 14% от пазара на електрически превозни средства и акумулаторни хибриди. И това преди появата на една дузина нови планирани електромобили да е станала факт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пак фалшиви новини
Коментиран от #7, #15
10:07 02.04.2020
2 Рекламна статия?
Заслужава да се отбележат и добрите продажби на електрическата версия на Golf (и това, предвид факта, че съвсем новият Volkswagen ID.3 трябва да бъде наличен много скоро).
ако добавите резултатите от продажбите на всички марки на Volkswagen AG, се оказва, че германският концерн вече контролира 14% от пазара на електрически превозни средства и акумулаторни хибриди. И това преди появата на една дузина нови планирани електромобили да е станала факт.
10:13 02.04.2020
3 ааасс
10:16 02.04.2020
4 Ироничен
10:39 02.04.2020
5 Госあ
Коментиран от #11
11:26 02.04.2020
6 Край
Нито атмосферата нито инфраструктурата може да го понесе.
За това ДВГ ще се забраняват а евтини ел. коли и втора употреба ел. коли реално няма да има.
Милиардите бедни с маски в трамвая/метрото/влака, на колело и тротинетка, а баровците с кола - както си беше преди 50г.
Това е разумното и това ще стане по волята на тези които управляват света.
Немска ел. кола като хората скоро няма да има. Ел. Голфа си го купуват само германците и може би ще го видим скоро в Перник.
Електрическите коли идват за да станат колите скъпи и за да не се правят в Германия.
11:34 02.04.2020
7 перничанин
До коментар #1 от "Пак фалшиви новини":
Ааахахахаха, норвежец, хахаха. Опорки норвежец. Криза е, хората разбират и не си дават парите за скъп боклук като Тесла. По време на криза, доверието към измамниците теслерасти намалява. Хахахаха...а.11:53 02.04.2020
8 Миро бакшиша
Коментиран от #10
12:21 02.04.2020
9 Plameni
Коментиран от #13
12:24 02.04.2020
10 Да ти върна жеста
До коментар #8 от "Миро бакшиша":
Когато си прав, си прав. Тесла досега няма нито една година на печалба. Вероятно и тази няма да е на печалба. Само че хайде сега ти да ми дадеш доказателства че първото тримесечие на тази година Tesla е на загуба, както твърди заглавието. Дай ми факти които да доказват тази твоя теза. Факти в минало или сегашно време без ще? Ако нямаш факти, както авторите, значи аз съм прав и това е фалшива новина.Коментиран от #12
13:05 02.04.2020
11 Borislav Popov
До коментар #5 от "Госあ":
Ти пак нишо не си разбрал бе умньо, Трамп не е отрязвал никакви субсидии на Тесла, няма как да се отреже нещо което го няма. Хайде сега умньо , влез във вчерашната статия за Трамп и ми покажи конкретно, къде той казва, че той щял да реже на някого нещо. Обърни внимание, че в цялата статия, освен в нагласеното заглавие, другаде за електричките не се споменава никъде. А ето ти и заглавието от същата статия, но от днес и от друг сайт : Трамп отменя строгите еконорми, автомобилите с ДВГ ще поевтенеят\ А ето ти го и вчерашното нагласено специално за вас антиелектриците, заглавие :Тръмп удари жестоко по електромобилите (той вярва в бензина), което няма нищо общо с текста на статията, особено що се касае електричките.
Коментиран от #16
13:12 02.04.2020
12 Миро бакшиша
До коментар #10 от "Да ти върна жеста":
Заглавието е в сегашно време и отразява фактите, които могат да се променят не по рано от началото на 2021 и то в случай че финансовият отчет за 2020 показва печалба (net profit)13:23 02.04.2020
13 В кое изостава
До коментар #9 от "Plameni":
Хайде и този с фалшиви втълпявания. Я кажи по кои показатели изостава Тесла? Май и ти пренебрегваш фактите, а се опитваш да предаваш тежест на мнението си? Само че когато фактите говорят... А фактите казват, че все още почти никой не е стигнал показателите на Тесла от 2012 година. Стогодишните дори по продажби не могат да стигнат Тесла.Ако пренебрегнем факта, че никой на света все още не знае това, което твърди авторът за загубата на Тесла, коментирай другото твърдение. Погледни таблиците и кажи защо автора си избра точно Volkswagen, да е по петите на Тесла? В коя таблица Volkswagen се намира точно след Тесла? Типично clickbait заглавие в стил вестник шок и Блиц
Коментиран от #26
13:31 02.04.2020
14 Чети внимателно
Дай ми в сегашно време цифри за февруари месец 2020 година, колко е загубата на Тесла? И защо според тебе хем трябва да чакаме до 2021 година, а в същото време говориш, че заглавието е в сегашно време? Коя година е при тебе? 2022?
