През миналия месец в Германия са регистрирани рекордните 21.2 хиляди нови електромобила, обяви Федералната служба за моторни превозни средства (KBA). Това е с 5.1 хил. повече от август (16.1 хил.) и над два пъти повече, отколкото през септември 2019 г. С новия рекорд пазарният дел на електрифицираните автомобили в страната за пръв път надхвърля 15%.
Ръст в продажбите във ФРГ отчитат и хибридните модели, от които миналия месец са регистрирани 54 000 бройки или 1.8 пъти повече от септември 2019-а. Немците проявяват особено засилен интерес към моделите с възможност за зареждане от битовата мрежа, от които са закупени 4.5 пъти повече.
Пандемията сякаш не е повлияла по никакъв начин на продажбите на електромобили в Европа. По данни на JATO Dynamics делът им на пазара в ЕС е достигнал 18% през юли (230 000 бройки) срещу 7.5% година по-рано. Според Центъра по автомобилен мениджмънт в Бергиш Гладбах пазарният дял на електромобилите в Германия ще надхвърли 11% (300 000 коли) още преди края на 2020-а.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Behemoth
Коментиран от #24
11:17 13.10.2020
2 БАЙ Х@Й
Коментиран от #4
11:20 13.10.2020
3 БАЙ Х@Й
Коментиран от #5
11:22 13.10.2020
4 DrivingPleasure
До коментар #2 от "БАЙ Х@Й":
Къде има безплатни зярядни? 30 евроцента за кВч при 20тина нужни за 100 км пробег - нищо безплатно няма. Друсаното Афро предлага безплатни, но само за S и Х моделите, а те почти не се продават.11:22 13.10.2020
5 DrivingPleasure
До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":
Трябва да изчакаш и мусонните ветрове, че без попътен вятър :D11:24 13.10.2020
6 DrivingPleasure
Коментиран от #9, #12
11:25 13.10.2020
7 БАЙ Х@Й
11:26 13.10.2020
8 Голфдвойкаджия
11:26 13.10.2020
9 Aнгел
До коментар #6 от "DrivingPleasure":
Беден си май и затова злобееш, пожелавам ти да забогатееш и спри глупости да пишешКоментиран от #10, #11
11:40 13.10.2020
10 DrivingPleasure
До коментар #9 от "Aнгел":
А не, далеч над средното за България съм и то с тенденция за още по-добре да става... беден си ти щом искаш някой друг да ти плаща колата.Кое точно е глупост? Че без субсидиите продажби дефакто няма, ссамо някой крайно заблуден сектант на т'слата купува кола на ток иначе не се връзва сметката - това ли е глупост?!
11:58 13.10.2020
11 БАЙ Х@Й
До коментар #9 от "Aнгел":
Ангеле, опитай да коментираш по темата , а не по коментаторите ! Хубав ден !Коментиран от #13
12:12 13.10.2020
12 Loopianix
До коментар #6 от "DrivingPleasure":
Абсолютно! Всичко зелено е на огромни субсидии, за да е на що годе достъпна цена. А пък мръсните производство и рециклиране няма нужда да ги споменавам, но идва времето когато баламите свършват и ще видим дали страните от третия свят ще играят още дълго това хоро..12:22 13.10.2020
13 гост
До коментар #11 от "БАЙ Х@Й":
Да бе , те щото "коментаторите " всеки път в такива теми не правят същото и то десет пъти по-злобно , от яд и безсилие естествено , хахаха !!!12:23 13.10.2020
14 кочо
Коментиран от #15
12:59 13.10.2020
15 гост
До коментар #14 от "кочо":
Точно техническите нации разбират колко пъти по-съвършена мащина е електромобила от пушилника , още любимеца ти Порше го е разбрал , но неграмотния и проЗт Ганьо Балкански никога !!Коментиран от #16, #17
14:05 13.10.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ХО ХО ХО
До коментар #15 от "гост":
По- съвършенна машина...😀😀😀😂😂😂🤧Коментиран от #18
19:31 13.10.2020
18 Опа
До коментар #17 от "ХО ХО ХО":
МаЩина 🤣19:32 13.10.2020
19 Мария Тънасова
19:57 13.10.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 TSLA
Електродвигателят е съвършената машина: 1 движеща се част - ротор. Задвижва се от силови полета. Няма трueне. НЯМА ЛИМИТ на мощност и въртящ момент, ако има захранване и охлаждане.
Коментиран от #22, #26
22:40 13.10.2020
22 БАЙ Х@Й
До коментар #21 от "TSLA":
"ако има захранване", а когато остане без захранване е ... "глух клон" ! Прав си, но проекта на Тесла за безкабелен пренос на енергия умшлено е скрит !!109:07 14.10.2020
23 Браво на Баце
09:37 14.10.2020
24 Мнение
До коментар #1 от "Behemoth":
До Бехетрол!Ти Ганьо не го мисли!
Ганьо е принуден да се спасява кой както може, поради геноцида упражняван му от управляващите го вече над 30 г продажници!
Обаче искам друго да те питам! Така като гледаш платените медии, плюс разните му там "иноватори" като Мъск, дойде ли ти на ум (на теб и на останалите овчици) да се поинтересуваш що е то парникови емисии и от де аджеба идат те?
Ще ти дам бърз жокер -> потърси в уикипедиа за световната енергетика, от какви източници се захранва!
Ако си направиш труда и разгледаш РЕАЛНОСТТА, може би ще осъзнаеш, че електричество се произвежда главно от изкопаеми горива (нефт, въглища и природен газ), дори АЕЦ се губят на фона на горните източници, а ВЕИ пък са едвам забележими от световния енергиен микс!!!
С други думи, се оказва, че в същност Ганьо замърсява по-малко планетата използвайки стария дизел (да не говорим, че има и възобновяема биомаса в това гориво), в сравнение със самозапалващите се литиевойонни батерии, които не е рентабилно да се рециклират, което пък ги прави по-големи замърсители още преди продажбата на автомобила!
Да, бъдещето е в електрическите автомобили, но литиевойонни батерии, захранвани главно от въглища и петрол, мисля, че е абсолютна гавра с човечеството!!!
А както знаем винаги търсенето определя предлагането!
На никой не му дреме (а трябва), че има остров от пластмаса в световния океан по-голям от цял американски щат, те пластмасата си я произвеждат така или иначе (дори и за електрич
Коментиран от #25, #27
10:22 14.10.2020
25 Така-така
До коментар #24 от "Мнение":
💯++++++++++++👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍14:41 14.10.2020
26 Димов
До коментар #21 от "TSLA":
Електродвигателя да, но електромобилът не е само електродвигател. Има и батерия и точно тя му е големия кусур.21:15 15.10.2020
27 Димов
До коментар #24 от "Мнение":
И 300 години да пуши на Ганьо дизела, пак не може да навреди на природата толкова, колкото му навредиха САЩ с петролния разлив в Мексиканския залив. А той не е единствен.21:19 15.10.2020