Last news in Fakti

6 Януари, 2021 14:18 4 619 51

Ето я модернизираната евтина Tesla: Какво се е променило?

  • tesla-
  • model3-
  • рестайлинг

Американският производител показа електрическия автомобил Tesla Model 3 2021 моделна година

Ето я модернизираната евтина Tesla: Какво се е променило? - 1

Според Централната пресслужба на марката рестайлинг вариантът на Tesla Model 3 ще получи нов волан с опция за отопление, електрическо задвижване на вратата на багажно отделение и по-дебели стъкла.

Интересно е и, че колата ще разполага с батерия с по-голям капацитет от тази на своя предшественик. В допълнение, вариантът 2021 на Model 3 ще може да се похвали с нова централна конзола и доста допълнителни опции за интериора.

Първоначално иновацията ще се появи на китайския пазар, а до края на 2021 година ще бъде в продажба в САЩ. Не се знае кога новата Tesla ще се появи в Европа, но най-вероятно това ще се случи до края на годината. Цената все още не е обявена.

Ето я модернизираната евтина Tesla: Какво се е променило?


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Смех

    18 9 Отговор
    Важното е че се прави в Чайна.

    Коментиран от #15, #49

  • 2 Ужас 😰

    22 20 Отговор
    Така ли изглеждат тия тесли... Таблото, като скрийна на прабаба ми, мултимедия, като телевизор и грамаден подлакътник, като мини седалка.

    Коментиран от #4

  • 3 Нищо

    17 16 Отговор
    Кво се променило-същият самозапалващ се варел

    Коментиран от #12

  • 4 омъскаряване

    9 14 Отговор

    До коментар #2 от "Ужас 😰":

    Джендърмода, това се търси ! Срамежливо са премълчали новата "играчка" в седалката, ох тесла ох кеф...
  • 5 ЖивотКатоУслуг

    11 10 Отговор
    Да предлагаш система за автопилот като услуга ми звучи: живот под наем. Ако тази система може да спасява животи и ти я даваш под наем, само на който си плати ... значи си много нагъл "бизнесмен". И без това хората почнаха да плащат за апове по телефоните, малко в повече идва да се плащат апове и за автомобилите....
  • 6 гост

    13 18 Отговор
    В Норвегия ги очакваме през лятото и вече съм капарирал, старата ще я продам за почти толкова колкото платих като нова, хахахаха

    Коментиран от #9, #38, #39

  • 7 Капитан Америка

    20 18 Отговор
    Добре, че има такива визионери като Мъск на тоя свят. Инак щяхне да си седим още в тъмните векове и още да се храним с ръце на тъмно. Бравос!

    Коментиран от #14

  • 8 Знайко

    16 10 Отговор
    Вече има ли лостче за чистачките или пак трябва да се рови в менютата на таблета за да ги пуснеш.
  • 9 дизела

    19 7 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Ще продадеш старата Тесла дето я нямаш!Може да си купиш някоя теслъ от Практикер.Има голямо разнообразие от модели.
  • 10 DrivingPleasure

    8 11 Отговор
    И както казал народа - Пременил се Илия, погледнал се пак в тия :)

    Интересно що слагат по-голяма батерия, нещо километри ли не достигат а ;) да бутнем ако трябва? па ше внимаваме да не изкъртим някой панел ;)

    Коментиран от #44

  • 11 Той

    14 10 Отговор
    Боже колко грозен интериор!!!
  • 12 хо хо хо

    12 8 Отговор

    До коментар #3 от "Нищо":

    Е не само че се самозапалва а ми му и изпадат чарковете по пътя
  • 13 мдааа

    7 6 Отговор
    Аз ще зачакам новата електричка на Лада .
  • 14 Кайзер

    10 3 Отговор

    До коментар #7 от "Капитан Америка":

    Пежо и Дженерал мотърс имаха електрички и то в продажба още началото на 90-те а иначе електрички има от края на 19 век.

