Last news in Fakti

4 Септември, 2020 09:55 19 576 36

S-Klasse W126 за $900 - струва ли си?

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w126-
  • употребяван автомобил

Вечна класика като W126 може да се вземе за почти без пари, но наложат ли се ремонти, си остава кола за $100 000. Така обобщава опита си от покупката на 30-годишен 300SE редакторът от американското сп. Car and Driver Езра Дайър в материал, озаглавен "Няма нищо по-скъпо от Mercedes-Benz S-Klasse за $900".

S-Klasse W126 за 0 - струва ли си?

Журналистът купува "пурата" именно за еквивалента на €760. Харесват му черният цвят и коженият салон. Бързо си прави сметка, че 18-цоловите белгийски джанти от E55 AMG W210 струват поне половината от цената на колата. Километражът отчита 233 000 мили (375 000 км), но какъв е реалният пробег може само да се гадае.

S-Klasse W126 за 0 - струва ли си?

Проблемите започват още с първото шофиране - от двигателя се чува мъчително тракане и дрънчене. Шофьорската седалка не се движи, а ръчката за отваряне на капака на мотора е счупена, както и антената на задния калник. На парното е направен байпас, за да бъде изолирано от охладителната система, което предвещава огромни неприятности заради острия дефицит на части.

S-Klasse W126 за 0 - струва ли си?

Дайър решава, че не си струва да инвестира в ремонти, и пуска S-класата и джантите поотделно за продажба, за да си избие парите. Тогава обаче най-неочаквано желание да я купи изявява собствената майка на редактора.

S-Klasse W126 за 0 - струва ли си?

Езра намира нов двигател за $800 (€675), като при смяната е установена първопричината за тракането и дрънченето на стария - кръпка на картера. Дайър купува също нов стартер (старият е спукан) и някои други части, с което сметката набъбва до $4 200 (€3 550), почти пет пъти повече от цената на самия автомобил.

Ремонтите по "пурата" са далеч от приключване. Предстои да бъдат отстранени проблемите със седалката и парното. Дайър обаче е оптимист и смята, че когато стегне S-класата и я продаде, ще може да си възвърне парите.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 34 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 прост пернишки хъ

    20 90 Отговор
    За тия пари по-добре голф 3 с газова.
  • 2 101

    22 38 Отговор
    Ако имате още около 10 -15 хиляди лева за ремонти, да. А за да я направите в перфектно състояние 25 000 лв. и нагоре.За да я направите по-модерна да съживите малко конете - нов двигател и скоростна кутия. 40 000 лева. и така постепенно се приближавате към цената и като нова.
  • 3 Анти-Азия !.

    82 38 Отговор
    Струва си много повече от всеки корейско-яоони-китайски трошляк
  • 4 jap

    48 58 Отговор
    Тази статия разбива митовете за ''вечните'' немски автомобили от 80-90-те.Истината е,че само екземпляри пазени по плевни и гаражи е възможно да са в приемливо състояние.Ползваните ежедневно са отдавна претопени.

    Коментиран от #5

  • 5 ΞLΞVΛTΞ

    21 36 Отговор

    До коментар #4 от "jap":

    Демек същото като с немските префалени легени.
  • 6 Сиганин

    16 47 Отговор
    Просто мерцедес е трошляк но да не забравяме че гони 400 хил.и много години и това е пагубно за състоянието

    Коментиран от #32

  • 7 Шанаджия Шанаджиев

    26 11 Отговор
    Е такива по 300-400 евро ги купуват нашите таргаши , идват тук разглобят ги и започват детайл по детайл да освежават. Хвърлят още едни 1000лв за части и вид у ви я продават от 1800лв вс за 4800, като ви свалят 200лв и вие се радвате хаха. Дори и тази рядка кола пак може да струва 1000лв. Мерцедеса дошъл тук на 560 000км ,който го купувате от автокъщата освежен и лъщящ с пастата от 6лв за табло е подобен на този , който купувате за 5000лв и такси по Рег , обслужване, гуми и накрая , така грубо сте се на***али, че дори черпите роднини и приятели за перфектно направената сделка и резултат хахах

    Коментиран от #8

  • 8 Анти-Азия !.

    21 37 Отговор

    До коментар #7 от "Шанаджия Шанаджиев":

    А за японските трошляци нещо да кажеш.Субару Хонда Тойота пълен талаш

    Коментиран от #9, #12

  • 9 Шанаджия Шанаджиев

    22 5 Отговор

    До коментар #8 от "Анти-Азия !.":

    Приятелю, не ме разбирай погрешно, не визирам само немските и за японските се отнася 1:1 същото . Просто сме зле и караме, повечето от нас боклуци, ама сме бием в гърдите като тигри че имаме . Имат 15% дрте 0
  • 10 Баткооо

    38 8 Отговор
    Няма му нищо на мерджано! Това е колата. Тия двигатели не тракат, гарнитурата е само проблемна на шестака, че е дълга. Сипвате нови четирите вида масла в колата, антифриза, двете гумени карета и лагерчето на кардана - и газ батко, няма такова усищане за кола другаде!

    Коментиран от #29

  • 11 Rphwekr l melfod

    52 6 Отговор
    Пълни глупости. Спукан стартер, сериозни повреди като счупена антена и дръжка за отваряне на капака. Колата няма ръжда, купето е перфектно, салонът също. У нас, в това състояние, цената започва от 25-30000 лева.

