Last news in Fakti

22 Януари, 2021 10:54 8 256 34

Ето я новата Skoda Fabia

  • skoda-
  • fabia

Хечбекът от четвърто поколение беше засечен на тестове почти без камуфлаж

Ето я новата Skoda Fabia - 1

Skoda се готви да пусне четвъртото поколение на Fabia. Този път фотошпионите успяха да заснемат новия хечбек с минимален камуфлаж, а снимките бяха публикувани от AutoExpress. Финалните пътни тестове на новата Fabia се провеждат в Чехия, където са направени и изображенията.

Прототипът на снимките е в серийната си каросерия, а камуфлажният филм по него само частично скрива задните светлини. Иновацията се различава от модела от предишното поколение по силуета си. Покривът на хечбека е станал по-наклонен назад, а ъгълът на наклона на задните колони е станал по-голям.

Ето я новата Skoda Fabia

На задната врата се вижда и нов черен спойлер, а решетката на радиатора също е решена в черно. Освен това Fabia от четвърто поколение се сдоби с LED оптика, нови задни светлини с допълнителни секции и формата на фаровете за мъгла се промени. Със смяната на поколението, Skoda Fabia преминава към платформата MQB-A0, на която са изградени новите Volkswagen Polo и Audi A1 Sportback.

Гамата двигатели на иновацията ще включва 1.0 TSI бензинов турбо двигател в няколко мощностни варианта (предполага се, че от 80 до 115 конски сили), а базовият агрегат ще бъде 1.0-литров атмосферен. По-рано Skoda потвърди, че новата Fabia ще се появи на пазара през 2021 г., което означава, че премиерата на модела ще се състои в съвсем близко бъдеще.

Ето я новата Skoda Fabia


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пурко

    58 25 Отговор
    Грозна като Дачия! МПС за бедни и неуспели индивиди като мен!

    Коментиран от #4, #27

  • 2 Зайо

    23 12 Отговор
    Харесва ми. Има класически вид. А ако и сложат и 1.4 да става на газ...
  • 3 123

    26 10 Отговор
    Отлично автомобилче. Жалко, че няма вече под 20 000 лева. Но, пък новите имат толкова допълнителни системи и екстри спрямо модел 1, че няма как да паднат под тази цена.

    Коментиран от #20

  • 4 Миовени

    12 28 Отговор

    До коментар #1 от "Пурко":

    Дачия и грозна?Тва да не ти е корейско японски леген

    Коментиран от #24

  • 5 Иво

    25 2 Отговор
    А дано да има и с четири цилиндрови бензинови двигатели, ама надали...

    Коментиран от #7, #9

  • 6 ТОДОР СТОЯНОВ

    17 9 Отговор
    АВЕ КВИ ТЕСТОВЕ, КВИ КАМУФЛАЖИ???САМО ЛАМАРИНИТЕ(ПЛАСТМАСИТЕ) СА РАЗЛИЧНИ, ОКАЧВАНЕ И МОТОРИ-КОПИ ПЕЙСТ!С ТОЯ ДАУНСАЙЗИНГ СИ ИЗПИХА МОЗЪЦИТЕ, НЯМА ПРОДАВАНЕ!ТИ ЕС АЙ-МАСЛАРКА, КОЯТО НЯМА РЕСУРС ДА СИ ИЗКАРА И ГАРАНЦИЯТА!АМА ИМА ПРОИЗВЕДЕНИ ДОСТА+РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, ТРЕБЕДА СЕ ПРОДАВА НЕЩО...
  • 7 nklk

    34 2 Отговор

    До коментар #5 от "Иво":

    Четири цилиндрови бензини имаше само на първа генерация. Имах първа и втора генерация 1.2НТР три цилиндъра. Караха до 200хил. и приключва. Ремонт не си струва. Карал съм ги само на бензин. Първата мислех, че е излезла дефектна и пробвах с втората серия. Същата работа и приключих с трите цилиндъра.

    Коментиран от #10

  • 8 ОСТАВКА

    23 5 Отговор
    За феновете на TSI / TFSI и въобще на VAG недорозоменията!