    Коментиран от #16, #18

  • 15 безработен

    5 5 Отговор

    До коментар #1 от "Смех":

    Основното е да пълним китайски гуши.Другото не е важно
  • 16 чичо Пешо

    8 4 Отговор

    До коментар #14 от "Кайзер":

    Евала "Кайзер", добре си го казал на "Капитан Америка" - те такива като него (понеже се е родил наскоро) си мислят, че светът започва с тях и чичо Мъск е няк'ква звезда, която ей с'я се появява на небосколна за радост на правоверните...

    Коментиран от #21, #45

  • 17 ПЕНКО

    3 5 Отговор
    ДАЛИ ЩЕ ИМА ЕЛЕКТРО УАЗКА ИЛИ НИВА ПРОДАВАНИ В САЩ ???!
  • 18 И не само там

    7 5 Отговор

    До коментар #14 от "Кайзер":

    В Китай се продават най-много модели и марки електромобили. като почнеш от цена 5000 долара и стигнеш до цена за милиони. Само че най-продавания модел там е Тесла модел 3.

    Не е важно кой по колко модела електрически автомобили предлага, по-важното е по колко продава! очевидно е че Тесла не е евтин автомобил но предлага най-доброто съотношение цена-параметри.

    Коментиран от #19

  • 19 Кайзер

    9 4 Отговор

    До коментар #18 от "И не само там":

    В Европа най-продавано е Рено Зоуи в китай не ме интересува не съм китаец а в Сащ са Тесла щото нямат конкуренция.А нямат конкуренция щото освен в Калифорния в други щати електричките не са на мода и е нерентабилно да се инвестира в разработването им.

    Коментиран от #22

  • 20 Кой

    10 6 Отговор
    Чудя се само к'во ще стане ако докато пътуваш с такава кола и детето отзад метне някой matchbox връз дисплея и му "пръсне и панела" ще можеш ли да се прибереш с тази кола, щото то май от този стъклопакет се пуска всичко, един бутон не виждам, освен телевизора!?

    Коментиран от #25

  • 21 Абе чичак

    7 6 Отговор

    До коментар #16 от "чичо Пешо":

    Като Тесла не е нищо особено, ще ми посочиш ли поне един друг електромобил с изключение на Порше тайкан, който може да измине 2700 км за 24 часа? И това е модела от 2017 година, а вече сме 2021. Къде е конкуренцията?


    Заради новата батерия, вероятно обновения модел 3 ще измине над 3000 км с едно зареждане, а конкурентите дори 2000 не могат да минат. Забелязваш ли че дори не говоря за ускорение и конски сили? Говоря за страха да не ти свърши тока при останалите.

    Коментиран от #23, #26

  • 22 В Калифорния казваш, само в Калифорния

    7 3 Отговор

    До коментар #19 от "Кайзер":

    А защо тогава в гига Тексас ще правят и Тесла модел 3, освен новият Тесла модел y, пикапа и камиона? Сигурно защото няма търсене?

    Хайде да видим, когато и Тесла започне да произвежда в Европа и отпаднат митата и таксите, дали Тесла няма да е бестселъра с модел y въпреки че е по-скъп от модел 3 и много по-скъп от реното?

    Коментиран от #24, #46

  • 23 Кайзер

    3 2 Отговор

    До коментар #21 от "Абе чичак":

    Зависи от средната скорост пътните условия външната температура броят отсечки и завой стилът на каране наклон на пътя и тн.

    Коментиран от #27

  • 24 Кайзер

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "В Калифорния казваш, само в Калифорния":

    Ми едва ли.Има нещо наречено себестойност.Цената на компютрите е паднала от 80-те насам ама на кои на тошибите и асусите Епъл са пак по 5000 лева.
  • 25 А защо да не се прибереш

    5 7 Отговор

    До коментар #20 от "Кой":

    Дори да не ползваш климатика и да не слушаш музика, защо да не се прибереш? за да не превишиш скоростта просто ще караш с трафика, а ако ти е толкова дерт, можеш да си пуснеш навигацията на телефона за да следиш и скоростта на движение.

    Дали детето ще може да го строши е отделен въпрос.

