4 346 14

Megane също минава под ножа?

Планът на Renault да съкрати разходите си през следващите три години с €2 млрд. може да наложи още по-свирепи икономии и съкращения, отколкото сочеха първоначалните сведения. Преди няколко дни Reuters съобщи, че Режията се кани да се откаже от Espace, Scenic и Talisman, но според Automotive News спрените модели ще бъдат шест, а четири от заводите на компанията ще бъдат закрити.

Според новата информация преструктурирането на Renault поставя под въпрос бъдещето на Megane, Koleos и Alpine A110. Те най-вероятно ще бъдат жертвани, за да се осигурят достатъчно средства за разработката на електрически модели.

Според публикацията в Automotive News ще трябва да затворят врати заводът на Режията в Диеп, където работят 400 души, фабриката за резервни части край Париж, предприятието за производство на двигатели и трансмисии в Лориан, както и заводът в Ивелин.

Renault принадлежи частично на държавата, а това би улеснило значително получаването на заем от френското правителство в размер на €5 млрд., отбелязва Reuters. Засега такъв кредит изглежда единственият шанс на концерна да се справи с трудностите без да орязва значително моделната си гама и да затваря фабрики.

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.

Още по темата

  • Renault се отказва от три модела

    Renault се отказва от три модела

    Три модела ще отпаднат от гамата на Renault като част от плана на френския производител да съкрати €2 млрд. от разходите си през следващите две ...
    15.05.2020
    7 294
    12

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Хе хе

    16 21 Отговор
    Ама българина щял да кара кола с ДВГ! Ще кара, но ако има кой да ги прави!

    Коментиран от #9, #10

  • 2 Blackthorn

    55 6 Отговор
    Рено ако действително направи тези глупости, ще се простреля в крака!
  • 3 Отново

    10 6 Отговор
    Подвеждащи новини.
  • 4 qwerty

    35 0 Отговор
    Накрая ще се слеят половината марки без премиумите и само ще си менкат емблемите.
  • 5 Алексей

    34 4 Отговор
    Така са всички автопроизводители. СебеСтойността на колата е 9000 евро, а продажната цена е 25000 евро. Еми с този алчен марж скоро иде и фалит. И непрестанна смяна на модела, а технологията под ламарините си е старата и добре позната
  • 6 Радо

    10 2 Отговор
    Батко ще си вземе един Щаер-Даймлер-Пух от Виена...и изобщо му дреме на грездея на батко.

  • 7 Ха ха ха

    16 0 Отговор
    Кредита отдавна е даден а от Алпин няма да се откажат като той е по-добре продаван от Порше да не са луди.
  • 8 Умният

    13 1 Отговор
    Така е защото японските марки са приготвили за Европа американски цени/много по-ниски/. Отделно идват и братята китайци.Става много интересно...
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Ха ха

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "Хе хе":

    винаги ще се намери някой....
  • 11 GTE

    13 0 Отговор
    В Европа най-продаваният модел-клас е Клио, фиеста, Корса, поло, 208 дори Сандеро ....
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 Jack Bauer

    5 1 Отговор
    Да прехвърлят производството на Alpine A110 в България вместо да го спират.
  • 14 Принц Хари

    1 0 Отговор
    едно е да караш Megane RS, друго Meghan Markle... но и двете са страхотни

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.