    Коментиран от #34

  • 9 Морето

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Иво":

    Възможно е-но само ако пуснат лимитираната версия "Монте Карло". Модела е с повече екстри, подчертан спортен вид и с два вида двигатели: 1,4 бензин 110к.с. и 1,5 TSI с 130к.с. Но не съм сигурен, че ще има такава модификация при новата Фабия. Само RS-а е сигурен, но там какво ще е под капака, никой не знае.
  • 10 123

    9 8 Отговор

    До коментар #7 от "nklk":

    И какво като приключва. Ремонта на тези двигатели, за които говориш беше към 700-800 лева. Освен това, Фабията е малка кола - почти градска. Тоест, нормален годишен пробег е около 10 000 км, освен ако не си такси. И за се скапе двигателя, ще е след 20 години. Ако човек може да си позволи да купи нова кола, дали ще кара такава 20 години?

    Коментиран от #12

  • 11 Иво

    7 3 Отговор
    Абе да се разровят в архивите източногермански и да подобрят двигателя на трабито на четири такта и водно охлаждане директно впръскване и да се приключва че ми писна.... може и на супърба да го слагат!!!
  • 12 nklk

    7 6 Отговор

    До коментар #10 от "123":

    Шлайфане на главата само в Пловдив 1200лв. Не в Еуратек. А с блока какво правим? Фабия 2, от 2008г. 1.2 60кс. В Еуратек беше: Ще отворим двигателя и ще видим!!!! Само да ти кажа, че компресията на единия цилиндър беше 4, дали е само глава а?

    Коментиран от #14

  • 13 В е л и к и я

    15 2 Отговор
    Да внимават като отлепят камуфлажа да не отксубнат и калниците ...!
  • 14 123

    3 7 Отговор

    До коментар #12 от "nklk":

    Еуратек са официален сервиз. Могат да ти сменят двигателя. Ако трябва да ти вземат пари по нормочас - ремонта ще ти излезе колкото цялата кола. Иначе цени различни. В София всичките таксита от модел 1 и модел 2 направиха основни ремонти към 300 - 400 000 км. Явно в Пловдив сте по-богати. Тук таксиджиите си бяха уговорили пълно пребоядисване на Фабиите в жълто за по 300 лева.. И пак ти казвам, кой го интересува какво щяло да стане след 20 години. Караш 5 години - 70-80 000 км и после я продаваш за 15 000 на следващия. След това, той кара още толкова следващите 5 години и я продава за 8-9000 лева. И така - докато стигне 250 000 км. 4-5я собственик ще я е купил за 2000 лева и като му стане компресията 4 направо я дава за скрап.

    Коментиран от #16

  • 15 Daro

    7 7 Отговор
    Взех 3 цилиндрова на 160 000 км от Италия, на 8 години. Вече е на 220 000 км и е като оса. Карам я основно извънградско. Няма никакви грижи. Поне за сега. Масло 5/40 харчи под литър на 10 000 км

    Коментиран от #17

  • 16 457

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "123":

    Тя компресията 4-5 като нова, от масълце го докарва....
  • 17 Маро

    8 0 Отговор

    До коментар #15 от "Daro":

    Е то два литра събира като мотокултиваторче...
  • 18 В е л и к и я

    10 5 Отговор
    Тая количка само от един лек до среден удар на некое кръстовище и ще се разпадне и усуче , па вие си правете сметки колко години ще карате и хиляди километри и бла бла ... Сметките може но за старите модели , това на снимката само от автомивката като влезне 5 пъти и боята по ръбовете вече е няма ...!

    Коментиран от #28

  • 19 Добчо

    10 3 Отговор
    Даааа, пределно ясно ми е, че следващата ми кола в никакъв случай няма да е шкода...
  • 20 ВикиЛексъс

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    екстрите не са повече базово...за съжаление и Дачия Сандеро - Логан и Фабия са от 2021 г. само с 3 цл. пепси моторчета по 90 до 110 коня и при 25 000 лева цена е много зле! ....Ноо както и да гледам листа на чисто новите 4-5 врати - 5 местни коли всички в ЕС стартиртат през 2021 г. от 12 500 евро базова цена с ддс. - моделът с лед фарове няма да е базов - а скъпия от 30 000 лева с "големия" за 2021 г. мотор 3 цл. - 110 коня!