    Коментиран от #47

  • 26 чичо Пешо

    9 3 Отговор

    До коментар #21 от "Абе чичак":

    Е, това ти е проблемът - гледаш само един параметър. Застанѝ на мястото на потенциален клиент (с портфейла си), огледай всички оферти (ама за България, не сме в Калифорния) и сравнѝ всички показатели, като за момент поне (моля) изключиш зомбираното си про-Тесла-рско съзнание и ми кажѝ за коя кола ще "гласуваш" с левчетата си. 'Щото иначе аз пък мога да сравнявам само коньове и само ДВГ-та и да кажа, че Chiron-ът е най-добрата кола на света... Схващаш ли за какво говоря или друго освен да цъкаш на лопата не знаеш?

    Коментиран от #29

  • 27 Той маршрута е публичен

    6 3 Отговор

    До коментар #23 от "Кайзер":

    Рекорда беше предаван на живо и всеки знае точно По кои магистрали са карали и къде са зареждали. Само да ми кажеш поне един модел, който може да се приближи до този пробег според тебе? Че аз не се сещам за друг освен Тайкан, който може да го доближи но не и да го стигне.

    Коментиран от #28, #31

  • 28 Кайзер

    7 5 Отговор

    До коментар #27 от "Той маршрута е публичен":

    Слаб пример даваш Тайкан по пробег е на нивото на ЗОуи и то ако не го натискаш иначе е и по-зле.За друг пример няма ама то и никой не прави електрички много много.

    Коментиран от #30

  • 29 Ами давай

    5 2 Отговор

    До коментар #26 от "чичо Пешо":

    Кажи покой параметър/цена конкуренцията е по-добра. Колко ти струва една конска сила на чирона да го буташ в най-доброто съотношение долара за конска сила?

    Единствено се сещам за цена на брой електромобил, ако това въобще е параметър на електромобилите.

    Не мога да отрека единствено предимството на Рено zoe в 22 киловата бордово зарядно. Всъщност това го продава и се надявам останалите да си вземат поуката, включително Tesla.
  • 30 Абе ти добре ли си?

    6 3 Отговор

    До коментар #28 от "Кайзер":

    Къде въобще си тръгнал в спор за електрички като нямаш елементарни технически понятия. Пробегът с едно зареждане при дълги разстояния ти е най-малкия проблем. по-важно е колко километра можеш да заредиш за един час зареждане. Porsche е единственият автомобил който може да зарежда с по-голяма мощност от Тесла, но пък харчи повече енергия за километър.

    Тесла зарежда в началото с над 1600 км за час, после скоростта на зареждане пада и затова не е добра идея да зареждаш над 50%, а по-добре да спреш отново след два часа каране с магистрална скорост.

    Коментиран от #32, #33

  • 31 Я се разбери със себе си

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "Той маршрута е публичен":

    В крайна сметка много ли производители предлагат вече електрички или никой не ги прави много много, че нещо сам си противоречиш!
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Кайзер

    5 4 Отговор

    До коментар #30 от "Абе ти добре ли си?":

    Екранът те пази от побой.Тайкан пробег 333 км смееех пълен клсет немски тва е колкото Пежо 208-е Пълен смех за толко скъп автомобил.Бегай бе смешен
  • 34 ПЕШО

    6 5 Отговор
    Пред винкела всички са равни, пред Tesla-та всички са бавни! Най-яката дpoгa на света

  • 35 Гошко

    8 6 Отговор
    Щом се спори за "Тесла" - та, значи има защо. И въпреки, че повечето коментиращи я оплюват, съм сигурен, че имат ли възможността да я купят/карат, няма да пропуснат, аз - също...
  • 36 Нано

    2 0 Отговор
    Tesla Y на - 29 в Аляска

  • 37 ДВГ

    4 6 Отговор
    Теслата е скъпа каручка с телевизор и нищо повече!!!!
  • 38 Pokoloko

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    що не се плюнчиш и хвалиш по Норвежките форуми? първо защото не си научил достатъчно езика и второ зощото никой там не ги базари такива комплексари, там колата служи да те преведе от т. А до т. Б възможно най-сигурно, евтиво и бързо а не за хвалене и избиване на комплекси, айде отивой да чистиш супермаркета
  • 39 Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Замъкът в Норвегия продаде ли го .ХАХАХА
  • 40 Антон

    5 2 Отговор
    Хаха, иновация били подгряването на волана, ел.багажник и дебелите стъкла. Този интериор вътре е меко казано смешен нелеп евтин правен в час по трудово

    Коментиран от #42

  • 41 един от многото

    2 2 Отговор
    Новото е , че тази тесла няма сап!
  • 42 Дрън-дрън

    2 2 Отговор

    До коментар #40 от "Антон":

    Подгряването го имаше, но като екстра. Сега влиза в базовото оборудване.