    Коментиран от #14

  • 12 jap

    35 18 Отговор

    До коментар #8 от "Анти-Азия !.":

    ''Японските трошляци'' са проектирани така,че разходите за поддръжка да са минимални.Немските ''класики'' са платени още поне 2 пъти по сервизите преди да отидат в пресата.При някои модели ангренажните вериги и турбокомпресорите са за смяна преди маслото.

    Коментиран от #13

  • 13 Случаен

    4 15 Отговор

    До коментар #12 от "jap":

    "Публикувано във факти.бг: При някои модели ангренажните вериги и турбокомпресорите са за смяна преди маслото. "
    .
    Така ли, я кажи кои са те?

    Коментиран от #15

  • 14 243

    8 4 Отговор

    До коментар #11 от "Rphwekr l melfod":

    Глупости - поне 250 000 - 300 000 лв струва, не се излагай!
  • 15 jap

    24 3 Отговор

    До коментар #13 от "Случаен":

    Например цялата VAG гама с двигатели 1.4TSI и много от 4 цилиндровите дизелови модели на BMW.
  • 16 Георги

    16 4 Отговор
    Ми тоя , в реалния свят ли живее?!
    В съседната статия продават скапано жигули за 20 000$ !!! А тулупа иска да купи и кара класическа, но убита от каране S- класа за 900 далара, а и поддръжката да и е евтина!!!
  • 17 незнайко

    8 21 Отговор
    Това си е мастодонт дълаг над 5 метра ! Кому е нужен ?
  • 18 Селянина с колелото

    12 7 Отговор
    Трябва да си луд да не купиш подобен бенц за такива пари, каквото и да струва ремонта тази кола ще върви и след като се строши купена нова S класа която на 5-тата година вътре прилича на ке.еф

    Коментиран от #19

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Патриот

    8 2 Отговор
    Причина за тракането на двигателя - пуснат картер... Без коментар.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Алфа Ромео

    15 1 Отговор
    Не знам дали си заслужава но този модел е много красив, има и купе с две врати, красота!
  • 27 дада

    20 0 Отговор
    вижте само кожата след 30г в какво състояние колко ли от новите имат това качество.

    Коментиран от #28

  • 28 0000

    6 1 Отговор

    До коментар #27 от "дада":

    Ще ти кажа. ML 166 купе на 180 000 км.от нов седалката е с избухнала кожа(изкуствена).собственика беше доста тъжен като го заведох при тапицера
  • 29 Коментьор

    13 1 Отговор

    До коментар #10 от "Баткооо":

    Да Баткооо ! Евала но малко хора са се качвали та да разберат за какво става дума . Яка яка си е пурата . А то чувек ако е мераклия ще си я стегне . но да не е за всеки . Ако си свикнал да слагаш по 5 литра нафта на бензиностанцията не е за теб.
  • 30 12345

    7 0 Отговор
    Сещам се за един човек който работи за 200 евро на час и графика му е запълнен за 6 месеца напред. Когато работи за клиент извън София му покриват и самолета + хотела + дневни. Под извън София визирам Европа.

    Има в гаража си две "пури" и обикаля с тях и извън България / когато е в почивка /

    Думите му за тази кола са - "желязна, комфортна и много красива"

    Коментиран от #34

  • 31 Джуган

    5 0 Отговор
    Купето и интериора изглеждат в добро състояние, 300SE е къса база със шестцилиндровия двигател от Е300 за който има части и не е чак толкова труден за работа, с малко пари, време, инструменти и труд може да караш истински автомобил,
  • 32 Какаванин

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Сиганин":

    Бегай ве синго, качвай се у москвича и за железа
  • 33 1944

    0 2 Отговор
    друго е да паркираш на какао биич жигулката. едно завистливо те гледат...
  • 34 Баткооо

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "12345":

    Да не е "фотографа"? Даже дава едната за събития.
  • 35 The Trooper

    1 0 Отговор
    Продадох си А6-ицата и карам временно 1998ма S class. Казвам ви, кеф е. :)
  • 36 560 SEC

    0 0 Отговор
    Всъщност много глуповата статия - тариката Езра си мислел, че е ударил кьоравото за без пари, но когато се наложило да се бръкне още за някой долар и се почувствал обладан против волята си. Типично за Езра и сие. Иначе - имам повече от 20 г. w126 560 SEC. Разбира се имам и друга, ежедневна и семейна кола. Ще ви кажа едно - когато е проектиран W126 е предвидено да функционира 1 милион км. - затова е вложено качество на материалите, което да покрие това изискване. Няма да изброявам - само ще спомена, че кожата за салона е с такава дебелина, която вече не можеш да намериш - толкова дебела телешка кожа просто не се произвежда, търсил съм. Двигателя V8 няма чупене, освен ако не го караш без масло, каросерията е изключително добре обработена заводски, мазана с не знам си какво на ръка, което и след 30 години си стои и не е мръднало, а предния и задния капак са алуминиеви - няма ръждясване, освен ако не го надереш с шкурка и оставиш колата една година в калта. Така че - за Езра и сие гроздето е кисело, когато е високо - но си мисля, че това заедно с W124 са последните истински Мерцедеси. След 1992 год. MB констатират, че най-слабото им приходно перо са продажбата на резервни части - и взимат кардинално грешно решение - свалят съзнателно качеството на вложените материали с цел повишаване оборота на резервни части. Резултата - повишават значително този оборот - но отстъпват категорично от лидерската си позиция в автомобилостроенето. Затова W126 остава последната кл