Коментиран от #25
13:40 02.04.2020
15 Бачо Киро
До коментар #1 от "Пак фалшиви новини":
То па щото ще е голяма новост Тесла да е на загуба... Не ги мисли тях, те единствени имат гръб, не им пука за печалби... 1 милион коли са направили грубо сметнато, всичките да са на загуба пак са под 100 милиарда... Бълха ухапало правителството на САЩ... Мъск продава мечти и бъдеще, де се случи, де не, но хората обичат приказките. Като трябват малко ефекти па земе, че изстреля една кола в космоса...Коментиран от #18
14:03 02.04.2020
16 Госあ
До коментар #11 от "Borislav Popov":
Минус,минус. Сядай 😂Коментиран от #20
14:22 02.04.2020
17 Driving pleasure
Коментиран от #19
14:30 02.04.2020
18 Пак говориш колкото да не заспиш
До коментар #15 от "Бачо Киро":
Можеш ли да кажеш поне едно нещо, с което правителството на САЩ подкрепя Тесла? А аз мога да ти изброя няколко с които им пречи.1.Tesla са единствената марка, която не получава държавни субсидии за всяка продажба на електромобил.
2. Тръмп отмени задълженията да се правят по-икономични автомобили с ДВГ, което ги прави по-евтини и за Тесла е по-трудно да се конкурира с много по евтините конкуренти.
3. Тръмп подкрепя въглищата и ги субсидира жестоко, което пък е пряка намеса в пазара за електричество и пречи на по бързото навлизане на фотоволтаиците, които са част от производството на Тесла.
4. В няколко щата, на Tesla категорично е забранено да продава автомобилите си, защото не ползва дилъри за целта, а ги продават директно на крайните клиенти.
С други думи, правителството с всички сили се опитва да пречи на Тесла. Точно обратното на което твърдиш.
За едно обаче си прав. Илон Мъск продава мечти. Всички автомобилни предприятия по света мечтаят някога да стигнат Тесла в производството на електромобили. Засега това си остават само мечти, които дори с милиардните си печалби не могат да купят. Също така мечтаят, да имат ръста на продажбите на Тесла.
14:35 02.04.2020
19 Пропускаш важното
До коментар #17 от "Driving pleasure":
Гледаш само от камбанарията на Tesla, но пропускаш всички останали. да не мислиш ,че само продажбите на Тесла ще се свият? Да не мислиш, че само Tesla ще е на загуба?А останалите производители? ако си спомняш преди кризата им трябваха по няколко десетки милиарда за разработки на електромобили, само за да настигнат Тесла технологично. Разчитаха да ги отделят от печалбите през следващите години. Сега откъде ще ги вземат? А още тази година, ги очакват и солени глоби, защото няма да успеят с емисиите. Тесла вече построи точно навреме и завода в Китай и започна да произвежда модел У, което оттук нататък ще и носи само печалби, защото инвестициите вече са направени. Та за кой казваш положението е по-зле?
Коментиран от #21, #22
14:45 02.04.2020
20 Borislav Popov
До коментар #16 от "Госあ":
Минус, ама за теб, малко еленче Демби. Защото ти така и не показа, къде в статията е написано. че Трамп режел субсидиите на електричките, както твърдиш ти ? За втори път те питам, Демби. Ти гледал ли си мултфилмчето, за малкото глупаво еленче Демби ?Коментиран от #30
15:04 02.04.2020
21 Borislav Popov
До коментар #19 от "Пропускаш важното":
Те сега всички ще са на загуба, в това число и производителите на коли с ДВГ, ала антитита това не го забелязват и злобеят само по адрес на електричките.15:17 02.04.2020
22 Driving pleasure
До коментар #19 от "Пропускаш важното":
Не хващаш - ще се търсят малки и евтини коли около 15-20 000евро Model Y се очаква да е далеч над 30 000. "Лъскавия" сегмент, а Y дори не е и лъскав а просто скъп пада жертва на кризата.Тоест производителите на масови автомобили с евтин модели в портфолиото си имат шанс да се закрепят а Тесла не предлага такива.
