3 554 29

В стил Tesla: интериорът на новия Hyundai Tucson

Дизайнът на следващия Hyundai Tucson е разработен в новия корпоративен стил на марката Sensuous Sportiness

В стил Tesla: интериорът на новия Hyundai Tucson

Шпионски кадри от новото поколение на Hyundai Tucson бяха публикувани от корейски автомобилен блог. Това, което прави впечатление от снимките е вертикалният таблет на мултимедийната система, напомнящ дисплей на електрическите автомобили Tesla. Вероятно вертикалният екран ще се появи първоначално в "китайската" версия на кросоувъра.

В стил Tesla: интериорът на новия Hyundai Tucson

Дизайнът на следващия Hyundai Tucson е разработен в новия корпоративен стил на марката Sensuous Sportiness. За първи път компанията показа концепцията си на миналогодишното автомобилно изложение в Лос Анджелис под формата на хибридния автомобил Vision T. Прототипът се отличаваше с широка радиаторна решетка, визуално комбинирана с оптиката отпред и с интегрирана система за скрити фарове, които при необходимост се превръщат в напълно функционално осветление.

В стил Tesla: интериорът на новия Hyundai Tucson

Същото решение ще се използва в новия Tucson, а по-късно ще се появяви и в други серийни модели на марката. Известно е, че в двигателната гама на четвъртия Tucson ще има нов 2.5-литров бензинов турбо двигател от семейството Theta3, който ще се предлага както с, така и без турбокомпресор. В допълнение, кросоувърът ще бъде наличен за първи път в плъгин хибридна модификация. 

Поставете оценка:
Оценка 3 от 8 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 стил дърво

    24 10 Отговор
    Е то има ли стил тесла ?!? Един таблет по средата волан и две седалки - това е стила ...

    Коментиран от #3, #18

  • 2 Пфъъъ

    17 8 Отговор
    Като ги изпляскат тия таблети на колела и ми се повръща, ще караш ли или телевизия, ще гледаш !? Ама явно джендърята това искат!

    Коментиран от #4, #6, #22

  • 3 Ами да

    10 9 Отговор

    До коментар #1 от "стил дърво":

    Нещо повече трябва ли ти. Всичко ти е н едно място! Стил, не стил всички започнаха да копират.

    Коментиран от #11

  • 4 Госあ

    5 6 Отговор

    До коментар #2 от "Пфъъъ":

    Много е иновативно и креативно, нищо не разбираш 😉😂

    Коментиран от #5

  • 5 Komapak

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "Госあ":

    И ти нищо не разбираш от новите евроизисквания😂😂😂😂

    Коментиран от #7

  • 6 Komapak

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "Пфъъъ":

    Пропускаш най-важното. Важното е в седалките на предните да има два телевизора за да могат задните пътници да не скучаят в задръстването😊Динамика, разход, технически характеристики са все маловажни неща. 😂😂😂

  • 7 Госあ

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Komapak":

    Аха ясно ! И телевизорите са зелени 😂

    Коментиран от #12

  • 8 Пене

    7 1 Отговор
    У мойто такси пътниците не гледат телевизоро. С едната ръка се държат некъде, с другата се кръстят а очите им че изскочат. Тва е, нема нужда от такива работи у колата ако шофьоро си е точен.
  • 9 Бойко Боклука

    2 0 Отговор
    Cena?
  • 10 Гост

    2 0 Отговор
    интериора няма нищо общо със на тесла ама нищо
  • 11 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Ами да":

    ако всички скочат от моста и ти ли ще скочиш

    Коментиран от #13

  • 12 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Госあ":

    зеленото зомбира най силно
  • 13 Ами не

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    На тъпи въпроси не отговарям!

    Коментиран от #15

  • 14 Реалист

    1 1 Отговор
    Те как можаха по-некачествена пластмаса да сложат и от сегашния модел. След 5 години колата изглежда овехтяла и за изхвърляне направо като износване на интериора
  • 15 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Ами не":

    Тогава защо говориш тъпотии
  • 16 ФауВе

    0 0 Отговор
    ZF представя: усъвършенстван електрически мотор с две скорости. ZF качват една предавка нагоре - представят усъвършенстван електрически мотор с две скорости! Подобренията по мотора ще позволят по-голям пробег с едно зареждане на батерията, благодарение на по-ефикасно използване на наличната енергия. Допълнителен плюс е компактният дизайн, който го прави подходящ и за по-малки градски електромобили. Комбинацията от ефикасност и практичност определено ще се впише добре и в спортни превозни средства. С новото си двускоростно решение, ZF представят следващия етап в електрическата мобилност. “За всекидневните електромобили е важно да се спестява максимално количество енергия от всяко едно зареждане” - заяви Берт Хелуиг, системен началник в отдел електрическа мобилност в ZF. “Всеки процент подобрение в ефикасността при конверсията на енергия, се превръща в два процента по-голям пробег.” За да подобрят представянето на новата си задвижваща система, ZF надградиха своите познания и създадоха електрически мотор с максимална мощност от 140 kW в комбинация с двускоростен принцип на работа. “Комбинацията от нашия ноу-хау в областта на електрическите мотори, скоростните кутии и електрониката ни помогнаха да постигнем най-добрия възможен пробег от всяко едно зареждане на батерията” - също добави Хелуиг. Превозните средства с двускоростно задвижване ще могат да увеличат своя пробег с около 5% в сравнение с електромобил с една скорост. Смяната на предавката се извършва при

    Коментиран от #17, #24

  • 17 ФауВе

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "ФауВе":

    Статията е от миналия юли.
  • 18 Милен

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "стил дърво":

    Хубаво е да покараш тесла на дълъг път!Тогава ще разбереш какъв кеф е този таблет в средата!

    Коментиран от #19, #20

  • 19 радев

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "Милен":

    Има да висиш по зарядните станции на дълъг път!
  • 20 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Милен":

    Аз като карам гледам пътя. Недей да блееш в таблета

    Коментиран от #21

  • 21 Ами така де

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Като гледаш пътя, какво повече ти трябва от един таблет, който ти дава информация? Или е по-готино с копчета по цялото табло? Нали си гледаш пътя?

    Коментиран от #23


  • 22 Име

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Пфъъъ":

    А що си даде телефона с копчета и си взе тъч бе. Еййй аман от разбирачи и философи...
  • 23 Димов

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "Ами така де":

    О, Боже, тук е пълно с деца, които само са гледали как тати карал. С копчета се борави само с периферно зрение. Не си отделям погледа от пътя. А за таблета ще трябва да погледнеш встрани, към него, и после що имало заглавия от сорта на "Шофьорът за секунда отнел вниманието си от пътя, за да си настрои опцията на климатика, на тъчскриина".

    Коментиран от #27

  • 24 Димов

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "ФауВе":

    Я, дего моя приятел, който казваше, че нямало смисъл от предавки на електромоторите? Де си бе, Електрика? С кой от милионите си никове си сега?
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 Глупав

    0 1 Отговор
    Механик съм в сервиз на митсубиши в Испания и карам електричка... Май съм тъп???

    Коментиран от #28

  • 27 Може и не

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "Димов":

    Може да си настрои и като говори, а не да си мести ръката да настройва! Ама от къде да го знаеш това!

    Коментиран от #29

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 Сериозно

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Може и не":

    Кафъ, има и неми шофьори. И те ли ще си настройват като говорят? А за клиентите от България, Перу, Боцвана, Занзибар, Гана и Судан дали има меню на техните езици?

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.