    Коментиран от #23

  • 21 Ron Burgundy

    10 4 Отговор
    Пълни дараци, всичко що е ВАГ е мега грозно.....пък и не е евтино.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Инж. Ганев

    6 1 Отговор

    До коментар #20 от "ВикиЛексъс":

    Тия 110 коня с 200 нютона са достатъчни на това купе! За нормално ползване, тези показатели са мнооого повече за предпочитане пред старите 4 цилиндрови мотори! По бързи, по гъвкави, по икономични! Какво повече?

    Коментиран от #25

  • 24 Тисъна

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Миовени":

    Наистина Дачия не са грозни, особено последните модификации са много добри...
  • 25 ВикиЛексъс

    6 4 Отговор

    До коментар #23 от "Инж. Ганев":

    180Нм и то налични на 3000 об....нищо общо с 4 цл. турбо бензин мотори по 1.8 и 180 коня и 350 НМ...всички имат старт стоп с-ма....за съжаление виждам че има едно примирение като със маските след повече от година носене в ЕС - Германия и Белгия - така и с ултра малките 3 цл. моторчета че са нещо много нормално....да - за града...но извън града при изпреварване на камион и особено на баир става опасно - не може да дръпне на баира тази фабия/клио - сандеро със 100 коня и не може да изпревари ТИР-а! Особено ако е и с 4 човека и климатик вкл. лято...на баир едва диша...3 цл. моторче вие на умряло на баир!

    Коментиран от #26, #29

  • 26 Инж. Ганев

    1 3 Отговор

    До коментар #25 от "ВикиЛексъс":

    Говориш глупости! Нютоните са 200, като са налични при 2000 оборота! И ако не може да изпревариш тир на Витиня, това е твой проблем, не на двигателя! И от къде вкара турбо бензин, идея нямам! Да не говорим, че и параметрите си оплакал...

    Коментиран от #30

  • 27 сектант

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пурко":

    ааа така не

  • 28 Дфен

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "В е л и к и я":

    Еее велик си но ти дадох -
  • 29 Дфен

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "ВикиЛексъс":

    На теб май и детската количка като бебе ти е била с голям обем или кубатура
  • 30 ВикиЛексъс

    4 3 Отговор

    До коментар #26 от "Инж. Ганев":

    Пиша реални случки. Моята лична кола е 2.2 турбо дизел 180 коня и няма никакви проблеми с 4 човека на баир...но служебната е фабия комби 3 цл. и то с по-голям мотор и повече нм. уж - 1.4 тди греен лайн 80 коня 2015 г. и издиша на баирите като сме 4 човека с багажа....сваляш на трета ....молиш се да дръпне....при положение че и двете се карат с еко петролиум дизел....поддържат се качествено с кастрол 5-30 едж платинум....ама фабията издъхва на баира хем е 1.4 тди....не ми се мисли за 1.0 л. бензин какво ще прави на баир с 4 човека?!

    Коментиран от #32

  • 31 сектант

    2 3 Отговор
    Само Дачия и тесни п...и
  • 32 Инж Ганев

    4 2 Отговор

    До коментар #30 от "ВикиЛексъс":

    Сравнението на 1,4 дизел на Фабиа с 1,0 ТСИ не е коректно. Повярвай ми, тази бензинка върви сериозно!!! Ако не вярваш, си пусни клипче от нета как 1,0 ТСИ се държи в Октавия, и може да си представиш какво би направил с купето на Фабия, което е с около 300 килограма по леко!
    Новите бензинки си вървят. С 2,3,4 или 5 цилиндъра, вървят си! Другото са приказки за маса:)
  • 33 гост колл

    1 1 Отговор
    нямам нищо против ама за около 12 500 лева колкото една кочинка нa 12 години ама премиум кошник!::)
  • 34 Boxer 3.0

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "ОСТАВКА":

    Много ми хареса видеото, особенно когато изсипаха "консуматвите" във варела за скрап.
    Според съвременните автопроизводители, това е част от поддръжката на колата.
    Според мен поддръжката и смяната на консумативите трябва да може да се извършва с една ръка и затворени очи, за около 15 мин.
    Всичко над това е инженерна грешка или мениджърски тарикатлък, накратко СРАМ !!!