Коментиран от #23
15:45 02.04.2020
23 Дрън-дрън
До коментар #22 от "Driving pleasure":
И кой предлага такива електромобили, които според тебе ще се търсят? То и преди кризата, вече няколко години повтаряш, че никой няма да иска електромобили в сегмента на Тесла, а ще се търсят по-малки и евтини, но Тесла и тогава и сега е лидерът по продажби. Кристалната топка ми казва, че и в бъдеще ще е така. Тези които са имали пари преди кризата, ще имат и след нея и една Тесла няма да ги обърка, за разлика от онези, които още преди кризата не са могли да отделят повече от 20 бона за нов автомобил.Коментиран от #24
16:16 02.04.2020
24 Driving pleasure
До коментар #23 от "Дрън-дрън":
Просто няма да се търсят електромобили... поне следващите няколко години темпа ще се забави. Сегашната криза е в пъти по лоша от преди 10 год, хората ще започнат да си ценят паритеКоментиран от #27
16:23 02.04.2020
25 Миро бакшиша
До коментар #14 от "Чети внимателно":
Реших че ако успея да убедя радиото в правотата си, може би, може би има минимален шанс да убедя и теб, пробвах, не успях, така че е излишно да ти отговарям, да не говорим че ми е през дедовия дали Тесла ще е на малка или голяма загуба това тримесечие. Пиши на норвежеца, той ще ти ръкопляска.Коментиран от #28, #33
16:41 02.04.2020
26 Plameni
До коментар #13 от "В кое изостава":
Тесла се произвежда вече осем години, а Ел Порше от по малко от година и вече по някой показатели изпревари ТеслаКоментиран от #29
16:57 02.04.2020
27 Обзалагаш ли се
До коментар #24 от "Driving pleasure":
Аз се обзалагам, че въпреки кризата и евтиният бензин, процентния дял на продажби на електромобилите ще се увеличава, въпреки общия спад на продажбите на автомобили като цяло.17:31 02.04.2020
28 Защо ли не съм изненадан?
До коментар #25 от "Миро бакшиша":
Не съм и очаквал различен отговор. Досега нито един АНТИ не ми е отговарял с цифри и факти, а само с твърдения и обиди.17:35 02.04.2020
29 Напиши го правилно
До коментар #26 от "Plameni":
Погледни си коментара. Правилно беше да напишеш, че след осем години, Порше най накрая произведе двуместен малък спортен електромобил, който само по малък брой показатели СЕ ДОБЛИЖИ до показателите на 7 местния семеен 5 метров седан, тежащ 2,5 тона производство 2012 година. Дори класическия показател ускорение до 100 му е по-зле от Тесла. За пробег, цена и времето за зареждане, които щяха да са по-добри от Тесла, какъв ти е коментара? Пълен резил, въпреки няколкогодишното отлагане.Коментиран от #32
17:44 02.04.2020
30 Госあ
До коментар #20 от "Borislav Popov":
Като Ум белия делфин съм аз. А ти си като Демби. Даже не съм го гледал, но явно на теб ти допада 😂Коментиран от #31
18:16 02.04.2020
31 Borislav Popov
До коментар #30 от "Госあ":
Като не си го гледал Демби, значи тогава ще те направим пустиняка Джери. Оня идиот, Джери дето мишлето Том, го прави куку.18:59 02.04.2020
32 Plameni
До коментар #29 от "Напиши го правилно":
Кое е правилното на твоя коментар, че Теsla Model S е седем местен или ,че Porsche Taycan turbo s емалък спортен, а той си е с четири врати и седалки и Porsche просто отвява Tesla на максимална скорост и сравнявам автомобили 2020г След 10 години как мислиш ,дали Tesla ще са на първо място
Коментиран от #34
19:12 02.04.2020
33 перничанин
До коментар #25 от "Миро бакшиша":
Приятелю, ти в момента спориш с норвежеца, той се пуска под много никове, но го разкривам бързо. Елементарен е, мисленето му е елементарно, по цял ден се рови в нета и цитира ЧУЖДИ мнения.Коментиран от #35
19:29 02.04.2020
34 Сравняваш неправилно
До коментар #32 от "Plameni":
Автомобилът може да е произведен 2020-та година, но е в производство от 2012 година. След няколко месеца трябваше да има обновяване на модела, но заради коронавируса най-вероятно ще се отложи.Да ми кажеш каква е максималната скорост на Порше тайкан. Колко по-висока е от на Тесла? Знам че с цифри не отговаряш, затова и не чакам отговор а обиди, както винаги когато няма какво да кажеш, въпреки че от тебе се очакват просто две числа които да сравниш.
