През ноември Tesla е успяла да продаде 21 604 електромобила местно производство в Китай. По данни на тамошната Асоциация на автопроизводителите това е със 78% повече в сравнение със същия месец миналата година. До този момент компанията е продавала средно по 10-12 хил. Model 3 месечно.
За пръв път, откакто заработи в началото на годината, шанхайската Гигафабрика на Tesla е произвела над 20 000 електромобила за месец, което позволи на компанията да започне износ за Европа. Първият кораб с китайски "тройки" е акостирал в белгийското пристанище Зебрюге на 27 ноември.
Model 3 се ползва с огромна популярност в Китай. Най-малката Tesla е на второ място по продажби сред електромобилите на тамошния пазар след бутафорния Hongguang Mini, който струва едва 28 800 юана (€3 639).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 А в началото
Коментиран от #13, #18
17:25 09.12.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Янко Видрарски
Коментиран от #7
17:33 09.12.2020
4 Реалност
17:37 09.12.2020
5 Pich
17:39 09.12.2020
6 Непълна и неразбрана статия
А вече започна и производството на Тесла модел У в Китай, за който се очаква да има още по-голямо търсене, защото кросоувърите са по-предпочитани. Тоест догодина само в Китай ще се произведат поне половин милион Тесли.
17:44 09.12.2020
7 гост
До коментар #3 от "Янко Видрарски":
Това е само първия етап за Модел 3 !! Заедно с Модел Y крайната цел е 1 милион , плюс в бъдеще поне още 4 фабрики и краен дял от 20-25% от целия пазар в Европа !17:45 09.12.2020
8 Японеца
17:46 09.12.2020
9 гост
Коментиран от #11, #14
17:47 09.12.2020
10 Японеца
17:48 09.12.2020
11 Японеца
До коментар #9 от "гост":
Няма как при 318350 коли до 30.09! Чети, Чети и пак чети, о неинформираний!Коментиран от #15
17:50 09.12.2020
12 Ти да видиш
17:50 09.12.2020
13 гост
До коментар #1 от "А в началото":
Последния оценка на Уолстрийт е , че единствено електромобил от Епъл може да спре ралито на Тесла на борсата , всички стари производители са вече без никакви шансове !! Също така очакваната нова цена е до 2500 долара на акция или на 2 ТРИЛИОНА пазарна капитализация !! А само след месец с тоя темп Тесла ще струва повече от всички други автопроизводители НАКУП !!! Скоро мина и 600 милиарда !!17:52 09.12.2020
14 Рено никога не са били лидер!
До коментар #9 от "гост":
Тесла модел 3 си води по продажби в глобален мащаб и няма стигане. Не ги слушай какви ти ги приказват тукашните тролове, които ти говорят за точно определен пазар и точно определен месец, в който за Европа не е имало доставки, защото се чакат кораби с китайското производство.Досега Тесла модел 3 пристигаше от Щатите.
Коментиран от #16
17:55 09.12.2020
15 гост
До коментар #11 от "Японеца":
Че кой е продал и половината от тия 318 000 електромобила до 30.09 , бе четящия ??? ЕЛЕКТРОМОБИЛИ !!!!! Не петролки !!!!!17:56 09.12.2020
16 гост
До коментар #14 от "Рено никога не са били лидер!":
В Европа !!!! Но и там ще падне от Тесла до края на годината !17:57 09.12.2020
17 Turbo
18:40 09.12.2020
18 гост
До коментар #1 от "А в началото":
Абе докато всички са се вторачили в Тесла и чакат да фалира или да почне да поглъща някои от старите , май предстои удар от засада !! Щото всички решиха , че Епъл се е отказал от този пазар , ама те май решиха просто да изчакат някои от старите да закъсат достатъчно и набързо да се оборудват с 2-3 готови марки , вместо да почват от нулата !! А те имат и парите и технологиите да го направят !!18:42 09.12.2020
19 Нашмурлан Нашмурлаев
Коментиран от #20
19:04 09.12.2020
20 А, тук са си!
До коментар #19 от "Нашмурлан Нашмурлаев":
Само че когато става дума за факти и цифри мама какво да кажат и единствения им отчаян ход е да цъкат минуси, за да се чувстват щастливи. Може да ги преброиш и по минусите на това мнение!00:22 10.12.2020
21 Е, колкото, толкова
"В нито един момент няма да забравите колко е евтино."
Търсенето на този малък BEV премина през покрива, тъй като започва от около 4500 долара и изглежда перфектно „средство“ за градско шофиране и паркиране.
Компанията отне само 12 месеца, за да проектира и стартира производството на MINI EV, но наистина ли е толкова добър? Е, не. Това е много евтино превозно средство, което се отразява основно на всичко.
Според ревюто на Wheelsboy, интериорните материали са наистина евтини, с ниско качество на пластмасата. Климатикът се оказа най-слабият някога опитен. Седалките са едни от най-неудобните някога.
Ускорението е слабо и ще трябва да бъдете "смели", за да го качите до максимална скорост от 100 км / ч (62 мили в час), тъй като от гледна точка на безопасността това е сладка стоманена кутия с нищо освен предпазните колани и ABS. Преминаването през всякакъв вид подутини е „приключение“ .
С други думи, това е специфично превозно средство, но не и нормална кола. Може да е по-добре от скутер (между другото цената е сравнима с мотоциклета) или страхотно второ превозно средство в семейството, само за да отидете за хранителни стоки. Багажникът обаче е много малък и човек ще бъде принуден да сгъне задните седалки, за да събере нещо основно.
Коментиран от #23
00:42 10.12.2020
22 Язе
10:17 10.12.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.