    А с интериорът свиквай. Това ще е бъдещия интериор на всички автомобили. Точно както външния вид на всички телефони е просто едно стъкло. Помниш ли формите, цветовете и набора на бутони на първите мобилни телефони?
  • 43 Антихейтъров

    2 2 Отговор
    За всички хейтъри-разбирали по всичко - колкото и да се напъват всички производители на електрически автомобили, все още са догонващи Тесла, защото тя е пионерът в това производство и все още водеща по ноухау. Вярно е, че останалите производители предлагат повече модели в различни ценови класове, на всекиму според джоба, но и с цената на компромиса. Тесла, особено с модел 3, предлага най-доброто съотношение между цена, иновации, динамика, пробег, съотношение тегло-мощност, издръжливост и възможности за заряд на батерията, обезпечаване на зарядни станции и т. н.
    Съветвам всички,,разбирачи,, да се запознаят със сравнителните тестове на Тесла с други марки и ще разберат, че все още Тесла е Фърст.
    Да има слабости, които с течение на времето се отстраняват, но това все още е марката с най-масовото производство, задъхващо се от потребителското търсене.
  • 44 ФауВе

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "DrivingPleasure":

    Преди, репатрака ходеше да я прибира на 500 км, а сега ще я прибира от 550 км.
  • 45 ФауВе

    2 4 Отговор

    До коментар #16 от "чичо Пешо":

    Чичовци като Мъск имаше и преди, ама тогава нямаше на кого да продават квоти, че да си поддържат губещия бизнес с миксерите. Добре, че се появиха лобистките закони на зелените терористи, да му надуват балона
  • 46 ФауВе

    2 3 Отговор

    До коментар #22 от "В Калифорния казваш, само в Калифорния":

    Абе, какво стана с годишния отчет на Тесла? Стигнаха ли 500000 както ТИ и агитката ви гарантирате?

    Коментиран от #48

  • 47 ФауВе

    3 3 Отговор

    До коментар #25 от "А защо да не се прибереш":

    И докога всяко пътуване лятото ще ти е без климатик, за да можеш да се прибереш?

    Коментиран от #50

  • 48 Излезе излезе отчета

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "ФауВе":

    Абсолютно прави излезнахте. Тесла през 2020 година не можа да продаде поне 370 хил. колкото през 2019. Продажбите започнаха да падат и догодина ще са още по-малко. Балъците свършиха и след 2 години никой няма да купи нито една електричка. Всичко свърши! Изключително дюзи прозорлив и трябваше да се вслушаме в мъдрите ти слова!

    Коментиран от #51

  • 49 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Смех":

    Ами в Чайната направиха завода за 11месеца и произвеждат по 10х.коли на месец, струва 30х.долара. Нищо не може да се сравни с колите на Тесла, скъпи са на фона на дизелите, ама нямаш поддръжка, сервиз и др, нямаш такси, масла, горива. Освен това не трябва да се забравя, че това са коли с ускорение от 4-5сек при най-бавните версии, сравни го съответната кола по параметри и излиза, че Тесла е много по-евтина. Не гледайте у нас цените от по 50-100х.лв, в САЩ се продават нови за по-малко пари.
  • 50 Истина

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "ФауВе":

    Не само лятото ами и зимата да не се включва парното ,че харчи 10% на 10 километра :D
  • 51 Бузов

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Излезе излезе отчета":

    Само от модел3,Тесла продадоха 499 500бр което се счита за изпълнена програма.Така че няма място за паника.Мъск си върви по пътя а кучета си лаят.