И между другото Tesla Roadster също се води четириместен, но задните седалки са просто компромис. На практика са неизползваеми, както "трите" места на задния ред на поршето.
Коментиран от #37
19:58 02.04.2020
35 Прозрачен си ти антиелектрик, driving pl
До коментар #33 от "перничанин":
Само ще ти кажа, че не съм гост. Ако щеш вЕрвай 😷Коментиран от #36, #42
20:06 02.04.2020
36 Миро бакшиша
До коментар #35 от "Прозрачен си ти антиелектрик, driving pl":
Ще се намеся и ще кажа че аз не съм Хахаха защото официално съм баннат, който иска да вЕрва хихихи21:25 02.04.2020
37 Plameni
До коментар #34 от "Сравняваш неправилно":
Винаги мога да ти отговоря с цифри, много е просто има Google максимална скорост на Porsche Taycan Turbo S е 268- 269 км/ ч и е по - бързо от Tesla Model S performance ( обновената 2019) Porsche ускорява по - бързо до 100км/ч 2.61с срещу 2.68с.за Tesla При 1/4миля нещата стоят по същият начин 10.69с за Porsche срещу 11.08с за Tesla22:16 02.04.2020
38 TSLA
00:08 03.04.2020
39 Има Google, казваш?
Също така са вижда, че ускорението на Тесла до 100 е 2,6 секунди и 2,8 за Порше.
ПП ще пусна линка в следващото си мнение, че ще го изтрият
00:11 03.04.2020
40 Има Google, казваш?
https://ev-database.org/compare/quickest-acceleration-electric-vehicle#sort:path~type~order=.acceleration~number~asc|range-slider-range:prev~next=0~1200|range-slider-acceleration:prev~next=2~23|range-slider-topspeed:prev~next=110~450|range-slider-battery:prev~next=10~200|range-slider-fastcharge:prev~next=0~1500|paging:currentPage=0|paging:number=9
Също така са вижда, че ускорението на Тесла до 100 е 2,6 секунди и 2,8 за Порше.
Коментиран от #41, #45
00:13 03.04.2020
41 гост
До коментар #40 от "Има Google, казваш?":
Дай клип в действителност, а не на хартияКоментиран от #43, #44
00:35 03.04.2020
42 перничанин
До коментар #35 от "Прозрачен си ти антиелектрик, driving pl":
Пак някакъв норвежец си. Необходимо ли е да ти разяснявам какво имам в предвид.08:07 03.04.2020
43 Драги ми смехурко
До коментар #41 от "гост":
Клипове много. Само не разбирам, кому е нужна максималната скорост на практика? Ето ти клип на 4 пъти по-евтина от Тайкан Тесла модел 3. https://youtu.be/K8YwOhtroAc вдигаща 263км/ч. Е и? Дори тогава пак сравняваме не модел от 2012, а модел от 2016г с модел 2020 на Порше. Дали е повод за гордост? Чисто нов спортен автомобил, победил 8 годишен семеен седан, който събира багаж колкото Мерседес Е клас комби. Най добре се смее този който се смее последен. Изчакай сравнението с модел на Тесла от същата 2020 година.08:15 03.04.2020
44 Бързи като охлюв
До коментар #41 от "гост":
Ето ти и един клип от представянето на Поршето пред публика от 2015 година. https://youtu.be/QmT_z7DHkNoТесла Модел 3 беше представена следващата 2016 година и вече се произвежда пета година. Правиш ли разлика?
08:43 03.04.2020
45 Plameni
До коментар #40 от "Има Google, казваш?":
Мойте данни са в действителност, а твойте на хартия ,и опровергават твоята статистикаНе че ме вълнува за колко ще ускорява Tesla или Porsche ,по ми е интересно тия които толкова се кефят на Tesla дали са сядали в какъв автомобил и кога ще седнат и какво карат в момента.
09:39 03.04.2020
46 Tate
10:39 04.04.2020