Last news in Fakti

5 Февруари, 2021 15:35 10 418 9

Една Toyota за истински офроуд

  • toyota-
  • hilux-
  • arctic trucks-
  • офроуд

Toyota Hilux получи офроуд оборудване от Arctic Trucks

Една Toyota за истински офроуд - 1

Toyota Hilux е един от най-популярните пикапи, който съществува на пазара още от 1968 година и макар, че през тези над 50 години сме видели редица поколения, то Hilux има славата на доста надеждна и проходима машина. Въпреки сериозните възможности на пикапа, от Arctic Trucks са решили да подобрят още способностите на последното поколение Hilux, като заедно с това подобрят и визията му. За основа на проекта е използван Hilux от 2020 година с двойна кабина и най-високо ниво на оборудване. Под капака можем да открием 2.8-литров турбо дизел по който няма намеси и разполага с 204 конски сили и 500 нютон метра.

Една Toyota за истински офроуд

За разлика от двигателя, намесите по окачването са доста. То е изцяло преработено, а оригиналните амортисьори са заменени с такива на марката Bilstein. Заедно с поставените 35-инчови гуми със 17-цолови джанти, просветът на Toyota-та се е увеличил с общо 65 мм, което е позволило и по-добър ъгъл на атака в предната и задната част. От тунинг компанията споменават, че промени има и в предния и задния диференциал, за по-добро предаване на въртящия момент.

Една Toyota за истински офроуд

За да могат да се съберат по-големите гуми са преправени и калниците на пикапа, а за да се компенсира широчината им са поставени и нови арки на калниците в цвета на купето, които правят всъдехода с 9 см по-широк от стандартния. Добавени са още и по-широки стъпенки, съответстващи на раздувките на калниците, калобрани с логото на Arctic Trucks, както и тръба под задната броня в която има отвор за теглич. Всички тези доработки вече могат да бъдат поръчани, като това ще ви струва малко над 20 хиляди евро. Ако желаете, може да поръчате защита на долната част на купето, допълнителни светлини и система за промяна на налягането на гумите, като всичко това се заплаща допълнително.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Идеална

    12 26 Отговор
    за пренос на картофи и трупове...
  • 2 Джуган

    34 1 Отговор
    Браво, Хайлукса по принцип е много добър, с преработките е станал още по-добър, единствената забележка че 20 хиляди евро е доста сериозна сума. По-интересно от това дали са раздули калниците би било какво са направили по диференциалите, може би блокажи?

    Коментиран от #3

  • 3 Дедо Клец

    25 0 Отговор

    До коментар #2 от "Джуган":

    Съгласен съм...като изключим голямото междуосие,но все пак е пикап който спокойно мъкне 2 тона,и влачи 3.5...Ако му сложат и блокажи ще е перфектен.
  • 4 един от стадото

    13 2 Отговор
    идеален за едно ЗСУ 23 в легена отзаде с право мерене. Преходът до северния полюс бе на Хилукси, ако някои пак захапят темата на обратно

    Коментиран от #6

  • 5 Аз, човекът

    4 0 Отговор
    Имал съм из toyota hilux, и Isuzu d- max, една из съща година. Доработих тойотата, та стоковото как си го би на офроуд без особени затруднения.
  • 6 qwerty

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "един от стадото":

    хайлукс или такома? все пак може и да е минимална, но разликата я има.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Гост

    0 2 Отговор
    Aйдe нe мeрcи. Плacтмacoвa прeднa брoня ... зa oфрoуд - cмeх. Пoнe eдни вършaчки дa ѝ бяхa cлoжили, дa нe бият клoнитe в прeднoтo cтъклo. Oгрoмeн зaдeн нaдвec, зa дa мoжe ce изпльocкa пo кoрeм. Cтeпeнки? Зa кaквo ca ви тeзи cтeпeнки, кaтo нaрушaвaт прocвeтa нa кoлaтa. И зa кaпaк тръбa пoд зaднaтa брoня, ... зa дa ce пaзи плacтмacoвaтa брoня :D. Зa дa мoжe, кoгaтo лeгнe пo кoрeм лeгeнa, тaзи тръбa дa cъздaвa дoпълнитeлнo cъпрoтивлeниe кaтo oрe в кaлтa. Гoлeми, нo ниcкoпрoфилни гуми. Тaзи джaнтa и дaвaм двe излизaния в гoрaтa прeди дa зaприличa нa г***3. БaxТи oфрoуд нeдoрaзумeниeтo - тoвa e кoлa зa г***3aрeнe и придaвaнe нa мaчoвcки вид в мoлa. Тaзи кoлa нaй-вeрoятнo никoгa нямa дa види дoри кaл пo дръжкитe.